0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
| Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Мектеп: Б.Нұрлыбеков атындағы жалпы орта мекебі5.1В Натурал сандардың бөлінгіштігі(16 сағ) | ||
| Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Джанибекова С | ||
| Сынып: 5 Қатысқандар:Қатыспағандар: | ||
| Сабақ тақырыбы | Дәреже | |
| Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.1.1.3натурал сан дәрежесінің анықтамасын білу; 5.1.1.4 натурал санды ондық жазылу түрінде көрсету;5.1.2.4бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазу; | |
| Сабақ мақсаты | Оқушыларға: | |
| Бағалау критерийі | ||
| Тілдікмақсаттар | Пәнгетән лексика мен терминология:- дәреже- санның дәрежесі-дәреженің негізі-санның квадраты-санның кубыДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен терминдер: -санның дәрежесі дегеніміз ..................;- санның негізі дегеніміз............;- разрядты қосылғышты табу үшін.......; | |
| Құндылықтарға баулу | Жақсы қарым – қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру; | |
| Пәнаралық байланыс | Орыс тілі, ағылшын тілі | |
| Тақырып бойынша алдыңғы білім | Натурал сандар ұғымын, оларға амалдар қолдануды, санның бөлінгіштік қасиеттерін, көбейту кестесін біледі. | |
| Сабақ барысы | ||
| Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағыжоспарланғанжаттығу түрлері | Ресурстар |
| Сабақтың басы 9.00-9.1010 минут | Слайд № 1-3 | |
| Сабақтың ортасы 9.10--9.4030 мин Сергіту | І. Жаңа тақырыпты ашуБіздің сабағымыз көбейтуге, дәрежеге шығаруға, ондық жазылу түрге байланысты болмақ.Анықтама: Бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазуға болады. 7∙7∙7∙7=7474 өрнегінің оқылуы Ондық жазылуы: 5281=5∙103+2∙102+8∙10+1Квадрилионда қанша нөл бар? Оқулықтағы есептерді шығарту№195Санның кубы мен квадраты сөздерін қолданып оқу дағдысын қалыптастыру. - Орыс және ағылшын тілдерінде жазады, айтады№1968∙8∙8= сандар көбейтіндісін дәреже түрінде жазыңдар. Семантикалық картаСөзді тап әдісі. №200 Жеке жұмыс:Сандарды дәреже түрінде жазу.Мыс: 8 = 2∙2∙2=23 27=33Кері жазу арқылы оқушыларға проблмалық жағдайлар туғызып, қиын сәттерде көмектесемін, оқушылардың деңгейлерін саралай отырып, деңгейлік тапсырмалар беремін. | Слайд № 4-6 Карточкалар Слайд №7 |
| Сабақтың соңы9.40-9.455 мин Үйге тапсырма | Мен жақсы түсіндім........Менің сұрағым бар..........Мен түсінген жоқпын, өйткені................ №203, 204 | |
| Саралау–оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? | Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
| Дифференциялық тапсырманы ұсынуДеңгейі жоғары оқушыларды өзгелерді оқыту әдісіне бейімдеу | Оқушылардың топтық және жеке жұмыстарға қатысуын бақылау, дұрыс бағыт беру үшін кері байланыс жасау және қалыптастырушы бағалау жұмыстарын беру арқылы жеке оқудағы жетістіктеріне көздерін жеткізу | Оқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Психологиялық жағымды ахуал туғызу, сергіту сәтін ұйымдастыру; Сабақ алдында бөлмені желдетіп алу |
| Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
| Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
ДЖАНИБЕКОВА САЛТАНАТ КОЙШИБЕКОВНАШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Натурал сандардың бөлінгіштігі
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Натурал сандардың бөлінгіштігі
Материал туралы қысқаша түсінік
Натурал сандардың бөлінгіштігі туралы түсінік беру
Материалдың қысқаша нұсқасы
| Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Мектеп: Б.Нұрлыбеков атындағы жалпы орта мекебі5.1В Натурал сандардың бөлінгіштігі(16 сағ) | ||
| Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Джанибекова С | ||
| Сынып: 5 Қатысқандар:Қатыспағандар: | ||
| Сабақ тақырыбы | Дәреже | |
| Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.1.1.3натурал сан дәрежесінің анықтамасын білу; 5.1.1.4 натурал санды ондық жазылу түрінде көрсету;5.1.2.4бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазу; | |
| Сабақ мақсаты | Оқушыларға: | |
| Бағалау критерийі | ||
| Тілдікмақсаттар | Пәнгетән лексика мен терминология:- дәреже- санның дәрежесі-дәреженің негізі-санның квадраты-санның кубыДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен терминдер: -санның дәрежесі дегеніміз ..................;- санның негізі дегеніміз............;- разрядты қосылғышты табу үшін.......; | |
| Құндылықтарға баулу | Жақсы қарым – қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру; | |
| Пәнаралық байланыс | Орыс тілі, ағылшын тілі | |
| Тақырып бойынша алдыңғы білім | Натурал сандар ұғымын, оларға амалдар қолдануды, санның бөлінгіштік қасиеттерін, көбейту кестесін біледі. | |
| Сабақ барысы | ||
| Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағыжоспарланғанжаттығу түрлері | Ресурстар |
| Сабақтың басы 9.00-9.1010 минут | Слайд № 1-3 | |
| Сабақтың ортасы 9.10--9.4030 мин Сергіту | І. Жаңа тақырыпты ашуБіздің сабағымыз көбейтуге, дәрежеге шығаруға, ондық жазылу түрге байланысты болмақ.Анықтама: Бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазуға болады. 7∙7∙7∙7=7474 өрнегінің оқылуы Ондық жазылуы: 5281=5∙103+2∙102+8∙10+1Квадрилионда қанша нөл бар? Оқулықтағы есептерді шығарту№195Санның кубы мен квадраты сөздерін қолданып оқу дағдысын қалыптастыру. - Орыс және ағылшын тілдерінде жазады, айтады№1968∙8∙8= сандар көбейтіндісін дәреже түрінде жазыңдар. Семантикалық картаСөзді тап әдісі. №200 Жеке жұмыс:Сандарды дәреже түрінде жазу.Мыс: 8 = 2∙2∙2=23 27=33Кері жазу арқылы оқушыларға проблмалық жағдайлар туғызып, қиын сәттерде көмектесемін, оқушылардың деңгейлерін саралай отырып, деңгейлік тапсырмалар беремін. | Слайд № 4-6 Карточкалар Слайд №7 |
| Сабақтың соңы9.40-9.455 мин Үйге тапсырма | Мен жақсы түсіндім........Менің сұрағым бар..........Мен түсінген жоқпын, өйткені................ №203, 204 | |
| Саралау–оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? | Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
| Дифференциялық тапсырманы ұсынуДеңгейі жоғары оқушыларды өзгелерді оқыту әдісіне бейімдеу | Оқушылардың топтық және жеке жұмыстарға қатысуын бақылау, дұрыс бағыт беру үшін кері байланыс жасау және қалыптастырушы бағалау жұмыстарын беру арқылы жеке оқудағы жетістіктеріне көздерін жеткізу | Оқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Психологиялық жағымды ахуал туғызу, сергіту сәтін ұйымдастыру; Сабақ алдында бөлмені желдетіп алу |
| Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
| Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.02.2019
711
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













