Материалдар / Натурал сандардың бөлінгіштігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Натурал сандардың бөлінгіштігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың өз ойын жеткізу үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2019
707
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5.1В Натурал сандардың бөлінгіштігі(16 сағ)Мектеп: «Б.Нұрлыбеков»
Күні: 19.09.2017 жМұғалімнің аты-жөні: Джанибекова Салтанат.
Сынып: 516-сабақҚатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыНатурал сандардың бөлгіштері мен еселіктеріне есептер шығару
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 5.1.1.5натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білу;5.1.2.8натурал сандардың бөлгіштерін табу;5.1.2.9натурал сандардың еселіктерін табу;
Сабақ мақсаттарыНатурал сандардың бөлгіштері мен еселіктерінің анықтамаларын білу ,Натурал сандардың бөлгіштерін таба алу,Натурал сандардың еселіктерін анықтау.Алған білік дағдыларын есептерді шешуде қолдану
Бағалау критерийлеріНатурал санның бөлгіштерінің ы анықтамасын біледі;Натурал санның бөлгіштерін таба алады;Натурал санның еселіктерін таба алады;Қасиеттерін біледі,есеп шығаруда қолдана алады.
Тілдік мақсаттарПәнге тән лексика мен терминология:Натурал сан, бөлгіштері, еселіктері.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: -натурал а санының бөлгіші ....;- . натурал а санының еселігі....;-кез-келген натурал санның бөлгіші....;- берілген натурал санның ең үлкен бөлгіші ....;- кез-келген натурал санның еселіктері.... ;-берілген натурал санның ең кіші еселігі... ;
Құндылықтарды дарыту жауапкершілікке, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар биология, физика.
Бастапқы білім

Натурал сандарды, көбейту кестесін, натурал сандарды баған түрінде көбейтуді, баған түрінде бөлуді ,бөлгіштері мен еселіктерінің қасиеттерін біледі
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы 2 минут

5 мин
Ұйымдастыру бөлімі.1.Ынтымақтастық атмосферасын құру.Тілек айту2. Топқа бөлу. Суреттер арқылы.Оқушыларды бағалау критерийлерімен таныстыру.

Үй тапсырмасын тексеру.Слайдтағы дұрыс көрсетілген жауаптары бойынша жұптық жұмыс жасау,бірін-бірі бағалау





Суреттер



Слайд №2



Бағалау парақшасы
Сабақтың ортасы

7 мин



6 минут











































5 мин









10 мин



І. Өткен тақырыпты қайталау мақсатында "ыстық орындық" әдісін қолданамын. Әр топ екі сұрақтан дайындайды : 1-ші санның бөлгішіне қатысты, 2-ші еселігіне қатысты . Мысалы 1 сұрақ - 12 санының бөлгіштерін атаңыз, 2-ші сұрақ - 5 санының еселіктерін анықтаңыз."Сөздер банкі" әдісі бойынша жұмыс жасауды ұсынамын:Мына сандардың 6; 9; 36; 54; 2: ішінен 18 санының бөлгіштерін және еселіктерін теріп жазыңыз. Жұмыстың нәтижесін "Айналмалы бекеттер" әдісі бойынша топтар өзара бағалайды.Оқулықпен жұмыс жасауды ұсынамын № 147 (1,2), оқушылар өзара жұмыстарын тексеріп дұрыс жауаптар парағымен салыстырады, критерийлерге сәйкес ұпайларын бағалау парақшасына түсіріп отырады

Келесі , деңгейлі тапсырмаларды жеке орындауды ұсынамын№156 А деңгейі № 162 В деңгейі, №169 С деңгейіЖауаптарын дұрыс жауаптар парағымен салыстырып өз ұпайларын жазып отырады.






Слайд №3







Слайд №4















флипчартмаркерлер

Слайд №5





Сабақтың соңы 5 мин

















5 мин







Шағын тест жұмысын орындауды ұсынамынІ нұсқа1) 14 санының еселіктерін анықтаңыза) 2 ,7,14 в) 14, 28, 2 г)28,42, 842) 20 санының бөлгіштерін көрсетіңіз:а) 2,5,3 в) 5,10,20 г) 20,40,60

ІІ нұсқа1) 15 санының еселіктерін анықтаңыза) 3 ,5,10 в) 30,3,15 г)60, 45, 902) 30 санының бөлгіштерін көрсетіңіз:а) 4,5,20 в) 5,15,30 г) 20,40,60 Үйге тапсырма: № 158 Кері байланысБүгінгі сабақтағы өз жұмысыңды төмендегі жауаптардың біреуін таңдау арқылы бағалаңыз.Сабақтың күрделілігін бағала.Сізге сабақ...-жеңіл-қарапайым-қиынМатериалды меңгеру дәрежеңізді бағалаңыз:- толық меңгердім, қолдана аламын-толық меңгердім, бірақ қолдануда қиналамын-жартылай түсіндім- түсінбедім
дидактикалық материалдар





бағалау парақшасы









стикер
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Қабілеті жоғары оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледі. Деңгейлік тапсырмалар оқулықтан беріледі.



























Ауызша жауаптар, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке тапсырмалар.Оқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Психологиялық жағымды ахуал туғызу, сергіту сәтін ұйымдастыру; Сабақ алдында бөлмені желдетіп алу
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!