2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Оксидтер

Оксидтер

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Білім беру ұйымының атауы

«Ақтерек ауылындағы орта мектеп Жаманты бастауыш мектебімен» КММ

Пәні:

Химия

Бөлім:

8.3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі

Педагогтің аты-жөні:

Индибаева Макпал Ахметовна

Күні:


Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Оксидтер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.3.4.7-оксидтердің жіктелуі мен аталуын және алыну жолын білу. Оксидтердің қасиеттерін білу, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құру.

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға оксидтер, құрамы, жіктелуі, алу жолдары, химиялық қасиеттері, қолданылуы туралы түсінік беру.

Бағалау критерийі:

Оксидтердің жіктелуін, атауларын анықтайды.

Оксидтердің алу жолдарын сипаттайды.

Оксидтердің химиялық қасиеттерін қолданып, реакция теңдеулерін жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Түсіну, білу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты


Педагогтің әрекеті


Оқушының әрекеті


Бағалау


Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

5 мин.


(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі.

1. Сәлемдесу, түгендеу.

Сабақ мақсаты мен критерийлермен таныстыру

Рисунок 1 чиптар арқылы топқа бөлу

Өз пікірін ашық айту, бір-біріне құрметпен қарау




Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам, интерактивный тақта

Сабақтың ортасы

30 мин


Оксидтер – құрамы екі элементтен тұратын, оның біреуі оттек болып келетін күрделі заттар.


Ротация әдісі сабақтың мақсатына жетуіне көмектеседі.

Мағынаны тану

І. Постерлер дайындау

(5 минут)

ІІ. «Ротация» (3мин)

ІІІ. Постер қорғау (2мин)

AutoShape 1

AutoShape 3







Kahoot!

Әдісі арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту


https://create.kahoot.it/share/5c8bfe55-a398-4509-83f0-f8c83879f125












Оқушылар топтар бойынша берілген тапсырманың постерлерін дайындайды.

Постер материалдарын интернеттен іздейді, ұялы телефонды қолданады.


Ротация. Топтардыңбір-бірінің постері мазмұнымен танысуы, бағалауы.

Оқушылар әр топтың дайындаған постерлерін қарап, оларға ойларын қосады.


Әр топ өз постерлерін қорғайды.


1 – тапсырма Топтық жұмыс

«Сиқырлы ұяшықтар»

Берілген оксидтердің формулаларын жіктеп, атауларын атаңдар: K₂O, Na₂O, CuO, CaO, Al₂O₃, BeO, ZnO, MgO, P₂O₅, SO₃, CO₂, H₂O, CO, Mn₂O₇, SO₂, SiO₂, Li₂O, Fe₂O₃, Fe₃O₄

І топ – негіздік оксидтер

ІІ топ – екідайлы оксидтер

ІІІ топ – қышқылдық оксидтер

Критерий

Дескриптор

Балл

Оксидтердің жіктелуін, атауларын атайды


Оксидтерді жіктейді

1

Атауларын атайды

1

Барлығы


2


2 - тапсырма Жеке жұмыс

Берілген реакция теңдеулерін аяқтап, теңестіріндер, реакция типтерін анықтаңдар:

Zn + O₂ →

CH₄ + O₂ →

Fe(OH)₃ →

CaCO₃ →


Критерий

Дескриптор

Балл


Оксидтердің алу жолдарын сипаттайды.


Реакция теңдеулерін аяқтайды

2

Реакция теңдеулерін теңестіреді

1

Реакция типін анықтайды

1

Барлығы


4

ЕББҚ оқушыларына қолдау

Валенттік кестесін беру











Оқушылар экранға қарап ұялы телефондары арқылы сурақтарға жауап береді







3 – тапсырма Жұптық жұмыс

Мына айналымдарды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін реакция теңдеулерін жазыңдар:

С → СО₂ → Н₂СО₃ → СО₂

Na → Na₂O → NaOH → NaCl


Критерий

Дескриптор

Балл


Оксидтердің химиялық қасиеттерін қолданып, реакция теңдеулерін жазады.

1-ші реакция теңдеуін жазады

1

2-ші реакция теңдеуін жазады

1

3-ші реакция теңдеуін жазады

1

Барлығы


3

ЕББҚ оқушыларына қолдау

Қысқартылған мәтін беру



Дескриптор арқылы химиялық колба әдісімен бағалау























Дескриптор арқылы химиялық колба әдісімен бағалау














 

 

 

 

 

 







Дескриптор арқылы химиялық колба әдісімен бағалау







Оқулық, жұмыс дәптерлері.

ДК экран, презентация


















Оқулық, жұмыс дәптерлері.

ДК экран














Оқулық, жұмыс дәптерлері.

ДК экран























Ұялы телефон, ДК экран







Оқулық, жұмыс дәптерлері.

ДК экран



ЕББҚ оқушыға

* Төмендегі қосылыстардың атауларын ата:

Na₂O, MgO, CO₂, SO₂

Критерий

Дескриптор

Балл


Оксидтердің жіктелуін, атауларын анықтайды.


1-ші қосылыс

1

2-ші қосылыс

1

3-ші қосылыс

1

4-ші қосылыс

1

Барлығы


4

Тірек-сызба кестесін беру.



Дескриптор арқылы химиялық колба әдісімен бағалау




Оқулық, жұмыс дәптері, кесте


(Функционалдық сауаттылық тапсырмасы)


Сабақтан шыққан соң Нұрасыл, Мейрамбек, Нұрәлі алма жегілері келді. Үшеуінің таңдауы 3 түрлі алмада болды.

Нұрасыл қызыл алма, Мейрамбек жасыл алма, Нұрәлі сары алманы таңдап алды. 3уі әңгімелесіп алмаларын жеп келе жатты. Бірақ, Мейрамбек жеген жасыл алма қатты қарайып кетті. Ал қалған 2уінің алмалары қарая қоймады. Себебі неде? Бұл қандай құбылысқа жатады?

Критерий

Дескриптор

Балл

1.Құбылысты анықтайды



2.Себебін түсіндіреді

Оқушылар құбылысты анықтай алады

2

Себебін түсіндіре алады

2

Барлығы


4









Сабақтың соңы


Рефлексия: «Білім шыңы»

Оқушылaр өз ойлaрын aйтaды.


Мұғaлімнің коментaрийі aрқылы бaғaлaнaды.




26 Наурыз 2025
56
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі