Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспар

    Бөлім:

    4-бөлім Отбасы құндылықтары

    Күні:

    19.04.22

    Сынып: 5 қазақ әдебиеті

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны.

    Сабақтың тақырыбы:

    Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?". Ая мен Райханның тілегі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    5.2.1.1әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу

    Сабақтың мақсаты.

    Сенің білетінің:шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеу

    Сенің меңгеретінің:шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын табу;

    • шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулерді табу;

    • шығармадағы қарама-қарсы суреттеулерді табу.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    1.Ұйымдастыру кезеңі

    Сабақтың басы

    5минут

    -Сәлемдесу

    -Топқа бөлу

    1-топ: «Әже» тобы

    2-топ: «Ана» тобы

    3-топ: «Бала» тобы

    Мұғалім жаңа сабақтың мақсат-міндеттерімен,алгаритмімен таныстырады. Пәнаралық байланысты, құндылықты анықтау керек екенін ескертеді. Құндылықтар: отбасы құндылықтары,әже махаббаты, отбасы, ата –ана атану, жауапкершілік

    Сабақтың алгаритмі

    Білу

    «Попкорн» әдісі арқылы сұраққа жауап беру.

    Түсіну

    Білімлендпен жұмыс.

    Қолдану

    1-тапсырма Топпен жұмыс.

    Жұппен жұмыс. 2-тапсырма.

    Талдау

    Ой қозғау https://www.youtube.com/watch?v=gtMqE3DSpLM

    «Асыл әжем» әнін тыңдату.

    Шығармашылық жұмыс.Жеке жұмыс.

    Жинақтау

    «Түйінді ой» әдісі

    Үйге тапсырма алу

    Бағалау

    Рефлексия. POLLIE қосымшасы арқылы жауап беру

    «Әжемнің сандығы» әдісі

    -Поэзия минуты әр топтың атауына байланысты Әже,Ана,бала тақырыбына арналады.

    Білу:

    -Алдыңғы сабаққа шолу.

    «Попкорн» әдісі арқылы сұраққа жауап беру.


    1. Нұрдәулет Ақыштың «Нағыз әже қайда?"әңгімесі не туралы?

    2.Азаттың әжесі қандай?

    3.Әкесі қыздарына нағыз әжені көрсетуді неліктен армандады?

    4.Оның ойындағы нағыз әже бейнесі қандай?

    5.Шығармада қандай мәселе көтеріліп тұр? Ол мәселе біздің қоғамымызда орын алады ма?

    6.Автордың айтпақ ой не?-автор қазіргі қоғамдағы әже мен бұрынғы әжені салыстыра отырып, бүгінгі әжелердің ерекшеліктеріне тоқталады.

    -Сәлемдесу -0қу құралдарын дайындайды. Топқа бөлініп отырады.










    Сабақтың алгаритмімен танысады.













    Әр топтан бір оқушы өз топтарының атауы бойынша 1 шумақты мәнерлеп, жатқа оқиды.


    «Попкорн» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.

    Жарайсың

    Талпын

    Сандықшалар арқылы қолпаштау сөздері

    1-10 балл































    Дескриптор:

    сұраққа жауап береді;

    1

    Алдыңғы білімді еске түсіру сұрақтарына жалпы-1 балл

    Күн.кз

    Смартфон ноутбук


    Оқулық

    Білімленд


    Слайд














    2.Жаңа сабақты түсіндіру


    5минут



    Түсіну:

    Мұғалім кіріспе сөзін айтады.Білімленд арқылы мақсат бойынша түсінік қалыптастырады.

    Білімлендпен жұмыс.

    ТЖ.Бүгінгі мақсат бойынша тапсырманы орындау үшін онлайн мектептің сабаққа шолуына назар аударайық!


    Білімлендпен жұмыс

    Автор әңгімеде қазіргі таңдағы өзекті мәселені сөз ете отырып, кейіпкерлерімен бүгінгі күннің тұрмыс-тіршілігін жоғары деңгейде сипаттайды. Автор өзінің әжесін сипаттай отырып, қазіргі таңда сондай мейірімді әжені кездестерудің өзі қиын екендігін айтады. «Нағыз әже» бейнесін суреттеуде жазушы түрлі көркемдегіш құралдарды орынды қолдана алған. – Өзі мейірімді де, ақылды адам. Ешкімге ешқашан ұрыспайды, ұрса қалса, орнымен, теріс қылығыңа өзің ұялатындай етіп ұрсады. Тіпті, ештеме істемеген күннің өзінде ұршық иіріп отырады, – деп автор әже бейнесін көркем сипаттайды. Осы бейнеге қарама-қарсы қазіргі қоғамдағы әжені де суреттейді. Қаламгер бүгінгінің әжесі кішіге өнеге, ертегі айтпайтындығын, немере де қарамайтындығын сынға алады. Өзінің әжесіндей кейуананы іздейді. Тұрақты тіркес: аузын ашып тыңдаған,құлағына құя беру,жер көкте жоқ, бүйректен сирақ шығару

    -Мұғалім оқушылардың мақсат бойынша сабақты түсінгендерін тексеру барысында сұрақ қойып, жауап алады.


    «Зырылдауық сұрақтар» әдісі

    1.Суреттеу деген не?Оның түрлерін атаңдар.

    2.Портрет, мінездеу қалай жасалады?


    «Ой қозғау» әдісі

    1.Ая мен Райханның түсінігі бойынша нағыз

    әже қандай болуы керек деп ойлайсыңдар?


    ( Біз бүгінгі сабақта Ая мен Райханның қандай әжені көргілерін келетінін кейіпкерлерді салыстырмалы түрде суреттеп, талдап көрейік!)

    Жаңа сабақпен байланыстырады



    Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.





    Жаңа сабақты түсінеді.

    Білімлендтегі сабақ шолу бойынша мақсат бойынша мәліметпен танысады.



    Қажетті мәліметті дәптерге жазып алады.












    Сұраққа жауап береді.

    Бағалау критерийі:

    Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын табады .

    • Шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулерді табады.

    Шығармадағы қарама-қарсы суреттеулерді табады.

    Слайд


    Оқулық

    139-144-беттер



    Білімленд












    Сабақтың ортасы

    10 минут

    Қолдану:

    Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын дескриптормен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.


    1-тапсырма Топпен жұмыс.

    1-топ: Активинспаер арқылы «1тезис, 3 дәлел» әдісі бойынша нағыз әженің қандай болу керек екендігін дәлелдеңдер.


    1 тезис

    1-дәлел

    2-дәлел

    3-дәлел

    Нағыз әже





    2-топ: «learningapps» қосымшасы бойынша «Сәйкестендір» әдісі арқылы әкесін тәрбиелеген әже мен қонақта көрген әженің қасиеттерін салыстырмалы түрде сәйкестендіріңдер.

    Әкесін тәрбиелеген әже

    Қонақта көрген әже



    Тірек сөздер:Тіпті ештеңе істемегеннің өзінде ұршық иіріп отырады,ешкімге ешқашан ұрыспайды, «қарағым, айналайын» деп сөйлейтін иман жүзді қария,ертегі айта алмайды,басына жаздық гүлді орамал салған егде кісі,ақылды,,иығына көгілдір жемпір іліп алған,үні де,қолы да жұмсақ, «Бабушка» деп аталады,өзі ылғи шаруа істеп күйбеңдейді де жүреді, бата жасай алмайды,мейірімді, өзінің сырт нұсқасы мен білетін ауыл кемпірлеріне онша ұқсамайды.

    3-топ: POLLIE қосымшасы арқылы сұрақтарға жауап беріңдер.

    1.Балалар, қазақ отбасында бала тәрбиесімен кімдер айналысады?

    2.Бұрынғы кездегі және қазіргі кездегі бала тәрбиесі қандай?


    Оқушылар топта үш түрлі қосымшамен жұмыс жасайды.


    1-топ: Активинспаер арқылы ақпараттық сауаттылықтарын компьютерге сауатты жазып, «1тезис, 3 дәлел» әдісі арқылы нағыз әженің қандай адам екенін дәлелдеп көрсетеді.

    2-топ: «learningapps» қосымшасымен екі әженің қасиеттерін сәйкестендіреді. 3-топ: POLLIE қосымшасы арқылы сұрақтарға жазбаша жауап береді.

    Дескриптор:

    1-топ нағыз әженің ерекшелігін дәлелдейді;

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Утегулова Айала Нусипбаевна
    02 Мамыр 2022
    986
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?". Ая мен Райханның тілегі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?". Ая мен Райханның тілегі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын табу; • шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулерді табу; шығармадағы қарама-қарсы суреттеулерді табу.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспар

    Бөлім:

    4-бөлім Отбасы құндылықтары

    Күні:

    19.04.22

    Сынып: 5 қазақ әдебиеті

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны.

    Сабақтың тақырыбы:

    Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?". Ая мен Райханның тілегі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    5.2.1.1әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу

    Сабақтың мақсаты.

    Сенің білетінің:шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеу

    Сенің меңгеретінің:шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын табу;

    • шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулерді табу;

    • шығармадағы қарама-қарсы суреттеулерді табу.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    1.Ұйымдастыру кезеңі

    Сабақтың басы

    5минут

    -Сәлемдесу

    -Топқа бөлу

    1-топ: «Әже» тобы

    2-топ: «Ана» тобы

    3-топ: «Бала» тобы

    Мұғалім жаңа сабақтың мақсат-міндеттерімен,алгаритмімен таныстырады. Пәнаралық байланысты, құндылықты анықтау керек екенін ескертеді. Құндылықтар: отбасы құндылықтары,әже махаббаты, отбасы, ата –ана атану, жауапкершілік

    Сабақтың алгаритмі

    Білу

    «Попкорн» әдісі арқылы сұраққа жауап беру.

    Түсіну

    Білімлендпен жұмыс.

    Қолдану

    1-тапсырма Топпен жұмыс.

    Жұппен жұмыс. 2-тапсырма.

    Талдау

    Ой қозғау https://www.youtube.com/watch?v=gtMqE3DSpLM

    «Асыл әжем» әнін тыңдату.

    Шығармашылық жұмыс.Жеке жұмыс.

    Жинақтау

    «Түйінді ой» әдісі

    Үйге тапсырма алу

    Бағалау

    Рефлексия. POLLIE қосымшасы арқылы жауап беру

    «Әжемнің сандығы» әдісі

    -Поэзия минуты әр топтың атауына байланысты Әже,Ана,бала тақырыбына арналады.

    Білу:

    -Алдыңғы сабаққа шолу.

    «Попкорн» әдісі арқылы сұраққа жауап беру.


    1. Нұрдәулет Ақыштың «Нағыз әже қайда?"әңгімесі не туралы?

    2.Азаттың әжесі қандай?

    3.Әкесі қыздарына нағыз әжені көрсетуді неліктен армандады?

    4.Оның ойындағы нағыз әже бейнесі қандай?

    5.Шығармада қандай мәселе көтеріліп тұр? Ол мәселе біздің қоғамымызда орын алады ма?

    6.Автордың айтпақ ой не?-автор қазіргі қоғамдағы әже мен бұрынғы әжені салыстыра отырып, бүгінгі әжелердің ерекшеліктеріне тоқталады.

    -Сәлемдесу -0қу құралдарын дайындайды. Топқа бөлініп отырады.










    Сабақтың алгаритмімен танысады.













    Әр топтан бір оқушы өз топтарының атауы бойынша 1 шумақты мәнерлеп, жатқа оқиды.


    «Попкорн» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.

    Жарайсың

    Талпын

    Сандықшалар арқылы қолпаштау сөздері

    1-10 балл































    Дескриптор:

    сұраққа жауап береді;

    1

    Алдыңғы білімді еске түсіру сұрақтарына жалпы-1 балл

    Күн.кз

    Смартфон ноутбук


    Оқулық

    Білімленд


    Слайд














    2.Жаңа сабақты түсіндіру


    5минут



    Түсіну:

    Мұғалім кіріспе сөзін айтады.Білімленд арқылы мақсат бойынша түсінік қалыптастырады.

    Білімлендпен жұмыс.

    ТЖ.Бүгінгі мақсат бойынша тапсырманы орындау үшін онлайн мектептің сабаққа шолуына назар аударайық!


    Білімлендпен жұмыс

    Автор әңгімеде қазіргі таңдағы өзекті мәселені сөз ете отырып, кейіпкерлерімен бүгінгі күннің тұрмыс-тіршілігін жоғары деңгейде сипаттайды. Автор өзінің әжесін сипаттай отырып, қазіргі таңда сондай мейірімді әжені кездестерудің өзі қиын екендігін айтады. «Нағыз әже» бейнесін суреттеуде жазушы түрлі көркемдегіш құралдарды орынды қолдана алған. – Өзі мейірімді де, ақылды адам. Ешкімге ешқашан ұрыспайды, ұрса қалса, орнымен, теріс қылығыңа өзің ұялатындай етіп ұрсады. Тіпті, ештеме істемеген күннің өзінде ұршық иіріп отырады, – деп автор әже бейнесін көркем сипаттайды. Осы бейнеге қарама-қарсы қазіргі қоғамдағы әжені де суреттейді. Қаламгер бүгінгінің әжесі кішіге өнеге, ертегі айтпайтындығын, немере де қарамайтындығын сынға алады. Өзінің әжесіндей кейуананы іздейді. Тұрақты тіркес: аузын ашып тыңдаған,құлағына құя беру,жер көкте жоқ, бүйректен сирақ шығару

    -Мұғалім оқушылардың мақсат бойынша сабақты түсінгендерін тексеру барысында сұрақ қойып, жауап алады.


    «Зырылдауық сұрақтар» әдісі

    1.Суреттеу деген не?Оның түрлерін атаңдар.

    2.Портрет, мінездеу қалай жасалады?


    «Ой қозғау» әдісі

    1.Ая мен Райханның түсінігі бойынша нағыз

    әже қандай болуы керек деп ойлайсыңдар?


    ( Біз бүгінгі сабақта Ая мен Райханның қандай әжені көргілерін келетінін кейіпкерлерді салыстырмалы түрде суреттеп, талдап көрейік!)

    Жаңа сабақпен байланыстырады



    Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.





    Жаңа сабақты түсінеді.

    Білімлендтегі сабақ шолу бойынша мақсат бойынша мәліметпен танысады.



    Қажетті мәліметті дәптерге жазып алады.












    Сұраққа жауап береді.

    Бағалау критерийі:

    Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын табады .

    • Шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулерді табады.

    Шығармадағы қарама-қарсы суреттеулерді табады.

    Слайд


    Оқулық

    139-144-беттер



    Білімленд












    Сабақтың ортасы

    10 минут

    Қолдану:

    Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын дескриптормен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.


    1-тапсырма Топпен жұмыс.

    1-топ: Активинспаер арқылы «1тезис, 3 дәлел» әдісі бойынша нағыз әженің қандай болу керек екендігін дәлелдеңдер.


    1 тезис

    1-дәлел

    2-дәлел

    3-дәлел

    Нағыз әже





    2-топ: «learningapps» қосымшасы бойынша «Сәйкестендір» әдісі арқылы әкесін тәрбиелеген әже мен қонақта көрген әженің қасиеттерін салыстырмалы түрде сәйкестендіріңдер.

    Әкесін тәрбиелеген әже

    Қонақта көрген әже



    Тірек сөздер:Тіпті ештеңе істемегеннің өзінде ұршық иіріп отырады,ешкімге ешқашан ұрыспайды, «қарағым, айналайын» деп сөйлейтін иман жүзді қария,ертегі айта алмайды,басына жаздық гүлді орамал салған егде кісі,ақылды,,иығына көгілдір жемпір іліп алған,үні де,қолы да жұмсақ, «Бабушка» деп аталады,өзі ылғи шаруа істеп күйбеңдейді де жүреді, бата жасай алмайды,мейірімді, өзінің сырт нұсқасы мен білетін ауыл кемпірлеріне онша ұқсамайды.

    3-топ: POLLIE қосымшасы арқылы сұрақтарға жауап беріңдер.

    1.Балалар, қазақ отбасында бала тәрбиесімен кімдер айналысады?

    2.Бұрынғы кездегі және қазіргі кездегі бала тәрбиесі қандай?


    Оқушылар топта үш түрлі қосымшамен жұмыс жасайды.


    1-топ: Активинспаер арқылы ақпараттық сауаттылықтарын компьютерге сауатты жазып, «1тезис, 3 дәлел» әдісі арқылы нағыз әженің қандай адам екенін дәлелдеп көрсетеді.

    2-топ: «learningapps» қосымшасымен екі әженің қасиеттерін сәйкестендіреді. 3-топ: POLLIE қосымшасы арқылы сұрақтарға жазбаша жауап береді.

    Дескриптор:

    1-топ нағыз әженің ерекшелігін дәлелдейді;

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 5 сынып
    02.05.2022
    986
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Утегулова Айала Нусипбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации