Мұқағали Мақатаев "Қайырлы түн", "Қара өлең" өлеңдері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мұқағали Мақатаев "Қайырлы түн", "Қара өлең" өлеңдері

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сыныпқа Қазақ әдебиеті сабағынан өткен ашық сабағым. Бұл сабақ мұғалімдерге тәжірибе алмасу мақсатында көмекші құрал болады деп ойлаймын. Өзінің сабағына керек бір әдісін алады деп сенемін
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 08.02.2018 ж №115 жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Тойшибекова Халима Калдыбаевна

Сыныбы: 6 «Ә»

Тақырыбы: М.Мақатаев «Қайырлы түн», «Қара өлең өлеңдері»

ОМ. 1. Мақатаев өмірімен таныстыру, Қайырлы түн, Қара өлең өлеңдерін талдау, шығармашылық жұмыс жасау;

Күтілетін нәтиже:

Оқушы сабақ соңында:

-М.Мақатаев өмірімен танысады, өлеңдерді өлең құрылысына талдайды, шығармашылық жұмыс жасайды.

Әдіс-тәсілдер: Қызығушылықты ояту, Топтастыру стратегиясы, Кім жылдам жаттығуы, Семантикалық картамен жұмыс.

Кіріктірілген модуль: Оқытудағы жаңа тәсілдер; СТО, АКТ-ны пайдалану; Оқытудағы көшбасшылық, жас ерекшеліктер

Сабақтың барысы:

Кезең/уақыт

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Орындаушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Кіріспе бөлім:

2 минут














3 минут










Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу, Бүгінгі сабақтың мақсатын хабарлау. Қызығушылықты ояту:

Жазира, жасыл кілем өрнектеген,
Туған жерге, дариға, жер жетпеген!
Кең өлкем, әлдилей бер сен деп келем,
Аңсап келем, сағынып, шөлдеп келем.
деген жыр жолдары неткен кермет десеңші,

Шаттық шеңберін жасап, бір-біріне тілек айту.

Тілектер бұрқасыны..


Топқа парта бойынша 1-қатар 1-топ, 2-қатар 2-топ, 3-қатар 3-топ қылып бөлемін.

дер?

«Кім жылдам» жаттығуы

Б.Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» повесі бойынша сұрақтар көрсетіледі, ауызша жауап алынады. 
1. «Қожа сен көшедегі иттерді тәртіпке салуға қалатын болдың». Кімнің сөзі? 
2. Қожа Майқанованы ең алғаш қайда кездестірді? 
3. Қожаға әкесі туралы әңгімелеп берген кім? 
4. «Қадыров-түбінде адам болатын бала». Кімнің сөзі? 
5. «Маңдайымнан бұрқ етіп суық терім шығып кетті». Бұл қай сәт? 
6. Шіркін, мұғалімнің бәрі осындай болса ғой. Бұл кім туралы айтылған? 

Сәлемдесу.

Балалар жадына тоқып алады.




Шеңбер жасап, бір-біріне сәттілік тілеп, тілектер бұрқасынын, шашып, тілегін оықп орнына отырады.












Балалар ауызша жауап береді


Стикермен бағалау

Жасыл – 15

Қызыл – 10

Сары - 5


Ноутбук, стикер

Тұсау кесер

1 минут

Мұқағалидің өз дауысымен айтқан өлеңін қою

Бұл кімнің дауысы балалар, бүгін біз кіммен танысамыз?

Оқушылар Бақтұғылға мінездеме береді.



Негізгі бөлім;

4 минут


5 минут





3 минут


10 минут













5 минут




3 минут







М.Мақатаев жайлы аудио таспадан тыңдау.

Мұқағали кім? Топтастыру стратегиясын жасау

Қайырлы түн, Қара өлең өлеңдерін аудитаспадан тыңдау

1-тапсырма Топтық жұмыс

1-топ Сатылай кешенді талдау

2-топ Венн диаграммасы

3-топ Өлең жолдардағы көркемдегіш құралдарды жазып шығу

2-тапсырма Өлең құрылысына талдау 1 шумақтан

Ән. Саржайлау әнін хормен орындау

3-тапсырма. Шығармашылық жұмыс

1-топ Өлеңнің 2 тармағына өлең құрастыру

Қайырлы түн,ұйықта!

Шашу болып жұлдыздарың шашылды

2-топ Ақынға хат жазу

3-топ Соңғы сөзері берілген өлең шумағының бос орындарына ұлең ұйқастырып жазу

----------------------------------- шабады,

---------------------------------- табады

----------------------------------мұра боп,

--------------------------------- қалады.-

4-тапсырма Семантикалық картамен жұмыс

Бүгін менің туған күнім, ой пәлі-ай!
Мына жұрттар неғып жатыр тойламай?!
Банкет жасап берер едім өзім-ақ,
Тәңірім бір жарытпай-ақ қойғаны-ай!

Балалар ертең 9 ақпан М.Мақатаев туған күні

5-тапсырма туған күнге тілек жазамыз


Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:

1-оқушы Балтабек Нұрсейіт Қайырлы түн өлеңін жазып, 1 шумағын жаттау

2-оқушы Сейтманов Ермаханмебтке Қара өлеңін жаздыру

Балалар тыңдап, топтастыру әдісін жасайды






Топ болып, өздеріне берілген тапсырманы орындайды














Семантикалық картамен жұптаса отырып жұмыс жасайды








Балалар хат жазаы


Нұрсейіт пен Ермахан тапасырмаларын орындайды.

Стикермен бағалау






Бағалау кестесімен бағалау





Формативті бағалау стикермен

А4 парақтар






Қорытынды бөлім:

2 минут


2 минут



Бүгін біз не үйрендік, сұрақ-жауап әдісі рақылы бекіту

Үйге тапсырма беру: Өлеңді жаттау

Бағалау:

Рефлексия:Бүгінгі сабақ ұнады ма? стикерге жазып қалдыру

«Ыстық микрофон» келген қонақтан интерьвю алады

Мұнда балаларекі заманы салыстырады.

Күнделіктеріне жазып алады


Балалар стикерге бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазады.

Формативті бағалау стикермен





Кесте


Тексерілді: _________________



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.02.2018
1424
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі