Сабақ мақсатын қою
2минут
|
Қабылдау « Қақырып
-сұрақ».
Презентация Слайд
1.
Мұғалім оқушылардың өздеріне
сабақтың тақырыбына байланысты бір-біріне сұрақтар қоюды ұсынады.
Сұрақтар төмендегідей болуы мүмкін:
-
Қандай сандар натурал
сандардың бөлгіштері деп аталады?
-
Қандай сандар натурал
сандардың еселігі деп аталады?
-
Санның
бөлгіші сол санның өзінен үлкен бола ала
ма?
-
Санның
еселігі сол санның өзінен кіші бола
ма?
-
Еселік
сан өзінен кіші бола ма?
-
Санның
қанша еселігі болуы мүмкін?
-
Санның
қанша бөлгіші болуы мүмкін?
-
Қандай
сан барлық сандардың бөлгіші бола
алады?
Мұалім оқушыларға тапсырманы
ұсынады: « 60-қа бөлгіш, 120-ға еселік болатын санды
жазыңдар».
Презентация Слайд
2.
Мұғалім оқушылардан сабақтың
мақсатын тұжырымдауды сұрайды. Кейіннен мақсат түзетіліп, жетістік
критерийі құрылады.
|
«Математика
5»
Алдамуратова Т. А., Байшоланов
Е. С.
Алматы:
Атамұра,
2010. 44 – 49 бет.
|
Осыған дейін меңгерілген
білімді пысықтау
5минут
|
Ойын «Допты
сал».
Презентация Слайды 3 –
7.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, алдыңғы білімдерін қайталайды.
− 40!санының бөлгіштерін
айтыңыз;
− 21! Санының еселіктерін
айтыңыз;
− Әрбір натурал санға бөлінетін
санды айтыңыз?
− 27 санының барлық бөлгіштерін
айтыңыз?
Тілдік мақсат бойынша жұмыс
оқушылардың жауаптарын анықтамаға сәйкестендіру арқылы іске
асады.
Мұғалім оқушылардың
сұрақтардың жауаптарын түсінгендігін бақылау жолымен
бағалайды.
Түсіну
сұрақтары:
-
Қандай сандар натурал санның
бөлгіштері деп аталады?
-
Қандай сандар натурал санның
еселігі деп аталады?
-
Санның бөлгіші сол саннан
үлкен бола ала ма?
-
Санның еселігі сол саннан
үлкен бола ала ма?
-
Еселік
сан өзінен кіші бола ма?
-
Санның
қанша еселігі болуы мүмкін?
-
Санның
қанша бөлгіші болуы мүмкін?
-
Қандай
сан барлық сандардың бөлгіші бола
алады?
|
http://prezentacii.com/matematike/5182-deliteli-i-kratnye.html
|
Өтілген тақырыпты
бекіту
10минут
15минут
|
Сыныппен
жұмыс
Презентация Слайд
8.
Оқушылар ауызша
комментарияларды дәптерлерінде орындайды.
Мұғалім оқушыларға білу,
түсіну сұрақтарын қойып, жауаптарын тыңдау арқылы
бағалайды.
1) 28 қыркүйек күні 28 саны
өзінен кіші барлық бөлгіштерін қонаққа шақыруды шешті. Ең бірінші
болып бір саны, одан кейін екі саны, одан кейін ... ... ...
келді.
2)Барлық қонақтар келгенде 28
саны олардың көп емес екендігіне таң қалды. Ол ренжіп, тағыда сол
сандардың өзінің бөлгіштерін шақыруды сұрады. Қанша жаңа қонақ
келуі мүмкін?
3)1 саны 28 санына бұндай
шартпен бізге жаңа қонақтар келмейтінін
түсіндірді:
-
егер b саны – a
санына бөлгіш болса;
-
с саны
– b санының бөлгіші
болса, онда
с саны,
а санының бөлгіші
болады.
-
28 санының өзінен басқа барлық
бөлгіштерінің қосындысын табыңдар. Не
байқадыңдар? Бұндай сандар кемел сандар деп
аталады.
Презентация Слайд
9.
