Мұғалімнің өздігінен білім алу бағыты
-
Кәсіби (пәндерді оқыту)
-
Психолого- педагогикалық (ата-ана мен оқушыға бағдар)
-
Методикалық (педагогикалық технологиялар түрлері, әдістері)
-
Құқықтық
-
Шетел тілдері
-
Психологиялық (имидж, қарым- қатынас, лидерлік қасиет, өнердің әсер
етуі)
-
Эстетикалық (гуманитарлық)
-
Тарихи
-
Ақпаратты компьютерлік технология
-
Денсаулықты қорғау
-
Хобби және қызығушылық
-
Саяси
Өздігінен білім алу принциптері
-
Мақсаттылық, мақсатқа талпынушылық
-
Ғылымилылық
-
Саналылық
-
Еркінділік
-
Теорияның тәжірибемен сәйкестігі
-
Басқару және бақылау
-
Жүйелілік
Өздігінен білім алу дерекнамасы
-
Теледидар
-
Газеттер, журналдар
-
Интернет
-
Біліктілігін арттыру курстары
-
Әдебиеттер
-
Әртүрлі тасығыштарда видео, аудио ақпараттар
-
Ақылы курстар
-
Семиналар мен конференциялар
-
Экскурсиялар, театр, көрмелер, музейлер, концерттер
-
Тәжірибе алмасу іс-шаралары
-
Саяхатар
Жекеше
Топпен
Мұғалімнің өздігінен білім алу формалары
-
Жекеше формасында инициатор мұғалімнің өзі бірақ, әдістемелік пен әкімшілік жетекшілерінің ынта жағдай жасауы мүмкін.
-
Топпен формасында әдістемелік бірлестік қызметі ретінде, семинарлар, практикалық сабақтар, мұғалімнің өздігінен және жеке білім алу нәтижесін біліктілігін арттыру курсы қамтамасыз етеді.
Өздігінен білім алуға мұғалімді дайындау себептері
-
Күнделікті жаңалықпен жұмыс істеу. Сабаққа дайындалғанда, ата-аналар жиналысында, сынып сағаттарында сөйлеуге дайындалғанда ақпаратты іздеуге және қорытынды жасауға қажеттіліктен туындайды.
-
Шығармашылық ынтасы. Оқытушы- шығармашыл мамандық. Жыл сайын бір оқу жоспары мен немесе сценариімен жұмыс жасап, бір баяндаманы оқи беруге болмайды. Одан көбірек талап етіледі. Жұмыс қызықты, қанағаттандыратын болу керек.
-
Жаңаша ғылымның қарқындап өсуі.
-
Қоғам өміріндегі өзгерістер. Бұл өзгерістер біріншіден баланың өмірге көзқараын және оқытушының образын қалыптастырады.
-
Бәсекеге қабілетті. Көптеген ата-аналар баласын мектепке әкелгенде, жақсы сынып жетекшісіне бергісі келеді. Егер оқытушы білім бөлімінде әдістемелік бірлестікте мектеп әкімшілігінде жақсыорында болса, оқу жүктемесін таңдауда еркіндік алады.
-
Жұртшылық пікірі. Оқытушыға жақсы болу, жаман болуы бәрібір емес. Жаман мұғалім болғысы келмейді.
-
Материалдық ынталандыру. Аттестация комиссиясының пікірі, мұғалім каегориясы, премиялар, қосымша ақылар, атақ, үкімет сыйлықтары – міне осының барлығы мұғалімнің санаты мен шеберлігіне байланысты.
-
Қызығушылық. Оқыған өте қызықты.
Өздігінен білім алу нәтижесі.
-
Пәндік білім беру сапасын көтеру.
-
Әдістемелік құралдар, мақалалар, оқулықтар, бағдарламалар, зерттеу жұмыстарын шығару.
-
Оқытудың жаңа формаларын, әдістерін қабылдау және жүзеге асыру.
-
Баяндамалар.
-
Көрнекі құралдар, тестілер, дидактикалық материалдар дайындау.
-
Жаңа ақпараттық технологияларды қолдану бойынша әдістемелік ұсыныстар жасау.
-
Өзінің немесе жаңа технологияларды пайдаланып ашық сабақтар дайындау және көрсету.
-
ОӘЖ (оқу-әдістемелік жинақ) жасау.
-
Тренингтер, семинарлар, конференциялар, мастер-класстер өткізу және зерттеу шығармашылық тақырыбы бойынша тәжірибесін тарату.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Мұғалімнің өздігінен білім алу бағыттары"
"Мұғалімнің өздігінен білім алу бағыттары"
Мұғалімнің өздігінен білім алу бағыты
-
Кәсіби (пәндерді оқыту)
-
Психолого- педагогикалық (ата-ана мен оқушыға бағдар)
-
Методикалық (педагогикалық технологиялар түрлері, әдістері)
-
Құқықтық
-
Шетел тілдері
-
Психологиялық (имидж, қарым- қатынас, лидерлік қасиет, өнердің әсер
етуі)
-
Эстетикалық (гуманитарлық)
-
Тарихи
-
Ақпаратты компьютерлік технология
-
Денсаулықты қорғау
-
Хобби және қызығушылық
-
Саяси
Өздігінен білім алу принциптері
-
Мақсаттылық, мақсатқа талпынушылық
-
Ғылымилылық
-
Саналылық
-
Еркінділік
-
Теорияның тәжірибемен сәйкестігі
-
Басқару және бақылау
-
Жүйелілік
Өздігінен білім алу дерекнамасы
-
Теледидар
-
Газеттер, журналдар
-
Интернет
-
Біліктілігін арттыру курстары
-
Әдебиеттер
-
Әртүрлі тасығыштарда видео, аудио ақпараттар
-
Ақылы курстар
-
Семиналар мен конференциялар
-
Экскурсиялар, театр, көрмелер, музейлер, концерттер
-
Тәжірибе алмасу іс-шаралары
-
Саяхатар
Жекеше
Топпен
Мұғалімнің өздігінен білім алу формалары
-
Жекеше формасында инициатор мұғалімнің өзі бірақ, әдістемелік пен әкімшілік жетекшілерінің ынта жағдай жасауы мүмкін.
-
Топпен формасында әдістемелік бірлестік қызметі ретінде, семинарлар, практикалық сабақтар, мұғалімнің өздігінен және жеке білім алу нәтижесін біліктілігін арттыру курсы қамтамасыз етеді.
Өздігінен білім алуға мұғалімді дайындау себептері
-
Күнделікті жаңалықпен жұмыс істеу. Сабаққа дайындалғанда, ата-аналар жиналысында, сынып сағаттарында сөйлеуге дайындалғанда ақпаратты іздеуге және қорытынды жасауға қажеттіліктен туындайды.
-
Шығармашылық ынтасы. Оқытушы- шығармашыл мамандық. Жыл сайын бір оқу жоспары мен немесе сценариімен жұмыс жасап, бір баяндаманы оқи беруге болмайды. Одан көбірек талап етіледі. Жұмыс қызықты, қанағаттандыратын болу керек.
-
Жаңаша ғылымның қарқындап өсуі.
-
Қоғам өміріндегі өзгерістер. Бұл өзгерістер біріншіден баланың өмірге көзқараын және оқытушының образын қалыптастырады.
-
Бәсекеге қабілетті. Көптеген ата-аналар баласын мектепке әкелгенде, жақсы сынып жетекшісіне бергісі келеді. Егер оқытушы білім бөлімінде әдістемелік бірлестікте мектеп әкімшілігінде жақсыорында болса, оқу жүктемесін таңдауда еркіндік алады.
-
Жұртшылық пікірі. Оқытушыға жақсы болу, жаман болуы бәрібір емес. Жаман мұғалім болғысы келмейді.
-
Материалдық ынталандыру. Аттестация комиссиясының пікірі, мұғалім каегориясы, премиялар, қосымша ақылар, атақ, үкімет сыйлықтары – міне осының барлығы мұғалімнің санаты мен шеберлігіне байланысты.
-
Қызығушылық. Оқыған өте қызықты.
Өздігінен білім алу нәтижесі.
-
Пәндік білім беру сапасын көтеру.
-
Әдістемелік құралдар, мақалалар, оқулықтар, бағдарламалар, зерттеу жұмыстарын шығару.
-
Оқытудың жаңа формаларын, әдістерін қабылдау және жүзеге асыру.
-
Баяндамалар.
-
Көрнекі құралдар, тестілер, дидактикалық материалдар дайындау.
-
Жаңа ақпараттық технологияларды қолдану бойынша әдістемелік ұсыныстар жасау.
-
Өзінің немесе жаңа технологияларды пайдаланып ашық сабақтар дайындау және көрсету.
-
ОӘЖ (оқу-әдістемелік жинақ) жасау.
-
Тренингтер, семинарлар, конференциялар, мастер-класстер өткізу және зерттеу шығармашылық тақырыбы бойынша тәжірибесін тарату.
шағым қалдыра аласыз













