|
Бөлімі: |
4-бөлім. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Нәтиже сабақ |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
Т/А Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараты түсіну, анықтау. 5.ӘТН. Омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану. |
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. |
|
|
|
|
Жаңа сабақ 5 мин |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу мақсатында сұрақтар қояды. Жануарлар әлемі туралы өз пікірңді білдіре аласынба? Өсімдіктер дүниесіне қандай түрлерін жатқызуға болады? |
Өз ойымен бөліседі. |
Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді Жалпы: 1 ұпай (2 ұ) |
5 – сынып қазақ тілі |
|
Сабақтың ортасы. 30 минут |
7-тапсырманы орындатады. Жануарларға қатысты қазақ халқының ертегілері мен аңыздарындағы түлкіні, арыстанды, аюды, қойды бейнелейтін сөздерді тауып жаз.
8-тапсырманы орындатады. «Жан-жануарлар-ақындардың жыр жолдарында» деген тақырыпта эссе жазыңыз.
10-тапсырманы орындатады. Сөйлемді толықтыр. Өзің жазған сөздерді тұлғасына қарай ажырат.
|
Берілген тапсырмаларды орындайды
|
Дескриптор: - жануарларға қатысты сөздерді табады 1 -сипаттайды 1 Жалпы: 2 ұпай (4 ұ)
Дескриптор: -сілтеме жасайды 1 -эссе жазады 1 -құрылымын сақтайды 1 -сөз көлемін сақтайды 1 Жалпы: 4 ұпай
Дескриптор: - сөйлемдерді толықтырады -тұлғасына ажыратады -ретін сақтайды Жалпы: 3 ұпай (4 ұ) |
5 – сынып қазақ тілі оқулығы, жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 3 мин |
«Аяқталмаған сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың кері байланысын тыңдайды. |
Сабаққа қатысты өз ойымен бөліседі |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 ұпайлық жүйе бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Нәтиже сабақ
Нәтиже сабақ
|
Бөлімі: |
4-бөлім. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Нәтиже сабақ |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
Т/А Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараты түсіну, анықтау. 5.ӘТН. Омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану. |
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. |
|
|
|
|
Жаңа сабақ 5 мин |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу мақсатында сұрақтар қояды. Жануарлар әлемі туралы өз пікірңді білдіре аласынба? Өсімдіктер дүниесіне қандай түрлерін жатқызуға болады? |
Өз ойымен бөліседі. |
Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді Жалпы: 1 ұпай (2 ұ) |
5 – сынып қазақ тілі |
|
Сабақтың ортасы. 30 минут |
7-тапсырманы орындатады. Жануарларға қатысты қазақ халқының ертегілері мен аңыздарындағы түлкіні, арыстанды, аюды, қойды бейнелейтін сөздерді тауып жаз.
8-тапсырманы орындатады. «Жан-жануарлар-ақындардың жыр жолдарында» деген тақырыпта эссе жазыңыз.
10-тапсырманы орындатады. Сөйлемді толықтыр. Өзің жазған сөздерді тұлғасына қарай ажырат.
|
Берілген тапсырмаларды орындайды
|
Дескриптор: - жануарларға қатысты сөздерді табады 1 -сипаттайды 1 Жалпы: 2 ұпай (4 ұ)
Дескриптор: -сілтеме жасайды 1 -эссе жазады 1 -құрылымын сақтайды 1 -сөз көлемін сақтайды 1 Жалпы: 4 ұпай
Дескриптор: - сөйлемдерді толықтырады -тұлғасына ажыратады -ретін сақтайды Жалпы: 3 ұпай (4 ұ) |
5 – сынып қазақ тілі оқулығы, жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 3 мин |
«Аяқталмаған сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың кері байланысын тыңдайды. |
Сабаққа қатысты өз ойымен бөліседі |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 ұпайлық жүйе бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз
















