Мұғалімнің өзі өткізген сабағын талдау.
Пәні: Қазақ тілі
Күні:27.01.2023
Сыныбы: 3 «А» сынып
Сабақты өткізуші және талдаушы: Жоғары білімді, срапшы санатындағы бастауыш сынып мұғалімі Жақсылықова Мәдина Әлтайқызы
Сабақтың тақырыбы: Негізгі және туынды зат есім
Осы сабаққа қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 3.1.4.1. тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
Сабақтың мақсаттары:
Барлық оқушылар: Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрайды, сөйлемнен зат есімді таба алады
Көптеген оқушылар: мәтін түрлерін және зат есімнің негізгі және туынды түрлерін ажырата алады
Кейбір оқушылар: тақырыпқа сай келетін миысалдар келтіре аладыү
Құндылықты дарыту: Оқушыларды өзара сыйластық, достық, қарым – қатынастарын дамыту. Өз тілін, елін, тарихын құрметтеу.
Бүгінгі өткізген сабағымның түрі - жаңа сабақты меңгерту
Қолданған әдіс – тәсілдерім: түсіндіру, мәтінмен жұмыс, өзін – өзі бағалау, сұрақ – жауап, әңгімелеу, кезбе тілші, көрнекілік, электрондық тест
Көрнекілігі: интерактивті тақта, презентация, бейнежазба, аудиожазба, үлестірмелі қағаздар, бағалау парағы, суреттер.
Пәнаралық байланыс: Ана тілі, орыс тілі, жаратылыстану
Сабақ жоспарында сабақтың барлық кезеңдері қамтылған. Сабақтың мақсатына жету үшін оқушыларды 3 топқа бөліп отырғыздым.
Бейнежазба және кіріспе сөз арқылы балалар сабақтың тақырыбын ашты.
Жаңа тақырыпты проблемалық оқыту арқылы балалардың білім және тәжірибелеріне сүйеніп, тілдер туралы ойларын ашқыздым, оқушылардың тақырыпқа қызығушылығын ояттым. Жаңа тақырыпты ережені оқу, сұрақ қою, жауап қайтару тәсілдері арқылы меңгерттім. Оқушылар сабаққа белсенді атсалысты. Тапсырмалар сабақ мақсатына сай таңдалынған, оқушылардың өз ойларын жүйелі қорытып айтуға ұйымдастыра білдім.
Қазақ тілін жақсы меңгеру үшін оқушылардың
тілдері жаттықтырылды.
Электронды тест нәтижесі балалардың тақырыпты меңгергенін
көрсетті.
Осы сабақта мен жаңа оқыту тәсілдердін, АҚТ-ны, өзін-өзі бағалауды қолдандым.Тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай болды.
Топтық жұмыс тиімді болды деп есептеймін.Оқушылар өз интеллектуалдық қабілеттерін көрсете білді.
Тәрбиелік мақсаты сабақтың мазмұны арқылы жүзеге асты.
Сабақ өз мақсатына жетті
Мен өз пәнімнің ғылыми-теориясын терең меңгердім деп ойлаймын. Пәнім бойынша негізгі ұғымды терең ашып, оқушылардың толық меңгеруін жүзеге асыруға тырысамын. Сабақта оқушы белсенділігіне, өздігінен жұмыс жасауына қатты назар аударамын. Сабақтың әр түрлі кезеңдерінде оқу мотивациясын туғызу, оқу міндеттерін қою және оны шешуге қатысты іс-әрекеттерді тиімді ұйымдастырамын.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мұғалімнің өзі өткізген сабағын талдау.
Мұғалімнің өзі өткізген сабағын талдау.
Мұғалімнің өзі өткізген сабағын талдау.
Пәні: Қазақ тілі
Күні:27.01.2023
Сыныбы: 3 «А» сынып
Сабақты өткізуші және талдаушы: Жоғары білімді, срапшы санатындағы бастауыш сынып мұғалімі Жақсылықова Мәдина Әлтайқызы
Сабақтың тақырыбы: Негізгі және туынды зат есім
Осы сабаққа қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 3.1.4.1. тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
Сабақтың мақсаттары:
Барлық оқушылар: Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрайды, сөйлемнен зат есімді таба алады
Көптеген оқушылар: мәтін түрлерін және зат есімнің негізгі және туынды түрлерін ажырата алады
Кейбір оқушылар: тақырыпқа сай келетін миысалдар келтіре аладыү
Құндылықты дарыту: Оқушыларды өзара сыйластық, достық, қарым – қатынастарын дамыту. Өз тілін, елін, тарихын құрметтеу.
Бүгінгі өткізген сабағымның түрі - жаңа сабақты меңгерту
Қолданған әдіс – тәсілдерім: түсіндіру, мәтінмен жұмыс, өзін – өзі бағалау, сұрақ – жауап, әңгімелеу, кезбе тілші, көрнекілік, электрондық тест
Көрнекілігі: интерактивті тақта, презентация, бейнежазба, аудиожазба, үлестірмелі қағаздар, бағалау парағы, суреттер.
Пәнаралық байланыс: Ана тілі, орыс тілі, жаратылыстану
Сабақ жоспарында сабақтың барлық кезеңдері қамтылған. Сабақтың мақсатына жету үшін оқушыларды 3 топқа бөліп отырғыздым.
Бейнежазба және кіріспе сөз арқылы балалар сабақтың тақырыбын ашты.
Жаңа тақырыпты проблемалық оқыту арқылы балалардың білім және тәжірибелеріне сүйеніп, тілдер туралы ойларын ашқыздым, оқушылардың тақырыпқа қызығушылығын ояттым. Жаңа тақырыпты ережені оқу, сұрақ қою, жауап қайтару тәсілдері арқылы меңгерттім. Оқушылар сабаққа белсенді атсалысты. Тапсырмалар сабақ мақсатына сай таңдалынған, оқушылардың өз ойларын жүйелі қорытып айтуға ұйымдастыра білдім.
Қазақ тілін жақсы меңгеру үшін оқушылардың
тілдері жаттықтырылды.
Электронды тест нәтижесі балалардың тақырыпты меңгергенін
көрсетті.
Осы сабақта мен жаңа оқыту тәсілдердін, АҚТ-ны, өзін-өзі бағалауды қолдандым.Тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай болды.
Топтық жұмыс тиімді болды деп есептеймін.Оқушылар өз интеллектуалдық қабілеттерін көрсете білді.
Тәрбиелік мақсаты сабақтың мазмұны арқылы жүзеге асты.
Сабақ өз мақсатына жетті
Мен өз пәнімнің ғылыми-теориясын терең меңгердім деп ойлаймын. Пәнім бойынша негізгі ұғымды терең ашып, оқушылардың толық меңгеруін жүзеге асыруға тырысамын. Сабақта оқушы белсенділігіне, өздігінен жұмыс жасауына қатты назар аударамын. Сабақтың әр түрлі кезеңдерінде оқу мотивациясын туғызу, оқу міндеттерін қою және оны шешуге қатысты іс-әрекеттерді тиімді ұйымдастырамын.
шағым қалдыра аласыз













