|
Пәні: Дене шынықтыру |
Мектеп: Ы.Алтынсарин атындағы №37 мектеп |
|||||
|
Күні: 25.02.21 |
Мұғалімнің аты-жөні: Бекейқызы Бұлан |
|||||
|
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Ойын арқылы кеңістікте қозғалу |
|||||
|
Оқу мақсаттары |
1.3.4.1 Дене қызметіндегі жалпы денсаулық туралы түсінікті анықтау 1.2.3.1. Нәтижеге қол жеткізу үшін стратегия мен тактикаларды анықтау және атау |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Ұжымдық жаттығуларды орындау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау. Кеңістікте қозғалудың әртүрлі тәсілдерін табу. Орындалуы тиіс негізгі нұсқаулықтарды орындау. Көпшілігі орындай алады: Заттардан аттап өту кезінде тепе-теңдікті сақтап, денесін дұрыс ұстау. Допты алға-жоғары лақтырып, қос қолдап ұстап алу. Кейбір оқушылар орындай алады: Биіктетілген тіректе статикалық тепе-теңдікті сақтау. Тәжірибесіне сүйеніп, бұрын үйренгенімен және істегендерімен салыстырып, жаттығулардың орындалуын қадағалау. |
|||||
|
Жетістік критерийлері |
Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларының байланысын анықтайды. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Қозғалу дағдылары: секіру, лақтыру, жүгіру. Диалог. Шапшаң жүгірудің дене шынықтыруда неліктен маңызды екенін айта аласыз ба? |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
- Сыйластық. |
|||||
|
Бастапқы білім |
Осы бөлімде денсаулықтың негізгі ұғымдарына шолу жасалады, күнделікті таңғы жаттығуды орындаудың маңыздылығы айтылады, оқушыларға таңғы жаттығу кешенін құру мүмкіндігі беріледі. Оқушылар өздерінің жүгіру, секіру және лақтыру сияқты қозғалу дағдыларын дамыту және жақсартуға жігерленеді. Жүгіру дағдылары жеке және топтық жаттығулар арқылы ойын негізінде байытылады. Бөлімнің соңында физикалық қасиеттер ойындар мен эстафета арқылы бекітіледі. |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы |
Б. Қ. ТӘЖ. 1) Оқушылармен үш тілде сәлемдесу. -Сәлеметсіңдерме балалар! Здравствуйте, дети! - Hello, children! 2)Қауіпсіздік ережелері -Егер мен айтқан пайымдау дұрыс болса, алақан соғып, шапалақтаңдар, егер айтқаным қате болса, аяқтарыңмен еден соққылаңдар. 1. сабақ кезінде өз денсаулығыңа қадағалау қажет. 2. мұғалімнің нұсқауларын қатаң орындау қажет. 3. Дене шынықтыру сабағында кәмпит жеуге, сағыз шайнауға, ауызды қатты сылпылдатуға болады. 4. Сапта және жаттығу орындаған кезде арақашықтық сақтау керек. 5. Айғайлауға, төбелесуге болады. 6. Аяқ киім бауын саптан тыс байлау қажетСаптық жаттығулар. |
https://www. youtube. com/watch?v=C8lCX00UzGI
Кең, бос кеністік.
|
||||
|
Сабақтың ортасы |
Б. Қ. ТӘЖ. Реттік саналу. Оңға, солға бұрылу. Зал бойымен жүру және жүгіру. Дене қимыл жаттығуларын орындау. Сапқа тұру. Орыннан оңға, солға бұрылу Сап бойымен шеңбер жасап, әр оқшы бір бірден денені қыздыру жатығуларын көрсетіп, басқалаы толық қайталап шығуы қажет. Б «Күн мен түн» ойының ойнау. 1 - ші топ - күн, 2 - ші топ түн болады. Мүғалім жүргізуші болады, Мұғалімнің айтуымен оқушылар жаттығу орындайды, күн деген кезде күндер қышып түндер қуады, түн деген кезде түндер қашып күндер қуады, қай топ көп оқушы ұстайды сол жеңіске жетеді.
