Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Бөлім 5.1В: Натурал сандардың бөлінгіштігі

    Мектеп: №5 МЕКТЕП-ЛИЦЕЙ

    Мерзімі: 25.09.2021

    Мұғалім: Мадияров Б.Ж

    Қатысқандар саны:: Қатыспағандар саны:

    Сабақ


    Сабақ тақырыбы:


    Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері

    Сабақтың түрі:

    Өтілген тақырып бойынша алған білімдерін бекіту дағдыларын қалыптастыру

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

    5.1.2.8 Натурал сандардың бөлгіштерін табады:

    5.1.2.9 Натурал сандардың еселіктерін табады;

    Сабақ мақсаттары:

    Оқушылар натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктерін табады.

    Бағалау критерийлері:

    Оқушылар мақсатқа жетеді, егер

    -Натурал сандардың бөлгіштерінің анықтамаларын тұжырымдай алады;

    -Натурал сандардың еселіктерінің анықтамаларын тұжырымдай алады ;

    -Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктерінің негізгі айырмашылықтарын тұжырымдайды ;

    -Натурал сандардың бөлгіштерін табады;

    -Натурал сандардың еселіктерін табады;

    Тілдік мақсаттар:


    Оқушылар :

    - Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктерінің анықтамаларын тұжырымдайды ,

    - Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктерін табу алгоритмін түсіндіреді,

    Пәндік лексика және терминология - натурал сан;

    - санның бөлгіштері ;

    - санның еселіктері;

    -бөлінеді.

    Хаттама немесе диалог үшін пайдалы фразалар

    - Натурал сандардың бөлгіштері:.... мына сандар болып табылады;

    - Натурал сандардың еселіктері :...мына сандар болып табылады;

    Құндылықтарды дарыту

    Өзара сенімділік әрі сыйластық қарам-қатынасты қолдау және тұжырымдау.Тындырымды да ұқыпты тұлға қалыптастыру.

    Оқушы бойында коммуникативті дағдыны қалыптастыру.

    Бастапқы білім

    Натурал сандардың бөлінуі мен көбейтілуін, жұп және тақ сандардың анықтамалары. Натурал сандардың еселіктері мен бөлгіштерінің анықтамалары.

    Пән аралық

    байланыс

    Компьютерлік сауаттылық бойынша информатика пәнімен байланысты.

    АКТ қолдану

    дағдылары

    Интернет ресурстарымен жұмыс жасау дағдысын дамыту.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Ұйымдастыру кезеңі

    1минут

    Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың дайындығын тексеру


    Сабақ мақсатын қою 2минут


    Қабылдау « Қақырып -сұрақ».

    Презентация Слайд 1.

    Мұғалім оқушылардың өздеріне сабақтың тақырыбына байланысты бір-біріне сұрақтар қоюды ұсынады. Сұрақтар төмендегідей болуы мүмкін:

    • Қандай сандар натурал сандардың бөлгіштері деп аталады?

    • Қандай сандар натурал сандардың еселігі деп аталады?

    • Санның бөлгіші сол санның өзінен үлкен бола ала ма?

    • Санның еселігі сол санның өзінен кіші бола ма?

    • Еселік сан өзінен кіші бола ма?

    • Санның қанша еселігі болуы мүмкін?

    • Санның қанша бөлгіші болуы мүмкін?

    • Қандай сан барлық сандардың бөлгіші бола алады?

    Мұалім оқушыларға тапсырманы ұсынады: « 60-қа бөлгіш, 120-ға еселік болатын санды жазыңдар».

    Презентация Слайд 2.

    Мұғалім оқушылардан сабақтың мақсатын тұжырымдауды сұрайды. Кейіннен мақсат түзетіліп, жетістік критерийі құрылады.

    «Математика 5»

    Алдамуратова Т. А., Байшоланов Е. С.

    Алматы: Атамұра, 2010. 44 – 49 бет.


    Осыған дейін меңгерілген білімді пысықтау

    5минут

    Ойын «Допты сал».

    Презентация Слайды 3 – 7.

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, алдыңғы білімдерін қайталайды.

    − 40!санының бөлгіштерін айтыңыз;

    − 21! Санының еселіктерін айтыңыз;

    − Әрбір натурал санға бөлінетін санды айтыңыз?

    − 27 санының барлық бөлгіштерін айтыңыз?

    • 18 санының алғашқы 4 еселігін айтыңыз?

    Тілдік мақсат бойынша жұмыс оқушылардың жауаптарын анықтамаға сәйкестендіру арқылы іске асады.

    Мұғалім оқушылардың сұрақтардың жауаптарын түсінгендігін бақылау жолымен бағалайды.

    Түсіну сұрақтары:

    • Қандай сандар натурал санның бөлгіштері деп аталады?

    • Қандай сандар натурал санның еселігі деп аталады?

    • Санның бөлгіші сол саннан үлкен бола ала ма?

    • Санның еселігі сол саннан үлкен бола ала ма?

    • Еселік сан өзінен кіші бола ма?

    • Санның қанша еселігі болуы мүмкін?

    • Санның қанша бөлгіші болуы мүмкін?

    • Қандай сан барлық сандардың бөлгіші бола алады?


    http://prezentacii.com/matematike/5182-deliteli-i-kratnye.html


    Өтілген тақырыпты бекіту

    10минут







    15минут

    Сыныппен жұмыс

    Презентация Слайд 8.

    Оқушылар ауызша комментарияларды дәптерлерінде орындайды.

    Мұғалім оқушыларға білу, түсіну сұрақтарын қойып, жауаптарын тыңдау арқылы бағалайды.

    1) 28 қыркүйек күні 28 саны өзінен кіші барлық бөлгіштерін қонаққа шақыруды шешті. Ең бірінші болып бір саны, одан кейін екі саны, одан кейін ... ... ... келді.

    2)Барлық қонақтар келгенде 28 саны олардың көп емес екендігіне таң қалды. Ол ренжіп, тағыда сол сандардың өзінің бөлгіштерін шақыруды сұрады. Қанша жаңа қонақ келуі мүмкін?

    3)1 саны 28 санына бұндай шартпен бізге жаңа қонақтар келмейтінін түсіндірді:

    • егер b саны –  a санына бөлгіш болса;

    • с саны – b санының бөлгіші болса, онда с саны, а санының бөлгіші болады.

    • 28 санының өзінен басқа барлық бөлгіштерінің қосындысын табыңдар. Не байқадыңдар? Бұндай сандар кемел сандар деп аталады.

    Презентация Слайд 9.

    4) 30 саны үшін жазыңыз: барлық бөлгіштерін және тағы бөлгіштерінің де бөлгіштерін. 30 саны тамаша сан ба?

    Оқушылар жұпта тапсырмаларды орындайды

    Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттғуларда бір шешімге келе алмаған жұптарға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды.

    Оқушылар 30 санының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 1 санының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 2, 3, 5 сандарының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 6, 10, 15. сандарының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 30 санының кемел сан емес екендігін дұрыс қорытындылайды


    Презентация Слайд 10.

    5) Қандай санның тек бір ғана қонағы болды? Өзі қанша рет қонаққа барды? (1)

    Жұптық жұмыс:

    Презентация Слайд 11.

    1) Сабақ мақсатына қайта оралу: « 60-қа бөлгіш, 120-ға еселік болатын санды жазыңдар»

    Оқушылар тапсырманы орындайды. Есепті шешудің басқа жолдарын да қарастырады. Дұрыс шешімі бойынша тексереді.

    Оқушылар 30 санының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 1 санының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 2, 3, 5 сандарының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 6, 10, 15. сандарының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 30 санының кемел сан емес екендігін дұрыс қорытындылайды




    2) Оқушылар топта ауысып тапсырмаларды орындайды:

    1. Берілген сандардың ішінен 15, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16 табыңдар:

    а) 20-ға бөлгіш;

    б) 4-ке еселік;

    в) 16-ға бөлгіш және 4-ке еселік;

    г) 3-ке еселік және 18-ге бөлгіш.

    Оқушылар 30 санының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 1 санының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 2, 3, 5 сандарының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 6, 10, 15. сандарының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 30 санының кемел сан емес екендігін дұрыс қорытындылайды






    2. Наурыз мейрамына ұйымдастырылған іс-шараға 90 оқушы қатысты. Олар қорытынды кезеңінде бірдей екі қатарға, 5 бірдей қатарға, 11 бірдей қатарға, 6 адам бір қатарға тұратындай бөліне ала ма?

    Оқушылар 30 санының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 1 санының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 2, 3, 5 сандарының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 6, 10, 15. сандарының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 30 санының кемел сан емес екендігін дұрыс қорытындылайды




    3. 70 525 саны 217 санына еселік болатынын, ал 729 саны 225261 санына бөлгіш болатынын дәлелдеңдер;

    Оқушылар 30 санының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 1 санының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 2, 3, 5 сандарының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 6, 10, 15. сандарының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 30 санының кемел сан емес екендігін дұрыс қорытындылайды




    4. 6 496 сандарының барлық бөлгіштерінің қосындысы өзіне тең болатынын тексеріңдер.Өзін қоспаған кезде.Бұл сан қалай аталады?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мадияров Бағдат Жұмабайұлы
    11 Қазан 2021
    462
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері Ашық сабақ 5 мектеп-лицей Оқушылар мақсатқа жетеді, егер -Натурал сандардың бөлгіштерінің анықтамаларын тұжырымдай алады; -Натурал сандардың еселіктерінің анықтамаларын тұжырымдай алады ; -Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктерінің негізгі айырмашылықтарын тұжырымдайды ; -Натурал сандардың бөлгіштерін табады; -Натурал сандардың еселіктерін табады;
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Бөлім 5.1В: Натурал сандардың бөлінгіштігі

    Мектеп: №5 МЕКТЕП-ЛИЦЕЙ

    Мерзімі: 25.09.2021

    Мұғалім: Мадияров Б.Ж

    Қатысқандар саны:: Қатыспағандар саны:

    Сабақ


    Сабақ тақырыбы:


    Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері

    Сабақтың түрі:

    Өтілген тақырып бойынша алған білімдерін бекіту дағдыларын қалыптастыру

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

    5.1.2.8 Натурал сандардың бөлгіштерін табады:

    5.1.2.9 Натурал сандардың еселіктерін табады;

    Сабақ мақсаттары:

    Оқушылар натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктерін табады.

    Бағалау критерийлері:

    Оқушылар мақсатқа жетеді, егер

    -Натурал сандардың бөлгіштерінің анықтамаларын тұжырымдай алады;

    -Натурал сандардың еселіктерінің анықтамаларын тұжырымдай алады ;

    -Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктерінің негізгі айырмашылықтарын тұжырымдайды ;

    -Натурал сандардың бөлгіштерін табады;

    -Натурал сандардың еселіктерін табады;

    Тілдік мақсаттар:


    Оқушылар :

    - Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктерінің анықтамаларын тұжырымдайды ,

    - Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктерін табу алгоритмін түсіндіреді,

    Пәндік лексика және терминология - натурал сан;

    - санның бөлгіштері ;

    - санның еселіктері;

    -бөлінеді.

    Хаттама немесе диалог үшін пайдалы фразалар

    - Натурал сандардың бөлгіштері:.... мына сандар болып табылады;

    - Натурал сандардың еселіктері :...мына сандар болып табылады;

    Құндылықтарды дарыту

    Өзара сенімділік әрі сыйластық қарам-қатынасты қолдау және тұжырымдау.Тындырымды да ұқыпты тұлға қалыптастыру.

    Оқушы бойында коммуникативті дағдыны қалыптастыру.

    Бастапқы білім

    Натурал сандардың бөлінуі мен көбейтілуін, жұп және тақ сандардың анықтамалары. Натурал сандардың еселіктері мен бөлгіштерінің анықтамалары.

    Пән аралық

    байланыс

    Компьютерлік сауаттылық бойынша информатика пәнімен байланысты.

    АКТ қолдану

    дағдылары

    Интернет ресурстарымен жұмыс жасау дағдысын дамыту.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Ұйымдастыру кезеңі

    1минут

    Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың дайындығын тексеру


    Сабақ мақсатын қою 2минут


    Қабылдау « Қақырып -сұрақ».

    Презентация Слайд 1.

    Мұғалім оқушылардың өздеріне сабақтың тақырыбына байланысты бір-біріне сұрақтар қоюды ұсынады. Сұрақтар төмендегідей болуы мүмкін:

    • Қандай сандар натурал сандардың бөлгіштері деп аталады?

    • Қандай сандар натурал сандардың еселігі деп аталады?

    • Санның бөлгіші сол санның өзінен үлкен бола ала ма?

    • Санның еселігі сол санның өзінен кіші бола ма?

    • Еселік сан өзінен кіші бола ма?

    • Санның қанша еселігі болуы мүмкін?

    • Санның қанша бөлгіші болуы мүмкін?

    • Қандай сан барлық сандардың бөлгіші бола алады?

    Мұалім оқушыларға тапсырманы ұсынады: « 60-қа бөлгіш, 120-ға еселік болатын санды жазыңдар».

    Презентация Слайд 2.

    Мұғалім оқушылардан сабақтың мақсатын тұжырымдауды сұрайды. Кейіннен мақсат түзетіліп, жетістік критерийі құрылады.

    «Математика 5»

    Алдамуратова Т. А., Байшоланов Е. С.

    Алматы: Атамұра, 2010. 44 – 49 бет.


    Осыған дейін меңгерілген білімді пысықтау

    5минут

    Ойын «Допты сал».

    Презентация Слайды 3 – 7.

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, алдыңғы білімдерін қайталайды.

    − 40!санының бөлгіштерін айтыңыз;

    − 21! Санының еселіктерін айтыңыз;

    − Әрбір натурал санға бөлінетін санды айтыңыз?

    − 27 санының барлық бөлгіштерін айтыңыз?

    • 18 санының алғашқы 4 еселігін айтыңыз?

    Тілдік мақсат бойынша жұмыс оқушылардың жауаптарын анықтамаға сәйкестендіру арқылы іске асады.

    Мұғалім оқушылардың сұрақтардың жауаптарын түсінгендігін бақылау жолымен бағалайды.

