Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым Министрлігі
№96 Жалпы білім беретін мектеп
АШЫҚ тәрбие
САБАҒЫ
Тақырыбы: «Мұхтар Әуезов- көркем сөздің пірі»
Мұғалімі: А.Уразова.
4- сынып оқушыларына сыныптан тыс өткізген тәрбие сабағы.
Алматы
2022ж
Күні: 22.09.2022ж
Тақырыбы: «Мұхтар Әуезов- көркем сөздің пірі»
1.Мұғалімдері:Уразова А.Г.
Сабақтың
мақсаты:
Мұхтар Әуезовтың өмірі мен
шығармашылығына шолу жасау.
Оқушыларды адамгершілікке, саналы білім алуға, әділ, болуға
тәрбиелеу; Сұрақтар, ізденістерге негізделген жұмыс түрлерін өз
бетімен орындауға дағдыландыру, бірін-бірі тыңдау, сыпайы және
сенімді, әдеби тілде сөйлеуге
үйрету.
Жүргізушілер ;
1. Қуанышқызы Томирис
2. Сейтқан
Ғалым

1 Жүргізуші: 
-Балалар мен сіздерге бүгін сабағымды сұрақтан бастағым келіп отыр.
Кәне балалар Мұхтар Әуезов кім ?Кім айтады?

2 Жүргізуші:
Мұхтар Әуезов - қыры мен сыры мейлінше мол адам. Оқушылар кім Мұхтар атамыздың қандай өнегелі көркем сөз пікірін білісіңдер ?
1-оқушы:
Кімде –кім қазіргі уақытта ана тілін,әдебиетін сыйламаса,оны сауатты мәдениетті адам деп санауға болмайды.
(Мұхтар Әуезов)
2-оқушы:
Адам баласының жасан құлқы жаратылысынан емес,өскен ортасында көрген үлгі- өнегесінен
(Мұхтар Әуезов)
1 Жүргізуші: 
Оқу орындары;
1908 жылы Семейдегі 5 сыныптық орыс гимназиясына оқуға түседі
1922жылы Ташкент мемлекеттік университетінде тыңдаушы болады.
1923 жылы Санкт-Петербург университетіне ауысты.
1928жылы Санкт-Петербург университетіндегі филогогия факультетін бітіріп шығады.
1930 жылы Ташкенттегі Орта Азия мемлекеттік университеті Шығыс факультетінің аспирантурасын аяқтайды.
2 Жүргізуші:
Мұхтар Әуезовке арналған өлеңдер
Мұхтар Әуезовты қазақ халқының алып тұлғасы ретінде сипаттап, өлең жолдарымен өрнек өрген Қадыр Мырза Әли ағамыз Мұхтар ағамыз жайында былай деп жырлайды

3-оқушы:
Даласындай дархан халық, батыр ел,
Білгің келсе , бізді, досым жақын кел.
Қазақ халқы – Мұхтарымен жазушы,
Қазақ халқы – Мұхтарымен ақын ел.
4-оқушы:
Кім еліне Мұқаңша сыр ағытты,
Кім Мұқаңша бағындырды уақытты.
Қазақ халқы Мұхтарымен Алатау,
Қазақ халқы Мұхтарымен ба
Мұхтарға арнау
5-оқушы:
Тұлғасынан шұғыла құт дарыған,
Асқар таудай алыбым- Мұхтар ағам.
Абай жанын түсінген- Абай ғана,
Сонан соң сіз шығарсыз ұққан адам.

6-оқушы:
Мол қазына еңбегің , алтын -басың,
Бас иіп құрметтейді халқың да шын.
Әлемге шеберлікпен сомдап бердің,
Абайдың баға жетпес нар тұлғасын.
7-оқушы:
Бұл күндері қалыпсыз жүзден асып,
Буын қатып келеміз, біз де бекіп.
Талай қыспақ көрдіңіз, Абай жүрген,
Соқтықпалы , соқпақпыз ізбен өтіп.
2.Жүргізуші: Мұхтар Әуезовтың шығармалары;
1917 жылы «Еңілік -Кебек» пьесасы жазылған
1930 жылдары «Қарагөз», «Айман-Шолпан», «Қобыланды», «Тастүлек» сынды озық драматургиялық шығарлмалары жазылды
1936 жылы «Абай»песасы жазылды.
1951 жылы 4 кітаптан тұратын әлемге әйгілі «Абай жолы»роман-эпопеясы дүниеге келді.
20-30 жылдары «Қараш-қараш оқиғасы», «Көксерек», «Қилы заман»повестері
30-40 жылдары «Іздер», «Білікке-білек», «Шатқалаң», «Бүркітші» әңлімесі,тағыда басқа шығармалары бар.
8-оқушы:
Даңқыңыз таудан асып, өтсе көкке,
Халқыңызды сүйдіңіз өкпелетпей.
Партиядан «Қорғансыз күнін» көріп,
Таланып та қалдыңыз «Көксерекке»

9-оқушы:
Есіміңіз асқармен таласады,
Қатар айтсақ Абаймен жарасады.
Сонау қилы заманнан алып шыққан,
Парасатың жер қылды аласаны.
10-оқушы:
Кім ұстап құшақтапты арман-бақты,
Соңыңыздан мөлдіреп бұлақ ақты.
Халқыңыздай биіксіз пір тұтатын,
Ұлтыңыздай ұстазсыз ұлағатты.
1.Жүргізуші:
«Абай жол –ұлы шығарма»
Мұхтар Әуезовтің «Абай жолы»роман-эпопеясы- әлемдік сөз өнеріне өеріне қосылған асыл мұра.Роман-эпопея Абай жайлы болғанмен,ол бүкіл қазақ қоғамының жарты ғасырлық даму жолымен бірлікте алынып көрсетіледі.

2.Жүргізуші:
Төрт томдық эпопеясының әр тарауы Абай өмірінің әр кезеңін суреттейді.Бірінші кітап –бала Абай,жас Абайдың адамдық,адамгершілік,ақындық негізінің қалауын ашады.
1.Жүргізуші:
Екінші кітап- біз ақын Абайды,бүкіл поэзиясынан адамгершілік рухын себуге арналған азамат Абайды танимыз.ұлы ақын өзінің адамгершілік және ағартушылық идеяларын халықына өнеге етіп шашады.

Қорытынды:
2.Жүргізуші: Мұхтар Әуезовтың өмірі мен шығармашылығы келер ұрпаққа мәңгілік өнеге болып қала бермек. Мұхтар рухына тағзым ете отырып, бүгінгі сыныптан тыс сабағымызды осымен аяқтайыз!
1.Мұғалім:Уразова А.Г.
Жүргізушілер : 1. Қуанышқызы Томирис 2. Сейтқан Ғалым
1 – оқушы : Тусунбаева Эльнара
2 – оқушы: Али Қалдыбай
Ақынға арналған өлеңдерді оқыды:
3 – оқушы: Серік Айнар
4 – оқушы: Қурбанова Милана
5- оқушы :Әділбек Дияс
6- оқушы: Амангелді Алима
7- оқушы:Бортникова Ева
8- оқушы :Оглы Вероника
9- оқушы :Саяхакова Маликаханум
10-оқушы :Изотов Марк
Көркемсөз пікірін оқыған оқушылар:
1-Оқушы; Джаскалиев Алихан
2- оқушы :Оглы Вероника
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«МҰХТАР ӘУЕЗОВ- КӨРКЕМ СӨЗДІҢ ПІРІ»
«МҰХТАР ӘУЕЗОВ- КӨРКЕМ СӨЗДІҢ ПІРІ»
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым Министрлігі
№96 Жалпы білім беретін мектеп
АШЫҚ тәрбие
САБАҒЫ
Тақырыбы: «Мұхтар Әуезов- көркем сөздің пірі»
Мұғалімі: А.Уразова.
4- сынып оқушыларына сыныптан тыс өткізген тәрбие сабағы.
Алматы
2022ж
Күні: 22.09.2022ж
Тақырыбы: «Мұхтар Әуезов- көркем сөздің пірі»
1.Мұғалімдері:Уразова А.Г.
Сабақтың
мақсаты:
Мұхтар Әуезовтың өмірі мен
шығармашылығына шолу жасау.
Оқушыларды адамгершілікке, саналы білім алуға, әділ, болуға
тәрбиелеу; Сұрақтар, ізденістерге негізделген жұмыс түрлерін өз
бетімен орындауға дағдыландыру, бірін-бірі тыңдау, сыпайы және
сенімді, әдеби тілде сөйлеуге
үйрету.
Жүргізушілер ;
1. Қуанышқызы Томирис
2. Сейтқан
Ғалым

1 Жүргізуші: 
-Балалар мен сіздерге бүгін сабағымды сұрақтан бастағым келіп отыр.
Кәне балалар Мұхтар Әуезов кім ?Кім айтады?

2 Жүргізуші:
Мұхтар Әуезов - қыры мен сыры мейлінше мол адам. Оқушылар кім Мұхтар атамыздың қандай өнегелі көркем сөз пікірін білісіңдер ?
1-оқушы:
Кімде –кім қазіргі уақытта ана тілін,әдебиетін сыйламаса,оны сауатты мәдениетті адам деп санауға болмайды.
(Мұхтар Әуезов)
2-оқушы:
Адам баласының жасан құлқы жаратылысынан емес,өскен ортасында көрген үлгі- өнегесінен
(Мұхтар Әуезов)
1 Жүргізуші: 
Оқу орындары;
1908 жылы Семейдегі 5 сыныптық орыс гимназиясына оқуға түседі
1922жылы Ташкент мемлекеттік университетінде тыңдаушы болады.
1923 жылы Санкт-Петербург университетіне ауысты.
1928жылы Санкт-Петербург университетіндегі филогогия факультетін бітіріп шығады.
1930 жылы Ташкенттегі Орта Азия мемлекеттік университеті Шығыс факультетінің аспирантурасын аяқтайды.
2 Жүргізуші:
Мұхтар Әуезовке арналған өлеңдер
Мұхтар Әуезовты қазақ халқының алып тұлғасы ретінде сипаттап, өлең жолдарымен өрнек өрген Қадыр Мырза Әли ағамыз Мұхтар ағамыз жайында былай деп жырлайды

3-оқушы:
Даласындай дархан халық, батыр ел,
Білгің келсе , бізді, досым жақын кел.
Қазақ халқы – Мұхтарымен жазушы,
Қазақ халқы – Мұхтарымен ақын ел.
4-оқушы:
Кім еліне Мұқаңша сыр ағытты,
Кім Мұқаңша бағындырды уақытты.
Қазақ халқы Мұхтарымен Алатау,
Қазақ халқы Мұхтарымен ба
Мұхтарға арнау
5-оқушы:
Тұлғасынан шұғыла құт дарыған,
Асқар таудай алыбым- Мұхтар ағам.
Абай жанын түсінген- Абай ғана,
Сонан соң сіз шығарсыз ұққан адам.

6-оқушы:
Мол қазына еңбегің , алтын -басың,
Бас иіп құрметтейді халқың да шын.
Әлемге шеберлікпен сомдап бердің,
Абайдың баға жетпес нар тұлғасын.
7-оқушы:
Бұл күндері қалыпсыз жүзден асып,
Буын қатып келеміз, біз де бекіп.
Талай қыспақ көрдіңіз, Абай жүрген,
Соқтықпалы , соқпақпыз ізбен өтіп.
2.Жүргізуші: Мұхтар Әуезовтың шығармалары;
1917 жылы «Еңілік -Кебек» пьесасы жазылған
1930 жылдары «Қарагөз», «Айман-Шолпан», «Қобыланды», «Тастүлек» сынды озық драматургиялық шығарлмалары жазылды
1936 жылы «Абай»песасы жазылды.
1951 жылы 4 кітаптан тұратын әлемге әйгілі «Абай жолы»роман-эпопеясы дүниеге келді.
20-30 жылдары «Қараш-қараш оқиғасы», «Көксерек», «Қилы заман»повестері
30-40 жылдары «Іздер», «Білікке-білек», «Шатқалаң», «Бүркітші» әңлімесі,тағыда басқа шығармалары бар.
8-оқушы:
Даңқыңыз таудан асып, өтсе көкке,
Халқыңызды сүйдіңіз өкпелетпей.
Партиядан «Қорғансыз күнін» көріп,
Таланып та қалдыңыз «Көксерекке»

9-оқушы:
Есіміңіз асқармен таласады,
Қатар айтсақ Абаймен жарасады.
Сонау қилы заманнан алып шыққан,
Парасатың жер қылды аласаны.
10-оқушы:
Кім ұстап құшақтапты арман-бақты,
Соңыңыздан мөлдіреп бұлақ ақты.
Халқыңыздай биіксіз пір тұтатын,
Ұлтыңыздай ұстазсыз ұлағатты.
1.Жүргізуші:
«Абай жол –ұлы шығарма»
Мұхтар Әуезовтің «Абай жолы»роман-эпопеясы- әлемдік сөз өнеріне өеріне қосылған асыл мұра.Роман-эпопея Абай жайлы болғанмен,ол бүкіл қазақ қоғамының жарты ғасырлық даму жолымен бірлікте алынып көрсетіледі.

2.Жүргізуші:
Төрт томдық эпопеясының әр тарауы Абай өмірінің әр кезеңін суреттейді.Бірінші кітап –бала Абай,жас Абайдың адамдық,адамгершілік,ақындық негізінің қалауын ашады.
1.Жүргізуші:
Екінші кітап- біз ақын Абайды,бүкіл поэзиясынан адамгершілік рухын себуге арналған азамат Абайды танимыз.ұлы ақын өзінің адамгершілік және ағартушылық идеяларын халықына өнеге етіп шашады.

Қорытынды:
2.Жүргізуші: Мұхтар Әуезовтың өмірі мен шығармашылығы келер ұрпаққа мәңгілік өнеге болып қала бермек. Мұхтар рухына тағзым ете отырып, бүгінгі сыныптан тыс сабағымызды осымен аяқтайыз!
1.Мұғалім:Уразова А.Г.
Жүргізушілер : 1. Қуанышқызы Томирис 2. Сейтқан Ғалым
1 – оқушы : Тусунбаева Эльнара
2 – оқушы: Али Қалдыбай
Ақынға арналған өлеңдерді оқыды:
3 – оқушы: Серік Айнар
4 – оқушы: Қурбанова Милана
5- оқушы :Әділбек Дияс
6- оқушы: Амангелді Алима
7- оқушы:Бортникова Ева
8- оқушы :Оглы Вероника
9- оқушы :Саяхакова Маликаханум
10-оқушы :Изотов Марк
Көркемсөз пікірін оқыған оқушылар:
1-Оқушы; Джаскалиев Алихан
2- оқушы :Оглы Вероника
шағым қалдыра аласыз













