Бейнелеу
өнері
Музыка
|
6 сынып . Күні
25.12.2017ж.
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Музыка және бейнелеу
өнеріндегі өнерпаз бейнесі
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Өнердегі көркемдік
бейне жайлы әңгімелеу.
:Білімдерін кеңейту,
дүниетанымды қалыптастыру, оқушылардың шығармашылық
қабілеттерін, эмоциялық сезімдерін, танымдық күштерін,
ой-өрісін, қиялын, оқуға, өнерге қызығушылықтарын дамыту;
эстетикалық талғамдары мен қажеттіліктеріне қарай бейнелеу іс-
әрекетіне машықтандыру; .
|
Сабақтың
түрі:
|
Кіріктірілген
сабақ. .
|
Оқыту
әдістері:
|
Сыни тұрғыдан
ойлауға үйрету,
Білім беру үшін
бағалау және оқуды бағалау
АКТ
қолдану,
Білім беру және білім алудағы
жаңа тәсілдер.
|
Керекті
жабдықтар;
|
Музыкалық
тапсырмалар,видеороликетер,суреттер.
|
Сабақ
кезеңдері:
|
Мұғалім
іс-әрекеті
|
Оқушы
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
|
1.Оқушылармен
сәлемдесу
2.Оқушыларды
түгендеу
|
Мұғаліммен
амандасады
Кезекші жоқ оқушыларды
айтады.
|
Психологиялық
дайындық
|
– Балалар, айналамызда
көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз.
Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық
тілейік.
Қуанамын
менде,
Қуанасың
сенде.
Қуанайық
достарым,
Арайлап атқан
күнге!
|
Оқушылар орындарынан
тұрып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік
тілейді.
|
Үй тапсырмасын
тексеру:
|
1.Өткен сабақтағы
өтілген әндерді орындау.
1 –топ.Дос туралы
жыр.
2-топ. Армандастар
әні.
3-топ.Желтоқсан желі
әні.
|
|
Мағынаны
тану:
|
1. «Ой
қозғау» әдісі арқылы жаңа сабақтың
тақырыбын ашу.
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді.
Сол арқылы бүгінгі сабақтың
тақырыбын айтады.
|
Жаңа
сабақ:
|
Өнердегі көркемдік
бейне жайлы әңгімелеу.
Портрет бейнелеу
өнеріндегі ең басты жанрлардың бірі болып табылады. Портрет салу
өнері көне ғасырлардан бері жалғасып келеді. Ежелгі Мысырда адамның
мүсіндерін жасайтын болған. Ақын,ойшыл және патшалар мен ел
билеушілердің мүсіндерін ежелгі гректер мен римдіктер де жасаған
екен. Ал ортағасырлық иконалардағы адам бейнелерін салу портрет
жанрының дамуына негіз болады. XV-XVI ғасырларда қайта өрлеу
дәуірінде Леонардо да Винчи,Рафаэль,Тициан,т.б. әйгілі
суретшілердің туындылары портрет жанрын аса биік деңгейге көтерген
болатын. Олар тек қана белгілі адамдарды ғана емес,жай,қарапайым
адамның да суретін салып,ондағы адамның жан дүниесінің сұлулығын
көрсетуге тырысқан.
|
Сергіту
сәті:
|
«Сиқырлы
түстер» ойынын
ойнату.
Жылы түстерді
айтқанда қолдарын жоғары көтереді.
Суық түстерді айтқанда
қолдарын төмен түсіреді.
|
Оқушылар қимылдарды
жасайды.
|
Топтық
жұмыс:
|
1.Топпен
жұмыс.
Сұрақ –жауап әдісі.
-
.
|
Топтар өздеріне
берілген тапсырмаларды орындайды, музыка жайлы өз түсініктерін
айтып береді.
Әр топ келесі топтың жұмысын
толықтырып отырады.
|
Практикалық
жұмыс:
|
1.Шығармашылықпен
жұмыс.
« Музыка
тыңдау.
Бибігүл
Төлегенованың орындауында халық әні «Гаухартас». «Гаухартас» әнін
тыңдай отырып,оқушылармен ой бөлісуге болады. Не себепті
«Гаухартас» әні бұлбұл дауысты әнші Бибігүл Төлегенованың музыкалық
бейнесін жасаған басты әнге айналды. Бұл портрет арқылы Бибігүл
Төлегенованың шығармашылық бейнесін көруге талпыныс жасап
көріңіз.
Ән
орындау.
«Ағаларым» әнін
жалғастыру.
Әнін жазған Ә. Бейсеуов,
өлеңін жазған Т.Молдағалиев.
у.
|
Ән
орындайды
|
Қорытынды:
|
1.«Аялдама әдісі
бойынша жаңа сабақты бекіту.
Балалар, бүгін біз перспектива
заңдылығын меңгердік деп ойлаймыз, сабаққа белсенді атсалысқан ,
суретті сауатты салған оқушыларға жақсы бағалар қойып
шығамыз.
|
1.Сұрақтарға жауап
береді.
.
3.«Кім
жылдам»
|
Үйге
тапсырма:
|
|
Үй тапсырмасын жазып
алады.
|
Рефлексия:
|
Кері байланыс.
Бүгінгі сабақтан алған әсерлерің қандай? Бүгінгі сабақ ұнады
ма?
Білемін
Білгім
келеді?
Білдім
|
Бүгінгі сабақтан
алған әсерлерін стикерлерге жазады.
Б-Б-Б кестесін
толтырады.
|
Бағалау:
|
Қорытынды, жиынтық бағасын
шығару.
|
Оқушылар
бағаланады.
|