Тақырыбы
|
Ойын жаттығулары:
Жүру мен жүгіру: «Жүгіріп ұстау» (алаңның бір шетінен екінші шетіне
жүгіру). Тепе-теңдік – заттарды (брустарды)аттап,жол бойымен
жүру,бір сызыққа қойылған заттардың арасымен жүру және жүгіру;
«Көпір» бойымен жүру (бум бойымен). Бір қатарға қойылған заттардың
арасымен (кегли, доптар) қос аяқпен алға қарай жылжып секіру,
допты, кубикті айналып секіру. Қимылды ойындар:«Мысық пен
тышқандар»,«Өз жұбыңды тап»,«Ормандағы
аюда»
|
Негізгі бөлім
|
Саптізбекте бағытты
қалай сақтауды, саптізбектен шығып кетпеуді, өзінің орнын таба
білуді көрсетеді.
Жаттығуларды
ленталармен жасау.
-
Жалпы дамытушылық жаттығуларды
орындау үшін екі қатарға бөлінуге нұсқау
береді
-
Таныс жаттығуларды атайды..
Жаттығуларды орындау тәсілдерін көрсетеді, көрнекті үлгісін
береді.
Жалпы дамытушы
жаттығуларды дұрыс жасауларын
қадағалау.
Жаттығуларды орындау
тәсілдерін көрсетеді.
Негізгі қимыл
түрлерін орындауды
ұсынады:
-
Ойын жаттығулары: Жүру мен
жүгіру: «Жүгіріп ұстау»
-
Тепе-теңдік – заттарды
аттап,жол бойымен жүру,бір сызыққа қойылған заттардың арасымен жүру
және жүгіру; «Көпір» бойымен жүру
.
-
Бір қатарға қойылған заттардың
арасымен қос аяқпен алға қарай жылжып секіру, допты, кубикті
айналып секіру.
Көптілді
компонент: жүру – ходьба; жүгіру –
бег
Балаларға дене
қызуларын басып, демалу барысында
ұсынылады.
Қимылды ойын: «Ормандағы
аюда»
Залдың бір шетіне аюдың апанының суреті
салынады. Екінші жағына балалар тұратын үйдің сұлбасы салынады.
Санамақтың көмегімен апанда отыратын аюды сайлап алады.Сөздер
айтылып болғаннан кейін аю «ақырады» және үйге қарай шашырай қашқан
балаларды қуалайды.
Балаларға дене
қызуларын басып, демалу барысы
ұсынылады.
Қимылды ойын:
«Мысық пен
тышқандар».
Бұл ойынға топ балары бәрі тегіс қатыса
алады.Балаларды (қақпа қалың) дөңгелене тұрғызып,ортаға тәрбиеші
көмегімен тышқанмен мысық сайланады
Мысық тышқанды қуып ұстап алуы керек..Мысық
тышқанды ұстау үшін шапшаңдық керек.Мысық тышқанды ұстап
алса,ойынға келесі жаңа балалар қатыса отырып алмаса
береді.
Ойынды
аяқтау.
Балаларды бір
қатарға жинау.
|
Саптізбекке
бір-бірден, сапқа тұру, қатардан өзінің орнын табады. Саптізбекте
бір-бірден жүру (бірінен кейін бірі жүреді, бағытты сақтайды,
саптізбектен шығып кетпеуге тырысады, «шашырап» жүреді және белгі
бойынша саптізбекте өзінің орнын
табады).
Жүруідің әртүрлі
қимылда-
рын жасап
жүреді.Маршпен,
аяқ ұшымен,өкшемен
секіру
Сапта жүріп келе
жатып ленталарды алып екі қатарға бөлініп тұрады.
Теңеседі
Қолдарын тура
бағытта алдыға қарай созады.
-Қолдарын жандарына
созады,жаттығу жасайды.
Балалар нұсқаушының
түсіндіруі бойынша негізгі жаттығу түрлерін
жасайды.
Балалар бір қатарға
тұрып нұсқаушының белгісімен бір-бірден тұрып, жүру және жүгіру
жаттығуларын орындайды.
Заттардан
аттап,кедергілер арасымен өтуді
орындайды.
Қос аяқпен секіру
жаттығуларын жасайды.
Қайталайды: жүру –
ходьба; жүгіру – бег
-Балалар ойынның
шартын түсініп ойнайды.
.
Дөңгелене тұрған
балалар тышқанды яғни мысықтан құтқару үшін,қақпадан тышқанды
шығарып діберіп мысықты шығармауға
тырысады
Балалар бір қатарға
тұрады.
|
Қорытынды бөлім
|
Іс – әрекетті
қорытындылау
-Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекетінің нәтижесін
талдайды:
-Қандай жаттығулар
жасадық?
-Балалармен бірге
ойнаған және жаттық-
қан қимыл
қозғалыстарын еске түсіру.
Балаларды
мадақтау.
- Спорттық
құрал-жабдықтарды жинауды
ұсынады.
-Балаларға бір
қатарға түзелуге белгі беріп рахмет айтып
қоштасу.
|
Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекетінің нәтижесі бойынша сұрақтарға жауап
береді:
-Өздеріне ұнаған
жаттығуларын айтады
Нұсқаушыға көмек
көрсету ниетін таныту
-(Нұсқаушымен бірге
спорттық құрал-жабдықты жинайды)
Қоштасу.
|