Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар |
Мектеп: “Miras academy“ |
||
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні: Іздік Ақерке |
||
Класс: 8 а |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтақырыбы |
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер |
||
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) |
8.1.3.21Пифагор теоремасын пайдаланып, формуласын қорытып шығару және есептер шешуде қолдану; |
||
Сабақтыңмақсаттары |
Оқушылар: біледі:
қолдана алады:
|
||
Бағалаукритерийлері |
Оқушылар: біледі:
қолдана алады:
|
||
Тілдікмақсаттар |
Оқушылар:
Пәндік лексика және терминология:
|
||
Құндылықтардыдарыту |
Оқушыларды ашықтыққа үйрету - оқушылардың өздеңгейлерін нақты бағалауды және оқу мақсаттарын қаншалықты игергендігін дәл айқындауды дағдыларын ұштайды. |
||
Пәнаралықбайланыс |
Практикалық тапсырмаларды орындау арқылы шынайы өмірмен байланыстыру. |
||
Бастапқы білім |
Пифагор теоремасы, тік бұрышты үшбұрыш, ондағы қарапайым тригонометриялық қатынастар |
Сабақбарысы:
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 1-3минут |
Ұйымдастыру кезеңі.Тірек білімдерді белсендендіру Ауызша сұрақтар қою:
Сөйтіп, оқушылармен бірлесе отырып сабақ мақсатына сәйкес бағалау критерийлері және дамудың жақын аймағын айқындау. |
№3-4слайдтар |
||
Сабақтыңортасы
4-28 минут |
Тікбұрышты үшбұрыштың бір бұрышының синусы мен косинусының квадраттарының қосындысы1-ге тең. sin2α + cos2α = 1 негізгі тригонометриялық теңбе-теңдікдеп аталады. Дәлелдеу:ABC (∠C = 90º)тікүшбұрышыберілген. CHгипотенузғажүргізілгенбиіктік. ABCүшбұрышыныңкатеттерін косинус арқылыбелгілейік: ; ЕндіACH үшбұрышын қарастырамыз. Ол да тік, яғни , АС - гипотенуза. Онда . Бұданмынаныаламыз: AH: AC кесіндісін ABC үшбұрышының А бұрышының синусы арқылы белгілейміз. Сонда шығатыны: . ЕндіBCH қарастырамыз. Онда . BH белгілеп, ВС ныоныңмәндеріарқылыөрнектейміз: ABC: ABкесіндісіAHжәнеBH қабырғаларының қосындысына тең: . AHжәнеBHкесінділерінолардыңкосинустарыарқылыбелгілейік: ; ; Тікбұрыштыүшбұрыштыңсүйірбұрышының синусы мен осы үшбұрыштыңекіншісүйірбұрышының косинусы теңекенібелгілі. Бұлжағдайда: Сәйкесінше, теңдігіндегі B бұрышының косинусын A бұрышының синусымен алмастыруға болады, сонда
Сөйтіп, тікбұрышты үшбұрыштың бір бұрышының синусы мен косинусының квадраттарының қосындысы 1-ге тең екендігі шығады. sin2α + cos2α = 1 пайдаланып өрнекті ықшамдаңыз а)1 – sin2α; б)cos2α – 1; в)(1 – cosα)(1+cosα);
|
№ 5-7слайд №8 слайд №9-10 слайд |
||
|
||||
Сабақтыңсоңы 28 - 30 мин |
Рефлексия. Мен не білемін... Мен бүгін үйрендім … Мен не істей аламын ... Мен үйреніп алдым … Мен енді ... қабілеттімін. Мен түсіндім … |
\ |
||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
||
Сабақтаоқытудыңсаралауәдісіәрдеңгейлітпотарғабөлуарқылыкөріністабады. Оқушыларжұппенжұмысжасаукезіндетапсырмалардыкүрделілікдеңгейінебайлыныстыөздерітаңдайды. |
Теориялықбілімдерінбағалаукезіндеоқушыларөзінөзітексеруәдісінқолданады, соныменбіргеөздікжұмыстарынтексерудебірінбірібағалайды. Топтықжұмыскезіндеоқушылардыңтеоремалардыдәлелдеубарысындаүшбұрыштардыңтеңдігінқолданудағдылары да тексеріледі. |
Сабақбарысындасызуқұралдарынқолданудақауіпсіздікережелерінқадағалау.Оқушылардыңтікотыруынқадағалау. |