Материалдар / Натурал сандардың бөлінгіштігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Натурал сандардың бөлінгіштігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Натурал сандардың бөлінгіштігі туралы түсінік беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2019
636
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Мектеп: Б.Нұрлыбеков атындағы жалпы орта мекебі5. Натурал сандардың бөлінгіштігі(16 сағ)
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Джанибекова С
Сынып: 5 Қатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбыДәреже
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.1.3натурал сан дәрежесінің анықтамасын білу; 5.1.1.4 натурал санды ондық жазылу түрінде көрсету;5.1.2.4бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазу;
Сабақ мақсатыОқушыларға:
  • Натурал сан дәрежесі анықтамасымен танысу;
  • Натурал санның дәрежесін есептей білу
  • Натурал санды ондық жазылу түрінде көрсете білу
  • Бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жаза білу
  • Дәреженің ережесін қолданып есеп шығару дағдысын қалыптастрыу
  • Бағалау критерийі
  • Дәреже ұғымын түсінеді
  • Натурал сан дәрежесін есептей алады
  • Натурал санды ондық жазылу түрінде жаза алады
  • Сандар мен көбейтіндісін дәреже түрінде жаза алады
  • ТілдікмақсаттарПәнгетән лексика мен терминология:- дәреже- санның дәрежесі-дәреженің негізі-санның квадраты-санның кубыДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен терминдер: -санның дәрежесі дегеніміз ..................;- санның негізі дегеніміз............;- разрядты қосылғышты табу үшін.......;

    Құндылықтарға баулуЖақсы қарым – қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру;
    Пәнаралық байланысОрыс тілі, ағылшын тілі
    Тақырып бойынша алдыңғы білімНатурал сандар ұғымын, оларға амалдар қолдануды, санның бөлінгіштік қасиеттерін, көбейту кестесін біледі.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағыжоспарланғанжаттығу түрлері



    Ресурстар
    Сабақтың басы 9.00-9.1010 минут









  • Амандасамын, түгендеймін
  • Оқушылардың зейінін шоғырландыру
  • Қызығушылығын ояту. «Өрмекші торы» « кубизм» әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтау
  • Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру және талқылау
  • Қалай ойлайсыңдар біздің сабағымыздың тақырыбы неге байланысты




  • Слайд № 1-3



    Сабақтың ортасы

























    9.10--9.4030 мин





























































    Сергіту

    І. Жаңа тақырыпты ашуБіздің сабағымыз көбейтуге, дәрежеге шығаруға, ондық жазылу түрге байланысты болмақ.Анықтама: Бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазуға болады. 7∙7∙7∙7=7474 өрнегінің оқылуы
  • Төртінші дәрежелі жеті
  • Жетінің төрт дәрежесі
  • 74 өрнегінің7 санын дәреженің негізі деп аталады4 санын дәреже көрсеткіші деп атайдыСанның екінші дәрежесін санның квадраты деп атайдыСанның 3- ші дәрежесін санның кубы деп атайды

    Ондық жазылуы: 5281=5∙103+2∙102+8∙10+1Квадрилионда қанша нөл бар?

    Оқулықтағы есептерді шығарту195Санның кубы мен квадраты сөздерін қолданып оқу дағдысын қалыптастыру. - Орыс және ағылшын тілдерінде жазады, айтады1968∙8∙8= сандар көбейтіндісін дәреже түрінде жазыңдар.

    Семантикалық картаСөзді тап әдісі.

    №200
  • 93 ∙94= 2. 15∙152=
  • Көбейтіндіні дәреже түрінде жазады және талдайды9∙9∙9∙9∙9∙9∙9=97

    Жеке жұмыс:Сандарды дәреже түрінде жазу.Мыс: 8 = 2∙2∙2=23 27=33Кері жазу арқылы оқушыларға проблмалық жағдайлар туғызып, қиын сәттерде көмектесемін, оқушылардың деңгейлерін саралай отырып, деңгейлік тапсырмалар беремін.
  • Сабақ мақсатын қайталай отырып, оқушылардың қандай деңгейде екенін талдап өтемін








  • Слайд № 4-6



































    Карточкалар

















































    Слайд №7







    Сабақтың соңы9.40-9.455 мин

    Үйге тапсырма





    Мен жақсы түсіндім........Менің сұрағым бар..........Мен түсінген жоқпын, өйткені................

    203, 204







    Саралау–оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?



    Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы

    Дифференциялық тапсырманы ұсынуДеңгейі жоғары оқушыларды өзгелерді оқыту әдісіне бейімдеуОқушылардың топтық және жеке жұмыстарға қатысуын бақылау, дұрыс бағыт беру үшін кері байланыс жасау және қалыптастырушы бағалау жұмыстарын беру арқылы жеке оқудағы жетістіктеріне көздерін жеткізу



    Оқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Психологиялық жағымды ахуал туғызу, сергіту сәтін ұйымдастыру; Сабақ алдында бөлмені желдетіп алу

    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!