Тақырыбы: "Шұбар
тауық"
«Құлыншақтар»
(II
– кіші
тобы)
Мақсаты: Балаларды ертегіні зейін қойып, аяғына дейін
тыңдауға үйрету. Тәрбиешінің сұрақтарына анық жауап беруге, бірінің
- бірі жауабын тыңдауға, өз - өздеріне сенімділікке, кейіпкерлерге
деген мейірімділік, аяушылық сезімге тәрбиелеу. Белсенді сөздік
қорларын, дамыту.
1. Шаттық шеңбер
(Балалар шеңберге
тұрады.)
Қуыр - қуыр, қуырмаш,
Балапанға бидай шаш.
Түлкі келсе есік бас,
Әжең келсе есік аш.
Бас бармақ, Балаң үйрек,
Ортан терек, Шылдыр шүмек,
Кішкене бөбек.
Қуыр - қуыр, қуырмаш.,
Тауықтарға тары шаш.
Шеп - шеп - шеп.
- Балалар, ертегі тамашалағыларың келе ме?
(Балалардың назарын қуыршақ
театрына аудару)
2. Ертегі: «Шұбар тауық»
Автор:
Ертеде бір шал мен кемпір өмір сүріпті,
олардың Шұбар тауығы болыпты. Бір күні тауық жай емес, алтын
жұмыртқа тауыпты. Шал мен кемпір
қуаныпты.
Шал:
Кемпір, жұмыртқаны жарып көрсек қайтеді,
мүмкін ішінде гауһар тас бар
шығар?
Автор:
Шал жұмыртқаны қасықпен ұрып-ұрып сындыра
алмапты.
Кемпір:
Әкелші мен жарып
көрейін.
Автор:
Кемпір де жұмыртқаны ұрып-ұрып сындыра
алмапты. Тарсылды естіген тышқан інінен шығып, үстелдің үстімен
жүгіріп бара жатып, жұмыртқаны құйрығымен қағып кетеді. Жұмыртқа
еденге түсіп жарылып қалады. Шал мен кемпір
жылайды.
Шұбар
тауық: Ата, әже жыламаңыздар! Мен сендерге алтын
емес жай жұмыртқа тауып
беремін.
Автор:
Көп кешікпей тауық бір себет ірі де тәтті
жұмыртқа тауып береді. Осылайша олар бақытты өмір сүре
береді
3. Сөздік ойын: « Кім тез жауап
береді?»
(Ертегі желісі бойынша
сұрақтар беру)
- Балалар, сендер қандай ертегі көрдіңдер? (Шұбар тауық)
- Шұбар тауық ата мен әжеге қандай жұмыртқа туып берді? (Алтын
жұмыртқа)
- Жұмыртқаны не жарды? (Тышқан)
- Тышқан жұмыртқаны қалай жарды? (Құйрығымен қағып кетті)
4. Психологиялық гимнастика: «Көңіл - күй»
- Ата мен әже алтын жұмыртқаны көргенде қалай таңқалды?
(Таңқалу)
- Алтын жұмыртқа жарылып қалғанда қалай ренжіді (Көңілсіз)
- Жай жұмыртқа туып бергенде қалай қуанды?
(Қуану)
Қыт - қыттап Шұбар тауық келеді
Шұбар
тауық: - Сәлеметсіңдер ме, балалар,
қыт - қыт - қыт.
Балалар: - Сәлеметсіз
бе!
Шұбар
тауық: - Мені таныдыңдар
ма?
Балалар: - Иә, таныдық, Шұбар
тауықсың.
Шұбар
тауық: - Мен сендерге ойындар
әкелдім.
Тәрбиеші: - Шұбар тауық, біздің балалар
ойын ойнағанды ұнатады.
Ән-ойын: «Оңға біз,
барамыз»
- Шұбар
тауық: - Жарайсыңдар балалар,
рахмет!
-
Балалар: - Шұбар тауықпен бірге, ән
айтып би билейік.
Ән
«Шөжелерім» (музыкамен)
Шеп - шеп шеп - шеп шөжелерім,
Сары алтындай балапаным.
Тез жетіңдер жем беремін,
Дәнге толы алақаным.
Шұбар тауық: - Балалар, сендермен өте
көңілді болды.
Мені атаммен әжем іздеп жүрген болар, мен енді үйге қайтайын, сау
болыңдар балалар.