Нәтиже сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Нәтиже сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Нәтиже сабақ 5-сынып Қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлімі:

4-бөлім. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Нәтиже сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Т/А Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараты түсіну, анықтау.

5.ӘТН. Омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин.

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.






Жаңа сабақ

5 мин

«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу мақсатында сұрақтар қояды.

Жануарлар әлемі туралы өз пікірңді білдіре аласынба?

Өсімдіктер дүниесіне қандай түрлерін жатқызуға болады?

Өз ойымен бөліседі.



Дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді

Жалпы: 1 ұпай

(2 ұ)

5 – сынып қазақ тілі

Сабақтың ортасы.

30 минут

7-тапсырманы орындатады. Жануарларға қатысты қазақ халқының ертегілері мен аңыздарындағы түлкіні, арыстанды, аюды, қойды бейнелейтін сөздерді тауып жаз.


8-тапсырманы орындатады. «Жан-жануарлар-ақындардың жыр жолдарында» деген тақырыпта эссе жазыңыз.


10-тапсырманы орындатады. Сөйлемді толықтыр. Өзің жазған сөздерді тұлғасына қарай ажырат.


Берілген тапсырмаларды орындайды






Дескриптор:

- жануарларға қатысты сөздерді табады 1

-сипаттайды 1

Жалпы: 2 ұпай

(4 ұ)



Дескриптор:

-сілтеме жасайды 1

-эссе жазады 1

-құрылымын сақтайды 1

-сөз көлемін сақтайды 1

Жалпы: 4 ұпай






Дескриптор:

- сөйлемдерді толықтырады

-тұлғасына ажыратады

-ретін сақтайды

Жалпы: 3 ұпай

(4 ұ)

5 – сынып қазақ тілі оқулығы, жұмыс дәптері


Сабақтың соңы.

Рефлексия 3 мин

«Аяқталмаған сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың кері байланысын тыңдайды.


Сабаққа қатысты өз ойымен бөліседі

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 ұпайлық жүйе бойынша бағаланады.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.11.2024
135
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі