Сабақтың
басы
|
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, назарын сабаққа аудару
Жағымды психологиялық ахуал орнату.
Үй тапсырмасын
тексеру.
Сабақ мақсаттарын
хабарлау.
|
Жинақтала
ды,сабаққа
ынталанады
|
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сабақ
түсіндіру.
Негізгі тригонометриялық
тепе-теңдіктер
cos²α+
sin²α=1 (1)
tgα
= sinα /
cosα, (2)
ctgα
= cosα /
sinα, (3)
tgα
* ctgα = 1,
(4)
(1)
теңдігінің екі бөлігін де (cosα≠0) cos²α-ға бөлсек,
1+
sin²α/
cos²α=1/
cos²α,
яғни
1+tg²α
= 1/cos²α,
(5)
Осыған
ұқсас sinα≠0
деп, (1) теңдігінің екі бөлігін де sin²α-ға бөлсек,
1+
cos²α/sin²α=1/sin²α, яғни
1 +
ctg²α=1 / sin²α,
(6)
(1)-(6)
теңдіктері бір ғана аргументке байланысты негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер
деп аталады.
1-мысал:
sinα
=
0,6;
cosα = 2α= 2= = =0,8; cosα < 0;
cosα
=
-0,8
2-мысал:
- (cosα tgα)2
= - cos2α = 1 - sin2α =
cos2α
3-мысал:
tgα
ctgα-1=1-1=0; Жауабы:
0
4-мысал:
+1=
tgα
: +1= tgα * tgα+1=
tg2α +1 = ; Жауабы: 
Тапсырмалар
орындау:
№1.
Тік
бұрышты үшбұрыштың катетері 3 см және 4 см, гипотенузасын
табыңдар.
№2.
Тік
бұрыштың қабырғасының ұзындығы 8 см, ал диогоналі 10 см. Тік
бұрыштың екінші қабырғасын табыңдар.
№3.
Тік
бұрышты үшбұрыштың бір сүйір бұрышының шамасы
, оған қарсы жатқан катеті 9 см. Екінші катетін
табыңдар.
№4.
Ромбының
диогональдары 16 см және 10 см. Қабырғасын
табыңдар.
Оқулықтағы тапсырмалармен
жұмыс жасау.
|
Жаңа сабақты
меңгереді.
Тапсырмаларды өз бетінше
орындайды.
|
Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл
беріледі.
|
bilimland.kz
|
Сабақтың
соңы
|
Үй
жұмысы:
№ есеп
Рефлексия. «Бес саусақ»
Мен бүгін
мынаны білдім…
Мен
мынаны байқадым…
Маған
мыналар қызық болды…
Мен
мыналарды тағыда тыңдағым келеді…
Тапсырманы орындауда маған
мыналар көмектесті…
|
Үй жұмысын жазады. Рефлексияны
орындайды.
|
|
|