Материалдар / мүмкіндігі шектеулі балалардың үй жағдайында ұсақ қол моторикасын дамыту әдіс-тәсілдері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

мүмкіндігі шектеулі балалардың үй жағдайында ұсақ қол моторикасын дамыту әдіс-тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
ата-аналар мен түзету сынып пен топтарының тәрбиешілеріне, әлеуметтік қызметкелерге үй жағдайында қолдың ұсақ моторикасын дамытуға қолданылатын әдіс-тәсілдермен бөлісу
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Шакабаева А.Е.

«QAMQOR» мүгедектерді

медициналық-әлеуметтік

қолдау» ҚБ логопед-дефектолог

Семей қаласы Айбай облысы


МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРДЫҢ ҚОЛДАРЫНЫҢ ҰСАҚ МОТОРИКАСЫН ҮЙ ЖАҒДАЙЫНДА ДАМЫТУ

ДАМЫТУДЫҢ ӘДІС ТӘСІЛДЕРІ

Қолдың ұсақ моторикасы тікелей баланың сөйлеу қабілетіне әсер ертетіндігн дүние жүзі нейропсихологтары зерттеп анықтап қойған.

Бала кішкентай кезінен бастап кез келген затты қолмен сипап сезіп көруге дағдыландырған жөн. Себебі саусақтың ұшында миллиондаған нерв рецепторлары орналасқан. ежелден атам қазақ баланың қолмен тамақ алып жеуіне неліктен көңіл бөлегндігі осыдан айдан анық түсінуге болады. Мен «QAMQOR мүгедектерді медициналық-әлеуметтік қолдау» ҚБ-де логопед-дефектолог маманы ретінде бұл мәселеге көп көңіл бөлемін.

Өз тәжірибемде тәрбишілерге, ата-аналарға саусақ ойындарын, сергіту жаттығуларына, , барлық ұйымдастырылған оқу іс - әрекеттері үстінде үнемі пайдалануды ұсынып отырамын. Нәтижесінде балалардың тілі, қимыл, қозғалысы мен икемділігі айтарлықтай дами бастайды.

Мүмкіндігі шектеулі балалардың тіл кемістігі жиі кездеседі, жалпы жіне ұсақ моторикасы нашар дамыған, қарапайым қимыл қозғалыс дағдылары жастарына сай қалыптаспаған болып келеді. Өзімнің жұмысым барысында міндетті түрде қолдың ұсақ моторикасын дамытудан бастаймын.

Қазіргі кездің балаларында жалпы моторлық артта қалушық байқалады екен. Ойлап көріңізші, тіпті қазіргі балабақшадағы балалардың ешбірінде баулы аяқ киім кездеспейді. Бау байлауды үйрету ата- анаға да, тәрбиеші ге де қиындық туғызатын болса керек.

Жалпы моториканың дамуының аздығын, соның ішінде қол қимылының аздық себебін зерттей келе қазіргі заманғы барлық баланың жазуға дайын еместігі немесе тілінің дамуында бір ақау бар екендігі анықталды. Осыдан келе мынадай қорытынды шығаруға болады: егер тілінің дамуында ақау болса, онда бұл ұсақ моториканың мәселесі.

Үй жағдайында ұсақ моториканы дамытудың бірнеше әдістерін тізіп шығуды жөн көріп отырмын:

  1. Күріш пен қара шымықты бір ыдысқа араластырып балаға екіуін екі бөлек ыдысқа іріктеп салуды үйрету.

  2. Макарон өнімдерін бауға тізіп, моншақ жасау.

  3. Ыдысқа сусабын немесе балалар жуынатын сұйық сабын қосылған суды көпіртіп, ыдыстың түбәне ұсақ ойыншықтарды салып қойып, баланың өзіне сипап - сезу арқылы ойыншықтарды табу.

  4. Кез келген сусынның құтысының қақпағын ашып-жабу.


©Шакабаева А.Е., 2023


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!