Материалдар / Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы сыни пікірін білдірген мәтін жазады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2022
427
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: 5-бөлім: Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы

Тақырыбы: Музыка аспаптары 4-сабақ

Мектеп: №72 мектеп-лицейі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Ежембаева А.А

СЫНЫП: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Оқу мақсаттары

Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу 7.Ж5

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы талдау мәтінін жазады

Кейбір оқушылар орындай алады:

Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы сыни пікірін білдірген мәтін жазады

Бағалау критерийі

  • Мәтінді түсінеді;

  • Тірек сөздер табады;

  • Тірек сөздердің баламасын табады;

  • Тірек сөздердің баламасын өатыстыра отырып, жинақы мәтін жазады

Оқыту деңгейі

Тану, түсіну, талдау, қолдану

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Тірек сөздердің синонимдерін табады, мәтін жазады

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

  • Қобыз, сыбызғы, сазсырнай, сазген, қоңырау

  • Менің ойымша; пікіріме мынадай дәлелдер келтіремін; оның мынадай себептері бар; себебін былай түсіндіремін.

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Ұлттық аспаптардың қандай түрін білесің?

  • Өзің сол аспаптардың қайсысында ойнайсың?

Құндылықтарға баулу

Аспап түрлері

Пәнаралық байланыс

Музыка

Тақырып бойынша алдыңғы оқу:

Музыка өнері, халықтың ұлттық аспаптар

Сабақтың барысы

Кезеңдер
уақыт
ы

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурс

Қызығушылық ояту

3 минут

Амандасу, сыныптың сабаққа дайындығын қадағалау, топқа бөлу. Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.

Сабаққа ынталандырылады.


Мағынаны тану кезеңі

28 минут

Дамыту тапсырмалары:

1 ТАПСЫРМА. Музыка тақырыбында оқылым не тыңдалым мәтіні ұсынылады.

1- қадам: Ж және ТЖ. Мәтінді (122-беттегі) оқушылар жеке оқып шығады немесе бәрі бірлесе тыңдайды.

2-қадам: Оқыған не тыңдаған мәтіннің тірек сөздерін анықтайды. Оны алдымен жеке жазады, сосын жұпта, кейін топта салыстырады.

3-қадам: Соңғы нәтижесін сынып алдына алып шығады. Осылай негізгі тірек сөздерді анықтап алады.

4-қадам: Іріктелген тірек сөздерді екінші бір баламаларымен (синонимдерімен) жазып шығады.

Іріктелген тірек сөздер

Тірек сөздің екінші баламасы (синонимі)




5-қадам: Баламалары табылған тірек сөздерді қатыстыра отырып, тарау тақырыбы негізінде шағын, жинақы мәтін жазу тапсырылады.


Дескриптор

Тірек сөздерді анықтай алады;

Тірек сөздердің синонимін таба алады;

Синонимге айналған тірек сөздер арқылы жинақы мәтін құрастыра алады;

f Бағалау.

«Сен менікін, мен сенікін»


Соңы 5 минут

Кері байланыс.

 


Үйге

  • 124-бет. 5-тапсырма





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!