Дескриптор: Білім алушы - бейнеленген қозғалыс түрлерін атайды;. - кеңістікте орындалатын іс-әрекеттерді орындайды - дене жаттығуларын орындау барысында берілген жабдықтарды қолданады. |
|||||
|
Сабақтың соңы |
Демалу тынысын қалпына түсіру жаттығулары . қатарға тұрғызу орындыққа отырғызу . сабаққа қорытынды жасау . үйге тапсырма беру Таңғы жалпы дамытаттын жаттығу жасау Рефлексия: Сабақта нені үйрендік? Сұрақтарға жауап береді? Нені білдім нені түсіндім? Нені толық түсінбедім ? Қандай жұмысты жалғастыру қажет? Сабақтын басында аталған мақсаттарға қол жеткіздім бе? |
|||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
|
Жұптық жұмыс пен талқы сапасы
|
Ғылыммен байланыс – денсаулық және дене, қауіпсіздік. |
||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/меңгеру мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
|
||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ойын арқылы кеңістікте қозғалу
Ойын арқылы кеңістікте қозғалу
|
Пәні: Дене шынықтыру |
Мектеп: Ы.Алтынсарин атындағы №37 мектеп |
|||||
|
Күні: 25.02.21 |
Мұғалімнің аты-жөні: Бекейқызы Бұлан |
|||||
|
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Ойын арқылы кеңістікте қозғалу |
|||||
|
Оқу мақсаттары |
1.3.4.1 Дене қызметіндегі жалпы денсаулық туралы түсінікті анықтау 1.2.3.1. Нәтижеге қол жеткізу үшін стратегия мен тактикаларды анықтау және атау |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Ұжымдық жаттығуларды орындау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау. Кеңістікте қозғалудың әртүрлі тәсілдерін табу. Орындалуы тиіс негізгі нұсқаулықтарды орындау. Көпшілігі орындай алады: Заттардан аттап өту кезінде тепе-теңдікті сақтап, денесін дұрыс ұстау. Допты алға-жоғары лақтырып, қос қолдап ұстап алу. Кейбір оқушылар орындай алады: Биіктетілген тіректе статикалық тепе-теңдікті сақтау. Тәжірибесіне сүйеніп, бұрын үйренгенімен және істегендерімен салыстырып, жаттығулардың орындалуын қадағалау. |
|||||
|
Жетістік критерийлері |
Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларының байланысын анықтайды. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Қозғалу дағдылары: секіру, лақтыру, жүгіру. Диалог. Шапшаң жүгірудің дене шынықтыруда неліктен маңызды екенін айта аласыз ба? |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
- Сыйластық. |
|||||
|
Бастапқы білім |
Осы бөлімде денсаулықтың негізгі ұғымдарына шолу жасалады, күнделікті таңғы жаттығуды орындаудың маңыздылығы айтылады, оқушыларға таңғы жаттығу кешенін құру мүмкіндігі беріледі. Оқушылар өздерінің жүгіру, секіру және лақтыру сияқты қозғалу дағдыларын дамыту және жақсартуға жігерленеді. Жүгіру дағдылары жеке және топтық жаттығулар арқылы ойын негізінде байытылады. Бөлімнің соңында физикалық қасиеттер ойындар мен эстафета арқылы бекітіледі. |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы |
Б. Қ. ТӘЖ. 1) Оқушылармен үш тілде сәлемдесу. -Сәлеметсіңдерме балалар! Здравствуйте, дети! - Hello, children! 2)Қауіпсіздік ережелері -Егер мен айтқан пайымдау дұрыс болса, алақан соғып, шапалақтаңдар, егер айтқаным қате болса, аяқтарыңмен еден соққылаңдар. 1. сабақ кезінде өз денсаулығыңа қадағалау қажет. 2. мұғалімнің нұсқауларын қатаң орындау қажет. 3. Дене шынықтыру сабағында кәмпит жеуге, сағыз шайнауға, ауызды қатты сылпылдатуға болады. 4. Сапта және жаттығу орындаған кезде арақашықтық сақтау керек. 5. Айғайлауға, төбелесуге болады. 6. Аяқ киім бауын саптан тыс байлау қажетСаптық жаттығулар. |
https://www. youtube. com/watch?v=C8lCX00UzGI
Кең, бос кеністік.
|
||||
|
Сабақтың ортасы |
Б. Қ. ТӘЖ. Реттік саналу. Оңға, солға бұрылу. Зал бойымен жүру және жүгіру. Дене қимыл жаттығуларын орындау. Сапқа тұру. Орыннан оңға, солға бұрылу Сап бойымен шеңбер жасап, әр оқшы бір бірден денені қыздыру жатығуларын көрсетіп, басқалаы толық қайталап шығуы қажет. Б «Күн мен түн» ойының ойнау. 1 - ші топ - күн, 2 - ші топ түн болады. Мүғалім жүргізуші болады, Мұғалімнің айтуымен оқушылар жаттығу орындайды, күн деген кезде күндер қышып түндер қуады, түн деген кезде түндер қашып күндер қуады, қай топ көп оқушы ұстайды сол жеңіске жетеді.
Дескриптор: Білім алушы - бейнеленген қозғалыс түрлерін атайды;. - кеңістікте орындалатын іс-әрекеттерді орындайды - дене жаттығуларын орындау барысында берілген жабдықтарды қолданады. |
|||||
|
Сабақтың соңы |
Демалу тынысын қалпына түсіру жаттығулары . қатарға тұрғызу орындыққа отырғызу . сабаққа қорытынды жасау . үйге тапсырма беру Таңғы жалпы дамытаттын жаттығу жасау Рефлексия: Сабақта нені үйрендік? Сұрақтарға жауап береді? Нені білдім нені түсіндім? Нені толық түсінбедім ? Қандай жұмысты жалғастыру қажет? Сабақтын басында аталған мақсаттарға қол жеткіздім бе? |
|||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
|
Жұптық жұмыс пен талқы сапасы
|
Ғылыммен байланыс – денсаулық және дене, қауіпсіздік. |
||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/меңгеру мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
|
||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||
шағым қалдыра аласыз














