«Д.ҚОНАЕВ АТЫНДАҒЫ АГРАРЛЫҚ ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ» МКҚК
Сабақ жоспары №
|
"Module/Subject Title". |
English language |
||||||||||||||||
|
"Lesson Title". |
Office Paper Production“ Making PPT. |
||||||||||||||||
|
Prepared by |
|
||||||||||||||||
|
Course |
|
||||||||||||||||
|
Groups: |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Date of the lesson |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Type of the lesson: |
Laboratory |
||||||||||||||||
|
"Lesson aim, objectives, or learning outcomes".
|
Reading and understanding authentic texts of various functional styles related to future professional activity: scientific-public, journalistic, biographical. ОН 3. Ағылшын тілінен әр түрлі стильдегі мәтіндердің, соның ішінде болашақ кәсіби қызметпен байланысты мәтіндердің жазбаша аудармасын орындау |
||||||||||||||||
|
"Expected learning outcomes and a list of professional skills to be acquired by students during the course". |
Defines specific information and main points of the topic. Нақты ақпаратты және тақырыптың негізгі тұстарын анықтайды. |
||||||||||||||||
|
Educational and methodological materials, literature |
|
||||||||||||||||
|
Technical tools, materials". |
Interactive whiteboard, computer, reagents: Video, slide |
||||||||||||||||
|
Lesson procedure |
|||||||||||||||||
|
Stages of the lesson |
|
||||||||||||||||
|
1 Organization moment 5minuts |
Greet the students; Take attendance; Check the students' readiness for the lesson; Attract the students' attention to the lesson (introduction activity). |
||||||||||||||||
|
2 Preparation of students for work at the main stage (15minuts) |
Watch the video and tell your opinions
Purpose: Activate prior knowledge and set the context for the lesson.
|
||||||||||||||||
|
3. Approval of new knowledge and methods of activity. (45 минут) |
2. Vocabulary Introduction (20 minutes)
3. Introduction to PowerPoint Presentation (15 minutes)
4. Group Activity: Creating the PPT (30 minutes)
5. Presentation Practice (15 minutes)
6. Wrap-up and Reflection (10 minutes)
Homework (Optional):
|
||||||||||||||||
|
4 Pre reading activity (15 minuts ) |
Worksheet Included:
|
||||||||||||||||
|
5 To give information about hometask (2 minuts ) |
VOCABULARY EXTENSION: Choose several of the words from the text. Use Google’s search field (or another search engine) to build up more associations / collocations of each word. |
||||||||||||||||
|
6. Summarizing the lesson and reflection (8 minuts ) |
Answer any questions from students regarding the topic that they did not understand. Ask several questions to clarify the students' understanding of the topic and gather feedback from them. |
||||||||||||||||
Қоғамдық әдістемелік бірлестігі жетекшісі:_____________Д.Абдуллаева
Педагог: _______________C.Юлдашова
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Office paper production
Office paper production
«Д.ҚОНАЕВ АТЫНДАҒЫ АГРАРЛЫҚ ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ» МКҚК
Сабақ жоспары №
|
"Module/Subject Title". |
English language |
||||||||||||||||
|
"Lesson Title". |
Office Paper Production“ Making PPT. |
||||||||||||||||
|
Prepared by |
|
||||||||||||||||
|
Course |
|
||||||||||||||||
|
Groups: |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Date of the lesson |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Type of the lesson: |
Laboratory |
||||||||||||||||
|
"Lesson aim, objectives, or learning outcomes".
|
Reading and understanding authentic texts of various functional styles related to future professional activity: scientific-public, journalistic, biographical. ОН 3. Ағылшын тілінен әр түрлі стильдегі мәтіндердің, соның ішінде болашақ кәсіби қызметпен байланысты мәтіндердің жазбаша аудармасын орындау |
||||||||||||||||
|
"Expected learning outcomes and a list of professional skills to be acquired by students during the course". |
Defines specific information and main points of the topic. Нақты ақпаратты және тақырыптың негізгі тұстарын анықтайды. |
||||||||||||||||
|
Educational and methodological materials, literature |
|
||||||||||||||||
|
Technical tools, materials". |
Interactive whiteboard, computer, reagents: Video, slide |
||||||||||||||||
|
Lesson procedure |
|||||||||||||||||
|
Stages of the lesson |
|
||||||||||||||||
|
1 Organization moment 5minuts |
Greet the students; Take attendance; Check the students' readiness for the lesson; Attract the students' attention to the lesson (introduction activity). |
||||||||||||||||
|
2 Preparation of students for work at the main stage (15minuts) |
Watch the video and tell your opinions
Purpose: Activate prior knowledge and set the context for the lesson.
|
||||||||||||||||
|
3. Approval of new knowledge and methods of activity. (45 минут) |
2. Vocabulary Introduction (20 minutes)
3. Introduction to PowerPoint Presentation (15 minutes)
4. Group Activity: Creating the PPT (30 minutes)
5. Presentation Practice (15 minutes)
6. Wrap-up and Reflection (10 minutes)
Homework (Optional):
|
||||||||||||||||
|
4 Pre reading activity (15 minuts ) |
Worksheet Included:
|
||||||||||||||||
|
5 To give information about hometask (2 minuts ) |
VOCABULARY EXTENSION: Choose several of the words from the text. Use Google’s search field (or another search engine) to build up more associations / collocations of each word. |
||||||||||||||||
|
6. Summarizing the lesson and reflection (8 minuts ) |
Answer any questions from students regarding the topic that they did not understand. Ask several questions to clarify the students' understanding of the topic and gather feedback from them. |
||||||||||||||||
Қоғамдық әдістемелік бірлестігі жетекшісі:_____________Д.Абдуллаева
Педагог: _______________C.Юлдашова
шағым қалдыра аласыз













