Жаңа сабаққа
кіріспе
Сабақтың
барысы
Сабақтың
ортасы
Сабақты
қорыту
Үй
тапсыр-масы
Бағалау
|
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында бір-біріне сұрақтар
қояды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатын
таныстырады.
.
Автор туралы мәлімет беріледі.
.
.
Тақтаға шығып оқиды.
Оқиғаның сюжеттік желісін
табады.
Кері байланыс жасалып, оқушыларға түсінбеген мәселелерді
айтып өту.
Оқулықтан беріледі.
Балдық жүйемен бағаланады.
.
« Сырлы әуен»
Оқулық 83-бет,9-тапсырма.
Бағалау парақшасы таратылады.
|
Оқушылардың назарын
сабаққа аудару.Өткен сабаққа қатысты оқушыларға сұрақтар беру.
«Лото» әдісі арқылы үй тапсырмасын
сұрау.
Сұрақтары:
1.Оралхан Бөкей
кім?
2. Оралхан Бөкейдің
шығармаларын ата?
3.Жазушының өмірбаяны
туралы не білесің?
4. «Тортай мінер ақ боз
ат» оқиғасы қалай басталады?
5. «Тортай мінер ақ боз
ат» шығармасында автор жылдың қай мезгілін
суреттейді?
6.Шығармада жазушы
Тортайды қалай суреттейді?
7.Үңгір ішіндегі оқиғаны
суреттеп айт?
8.Тортайдың ертегісі
қалай басталады?
9. Тортайдың түсінде не
болды?
10. Шығарманың соңы қалай
аяқталады?
Жаңа сабақ бастау.
«Ой қозғау» әдісі бойынша сабақты
бастау.Балаларға соғыс туралы кинодан үзінді көрсетіп,тарихқа шолу
жасап, жаңа тақырыптың мақсаты
таныстырылады.
Әр топқа тапсырмалар
беріледі.Үзіндіде
берілген сөйлемдердің мағынасын түсіндір.Көтерілген мәселені
тап.
1-үзінді
-Сен мені қума,дос емес пе
едік?
-«Тоқ бала аш баламен
ойнамайды» деген.
Мен жауап бере алмадым,
үндемеген қалпы мылқиып отыра
бердім...
-Әңгіме не ертегі
айтшы.
-Баяғыда бір жетім бала
болыпты,-деп бастады.Әрі қарай күңгір-күңгір, күбір-сыбыр ертекке
айналады...
2-үзінді.Күз жақындап, фермадағы барлық бала жайлаудан оқуға
аттанғанда, тау басында бұзау бағып,, жападан-жалғыз Тортай ғана
қалған.Әрине, мен оны қимадым, қиналдым.Өзіммен бірге ала кететін
шамамның жоқтығына жыным келді.
3-үзінді. «Бұл дүниеде мен
пір тұтар, сырласар жалғыз-ақ нәрсем бар, ол-кітап, әкем де, шешем
де-сол кітап. Кейбірін екі-үш қайтара жалықпай оқып
шықтым.Жалғыздығын, жетімдігін-бәрі-бәрі ұмытылып, басқа бір
жұмақты өмірге сапар шеккендей
боламын.
Әр топтан балалар шығып , өз
тапсырмаларын қорғап шығады.
Кестені толтыр, әр топтан бір
адамнан шығып, кестені толтырады.
Әңгіменің
аталуы:
|
«Тортай мінер ақ боз
ат»
|
Тақырыбы:
|
Жетім балалардың
өмірі
|
Идеясы:
|
Соғыстың кесірінен жас
бозбалалардың өз армандарына жете алмауы, соғыстың
қасіреті.
|
Сергіту
сәті.
Поэзия
минуты.
2-
тапсырма.
Кейіпкерлер жүйесіне
талдау.
-
Тапсырма.
Әр топтан 3 оқушы шығады.Берілген үзінді бойынша
көрініс.
(Автор, Ораш,
Тортай)
-
Кейіпкерлерді
салыстырады.
Кесте
толтырады.
Тортай
|
Ұқсастығы
|
Ораш
|
Үлкен
|
зерек
|
Жетім емес
|
жетім
|
сезімтал
|
Торатайдан кіші
|
Кітапты көп оқиды.
|
ақылды
|
Оқуға барады.
|
Арманы бар,әңгімешіл
|
Бір-бірінің қамын ойлайды
|
Арманы орындалады.
|
Оқуға бара алмады
|
жанашыр
|
|
|
Кітап құмар
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
Тапсырма.
Қазіргі балалардың
іс-әрекеті,арманы және соғыс жылдарындағы балалардың арманы
іс-әрекеті туралы кестені сәйкестендір.
Қазіргі
балалар
|
Соғыс жылдарын-дағы
балалар
|
Қорытынды
Нені бағалау
керек?
|
Ғаламторда
отырады
|
Бұзау, сиыр
бағады
|
Бір-біріне
қамқор
|
|
|
|
|
|
|
«Сырлы әуен» әдісі арқылы
сабақты қорыту.
-
Мына әуен сіздерге қандай ой
салды?
-
Тыңдаған ән мен бүгінгі
сабақта қандай байланыс бар?
-
Осы ән бүгінгі сабақты
қорытындылауға негіз бола ма?
-
Бүгінгі сабақта қандай
ой түйдің
«Тортай мінер ақ боз
ат» шығармасындағы ауыспалы мағынада тұрған сқздерді теріп
жазу.
Тортайға хат
жазу.
.
.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Дескриптор:1
балл
-Сұрақтарға жауап
береді.
Дескриптор:2
балл
-мәтін үзіндісін оқып,
көтерілген мәселені
анықтайды.
-көрсетілген ақпаратқа қатысты
өз ойын білдіреді.
.
Дескриптор:1
-Кестені толтырып,
берілген мәліметті табады.
Дескриптор:2
-Оқиғадағы кейіпкер
бейнесін ашады.
Дескриптор:2
-кейіпкерлердің
мінезін,қасиетін салыстырады.
Дескриптор:2
-соғыс жылдарындағы
балалар мен қазіргі балалардың өмірін
салыстырады;
-қорытындылап,баға
береді.
Әнді айтып, өз ойын
білдіреді.
Оқушыларды сабаққа
қатысқанына қарай бағалау.
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Шақыру билетін
қолдану
SMART тақтасын
қолдану.
Видео
көрсетіледі.
Мәтіннен үзінді
таратылады.
Дәптермен
жұмыс
Әр қатардан тақтаға
шығып оқиды.Оқулықпен жұмыс.
Дәптермен
жұмыс.
Қол көтеріп жауап
береді.
Постер
қорғайды.
Тақтамен
жұмысы.
Топ басшысы әр баланы
орындаған тапсырмасына қарай бағалап, белгілеп
отырады
|