2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Образовательные области: Ознакомление с окружающим миром Тема: «В мире животных»

Образовательные области: Ознакомление с окружающим миром Тема: «В мире животных»

Материал туралы қысқаша түсінік
Уметь выполнять упражнения на употребление существительных в родительном падеже, множественном числе, учить образовывать относительные и притяжательные прилагательные, слова- названия детенышией животных. Закрепить и систематизировать знания об особенностях и условиях жизни основных видов животных
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Ерте жас топ тәрбиешісі Галидуллина Гулшара Ермековна

Атырау қаласы

«Зейнеп Амина және балапандар» бөбекжай-балабақшасы


14 «Қарлығаш » ерте жас тобында ұйымдастырылған қызметтің технологиялық картасы

Білім беру салалары: «Таным», « Қатынас», « Денсаулық»

Кіріктірілген оқу қызметтері: Тіл дамыту, Көркем әдебиет, Сенсорика, Жаратылыстану,

Қоршаған орта

Тақырыбы: «Күнмен саяхат»

Мақсаты:   

Білімділігі: Балалардың сенсорлық тәжірибесін байыту: түсті (қызыл, көк, сары, жасыл) ерекшелеу, геометриялық фигураларды, пішінді, өлшемді атау. Өтінішке жауап беру, тәрбиешінің сұрақтарына жауап беру қабілетін бекіту. Заттарды сезіну арқылы тактильді сезімдерді дамыту. Қолдың ұсақ моторикасын, сөйлеу белсенділігін, қиялын, есте сақтау қабілетін, ойлауды қалыптастыру.

Дамытушылығы: Эмоционалды жауап пен ойындарға қатысуға деген ынтаны ояту.

Тәрбиелігі: Мейірімділікке тәрбиелеу.

Әдіс – тәсілдері: Әңгімелесу, сұрақ – жауап, ойын технологиялары, денсаулық сақтау технологиясы.

Көрнекілігі: ойынға керекті құралдар

Оқу

іс – әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс – әрекеті

Балалардың

Іс – әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық

Шаттық шеңбер:

Асапан ашық ,көгілдір

Күн шуағын төгіп тұр!

Қол ұстасқан біздерді,

Тереземнен көріп тұр.

Қызықты сәт:

Тәрбиеші: Балалар, бізге кім келгенін қараңыз. Күнмен амандасайық.

Балалар, бүгін біз саяхатқа барамыз. Сіз немен саяхаттай аласыз?

- біз күнмен бірге автобуспен ерекше саяхатқа шығамыз. Күн барлық жерде және балабақшада, ауылдарда және орманда жарқырайды. Алдымен күнмен бірге біз ауылға әже мен атаға қонаққа барамыз. (Музыка ойнап тұрады).




көлікпен, пойызбен, автобуспен…


Балалар саяхатқа қызығушылықпен аттанады.

Ұйымдастыру

шылық ізденістік

-Балалар, бізді кім қарсы алады?

-Балалар, аулада ата-әжесімен кім тұратынын қараңыз. Балалар үй жануарларын атайды.

-Адам күтім жасайтын жануарларды қалай атайды?

-Балалар, орманда кім тұрады?

Балалар, орманда тұратын жануарларды қалай атайды?

Д/ойын: «Жануарларды ажырат»





- Балалар, әже дүкеннен көкөністер мен жемістер сатып алды. Оған көкөністер мен жемістерді ажыратуға көмектесейік.

-көкөністі немесе жемісті көрсетеді, балалар қандай көкөніс немесе жеміс екенін атайды және түсін атайды және анықтайды.

-Балалар, әжесі немересі Машенка үшін печенье пісірді.

Енді осы печеньелерді орнына орналастырайық.

Маған печенье қандай геометриялық фигураларға ұқсайтынын атаңыз.

Балалар, желдің қалай шу шығаратынын тыңдаңыз. Желмен ойнайық.


Сергіту сәті.

Жел біздің бетімізге соғады,

Ағаштар қозғалды.

Жел тыныш, тыныш.

Ағаштар жоғары, жоғары.

Жел қатты соғып, бұтақтардан жаңғақтар құлады.

Балалар қолдарына жаңғақтарды беріп, алақан арасына салып ұсақ қол бұлшық еттеріне арналған жаттығу жасады.

Балалар, қараңызшы, қандай әдемі көбелектер ұшып жүр,енді осы көбелектерді орнына орналастырайық. Түстеріне қарай қою түстерін атау.




Балалар, бұтақтар мен қиыршық тастардың көмегімен күнді жасайық.

Тәрбиеші:

Балалар, біздің балабақшаға баратын кез келді. Келіңіздер, аталар мен әжелерге "Қош бол" деп айтайық, автобусқа отырыңыздар

Мысық, ит, ешкі, шошқа, сиыр, жылқы және олардың балалары

Үй жануарлары





Балалар орманда тұратын жануарларды атайды.


Ойынды қызығушылықпен ойнайды.











Көкөніс,жемістерді атайды және олардың түсін атайды

















Балалар печеньелерді орнына орналастырып,олардың қандай геометриялық фигураларға ұқсайтынын атады.




Желмен ойын ойнап,сергіту сәтін жасады.



Қол бұлшық еттеріне арналған жаттығу жасады.





Балалар көбелектерді орнына орналастырады.



















Балалар, бұтақтар мен қиыршық тастардың көмегімен күнді жасайды.


Рефлексиялық- түзетушілік

Балалар автобусқа отырғаннан кейін,көңілді әнмен балабақшаға қайтады.

Тәрбиешінің сұрақтарына балалар жауап береді.

-Балалар бүгін біз қайда қонаққа бардық?

-Қандай тапсырмалар орындадық?

- Балалар біз не үйрендік

Балалар көңілді

әнді орындайды.


Балалар берілген сұрақтарға жауап береді.



Күтілетін нәтиже:

Біледі: Балалар әр түрлі ойындар арқылы тапсырмалар орындай біледі;

Игереді: Баланың логикалық ойлауы, сөйлеу қабілеті, қиялы,және ұсақ моторикасы игеріледі.

Меңгереді: Өз бетімен жұмыс жасауды меңгереді.









































Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі