Ойынды дыбыспен сүйемелдеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ойынды дыбыспен сүйемелдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Дыбыстық әсер-Звуковой эффект-sound effect Дыбыстау-Озвучение-Voicter
Материалдың қысқаша нұсқасы



Күні: 25-26.02.2019

Мұғалімнің аты-жөні: Абдазимов Равшанбек

Сынып: 6

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ойынды дыбыспен сүйемелдеу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру


Оқушылардың басым бөлігі:

Қолданатын дыбыстық әсерлері: ұту дыбысы, жеңілу дыбысы қойю.

Кейбір оқушылар:

Программаға дыбыстық сүйемелдеу қосу. Дыбыстау ойынның қасиеттеріне мысалдар келтіру

Бағалау критерийі

Программалық кодқа дыбыспен сүйемелдеуді құрады

Дыбыстау ойынның қасиеттеріне мысалдар келтіреді


Тілдік мақсаттар


Дыбыстық әсер-Звуковой эффект-sound effect

Дыбыстау-Озвучение-Voicter

Құндылықтарға баулу




«Мәңгілік Ел»-

қазақ тілі-мемлекеттік тіл, орыс тілі - ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі - жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі»

Пәнаралық байланыс

Ағылшын тілі, музыка, математика

Алдыңғы білім


Сценарийді жүзеге асыруды біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

Ұйымдастыру кезені. Сәлемдесу шатық шеңбер психалогиялық ахуал тудыру «Үлкен және кіші шеңбер».

«Атом, молекула» әдісі арқылы топқа біріктіру.

1-топ скрипт

2- топ спрайт

Алдынғы тақырып бойынша сұрақтар қою, «миға шабуыл» әдісі:

-Спрайттардың қандай әрекеттерін алдын ала ойластыру неліктен маңызды?

-Сақналарды таңдаған кезде нені ескеру керек?

-Ойын барысында сахнаны ауыстыру қажеттілігін неліктен туындайды?



Б ас бармақ

Сабақтың ортасы

20 минут

Жаңа тақырыпқа шолу.»ДЖИГСО» әдісі

1
-Тапсырма.

Өздеріңнің компьютерлік ойындарыңның дыбыстық сүйемелдеуіне сәйкес сызбаны дәптерлеріңе толтырыңдар.



Дескриптор:

Компьютерлік ойындардың дыбыстық сүйемелдеуін біледі.

Сәйкес сызбаны дәптерге толтырады.



2-Тапсырма. Ойын ортасында жүгіру жарысын көрсетуге арналған спрайттар үшін дыбыс жазыңыз.


1) Спрайт 1 үшін «Оқушылар сөлейді» дыбысын жазыңыз;

2) Спрайт 2 үшін «Оқушылар өздеріңіз» дыбысын жазыңыз;

3) Дыбыстарды скриптке қолданыңыз.

Дескриптор

- спрайт үшін дыбысты жазады;

- скрипті дыбыспен сүйемелдейді.





Оқу құралдары















Смайликтер арқылы


















Сабақтың соңы

10 минут

Өтілген тақырыпты қайталау үшін «ұшақ» әдісі арқылы қорытындылаймын

Оқушылар қағаздан ұшақ жасайды. Ұшақ қанатына тақырыпқа қатысты сұрақтар жазып (әр оқушы жеке жазады)

Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.

Кері байланыс

БББ кестесі арқылы

Қағаз, кеспе қағаздары


Саралау Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау Сіз о қушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы).

Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.


Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.02.2023
378
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі