Тақырыбы: «Нан — ел байлығы»
Мақсаты:
Оқыту: Ас-атасы – наның дастарғанға қандай еңбекпен келетіні туралы түсінік беріп, білімдерін жетілдіру.
Дамытушылық: Халық ауыз әдебиеті үлгілерін пайдалану арқылы балалардың тілін, сөздік қорларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды еңбексүйігіштікке, барға қанағат етуге, адамгершілікке тәрбиелеу.
Ресурсатармен қамтамасыз ету: Сұрақ-жауап, көрсету, тыңдау, дидактикалық ойындар, сахналау.
Блингвалдық компонент:
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:
Әсем әуен балалар топқа кіріп, шеңберге тұрады.
Бүгін бір-бірімізге жылы лебізімізді білдірейік. Мен сендерге бүгінгі күніміз сәттілік болсын деп тілеймін
Ұйымдастырушылық кезеңі:
— Топқа домалап бауырсақ кіреді.
— Мынау бауырсақ қой.
Түлкі:
— Сәлеметсіздер ме, балалар! Бауырсақты көрген жоқсыңдар ма?
Баурсақ:
— Түлкішек, мені жемешіІ Балалар, сендер түлкіге менің қандай еңбекпен келгенімді түсіндіріп беріңудерші!
Түлкі:
— Жарайды, балалар, сендер мені көндірдіңдер.
(Мезгілдерді балалар сахналап көрсетеді)
Тәрбиеші:
— Бауырсақжан, біз саған көмектесейік! Түлкішек, сен ашуыңды бас, Бауырсақтың қандай еңбекпен келгенін мына бір көрністен тамашалап, танысатын боласын.
Бауырсақ:
— Ой, балалар, сендер мені құтқарып алдыңдар. Сендерге көп рахмет!
Ал, мен сендерге жұмбақ жасырайын.
Қар еріп, су көбейіп,
Сай-салаға ағады.
Бүршік шашып,
Жапырақ ашып,
Гүл бәйшешек ашады,
Айтындаршы, бөбектерім, бұл қай кез болады?
Түлкі (тұқым сеуіп жатқан диқаншыға келіп сұрайды):
— Сен кімсің? Не істеп жатырсың?
Тәрбиеші:
— Түлкіжан, балалар шаршаған болар, бойларын жазып, бір сергіп алсақ, қалай қарайсың?
Сергіту сәті:
Көлбең, көлбең көлеңкем,
Көлбеңдеген көлеңкем,
Тасып піскен бидайды,
Айты, қалай жинайды?
Түлкі:
— Тағы қайда барамыз?
Балалар:
— Енді жаз мезгіліне барамыз.
Түлкі:
— Қандай жұмыс істеп жатырсың? Не үшін су қойып
Тәрбиеші:
— Түлкіжан, Бауырсақтың қандай еңбекпен келіп жатқанын түсінуге жақын қалған шығарсың?
Түлкі:
— Еңбектің не екенін енді түсіндім.
— Қазір күз мезгіліне барып, егіннің қалай жиналатынын көреміз.
Тәрбиеші:
Ұзын мұртты сарылар,
Қойынында наны бар,
Бұл не?
Түлкі:
— Ал сен не істеп жатырсың? Мынау қандай үлкен нәрсе? Ол не үшін керек?
— Машинамен қайда апарады?
(Машинаның суреті көрсетіледі)
Наубайхана (наубайханада ұн алып келеді, ұн дүкенге апарылады)
Дүкенші (дүкенде нан, ұн сатып тұрады):
— Балақай, неге келдің?
Тәрбиеші:
— Түлкіжан, біз балалармен бірге келдік. Дүкенде барлық тағамдар сатылады.
Түлкі:
— Ой, кереметекен? Мұнда нанның түрлері көп екен, жегім келіп бара жатыр.
Бауырсақтың қандай еңбекпен келетінін түсіндім.
Түлкі балалармен қоштасады.
Тәрбиеші:
— Балалар, қандай тиімді сөздерді білесіңдер?
— Ал, балалар, қандай тақпақтар білесіңдер?
Қортынды:
— Балалар, көрнісімізден Түлкі Бауырсақтың қалай келгенін түсінді ме? Қалай ойлайсыңдар
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Нан — ел байлығы»
«Нан — ел байлығы»
Тақырыбы: «Нан — ел байлығы»
Мақсаты:
Оқыту: Ас-атасы – наның дастарғанға қандай еңбекпен келетіні туралы түсінік беріп, білімдерін жетілдіру.
Дамытушылық: Халық ауыз әдебиеті үлгілерін пайдалану арқылы балалардың тілін, сөздік қорларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды еңбексүйігіштікке, барға қанағат етуге, адамгершілікке тәрбиелеу.
Ресурсатармен қамтамасыз ету: Сұрақ-жауап, көрсету, тыңдау, дидактикалық ойындар, сахналау.
Блингвалдық компонент:
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:
Әсем әуен балалар топқа кіріп, шеңберге тұрады.
Бүгін бір-бірімізге жылы лебізімізді білдірейік. Мен сендерге бүгінгі күніміз сәттілік болсын деп тілеймін
Ұйымдастырушылық кезеңі:
— Топқа домалап бауырсақ кіреді.
— Мынау бауырсақ қой.
Түлкі:
— Сәлеметсіздер ме, балалар! Бауырсақты көрген жоқсыңдар ма?
Баурсақ:
— Түлкішек, мені жемешіІ Балалар, сендер түлкіге менің қандай еңбекпен келгенімді түсіндіріп беріңудерші!
Түлкі:
— Жарайды, балалар, сендер мені көндірдіңдер.
(Мезгілдерді балалар сахналап көрсетеді)
Тәрбиеші:
— Бауырсақжан, біз саған көмектесейік! Түлкішек, сен ашуыңды бас, Бауырсақтың қандай еңбекпен келгенін мына бір көрністен тамашалап, танысатын боласын.
Бауырсақ:
— Ой, балалар, сендер мені құтқарып алдыңдар. Сендерге көп рахмет!
Ал, мен сендерге жұмбақ жасырайын.
Қар еріп, су көбейіп,
Сай-салаға ағады.
Бүршік шашып,
Жапырақ ашып,
Гүл бәйшешек ашады,
Айтындаршы, бөбектерім, бұл қай кез болады?
Түлкі (тұқым сеуіп жатқан диқаншыға келіп сұрайды):
— Сен кімсің? Не істеп жатырсың?
Тәрбиеші:
— Түлкіжан, балалар шаршаған болар, бойларын жазып, бір сергіп алсақ, қалай қарайсың?
Сергіту сәті:
Көлбең, көлбең көлеңкем,
Көлбеңдеген көлеңкем,
Тасып піскен бидайды,
Айты, қалай жинайды?
Түлкі:
— Тағы қайда барамыз?
Балалар:
— Енді жаз мезгіліне барамыз.
Түлкі:
— Қандай жұмыс істеп жатырсың? Не үшін су қойып
Тәрбиеші:
— Түлкіжан, Бауырсақтың қандай еңбекпен келіп жатқанын түсінуге жақын қалған шығарсың?
Түлкі:
— Еңбектің не екенін енді түсіндім.
— Қазір күз мезгіліне барып, егіннің қалай жиналатынын көреміз.
Тәрбиеші:
Ұзын мұртты сарылар,
Қойынында наны бар,
Бұл не?
Түлкі:
— Ал сен не істеп жатырсың? Мынау қандай үлкен нәрсе? Ол не үшін керек?
— Машинамен қайда апарады?
(Машинаның суреті көрсетіледі)
Наубайхана (наубайханада ұн алып келеді, ұн дүкенге апарылады)
Дүкенші (дүкенде нан, ұн сатып тұрады):
— Балақай, неге келдің?
Тәрбиеші:
— Түлкіжан, біз балалармен бірге келдік. Дүкенде барлық тағамдар сатылады.
Түлкі:
— Ой, кереметекен? Мұнда нанның түрлері көп екен, жегім келіп бара жатыр.
Бауырсақтың қандай еңбекпен келетінін түсіндім.
Түлкі балалармен қоштасады.
Тәрбиеші:
— Балалар, қандай тиімді сөздерді білесіңдер?
— Ал, балалар, қандай тақпақтар білесіңдер?
Қортынды:
— Балалар, көрнісімізден Түлкі Бауырсақтың қалай келгенін түсінді ме? Қалай ойлайсыңдар
шағым қалдыра аласыз