4) 30 саны үшін жазыңыз:
барлық бөлгіштерін және тағы бөлгіштерінің де бөлгіштерін. 30 саны
тамаша сан ба?
Оқушылар жұпта
тапсырмаларды орындайды
Мұғалім оқушылардың
жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттғуларда бір шешімге келе алмаған
жұптарға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы
өзін-өзі бағалайды.
Оқушылар 30 санының
бөлгіштерін дұрыс табады
|
|
Оқушылар 1 санының
бөлгіштерін дұрыс табады
|
|
Оқушылар 2, 3, 5 сандарының
бөлгіштерін дұрыс табады
|
|
Оқушылар 6, 10, 15.
сандарының бөлгіштерін дұрыс
табады
|
|
Оқушылар 30 санының кемел
сан емес екендігін дұрыс
қорытындылайды
|
|
Презентация Слайд
10.
5) Қандай санның тек бір ғана
қонағы болды? Өзі қанша рет қонаққа барды?
(1)
Жұптық
жұмыс:
Презентация Слайд
11.
1) Сабақ мақсатына қайта
оралу: « 60-қа бөлгіш, 120-ға еселік
болатын санды жазыңдар»
Оқушылар тапсырманы орындайды.
Есепті шешудің басқа жолдарын да қарастырады. Дұрыс шешімі бойынша
тексереді.
Оқушылар 30 санының
бөлгіштерін дұрыс табады
|
|
Оқушылар 1 санының
бөлгіштерін дұрыс табады
|
|
Оқушылар 2, 3, 5 сандарының
бөлгіштерін дұрыс табады
|
|
Оқушылар 6, 10, 15.
сандарының бөлгіштерін дұрыс
табады
|
|
Оқушылар 30 санының кемел
сан емес екендігін дұрыс
қорытындылайды
|
|
2) Оқушылар топта ауысып
тапсырмаларды орындайды:
1. Берілген сандардың ішінен
15, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16
табыңдар:
а) 20-ға
бөлгіш;
б) 4-ке
еселік;
в) 16-ға бөлгіш және 4-ке
еселік;
г)
3-ке еселік және 18-ге
бөлгіш.
Оқушылар 30 санының
бөлгіштерін дұрыс табады
|
|
Оқушылар 1 санының
бөлгіштерін дұрыс табады
|
|
Оқушылар 2, 3, 5 сандарының
бөлгіштерін дұрыс табады
|
|
Оқушылар 6, 10, 15.
сандарының бөлгіштерін дұрыс
табады
|
|
Оқушылар 30 санының кемел
сан емес екендігін дұрыс
қорытындылайды
|
|
2. Наурыз мейрамына
ұйымдастырылған іс-шараға 90 оқушы қатысты. Олар қорытынды
кезеңінде бірдей екі қатарға, 5 бірдей қатарға, 11 бірдей қатарға,
6 адам бір қатарға тұратындай бөліне ала
ма?
Оқушылар 30 санының
бөлгіштерін дұрыс табады
|
|
Оқушылар 1 санының
бөлгіштерін дұрыс табады
|
|
Оқушылар 2, 3, 5 сандарының
бөлгіштерін дұрыс табады
|
|
Оқушылар 6, 10, 15.
сандарының бөлгіштерін дұрыс
табады
|
|
Оқушылар 30 санының кемел
сан емес екендігін дұрыс
қорытындылайды
|
|
3.
70 525 саны 217 санына еселік болатынын,
ал 729 саны 225261 санына бөлгіш болатынын
дәлелдеңдер;
Оқушылар 30 санының
бөлгіштерін дұрыс табады
|
|
Оқушылар 1 санының
бөлгіштерін дұрыс табады
|
|
Оқушылар 2, 3, 5 сандарының
бөлгіштерін дұрыс табады
|
|
Оқушылар 6, 10, 15.
сандарының бөлгіштерін дұрыс
табады
|
|
Оқушылар 30 санының кемел
сан емес екендігін дұрыс
қорытындылайды
|
|
4. 6 496 сандарының барлық бөлгіштерінің
қосындысы өзіне тең болатынын тексеріңдер.Өзін қоспаған кезде.Бұл
сан қалай аталады?
|