Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Мұғалімдерге арналған психологиялық тренинг "Керемет мектеп"
Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогикалық ұжымның әлеуметтік- психологиялық қатынасын зерттеу, ұжымдағы әр адамның профессионалдық рөлін бақылау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
5647
10 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Керемет (тамаша) мектеп«Шамалған станциясындағы қазақ орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталықпен» коммуналдық мемлекеттік мекемесіЖүргізген педагог-психолог:Кушкумбаева Перизат Абдыбаевна
Педагогтарға арналған үлкен психологиялық ойын Мақсаты: педагогикалық ұжымның әлеуметтік- психологиялық қатынасын зерттеу, ұжымдағы әр адамның профессионалдық рөлін бақылау.
Қажетті құралдар: Керемет мектептің (КМ) модельі- ватманға салынған бес бос терезесі бар мектептің суреті. Әр терезенің жанында номері бар. Әр терезенің астында хат жазатын орын болу керек (10-13 см).- КМ-тің «терезесінің» тақырыбы, тақтада немесе ватманда жазылған.- КМ-тің «терезесінің» номері жазылған бланкі, бланк екіге бөлінген (қосу ж/е азайту), жоғарғы бұрышына қарай- тақырыптың номері жазылған.- «Оркестр» жаттығуына карточкалар- әр карточкада аспаптардың аты жазылған. Кейбір аспаптар, мысалы скрипка, труба, гитара, бірнешеуі болуға болады. Ұлттық аспаптарды пайдаланған өте қызықты.- Қағаздар, фломастерлер ж/е инелер керек, «Жариялау» жаттығуы үшін.- Магнитофон, баяу музыка керек.- Болашақ машинасының (Машины времени) капитанының формасы (кепка, көзілдірік, перчатки). Ойын өтілетін жерді безендіру: Ойын өтілетін орын екі бөлікке бөлінеді. Бір жерде орындықтар шеңбер бойынша қойылса, екінші жерде топтардың жұмыс жасауына арналған столдар, айнала орындықтар қойылған. Тақтада КМ-тің модельі ілінген, жанына стол қойылған. Столда желім, маркерлер ж/е таза қағаздар, ол қағаздар моделдегі терезенің мөлшерімен бірдей. Тақтада н/е КМ-тің моделінің жанына «терезенің» тақырыптары ілінген.Ойын уақыты: 1 сағ.
Ойын барысы Жүргізуші ойынға қатысатын пед.ұжымды шеңбер жасап тұрған орындықтарға жайғасуын сұрайды. Жүргізуші: - Бүгін біздің Болашақ машинасы арқылы барлығымыз КЕРЕМЕТ МЕКТЕПКЕ, яғни біз армандаған мектепке баруға жағдай туындап отыр. Біз мақсатымызға жету үшін, Болашақ машинасына параметірімізді тура, дәл айтуымыз қажет. Біздің параметіріміз кәсіби рөлдер, яғни ұжыммен ойналатын ойындар.Біздің мектепте: директор, оқу ісінің меңгерушілері, әлеуметтік педагог, психолог, дене шынықтыру мұғалімдері, жоғары сынып мұғалімдері және бастауыш сынып мұғалімдері бар ( профессионалды рөлдерді таныстырғанда, құрмет көрсетіп бастарын изейді).
Педагогтарға арналған сергіту сәті1 жаттығу: «Шеңбер бойынша белгі беру» Жүргізуші: - Өте сақ болыңыздар. Уақыт- бұл қозғалыс! Барлығымыз дайын болсақ, белгі беруді тосамыз. Барлық ойынға қатысушылар өздерінің оң қолдарын оң жақтағы көршісінің сол тізесіне қояды, сол қолын – сол жақтағы көршісінің оң тізесіне қояды. Кеме капитаны (мектеп директоры) жүру белгісін береді- әріптесінің аяғын шапалақтап. Белгі шеңбер бойынша айналып, капитанға қайтып келеді.Міне біз Болашаққа түстік, енді бізге өзіміздің
КЕРЕМЕТ МЕКТЕБІМІЗДІ құрастыруымыз керек. Ол үшін, ең алдымен Болашақ машина капитаны сенімді болу керек, яғни сіздер бір-бірлеріңізге сенімді командасыздар.
2 жаттығу: «Сәйкестік бойынша сапқа тұру» Жүргізуші: - Менің белгім бойынша сапқа тұрасыздар:- Мектептегі еңбек өтілімі бойынша жоғарыдан төменге дейін,- Жалпы педагогикалық өтілімі бойынша төменнен жоғарыға дейін,- Туған жылдарыңыз бойынша жоғарыдан төменге дейін,- Қаңтардан желтоқсанға дейінгі айлар бойынша,- Шаштарыңыздың түсіне байланысты (қарадан сарыға дейін),
Жүргізуші: Біз- командамыз! Біздің ұжымның жүрегі үлкен, ол жүрек қуана да қайғыра да алады. Ендеше, не үшін қуанып, қайғыратынымызды ажыратайық.3 жаттығу: «Менің жүрегім ән айтады, егерде мектепте...», «Менің жүрегім қайғырады, егерде мектепте...»Шеңбер бойынша әрбір ойынға қатысушы өзінің жүрегі не үшін қуанып, не үшін қайғыратынын айтады. Біріншісі қуанышы туралы, екіншісі қайғыруы туралы, үшіншісі қуануы туралы... ары қарай жалғаса береді.
Жүргізуші: Мектеп өмірі қайнап жатыр. Біз сіздермен қазір КЕРЕМЕТ МЕКТЕПТІҢ болашағын жасауға саяхатқа шығамыз. Сіздер тақтадан Керемет мектептің моделін көріп отырсыздар, оның терезесі біз үшін ашық. Біз болашаққа қалай қол жеткізерімізді білмейміз, оған жету үшін бізге мына тапсырмалар көмек береді. Ватманда әр «терезенің» тақырыбы жазылған. Алдымен ойланып алыңыздар, сосын қолдарыңыздағы бланктың оң жағына сізді- не қуантатынын, сол жағына сізді- не ренжітетінін жазасыз. Бланктерді әрбір «терезенің» тақырыбына сай толтырасыздар.
«Терезе»- тақырыбы. Пед. Тренингтің талдау сұрақтары:
Ұжымдағы психологиялық қарым-қатынас. Мұғалімнің кәсіби өсуіне қажетті жағдайлар, мұғалімге кәсіби және әдістемелік көмек берудің нәтижелігі.Ата-ана, отбасының мектеп жүйесіндегі орны..Сіздің жұмысыңыздың тиімді ұйымдастырылуы және оның оқушы денсаулығына тигізер әсері.Ұжымдағы қалыптасқан дәстүрлердің денсаулықты сақтау педагогикасы принциптерін жүзеге асырудағы маңызы..
Ұжым тақырыптарға байланысты 5 топқа бөлінеді. Әр топ өздерінің тақырыбы бойынша 15 минут ішінде анализ жасап, дайындайды. ( Музыка қосылып тұрады). Топтардың эксперті шығып оқиды, оны КЕРЕМЕТ МЕКТЕП моделінің ішіндегі сәйкес «терезеге» жабыстырады. Әр топ қорғап болған соң, ұжым өз ойларын білдіруге болады.Жүргізуші: Біздің қол созған КЕРЕМЕТ МЕКТЕБІМІЗ, болашағымыз белгілі болды. Ал оған жету үшін кім күшін салады екен? Ендеше, барлығымыз бір-бірімізге көңіл аударайық.
Жүргізуші: Мектепте әр түрлі кадрлар жұмыс істейді. Өз лауазымдарыңызға қарай топқа бөлінесіздер: әкімшілік, бастауыш және жоғары сынып мұғалімдері, профсоюз, әлеуметтік педагог және мектеп психологі. Керемет мектеп үшін әр топ өзінің міндетін, тағы не істей алатынын жазсын. 10 минуттан кейін әр топ өз міндетін оқып, қағазды сәйкес «терезеге» бірнешеу етіп жабыстыруы керек.Жүргізуші: - Сонымен, біз біріге отырып, КЕРЕМЕТ МЕКТЕПКЕ қол жеткізу үшін біраз тапсырмаларды шешіп тастадық. Енді, сіздердің құрметтеріңізге үлкен музыка ойналады.
5 жаттығу «Оркестр». Сіздер музыкалық аспаптың аты жазылған карточканы аласыздар, сол аспаптың әуенінде ойнап, 5 этаптан өтесіздер.
1 этап. Әрқайсыңыз денеңіздің мүшесін немесе дауысыңызды пайдалана отырып, «Ұстазым» әнінің әуеніне саласыз.2 этап. Ойыншылар екі адамнан бөлініп, осы әуенді дуэтте ойнайсыздар.3 этап. Ойыншылар екі топқа бөлініп, осы әуенді қайталайсыздар.4 этап. Барлық ұжым-бұл оркестр. Мектеп директоры – дирижер. Оркестрды басқарып, осы әуенді ойнату керек.5 этап. Рефлекция (талдау, пікірлесу, тілек білдіру).
Педагогтарға арналған үлкен психологиялық ойын Мақсаты: педагогикалық ұжымның әлеуметтік- психологиялық қатынасын зерттеу, ұжымдағы әр адамның профессионалдық рөлін бақылау.
Қажетті құралдар: Керемет мектептің (КМ) модельі- ватманға салынған бес бос терезесі бар мектептің суреті. Әр терезенің жанында номері бар. Әр терезенің астында хат жазатын орын болу керек (10-13 см).- КМ-тің «терезесінің» тақырыбы, тақтада немесе ватманда жазылған.- КМ-тің «терезесінің» номері жазылған бланкі, бланк екіге бөлінген (қосу ж/е азайту), жоғарғы бұрышына қарай- тақырыптың номері жазылған.- «Оркестр» жаттығуына карточкалар- әр карточкада аспаптардың аты жазылған. Кейбір аспаптар, мысалы скрипка, труба, гитара, бірнешеуі болуға болады. Ұлттық аспаптарды пайдаланған өте қызықты.- Қағаздар, фломастерлер ж/е инелер керек, «Жариялау» жаттығуы үшін.- Магнитофон, баяу музыка керек.- Болашақ машинасының (Машины времени) капитанының формасы (кепка, көзілдірік, перчатки). Ойын өтілетін жерді безендіру: Ойын өтілетін орын екі бөлікке бөлінеді. Бір жерде орындықтар шеңбер бойынша қойылса, екінші жерде топтардың жұмыс жасауына арналған столдар, айнала орындықтар қойылған. Тақтада КМ-тің модельі ілінген, жанына стол қойылған. Столда желім, маркерлер ж/е таза қағаздар, ол қағаздар моделдегі терезенің мөлшерімен бірдей. Тақтада н/е КМ-тің моделінің жанына «терезенің» тақырыптары ілінген.Ойын уақыты: 1 сағ.
Ойын барысы Жүргізуші ойынға қатысатын пед.ұжымды шеңбер жасап тұрған орындықтарға жайғасуын сұрайды. Жүргізуші: - Бүгін біздің Болашақ машинасы арқылы барлығымыз КЕРЕМЕТ МЕКТЕПКЕ, яғни біз армандаған мектепке баруға жағдай туындап отыр. Біз мақсатымызға жету үшін, Болашақ машинасына параметірімізді тура, дәл айтуымыз қажет. Біздің параметіріміз кәсіби рөлдер, яғни ұжыммен ойналатын ойындар.Біздің мектепте: директор, оқу ісінің меңгерушілері, әлеуметтік педагог, психолог, дене шынықтыру мұғалімдері, жоғары сынып мұғалімдері және бастауыш сынып мұғалімдері бар ( профессионалды рөлдерді таныстырғанда, құрмет көрсетіп бастарын изейді).
Педагогтарға арналған сергіту сәті1 жаттығу: «Шеңбер бойынша белгі беру» Жүргізуші: - Өте сақ болыңыздар. Уақыт- бұл қозғалыс! Барлығымыз дайын болсақ, белгі беруді тосамыз. Барлық ойынға қатысушылар өздерінің оң қолдарын оң жақтағы көршісінің сол тізесіне қояды, сол қолын – сол жақтағы көршісінің оң тізесіне қояды. Кеме капитаны (мектеп директоры) жүру белгісін береді- әріптесінің аяғын шапалақтап. Белгі шеңбер бойынша айналып, капитанға қайтып келеді.Міне біз Болашаққа түстік, енді бізге өзіміздің
КЕРЕМЕТ МЕКТЕБІМІЗДІ құрастыруымыз керек. Ол үшін, ең алдымен Болашақ машина капитаны сенімді болу керек, яғни сіздер бір-бірлеріңізге сенімді командасыздар.
2 жаттығу: «Сәйкестік бойынша сапқа тұру» Жүргізуші: - Менің белгім бойынша сапқа тұрасыздар:- Мектептегі еңбек өтілімі бойынша жоғарыдан төменге дейін,- Жалпы педагогикалық өтілімі бойынша төменнен жоғарыға дейін,- Туған жылдарыңыз бойынша жоғарыдан төменге дейін,- Қаңтардан желтоқсанға дейінгі айлар бойынша,- Шаштарыңыздың түсіне байланысты (қарадан сарыға дейін),
Жүргізуші: Біз- командамыз! Біздің ұжымның жүрегі үлкен, ол жүрек қуана да қайғыра да алады. Ендеше, не үшін қуанып, қайғыратынымызды ажыратайық.3 жаттығу: «Менің жүрегім ән айтады, егерде мектепте...», «Менің жүрегім қайғырады, егерде мектепте...»Шеңбер бойынша әрбір ойынға қатысушы өзінің жүрегі не үшін қуанып, не үшін қайғыратынын айтады. Біріншісі қуанышы туралы, екіншісі қайғыруы туралы, үшіншісі қуануы туралы... ары қарай жалғаса береді.
Жүргізуші: Мектеп өмірі қайнап жатыр. Біз сіздермен қазір КЕРЕМЕТ МЕКТЕПТІҢ болашағын жасауға саяхатқа шығамыз. Сіздер тақтадан Керемет мектептің моделін көріп отырсыздар, оның терезесі біз үшін ашық. Біз болашаққа қалай қол жеткізерімізді білмейміз, оған жету үшін бізге мына тапсырмалар көмек береді. Ватманда әр «терезенің» тақырыбы жазылған. Алдымен ойланып алыңыздар, сосын қолдарыңыздағы бланктың оң жағына сізді- не қуантатынын, сол жағына сізді- не ренжітетінін жазасыз. Бланктерді әрбір «терезенің» тақырыбына сай толтырасыздар.
«Терезе»- тақырыбы. Пед. Тренингтің талдау сұрақтары:
Ұжымдағы психологиялық қарым-қатынас. Мұғалімнің кәсіби өсуіне қажетті жағдайлар, мұғалімге кәсіби және әдістемелік көмек берудің нәтижелігі.Ата-ана, отбасының мектеп жүйесіндегі орны..Сіздің жұмысыңыздың тиімді ұйымдастырылуы және оның оқушы денсаулығына тигізер әсері.Ұжымдағы қалыптасқан дәстүрлердің денсаулықты сақтау педагогикасы принциптерін жүзеге асырудағы маңызы..
Ұжым тақырыптарға байланысты 5 топқа бөлінеді. Әр топ өздерінің тақырыбы бойынша 15 минут ішінде анализ жасап, дайындайды. ( Музыка қосылып тұрады). Топтардың эксперті шығып оқиды, оны КЕРЕМЕТ МЕКТЕП моделінің ішіндегі сәйкес «терезеге» жабыстырады. Әр топ қорғап болған соң, ұжым өз ойларын білдіруге болады.Жүргізуші: Біздің қол созған КЕРЕМЕТ МЕКТЕБІМІЗ, болашағымыз белгілі болды. Ал оған жету үшін кім күшін салады екен? Ендеше, барлығымыз бір-бірімізге көңіл аударайық.
Жүргізуші: Мектепте әр түрлі кадрлар жұмыс істейді. Өз лауазымдарыңызға қарай топқа бөлінесіздер: әкімшілік, бастауыш және жоғары сынып мұғалімдері, профсоюз, әлеуметтік педагог және мектеп психологі. Керемет мектеп үшін әр топ өзінің міндетін, тағы не істей алатынын жазсын. 10 минуттан кейін әр топ өз міндетін оқып, қағазды сәйкес «терезеге» бірнешеу етіп жабыстыруы керек.Жүргізуші: - Сонымен, біз біріге отырып, КЕРЕМЕТ МЕКТЕПКЕ қол жеткізу үшін біраз тапсырмаларды шешіп тастадық. Енді, сіздердің құрметтеріңізге үлкен музыка ойналады.
5 жаттығу «Оркестр». Сіздер музыкалық аспаптың аты жазылған карточканы аласыздар, сол аспаптың әуенінде ойнап, 5 этаптан өтесіздер.
1 этап. Әрқайсыңыз денеңіздің мүшесін немесе дауысыңызды пайдалана отырып, «Ұстазым» әнінің әуеніне саласыз.2 этап. Ойыншылар екі адамнан бөлініп, осы әуенді дуэтте ойнайсыздар.3 этап. Ойыншылар екі топқа бөлініп, осы әуенді қайталайсыздар.4 этап. Барлық ұжым-бұл оркестр. Мектеп директоры – дирижер. Оркестрды басқарып, осы әуенді ойнату керек.5 этап. Рефлекция (талдау, пікірлесу, тілек білдіру).
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)