Материалдар / Музыка және бейнелеу өнеріндегі өнерпаз бейнесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Музыка және бейнелеу өнеріндегі өнерпаз бейнесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Өнердегі көркемдік бейне жайлы әңгімелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Сәуір 2018
643
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:





Бейнелеу өнеріМузыка6 сынып . Күні 25.12.2017ж.
Сабақтың тақырыбы:Музыка және бейнелеу өнеріндегі өнерпаз бейнесі
Сабақтың мақсаты:Өнердегі көркемдік бейне жайлы әңгімелеу.:Білімдерін кеңейту, дүниетанымды қалыптастыру, оқушылардың шығармашылық  қабілеттерін, эмоциялық сезімдерін, танымдық күштерін, ой-өрісін, қиялын, оқуға, өнерге қызығушылықтарын дамыту; эстетикалық талғамдары мен қажеттіліктеріне қарай бейнелеу іс- әрекетіне машықтандыру;.
Сабақтың түрі:Кіріктірілген сабақ. .
Оқыту әдістері:Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалауАКТ қолдану,Білім беру және білім алудағы жаңа тәсілдер.
Керекті жабдықтар;Музыкалық тапсырмалар,видеороликетер,суреттер.

Сабақ кезеңдері:Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі:1.Оқушылармен сәлемдесу2.Оқушыларды түгендеуМұғаліммен амандасадыКезекші жоқ оқушыларды айтады.
Психологиялық дайындық– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Қуанамын менде,Қуанасың сенде.Қуанайық достарым,Арайлап атқан күнге!Оқушылар орындарынан тұрып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Үй тапсырмасын тексеру:1.Өткен сабақтағы өтілген әндерді орындау.1 –топ.Дос туралы жыр.2-топ. Армандастар әні.3-топ.Желтоқсан желі әні.



Мағынаны тану:







1. «Ой қозғау» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.Сол арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын айтады.
Жаңа сабақ: Өнердегі көркемдік бейне жайлы әңгімелеу. Портрет бейнелеу өнеріндегі ең басты жанрлардың бірі болып табылады. Портрет салу өнері көне ғасырлардан бері жалғасып келеді. Ежелгі Мысырда адамның мүсіндерін жасайтын болған. Ақын,ойшыл және патшалар мен ел билеушілердің мүсіндерін ежелгі гректер мен римдіктер де жасаған екен. Ал ортағасырлық иконалардағы адам бейнелерін салу портрет жанрының дамуына негіз болады. XV-XVI ғасырларда қайта өрлеу дәуірінде Леонардо да Винчи,Рафаэль,Тициан,т.б. әйгілі суретшілердің туындылары портрет жанрын аса биік деңгейге көтерген болатын. Олар тек қана белгілі адамдарды ғана емес,жай,қарапайым адамның да суретін салып,ондағы адамның жан дүниесінің сұлулығын көрсетуге тырысқан.



Сергіту сәті:«Сиқырлы түстер» ойынын ойнату.Жылы түстерді айтқанда қолдарын жоғары көтереді.Суық түстерді айтқанда қолдарын төмен түсіреді.Оқушылар қимылдарды жасайды.
Топтық жұмыс:1.Топпен жұмыс. Сұрақ –жауап әдісі.-. Топтар өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды, музыка жайлы өз түсініктерін айтып береді.Әр топ келесі топтың жұмысын толықтырып отырады.
Практикалық жұмыс:1.Шығармашылықпен жұмыс. « Музыка тыңдау. Бибігүл Төлегенованың орындауында халық әні «Гаухартас». «Гаухартас» әнін тыңдай отырып,оқушылармен ой бөлісуге болады. Не себепті «Гаухартас» әні бұлбұл дауысты әнші Бибігүл Төлегенованың музыкалық бейнесін жасаған басты әнге айналды. Бұл портрет арқылы Бибігүл Төлегенованың шығармашылық бейнесін көруге талпыныс жасап көріңіз.Ән орындау. «Ағаларым» әнін жалғастыру. Әнін жазған Ә. Бейсеуов, өлеңін жазған Т.Молдағалиев.у.Ән орындайды
Қорытынды:1.«Аялдама әдісі бойынша жаңа сабақты бекіту. Балалар, бүгін біз перспектива заңдылығын меңгердік деп ойлаймыз, сабаққа белсенді атсалысқан , суретті сауатты салған оқушыларға жақсы бағалар қойып шығамыз.

1.Сұрақтарға жауап береді.

.

3.«Кім жылдам»
Үйге тапсырма:

Үй тапсырмасын жазып алады.
Рефлексия:Кері байланыс. Бүгінгі сабақтан алған әсерлерің қандай? Бүгінгі сабақ ұнады ма?БілемінБілгім келеді?Білдім

Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазады.Б-Б-Б кестесін толтырады.
Бағалау:Қорытынды, жиынтық бағасын шығару.Оқушылар бағаланады.






































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!