0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
| Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5.1В Натурал сандардың бөлінгіштігі(16 сағ) | Мектеп: «Б.Нұрлыбеков» | |
| Күні: 19.09.2017 ж | Мұғалімнің аты-жөні: Джанибекова Салтанат. | |
| Сынып: 516-сабақ | Қатысқандар саны: 18 | Қатыспағандар саны: |
| Сабақ тақырыбы | Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктеріне есептер шығару | |
| Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 5.1.1.5натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білу;5.1.2.8натурал сандардың бөлгіштерін табу;5.1.2.9натурал сандардың еселіктерін табу; | |
| Сабақ мақсаттары | Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктерінің анықтамаларын білу ,Натурал сандардың бөлгіштерін таба алу,Натурал сандардың еселіктерін анықтау.Алған білік дағдыларын есептерді шешуде қолдану | |
| Бағалау критерийлері | Натурал санның бөлгіштерінің ы анықтамасын біледі;Натурал санның бөлгіштерін таба алады;Натурал санның еселіктерін таба алады;Қасиеттерін біледі,есеп шығаруда қолдана алады. | |
| Тілдік мақсаттар | Пәнге тән лексика мен терминология:Натурал сан, бөлгіштері, еселіктері.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: -натурал а санының бөлгіші ....;- . натурал а санының еселігі....;-кез-келген натурал санның бөлгіші....;- берілген натурал санның ең үлкен бөлгіші ....;- кез-келген натурал санның еселіктері.... ;-берілген натурал санның ең кіші еселігі... ; | |
| Құндылықтарды дарыту | жауапкершілікке, ынтымақтастыққа тәрбиелеу. | |
| Пәнаралық байланыстар | биология, физика. | |
| Бастапқы білім | Натурал сандарды, көбейту кестесін, натурал сандарды баған түрінде көбейтуді, баған түрінде бөлуді ,бөлгіштері мен еселіктерінің қасиеттерін біледі | |
| Сабақ барысы | ||
| Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
| Сабақтың басы 2 минут 5 мин | Ұйымдастыру бөлімі.1.Ынтымақтастық атмосферасын құру.Тілек айту2. Топқа бөлу. Суреттер арқылы.Оқушыларды бағалау критерийлерімен таныстыру. Үй тапсырмасын тексеру.Слайдтағы дұрыс көрсетілген жауаптары бойынша жұптық жұмыс жасау,бірін-бірі бағалау | Суреттер Слайд №2 Бағалау парақшасы |
| Сабақтың ортасы 7 мин 6 минут 5 мин 10 мин | І. Өткен тақырыпты қайталау мақсатында "ыстық орындық" әдісін қолданамын. Әр топ екі сұрақтан дайындайды : 1-ші санның бөлгішіне қатысты, 2-ші еселігіне қатысты . Мысалы 1 сұрақ - 12 санының бөлгіштерін атаңыз, 2-ші сұрақ - 5 санының еселіктерін анықтаңыз."Сөздер банкі" әдісі бойынша жұмыс жасауды ұсынамын:Мына сандардың 6; 9; 36; 54; 2: ішінен 18 санының бөлгіштерін және еселіктерін теріп жазыңыз. Келесі , деңгейлі тапсырмаларды жеке орындауды ұсынамын№156 А деңгейі № 162 В деңгейі, №169 С деңгейіЖауаптарын дұрыс жауаптар парағымен салыстырып өз ұпайларын жазып отырады. | Слайд №3 Слайд №4 флипчартмаркерлер Слайд №5 |
| Сабақтың соңы 5 мин 5 мин | Шағын тест жұмысын орындауды ұсынамынІ нұсқа1) 14 санының еселіктерін анықтаңыза) 2 ,7,14 в) 14, 28, 2 г)28,42, 842) 20 санының бөлгіштерін көрсетіңіз:а) 2,5,3 в) 5,10,20 г) 20,40,60 ІІ нұсқа1) 15 санының еселіктерін анықтаңыза) 3 ,5,10 в) 30,3,15 г)60, 45, 902) 30 санының бөлгіштерін көрсетіңіз:а) 4,5,20 в) 5,15,30 г) 20,40,60 Үйге тапсырма: № 158 Кері байланысБүгінгі сабақтағы өз жұмысыңды төмендегі жауаптардың біреуін таңдау арқылы бағалаңыз.Сабақтың күрделілігін бағала.Сізге сабақ...-жеңіл-қарапайым-қиынМатериалды меңгеру дәрежеңізді бағалаңыз:- толық меңгердім, қолдана аламын-толық меңгердім, бірақ қолдануда қиналамын-жартылай түсіндім- түсінбедім | дидактикалық материалдар бағалау парақшасы стикер |
| Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Қабілеті жоғары оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледі. Деңгейлік тапсырмалар оқулықтан беріледі. | Ауызша жауаптар, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке тапсырмалар. | Оқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Психологиялық жағымды ахуал туғызу, сергіту сәтін ұйымдастыру; Сабақ алдында бөлмені желдетіп алу |
| Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
| Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Джанибекова Салтанат КойшибековнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Натурал сандардың бөлінгіштігі
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Натурал сандардың бөлінгіштігі
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың өз ойын жеткізу үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы
| Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5.1В Натурал сандардың бөлінгіштігі(16 сағ) | Мектеп: «Б.Нұрлыбеков» | |
| Күні: 19.09.2017 ж | Мұғалімнің аты-жөні: Джанибекова Салтанат. | |
| Сынып: 516-сабақ | Қатысқандар саны: 18 | Қатыспағандар саны: |
| Сабақ тақырыбы | Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктеріне есептер шығару | |
| Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 5.1.1.5натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білу;5.1.2.8натурал сандардың бөлгіштерін табу;5.1.2.9натурал сандардың еселіктерін табу; | |
| Сабақ мақсаттары | Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктерінің анықтамаларын білу ,Натурал сандардың бөлгіштерін таба алу,Натурал сандардың еселіктерін анықтау.Алған білік дағдыларын есептерді шешуде қолдану | |
| Бағалау критерийлері | Натурал санның бөлгіштерінің ы анықтамасын біледі;Натурал санның бөлгіштерін таба алады;Натурал санның еселіктерін таба алады;Қасиеттерін біледі,есеп шығаруда қолдана алады. | |
| Тілдік мақсаттар | Пәнге тән лексика мен терминология:Натурал сан, бөлгіштері, еселіктері.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: -натурал а санының бөлгіші ....;- . натурал а санының еселігі....;-кез-келген натурал санның бөлгіші....;- берілген натурал санның ең үлкен бөлгіші ....;- кез-келген натурал санның еселіктері.... ;-берілген натурал санның ең кіші еселігі... ; | |
| Құндылықтарды дарыту | жауапкершілікке, ынтымақтастыққа тәрбиелеу. | |
| Пәнаралық байланыстар | биология, физика. | |
| Бастапқы білім | Натурал сандарды, көбейту кестесін, натурал сандарды баған түрінде көбейтуді, баған түрінде бөлуді ,бөлгіштері мен еселіктерінің қасиеттерін біледі | |
| Сабақ барысы | ||
| Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
| Сабақтың басы 2 минут 5 мин | Ұйымдастыру бөлімі.1.Ынтымақтастық атмосферасын құру.Тілек айту2. Топқа бөлу. Суреттер арқылы.Оқушыларды бағалау критерийлерімен таныстыру. Үй тапсырмасын тексеру.Слайдтағы дұрыс көрсетілген жауаптары бойынша жұптық жұмыс жасау,бірін-бірі бағалау | Суреттер Слайд №2 Бағалау парақшасы |
| Сабақтың ортасы 7 мин 6 минут 5 мин 10 мин | І. Өткен тақырыпты қайталау мақсатында "ыстық орындық" әдісін қолданамын. Әр топ екі сұрақтан дайындайды : 1-ші санның бөлгішіне қатысты, 2-ші еселігіне қатысты . Мысалы 1 сұрақ - 12 санының бөлгіштерін атаңыз, 2-ші сұрақ - 5 санының еселіктерін анықтаңыз."Сөздер банкі" әдісі бойынша жұмыс жасауды ұсынамын:Мына сандардың 6; 9; 36; 54; 2: ішінен 18 санының бөлгіштерін және еселіктерін теріп жазыңыз. Келесі , деңгейлі тапсырмаларды жеке орындауды ұсынамын№156 А деңгейі № 162 В деңгейі, №169 С деңгейіЖауаптарын дұрыс жауаптар парағымен салыстырып өз ұпайларын жазып отырады. | Слайд №3 Слайд №4 флипчартмаркерлер Слайд №5 |
| Сабақтың соңы 5 мин 5 мин | Шағын тест жұмысын орындауды ұсынамынІ нұсқа1) 14 санының еселіктерін анықтаңыза) 2 ,7,14 в) 14, 28, 2 г)28,42, 842) 20 санының бөлгіштерін көрсетіңіз:а) 2,5,3 в) 5,10,20 г) 20,40,60 ІІ нұсқа1) 15 санының еселіктерін анықтаңыза) 3 ,5,10 в) 30,3,15 г)60, 45, 902) 30 санының бөлгіштерін көрсетіңіз:а) 4,5,20 в) 5,15,30 г) 20,40,60 Үйге тапсырма: № 158 Кері байланысБүгінгі сабақтағы өз жұмысыңды төмендегі жауаптардың біреуін таңдау арқылы бағалаңыз.Сабақтың күрделілігін бағала.Сізге сабақ...-жеңіл-қарапайым-қиынМатериалды меңгеру дәрежеңізді бағалаңыз:- толық меңгердім, қолдана аламын-толық меңгердім, бірақ қолдануда қиналамын-жартылай түсіндім- түсінбедім | дидактикалық материалдар бағалау парақшасы стикер |
| Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Қабілеті жоғары оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледі. Деңгейлік тапсырмалар оқулықтан беріледі. | Ауызша жауаптар, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке тапсырмалар. | Оқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Психологиялық жағымды ахуал туғызу, сергіту сәтін ұйымдастыру; Сабақ алдында бөлмені желдетіп алу |
| Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
| Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.02.2019
766
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













