Натурал сандардың бөлінгіштігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Натурал сандардың бөлінгіштігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Натурал сандардың бөлінгіштігі туралы түсінік беру
Материалдың қысқаша нұсқасы
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Мектеп: Б.Нұрлыбеков атындағы жалпы орта мекебі5. Натурал сандардың бөлінгіштігі(16 сағ)
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Джанибекова С
Сынып: 5 Қатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбыДәреже
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.1.3натурал сан дәрежесінің анықтамасын білу; 5.1.1.4 натурал санды ондық жазылу түрінде көрсету;5.1.2.4бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазу;
Сабақ мақсатыОқушыларға:
  • Натурал сан дәрежесі анықтамасымен танысу;
  • Натурал санның дәрежесін есептей білу
  • Натурал санды ондық жазылу түрінде көрсете білу
  • Бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жаза білу
  • Дәреженің ережесін қолданып есеп шығару дағдысын қалыптастрыу
  • Бағалау критерийі
  • Дәреже ұғымын түсінеді
  • Натурал сан дәрежесін есептей алады
  • Натурал санды ондық жазылу түрінде жаза алады
  • Сандар мен көбейтіндісін дәреже түрінде жаза алады
  • ТілдікмақсаттарПәнгетән лексика мен терминология:- дәреже- санның дәрежесі-дәреженің негізі-санның квадраты-санның кубыДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен терминдер: -санның дәрежесі дегеніміз ..................;- санның негізі дегеніміз............;- разрядты қосылғышты табу үшін.......;

    Құндылықтарға баулуЖақсы қарым – қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру;
    Пәнаралық байланысОрыс тілі, ағылшын тілі
    Тақырып бойынша алдыңғы білімНатурал сандар ұғымын, оларға амалдар қолдануды, санның бөлінгіштік қасиеттерін, көбейту кестесін біледі.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағыжоспарланғанжаттығу түрлері



    Ресурстар
    Сабақтың басы 9.00-9.1010 минут









  • Амандасамын, түгендеймін
  • Оқушылардың зейінін шоғырландыру
  • Қызығушылығын ояту. «Өрмекші торы» « кубизм» әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтау
  • Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру және талқылау
  • Қалай ойлайсыңдар біздің сабағымыздың тақырыбы неге байланысты




  • Слайд № 1-3



    Сабақтың ортасы

























    9.10--9.4030 мин





























































    Сергіту

    І. Жаңа тақырыпты ашуБіздің сабағымыз көбейтуге, дәрежеге шығаруға, ондық жазылу түрге байланысты болмақ.Анықтама: Бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазуға болады. 7∙7∙7∙7=7474 өрнегінің оқылуы
  • Төртінші дәрежелі жеті
  • Жетінің төрт дәрежесі
  • 74 өрнегінің7 санын дәреженің негізі деп аталады4 санын дәреже көрсеткіші деп атайдыСанның екінші дәрежесін санның квадраты деп атайдыСанның 3- ші дәрежесін санның кубы деп атайды

    Ондық жазылуы: 5281=5∙103+2∙102+8∙10+1Квадрилионда қанша нөл бар?

    Оқулықтағы есептерді шығарту195Санның кубы мен квадраты сөздерін қолданып оқу дағдысын қалыптастыру. - Орыс және ағылшын тілдерінде жазады, айтады1968∙8∙8= сандар көбейтіндісін дәреже түрінде жазыңдар.

    Семантикалық картаСөзді тап әдісі.

    №200
  • 93 ∙94= 2. 15∙152=
  • Көбейтіндіні дәреже түрінде жазады және талдайды9∙9∙9∙9∙9∙9∙9=97

    Жеке жұмыс:Сандарды дәреже түрінде жазу.Мыс: 8 = 2∙2∙2=23 27=33Кері жазу арқылы оқушыларға проблмалық жағдайлар туғызып, қиын сәттерде көмектесемін, оқушылардың деңгейлерін саралай отырып, деңгейлік тапсырмалар беремін.
  • Сабақ мақсатын қайталай отырып, оқушылардың қандай деңгейде екенін талдап өтемін








  • Слайд № 4-6



































    Карточкалар

















































    Слайд №7







    Сабақтың соңы9.40-9.455 мин

    Үйге тапсырма





    Мен жақсы түсіндім........Менің сұрағым бар..........Мен түсінген жоқпын, өйткені................

    203, 204







    Саралау–оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?



    Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы

    Дифференциялық тапсырманы ұсынуДеңгейі жоғары оқушыларды өзгелерді оқыту әдісіне бейімдеуОқушылардың топтық және жеке жұмыстарға қатысуын бақылау, дұрыс бағыт беру үшін кері байланыс жасау және қалыптастырушы бағалау жұмыстарын беру арқылы жеке оқудағы жетістіктеріне көздерін жеткізу



    Оқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Психологиялық жағымды ахуал туғызу, сергіту сәтін ұйымдастыру; Сабақ алдында бөлмені желдетіп алу

    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    14.02.2019
    711
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі