Материалдар / Музыкадағы құстар бейнесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Музыкадағы құстар бейнесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сәлеметсіз бе-деп келген ұстаздармен амандасады. Сәлемдесу. "Сәлем- привет- hello" деп өзара амандасады Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Әліппе әні!» қимылмен әнді айту. Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қазан 2020
394
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақтың тақырыбы:

Музыкадағы құстар бейнесі

СЫНЫП: 2"г"


Қатысқан оқушылар саны:


Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.1.1-музыканың көркемдеуші құралдарын және

музыканың сипатын анықтау;

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы

Ресрустар

Басталуы

5 минут

Сәлеметсіз бе-деп келген ұстаздармен амандасады.

Сәлемдесу. "Сәлем- привет- hello" деп өзара амандасады

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Әліппе әні!» қимылмен әнді айту.

Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу.


https://youtu.be/hsGs1mEms4I

Жаңа білім

10 минут













Үш тілдік

Білу және түсіну. Оқушыларға аппақ қағаз беріледі оны бояйды боялғанда әртүрлі құстардың суреттері шығады.

1.Ненің суреті шықты? –ия балалар құстардың суреті шықты.)

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Балалар біздер бұл құстарды жайдан жай алып отырған жоқпыз бүгінгі біздің сабағымыз осы құстарға байланысты. Тақырыбымыз: "Музыкадағы құстар бейнесі" деп аталады.

Құс-птица-bird

2.Балалар сендер қандай құстарды білесіңдер? (атайды білетін құстарды)

  1. Тапсырма.

Тыңдау.

Енді балалар бәріміз үндемей отырып мына мультфильмді тамашалайық.

Ұнадыма? Бұл шығармада нені бейнелеген композитор? (балапандарды)

Өте дұрыс балапандарды бейнелеген. Бұл музыкалық шығарманы орыс композиторы Модест Мусоргский шығарған «Картина с выставки-Көрмедегі көріністер» одан кейін Жұмыртқадан шықпаған балапандар балет жазған. Ол қалай шыққанын мен сіздерге айтып берейін орыс композитор Модест Мусоргскийдің Гартман деген керемет суретші досы болған екен бірде досы Мусоргскийді өзінің көрмесіне шақырады бұл көрмеде осы Гартман салған мынадай суретті көреді. «Жұмыртқадан шықпаған балапандар» деген атты оқып Мусоргский ойланып мына суретте балапандар тек жай ғана тұр ал егерде бұл суретке мен музыка шығарсам қалай болар екен онда менің балапандарым қандай мінезді түрлері қандай болар екен деп ойланып осындай керемет музыка шығығарған екен.

Музыка тыңдау және талдау?

1.Композитордың музыкасы кішкене балапандар бейнесін қалай суреттеген балапандары қандай мінезді екен түрлері қандай екен

2.Шығарманың көңіл күйі,мінезі қандай? (ол үшін сендердің алдарыңызда суреттер тұр мінез қылықтар бейнеленген дұрыс жауабын өздерің табыңдар)

3.Темпі қандай? (екенін анықтайық ол үшін алдарыңда екі құстардың суреті бар) а)ұшып бара жатқан құстың суреті және б)қонып тұрған құстың суреті.

4.Қандай дыбыстар естідіңдер? (жоғары болса ұшып бара жатқан құсты ал егер төмен дыбыстар болса орнында отырған құсты көтересіңдер)

3.Қандай аспаппен орындалды және қандай шығарма (фортепиано)



Қолдану



Мәтінді оқып түсінгендерін жеткізу. Құстар туралы не білесіңдер. Құстар көктем басшысы көктем басталысымен топ-тобымен жыллы жақтан ұшып келеді. Ең алғашқы көктемнің хабаршысы Қарға келеді содан кейін бозторғаймен қараторғай келеді екен. Қараторғай келісімен күннің көзі ашылып күн жылынады, оның артынан аққу, қаз, үйректер топ тобымен ұшып келе бастайды екен. Құстар біздің досымыз сондықтан да ата-бабамыз құстарды қадірлеп құрметтеген оны балаларының атын қойып батыр балдарының аттарын Сұңқар Бүркіт деп ал қыздардың аттарын сұлу әдемі Аққу атымен әнші құс Бұлбұл және Қарлығаш есімдерін қойған.



2.(дауысын ажыратады,құстардың аттарын жазады )

Қарға,Торғай,Бұлбұл ,Көкек,

3-тапсырма. Суырыпсалма. Музыка тыңдап импровизация аққудың би қимылдарын шығару.


https://youtu.be/ARSFn8ByEyg

Қызықты мәлімет

2 минут

видеоролик «Биші құстар»

https://youtu.be/LuHofo0j3WM

Сергіту сәті

2 минут



Дауыс жаттықтыру

1минут



Ән үйрету 7минут

Сергіту сәті. «Қарлығаш»





«Жоғарға міндім төменге түстім» гаммамен орындату.





Көкек 1.Жаз күні біздер, далаға келдік.

Ағашта биік бір құсты көрдік.

Қ-сы: Сайрайды сол құс, Көкек, көкек.

Аты оның содан аталған көкек.

Оқушылыр алдарындағы шулы аспаптармен Көкек әнін шулы аспаптармен сүйемелдеп орындады.

https://youtu.be/F2ZFn9ttH2w





Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут











Кері байланыс 3минут





Ой қорыту

«5-қадам» әдісімен.









Білім ағашы кері байланыс



Үйге тапсырма: оқу, жаттау.














1-топ. (мәтінді оқып түсінгендерін жеткізу)Құстар көктем басшысы көктем басталысымен топ-тобымен жыллы жақтан ұшып келеді.Ең алғашқы көктемнің хабаршысы Қарға келеді содан кейін бозторғаймен қараторғай келеді екен.Қараторғай келісімен күннің көзі ашылып күн жылынады ,оның артынан аққу қаз,үйректер топ тобымен ұшып келе бастайды екен.Құстар біздің досымыз сондықтан да ата-бабамыз құстарды қадірлеп құрметтеген оны балаларының атын қойып батыр балдарының аттарын Сұңқар Бүркіт деп ал қыздардың аттарын сұлу әдемі Аққу атымен әнші құс Бұлбұл және Қарлығаш есімдерін қойған.



2.Құстардың дауыстарын тыңдап ажыратып топтапстыру

Қарға,Торғай,Бұлбұл ,Көкек,









3-тапсырма. Суырыпсалма.Сүгір Әлиевтің «Аққу» күйін тыңдап импровизация жасау,суда шомылып жүрген аққудың би қимылдарын көрсету.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!