Материалдар / Ойындар кезіндегі көшбасшылық және командалық іс әрекет
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ойындар кезіндегі көшбасшылық және командалық іс әрекет

Материал туралы қысқаша түсінік
Ойындар кезіндегі көшбасшылық және командалық іс әрекетке оқушыларды баулу. Алғыр болуға ниеттендіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2019
3230
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ: Ойындар кезіндегі көшбасшылық және командалық іс әрекет

Мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты- жөні:

Сыныбы: 7

Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары;

7.3.4.1Денсаулықты нығайтуға бағыталған дене жаттығулары кезіндегі болуы мүмкін қауіп қатерлерді анықтай білу.


Сабақтың мақсаттары;

Барлық оқушылар орындай алады:Баскетбол ойынын жаттығуларын орындай алады.

Көпшілігі орындай алады: Қауіпсіздік ережесін сақтай отырып ойнай алады.қауіп қатерлерді анықтай алады

Кейбір оқушылар орындай алады: Допты алып жүру жаттығуларын жақсы орындай алады.

Бағалау критериі;

Қимыл қозғалыс рөлдерін анықтайды

Жаттығуларды тиянақты әрі сапалы орындайды

Тілдік мақсат;

Өз ойларын еркін жеткізе біледі,дене жаттығуларының түрлерін орындай алады


Талқылауға арналған сұрақтар:

Команда болып ойнаған қолайлыма ? Бір біріне доп беру дұрыс орындалдымы?

Алдыңғы оқу;

Эстафеталық ойындар

Жоспарланған уақыт: 40

Жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар


Сабақтың басы:10






  1. Сапқа тұрғызу, түгендеу,спорт сектор рапорт беру,саптық жаттығулар (түзулен, тік тұр, оңға,солға айнал)

оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын немесе оқу мақсатын анықтау;

  1. - оқушылардың «жақын арадағы даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау

-Бірмен үшке санал,үш қатарға саптал бір қатарға саптал,оңға үш лекке саптал бір лекке сапта -Аяқтың ұшымен алаңды айналып жүру -Өкшемен аяқтың сыртқы қырымен жүргізу -Жүгіру, артпен жүгіру Арнайы баскетбол ойыннына бейімделу жаттығулары. –Жүгіріп келе жатып белгі бойынша кілт тоқтау -Бір аяққа тоқтау -Оң немесе сол жаққа екі қадам шығып тоқтау -Артқа бұрылып тоқтау Орнында тұрып жалпы дамыту жаттығуларын орындау,

Спорт алаңы

ысқырық

Уақыт өлшегіш

Сабақтың ортасы: 25

1-тапсырма. Тапсырма «топтық» белсенді әдісі арқылы жүзеге асады.

Баскетбол ойынындағы қорғаныста ойнау әдісін корсетініз.Қорғаныс түрлерін корсетуде ойыншынын қызметіне допқа тосқауыл қоюына ролді дүрыс орындалуына мән берініз


Дескриптор

- допқа тосқауыл қою түрлерін орындайды;

-қимыл-қозғалыс түрлері арқылы қорғаныста ойнайды

-ойыншынын қызметін анықтайды

-допқа тосқауыл қояды

-рөлін дүрыс орындайды


2-Тапсырма

Допты шығыршыққа лақтыру әдісінің түрлерін көрсетіңіз (жүгіріп келіп лақтыру, бір орыннан лақтыру, бір қырынан лақтыру, екі қолмен лақтыру т.б).




Дескриптор

Білім алушы

- көшбасшылық қабілетін көрсетеді;

- допты шығыршыққа лақтыру әдістерін орындайды;

- допты шығыршыққа лақтырудың жеңілдетілген түрін көрсетеді.


Дескриптордың нәтижесінде «Мадақтама» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.


3-Тапсырма

Баскетбол ойынындағы қорғаныста ойнау әдісін көрсетіңіз. Қорғаныс түрлерін көрсетуде ойыншының қызметіне, допқа тосқауыл қоюына, рөлді дұрыс орындауына мән беріңіз.


Дескриптор

Білім алушы

- допқа тосқауыл қою түрлерін орындайды;

- қимыл-қозғалыс түрлері арқылы қорғаныста ойнайды;

- ойыншының қызметін анықтайды;

- допқа тосқауыл қояды; - рөлін дұрыс орындайды.


Дескриптордың нәтижесінде «Мадақтама» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.






Сабақтың соңы: 5




Оқушыларды сапқа тұрғызу қайта денені қалпына келтіру жаттығуларын жасау. Жаймен жүріп, қолды биікке көтеріп төмен түсіріп дем алып, дем шығару.

«Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылардан кері байланыс аламын.

Дескриптордың нәтижесінде «Бас бармақ», «Мадақтама», «Күлегештер» әдістері арқылы оқушылар арасында қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.

.





Саралау әдісі

Қарқын тәсілі

Қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін




«Қарқын тәсіл»арқылы сабақ соңында қосымша тақырыпқа сай кұрделі жаттығуларды жылдам игеру мақсатында мына тапсырмаларды орындатамын


  1. Кедергілер арасымен допты алып жүру.






  1. Допты кеудеден және бастан асыра беру.




Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтар мен байланыс

(тәрбие элементі)

Shape1





АӘД, геометрия, физика.

Денсаулық және қауіпсіздік ережесі сақталады.

Саралау әдісі

Тапсырма тәсілі

Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай(көмек керек пе, əлде күрделі тапсырмалар беру


«Тапсырма тәсілін» қолдана отырып тапсырма беру арқылы оқушы қателіктері мен қажетіліктеріне байланысты тапсырма ұсынамын



  1. Екі қадам жасау әдісімен қоржынға доп салу.




  1. Үш ұпайлық допты қоржынға салу.


Рефлексия

  1. Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

  2. Бүгін оқушылар не үиренді ?

  3. Уақытты қалай пайдаландым?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!