|
Күні: 02.03.2017жыл |
Тлеуова Д.А. І деңгейлі математика пәні мұғалімі |
|
Тақырыбы: |
Ой түйін |
|
Жалпы мақсат: |
Мұғалімдерге кері байланыс
байланыстың
оқу үрдісіне оң
әсері ,
оның классификасиясы, әдістері жайлы мәліметтер алуға жағдай
жасау. |
|
Оқу нәтижесі |
Мұғалімдер кері байланыстың оқу үрдісіндегі оң әсері, оның классификасиясы, әдістері жайлы мәліметтермен таныс болады. Кері байланыстың мәнін, оның түрлерін түсінеді. Оқушылардың көңіл – күйіне, оқу материалдарына қалай кері байланыс жасау керектігін біледі. |
|
Түйінді идеялар: |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер арқылы табысты оқытуға қол жеткізу. Сабақтағы кері байланыс, оның түрлері, әдістері. |
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
А- 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам, бағалау парақтары. |
|
Оқыту әдістері: |
АКТ Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету 1. Диалог 2. Жеке жұмыс 4. Топтық жұмыс |
|
Тапсырмалар: |
«Кері байланыс ұйымдастыр» топтық жұмыс, өзін-өзі және бірін-бірі бағалау, топтық тапсырма және қорғау, рефлексия. |
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
|
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу (3 минут) Ұқсас суреттер бойынша топқа бөлу. Мұғалімдер төрт - төрттен топқа бөлінеді
|
Сәлемдесу, қатысушыларды ортаға
шақыру. |
«Суретші» Сессияға қатысушы мұғалімдер
Қатысушылардың екі адамнан жұптасуын сұрау. |
|
(жеке, жұптық, топтық жұмыс) |
1) Бастапқы кері байланыс.
Көңіл - күй мен эмоциялық жағдайға кері
байланыс. Мұғалімдердің коучингке эмоциялық тұрғыдан
дайындығын байқау. |
- Қалай ойлайсыздар, сабақтағы
кері байланыс немесе рефлексия деген не? |
|
Қызығушылығын ояту. |
Мұғалімдерге «Данышпан мен адам» атты аңыз жазылған парақшалар тастау. Аңызда айтылғандай баланың
(оқушының ) өзін табысты, алғыр сезінуінің бәрі біздің қолымызда
екен. |
«Данышпан мен адам» |
|
таныстырылым.
(Слайдтар) |
Слайд арқылы мұғалімдерге
сабақтағы кері байланыс жайлы, оның классификациясы, формасы жайлы
мәліметтер беру. |
Мұғалімдер түртіп алады. «Бір сөзбен» әдісі - Оқушылар өздеріне берілген
12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын
сипатайтындай 3 сөзді таңдап айтады. |
|
Сергіту сәті (2 минут)
|
Әуенге билеу ұсынылады. |
Тақтадан көрсетілген «Көңілді күн» биіне билейді. |
|
Топтық жұмыс (8 минут) |
Мұғалімдерге сабақ панорамасы бейнежазба көрсетіледі. Осы сабақтарға кері байланысты қалай ұйымдастырар едіңіздер? |
Топтар ақылдасып осы сабаққа кері байланысты
қалай жасайтыны жайлы пікірлеседі. Оны топ алдында қорғайды. |
|
Сұрақ-жауап (3 минут) |
Оқушылардан алынатын топтық кері байланыс
сұрақтарын талқылау. |
|
|
Қорытынды кезең Рефлексия (3 минут) |
Сабақ соңындағы кері - байланыс. (бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар |
«Тазалық» ойыны түрінде алу. Құрметті әріптестер, бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар Қатысушы мұғалімдердің коучингтен не білім алғандарын көрсетеді. |
Ақтөбе қаласы № 40 жалпы білім беретін орта мектебі
«Ой түйін»
(Рефлексия топтамалары)
Облыстық семинар практикум
І деңгейлі математика пәні мұғалімі Тлеуова Дания Алтоновна
02.03.2017 жыл
Ақтөбе қаласы № 40 жалпы білім беретін орта мектебі
«Мен таңдайтын мамандық»
(Бейіндік білім беру)
Облыстық семинар практикум
І деңгейлі математика пәні мұғалімі Тлеуова Дания Алтоновна
11 «А» класс жетекшісі
02.03.2017 жыл
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ой түйін" рефлексиялар топтамасы
"Ой түйін" рефлексиялар топтамасы
|
Күні: 02.03.2017жыл |
Тлеуова Д.А. І деңгейлі математика пәні мұғалімі |
|
Тақырыбы: |
Ой түйін |
|
Жалпы мақсат: |
Мұғалімдерге кері байланыс
байланыстың
оқу үрдісіне оң
әсері ,
оның классификасиясы, әдістері жайлы мәліметтер алуға жағдай
жасау. |
|
Оқу нәтижесі |
Мұғалімдер кері байланыстың оқу үрдісіндегі оң әсері, оның классификасиясы, әдістері жайлы мәліметтермен таныс болады. Кері байланыстың мәнін, оның түрлерін түсінеді. Оқушылардың көңіл – күйіне, оқу материалдарына қалай кері байланыс жасау керектігін біледі. |
|
Түйінді идеялар: |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер арқылы табысты оқытуға қол жеткізу. Сабақтағы кері байланыс, оның түрлері, әдістері. |
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
А- 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам, бағалау парақтары. |
|
Оқыту әдістері: |
АКТ Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету 1. Диалог 2. Жеке жұмыс 4. Топтық жұмыс |
|
Тапсырмалар: |
«Кері байланыс ұйымдастыр» топтық жұмыс, өзін-өзі және бірін-бірі бағалау, топтық тапсырма және қорғау, рефлексия. |
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
|
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу (3 минут) Ұқсас суреттер бойынша топқа бөлу. Мұғалімдер төрт - төрттен топқа бөлінеді
|
Сәлемдесу, қатысушыларды ортаға
шақыру. |
«Суретші» Сессияға қатысушы мұғалімдер
Қатысушылардың екі адамнан жұптасуын сұрау. |
|
(жеке, жұптық, топтық жұмыс) |
1) Бастапқы кері байланыс.
Көңіл - күй мен эмоциялық жағдайға кері
байланыс. Мұғалімдердің коучингке эмоциялық тұрғыдан
дайындығын байқау. |
- Қалай ойлайсыздар, сабақтағы
кері байланыс немесе рефлексия деген не? |
|
Қызығушылығын ояту. |
Мұғалімдерге «Данышпан мен адам» атты аңыз жазылған парақшалар тастау. Аңызда айтылғандай баланың
(оқушының ) өзін табысты, алғыр сезінуінің бәрі біздің қолымызда
екен. |
«Данышпан мен адам» |
|
таныстырылым.
(Слайдтар) |
Слайд арқылы мұғалімдерге
сабақтағы кері байланыс жайлы, оның классификациясы, формасы жайлы
мәліметтер беру. |
Мұғалімдер түртіп алады. «Бір сөзбен» әдісі - Оқушылар өздеріне берілген
12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын
сипатайтындай 3 сөзді таңдап айтады. |
|
Сергіту сәті (2 минут)
|
Әуенге билеу ұсынылады. |
Тақтадан көрсетілген «Көңілді күн» биіне билейді. |
|
Топтық жұмыс (8 минут) |
Мұғалімдерге сабақ панорамасы бейнежазба көрсетіледі. Осы сабақтарға кері байланысты қалай ұйымдастырар едіңіздер? |
Топтар ақылдасып осы сабаққа кері байланысты
қалай жасайтыны жайлы пікірлеседі. Оны топ алдында қорғайды. |
|
Сұрақ-жауап (3 минут) |
Оқушылардан алынатын топтық кері байланыс
сұрақтарын талқылау. |
|
|
Қорытынды кезең Рефлексия (3 минут) |
Сабақ соңындағы кері - байланыс. (бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар |
«Тазалық» ойыны түрінде алу. Құрметті әріптестер, бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар Қатысушы мұғалімдердің коучингтен не білім алғандарын көрсетеді. |
Ақтөбе қаласы № 40 жалпы білім беретін орта мектебі
«Ой түйін»
(Рефлексия топтамалары)
Облыстық семинар практикум
І деңгейлі математика пәні мұғалімі Тлеуова Дания Алтоновна
02.03.2017 жыл
Ақтөбе қаласы № 40 жалпы білім беретін орта мектебі
«Мен таңдайтын мамандық»
(Бейіндік білім беру)
Облыстық семинар практикум
І деңгейлі математика пәні мұғалімі Тлеуова Дания Алтоновна
11 «А» класс жетекшісі
02.03.2017 жыл
шағым қалдыра аласыз













