САБАҚ: 5-бөлім: Музыка өнері және
қазақтың киелі домбырасы
Тақырыбы: Музыка
аспаптары 4-сабақ
|
Мектеп: №72
мектеп-лицейі
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Ежембаева
А.А
|
СЫНЫП: 7
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Оқу мақсаттары
|
Оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін
синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін
жазу 7.Ж5
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
|
Оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін
синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін
жазады
|
Оқушылардың көпшілігі орындай
алады:
|
Оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін
синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы талдау мәтінін
жазады
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:
|
Оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін
синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы сыни пікірін білдірген
мәтін жазады
|
Бағалау критерийі
|
|
Оқыту деңгейі
|
Тану, түсіну, талдау,
қолдану
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар орындай алады:
|
Тірек сөздердің синонимдерін
табады, мәтін жазады
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен
терминдер:
|
-
Қобыз, сыбызғы, сазсырнай,
сазген, қоңырау
-
Менің ойымша; пікіріме мынадай
дәлелдер келтіремін; оның мынадай себептері бар; себебін былай
түсіндіремін.
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
|
|
Құндылықтарға баулу
|
Аспап
түрлері
|
Пәнаралық байланыс
|
Музыка
|
Тақырып бойынша алдыңғы оқу:
|
Музыка
өнері, халықтың ұлттық аспаптар
|
Сабақтың
барысы
|
Кезеңдер
уақыты
|
Мұғалім
әрекеті
|
Оқушы
әрекеті
|
Ресурс
|
Қызығушылық
ояту
3
минут
|
Амандасу, сыныптың сабаққа дайындығын
қадағалау, топқа бөлу. Сабақтың мақсаты мен бағалау
критерийлері таныстырылады.
|
Сабаққа
ынталандырылады.
|
|
Мағынаны тану
кезеңі
28
минут
|
Дамыту
тапсырмалары:
№1
ТАПСЫРМА. Музыка тақырыбында оқылым
не тыңдалым мәтіні ұсынылады.
1-
қадам: Ж және
ТЖ. Мәтінді (122-беттегі) оқушылар
жеке оқып шығады немесе бәрі бірлесе
тыңдайды.
2-қадам: Оқыған не тыңдаған мәтіннің
тірек сөздерін анықтайды. Оны алдымен жеке жазады, сосын жұпта,
кейін топта салыстырады.
3-қадам: Соңғы нәтижесін сынып алдына
алып шығады. Осылай негізгі тірек сөздерді анықтап
алады.
4-қадам: Іріктелген тірек сөздерді
екінші бір баламаларымен (синонимдерімен) жазып
шығады.
Іріктелген тірек
сөздер
|
Тірек сөздің екінші
баламасы (синонимі)
|
|
|
5-қадам: Баламалары табылған тірек
сөздерді қатыстыра отырып, тарау тақырыбы негізінде шағын, жинақы
мәтін жазу тапсырылады.
Дескриптор
Тірек сөздерді анықтай
алады;
Тірек сөздердің синонимін таба
алады;
Синонимге айналған тірек
сөздер арқылы жинақы мәтін құрастыра
алады;
|
f
Бағалау.
«Сен менікін, мен
сенікін»
|
|
Соңы 5
минут
|
Кері
байланыс.
|
|
|
Үйге
|
|
|
|