    Түсіну сұрақтары:

    • Қандай сандар натурал санның бөлгіштері деп аталады?

    • Қандай сандар натурал санның еселігі деп аталады?

    • Санның бөлгіші сол саннан үлкен бола ала ма?

    • Санның еселігі сол саннан үлкен бола ала ма?

    • Еселік сан өзінен кіші бола ма?

    • Санның қанша еселігі болуы мүмкін?

    • Санның қанша бөлгіші болуы мүмкін?

    • Қандай сан барлық сандардың бөлгіші бола алады?


    http://prezentacii.com/matematike/5182-deliteli-i-kratnye.html


    Өтілген тақырыпты бекіту

    10минут







    15минут

    Сыныппен жұмыс

    Презентация Слайд 8.

    Оқушылар ауызша комментарияларды дәптерлерінде орындайды.

    Мұғалім оқушыларға білу, түсіну сұрақтарын қойып, жауаптарын тыңдау арқылы бағалайды.

    1) 28 қыркүйек күні 28 саны өзінен кіші барлық бөлгіштерін қонаққа шақыруды шешті. Ең бірінші болып бір саны, одан кейін екі саны, одан кейін ... ... ... келді.

    2)Барлық қонақтар келгенде 28 саны олардың көп емес екендігіне таң қалды. Ол ренжіп, тағыда сол сандардың өзінің бөлгіштерін шақыруды сұрады. Қанша жаңа қонақ келуі мүмкін?

    3)1 саны 28 санына бұндай шартпен бізге жаңа қонақтар келмейтінін түсіндірді:

    • егер b саны –  a санына бөлгіш болса;

    • с саны – b санының бөлгіші болса, онда с саны, а санының бөлгіші болады.

    • 28 санының өзінен басқа барлық бөлгіштерінің қосындысын табыңдар. Не байқадыңдар? Бұндай сандар кемел сандар деп аталады.

    Презентация Слайд 9.

    4) 30 саны үшін жазыңыз: барлық бөлгіштерін және тағы бөлгіштерінің де бөлгіштерін. 30 саны тамаша сан ба?

    Оқушылар жұпта тапсырмаларды орындайды

    Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттғуларда бір шешімге келе алмаған жұптарға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды.

    Оқушылар 30 санының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 1 санының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 2, 3, 5 сандарының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 6, 10, 15. сандарының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 30 санының кемел сан емес екендігін дұрыс қорытындылайды


    Презентация Слайд 10.

    5) Қандай санның тек бір ғана қонағы болды? Өзі қанша рет қонаққа барды? (1)

    Жұптық жұмыс:

    Презентация Слайд 11.

    1) Сабақ мақсатына қайта оралу: « 60-қа бөлгіш, 120-ға еселік болатын санды жазыңдар»

    Оқушылар тапсырманы орындайды. Есепті шешудің басқа жолдарын да қарастырады. Дұрыс шешімі бойынша тексереді.

    Оқушылар 30 санының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 1 санының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 2, 3, 5 сандарының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 6, 10, 15. сандарының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 30 санының кемел сан емес екендігін дұрыс қорытындылайды




    2) Оқушылар топта ауысып тапсырмаларды орындайды:

    1. Берілген сандардың ішінен 15, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16 табыңдар:

    а) 20-ға бөлгіш;

    б) 4-ке еселік;

    в) 16-ға бөлгіш және 4-ке еселік;

    г) 3-ке еселік және 18-ге бөлгіш.

    Оқушылар 30 санының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 1 санының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 2, 3, 5 сандарының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 6, 10, 15. сандарының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 30 санының кемел сан емес екендігін дұрыс қорытындылайды






    2. Наурыз мейрамына ұйымдастырылған іс-шараға 90 оқушы қатысты. Олар қорытынды кезеңінде бірдей екі қатарға, 5 бірдей қатарға, 11 бірдей қатарға, 6 адам бір қатарға тұратындай бөліне ала ма?

    Оқушылар 30 санының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 1 санының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 2, 3, 5 сандарының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 6, 10, 15. сандарының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 30 санының кемел сан емес екендігін дұрыс қорытындылайды




    3. 70 525 саны 217 санына еселік болатынын, ал 729 саны 225261 санына бөлгіш болатынын дәлелдеңдер;

    Оқушылар 30 санының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 1 санының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 2, 3, 5 сандарының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 6, 10, 15. сандарының бөлгіштерін дұрыс табады


    Оқушылар 30 санының кемел сан емес екендігін дұрыс қорытындылайды




    4. 6 496 сандарының барлық бөлгіштерінің қосындысы өзіне тең болатынын тексеріңдер.Өзін қоспаған кезде.Бұл сан қалай аталады?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 5 сынып
    11.10.2021
    462
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мадияров Бағдат Жұмабайұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации