Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
5
мин.
|
(Ұ) Ұйымдастыру
кезеңі.
1. Сәлемдесу,
түгендеу.
Сабақ мақсаты мен
критерийлермен таныстыру
чиптар арқылы топқа
бөлу
|
Өз пікірін ашық айту,
бір-біріне құрметпен қарау
|
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер,
қалам, интерактивный тақта
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
Оксидтер – құрамы екі элементтен
тұратын, оның біреуі оттек болып келетін күрделі
заттар.
Ротация әдісі сабақтың
мақсатына жетуіне
көмектеседі.
Мағынаны
тану
І. Постерлер
дайындау
(5
минут)
ІІ.
«Ротация» (3мин)
ІІІ. Постер
қорғау (2мин)






Kahoot!
Әдісі арқылы оқушылардың
сабаққа деген қызығушылығын
ояту
https://create.kahoot.it/share/5c8bfe55-a398-4509-83f0-f8c83879f125
|
Оқушылар топтар бойынша
берілген тапсырманың постерлерін
дайындайды.
Постер материалдарын
интернеттен іздейді, ұялы телефонды
қолданады.
Ротация. Топтардыңбір-бірінің
постері мазмұнымен танысуы,
бағалауы.
Оқушылар әр топтың дайындаған
постерлерін қарап, оларға ойларын
қосады.
Әр топ өз постерлерін
қорғайды.
1 – тапсырма Топтық
жұмыс
«Сиқырлы
ұяшықтар»
Берілген оксидтердің
формулаларын жіктеп, атауларын атаңдар: K₂O, Na₂O, CuO, CaO, Al₂O₃,
BeO, ZnO, MgO, P₂O₅, SO₃, CO₂, H₂O, CO, Mn₂O₇, SO₂, SiO₂, Li₂O,
Fe₂O₃, Fe₃O₄
І топ – негіздік
оксидтер
ІІ топ – екідайлы
оксидтер
ІІІ топ – қышқылдық
оксидтер
Критерий
|
Дескриптор
|
Балл
|
Оксидтердің жіктелуін,
атауларын атайды
|
Оксидтерді
жіктейді
|
1
|
Атауларын
атайды
|
1
|
Барлығы
|
|
2
|
2 - тапсырма Жеке
жұмыс
Берілген реакция
теңдеулерін аяқтап, теңестіріндер, реакция типтерін
анықтаңдар:
Zn + O₂
→
CH₄ + O₂
→
Fe(OH)₃
→
CaCO₃
→
Критерий
|
Дескриптор
|
Балл
|
Оксидтердің алу жолдарын
сипаттайды.
|
Реакция теңдеулерін
аяқтайды
|
2
|
Реакция теңдеулерін
теңестіреді
|
1
|
Реакция типін
анықтайды
|
1
|
Барлығы
|
|
4
|
ЕББҚ оқушыларына
қолдау
Валенттік кестесін
беру
Оқушылар экранға
қарап ұялы телефондары арқылы сурақтарға жауап
береді
3 – тапсырма
Жұптық жұмыс
Мына айналымдарды
жүзеге асыруға мүмкіндік беретін реакция теңдеулерін
жазыңдар:
С → СО₂ → Н₂СО₃ →
СО₂
Na → Na₂O → NaOH →
NaCl
Критерий
|
Дескриптор
|
Балл
|
Оксидтердің химиялық қасиеттерін қолданып, реакция теңдеулерін
жазады.
|
1-ші реакция теңдеуін
жазады
|
1
|
2-ші реакция теңдеуін
жазады
|
1
|
3-ші реакция теңдеуін
жазады
|
1
|
Барлығы
|
|
3
|
ЕББҚ оқушыларына
қолдау
Қысқартылған мәтін
беру
|

Дескриптор арқылы
химиялық колба әдісімен
бағалау

Дескриптор арқылы
химиялық колба әдісімен
бағалау

Дескриптор арқылы
химиялық колба әдісімен
бағалау
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
ДК экран,
презентация
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
ДК
экран
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
ДК
экран
Ұялы телефон, ДК
экран
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
ДК
экран
|
|
ЕББҚ оқушыға
|
*
Төмендегі қосылыстардың
атауларын ата:
Na₂O, MgO, CO₂,
SO₂
Критерий
|
Дескриптор
|
Балл
|
Оксидтердің жіктелуін,
атауларын анықтайды.
|
1-ші
қосылыс
|
1
|
2-ші
қосылыс
|
1
|
3-ші
қосылыс
|
1
|
4-ші
қосылыс
|
1
|
Барлығы
|
|
4
|
Тірек-сызба кестесін
беру.
|

Дескриптор арқылы
химиялық колба әдісімен
бағалау
|
Оқулық, жұмыс
дәптері, кесте
|
(Функционалдық
сауаттылық тапсырмасы)
|
Сабақтан шыққан соң
Нұрасыл, Мейрамбек, Нұрәлі алма жегілері келді. Үшеуінің таңдауы 3
түрлі алмада болды.
Нұрасыл қызыл алма,
Мейрамбек жасыл алма, Нұрәлі сары алманы таңдап алды. 3уі
әңгімелесіп алмаларын жеп келе жатты. Бірақ, Мейрамбек жеген жасыл
алма қатты қарайып кетті. Ал қалған 2уінің алмалары қарая қоймады.
Себебі неде? Бұл қандай құбылысқа
жатады?
|
Критерий
|
Дескриптор
|
Балл
|
1.Құбылысты
анықтайды
2.Себебін
түсіндіреді
|
Оқушылар құбылысты анықтай
алады
|
2
|
Себебін түсіндіре
алады
|
2
|
Барлығы
|
|
4
|
|
|
|