Алматы облысы, Балқаш
ауданы,
«Жасұлан» балалар
бақшасының
тәрбиешісі Тастанбекова Римма
Сейтбековна
Ұйымдастырылған оқу қызметінің
жоспары
Тобы: Ортаңғы «Гүлдер»
тобы
Білім беру
саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу
қызметі: Жаратылыстану
Тақырыбы: «Өлі
табиғат»
Мақсаты: Өлі табиғат құбылыстарымен
нысандары туралы білімдерін байыту.Тәжірибе жасау арқылы ауаның
қасиетін анықтау
Қажетті құрал
жабдықтар: су,құм,ыдыстар,суреттер
Билингвальды
компонент: Күн – солнце.Ауа - воздух.Су -
вода.Жер - земля
Күтілетін
нәтиже:
Білу
керек: өлі табиғат туралы
мәлімет
Болу
керек: тірі табиғатпен салыстыра
білу
Ұйымдастырылған оқу
қызметінің барысы:
Шаттық
шеңбері:
Бәріміз енді
тұрайық,
Үлкен шеңбер
құрайық
Жақсы – жақсы
сөздерді,
Қонақтарға
сыйлайық!
Табиғат біздің
анамыз,
Табиғатқа
баламыз.
Иіліп сәлем
береміз,
Біз әдепті
баламыз.
Ұйымдастырукезеңдері
Сурет
бойынша әңгімелесу
- Балалар, таңертең ұйқыдан
тұрғанда кімді көресіңдер?
- Әке, ана ата,
әже
- Далада, балабақшаға келе
жатқанда нені көресіңдер?
- Аспан, бұлт, машина, ит,
ағаш, мысық, жер, қар).
- Балалар қалай ойласыңдар,
күн, су, ауа керек пе?
- Ия, күн, су, ауа бізге
керек.
- Осының барлығын бір сөзбен
айтқанда не дейміз?
-
Табиғат.
Табиғат екіге бөлінеді: Өлі
табиғат және тірі табиғат. Кәне бәріміз
қайталайық.
- Өлі табиғат және тірі
табиғат.
- Өлі табиғатқа су, ауа, жер,
күн, бұлт.
- Балалардың жауаптары:
Жаңбыр, құм бұл өлі табиғат.
- Топтағы балалар, гүлдер олар
тірі табиғат.
- Ал тірі табиғатқа: адамдар,
құстар өсімдіктер, гүлдер жатады.
- Балалар міне, менің
қолымдағы ыдыста не бар?- Қар.
- Оның түсі қандай?-
Ақ.
- Қар, қай мезгілде болады?-
Қар, қыс мезгілінде болады.
Тәрбиеші балаларға жұмбақ
жасырады:
1. Дәмі де жоқ, түсі
жоқ,
Пайдаланбас кісі
жоқ.
Жауабы:
Су.
2. Ақ сандығым
ашылды
Ішінен жібек
шашылды.
Жауабы:
Күн
3. Өмірде одан мол ештеңе
болмайды,
Құшақтасаң құшағың тең
болмайды.
Жауабы:
Ауа
- Мынау не ?-
Су.
- Түсі
қандай?
- Судың түсі мөлдір таза, сұйық
зат.
- Суды қалай
пайдаланамыз?
- Суды ішеміз, кір жуамыз, тамақ
істейді.
Су керек
пе?
- Балалар судың пайдасы мол. Су түрлі
өзгеріске ұшырайды, бұға айналады, бу қайтадан су күйінде жаңбыр
болып жауады, су мұз болып
қатады.
- Су отты өшіре алады, суды адам барлық
тіршілігіне
пайдаланады.
Сергіту
сәті:
Орнымыздан
тұрайық,
Қанатты
жазайық
Құс болып
ұшайық,
Бір отырып, бір
тұрып
Біз тынығып
алайық.
Тақтадағы табиғат көрінісін
түсіндіру.
1. Суға құмды салайық ери
ме?
Балалар құм бізге керек
пе?
Құмға ағаштарды отырғызамыз, құмда
өсімдіктер, гүлдер
өседі.
Ағаштардан не жасауға
болады?
Сонымен су өлі табиғатқа, ағаш, құс, гүлдер,
өсімдіктер тірі табиғатқа
жатады.
Дид-лық
ойын: «Құм, тас, су. Басы
«құм» дегенде әр жерде шашыраңқы болып отыру. «Тас»дегенде өз
қолымен мүсін жасап тұра қалу, «су» дегенде толқын жасап қозғалу».
(Балалар қимылмен көрсетеді)
Табиғат туралы мақал -
мәтелдер:
Таза болса
табиғат
Аман болар
адамзат.
Туған жердің суы
тәтті
Топырағы да ыстық (1 - 2
балаға айтқызу)
Қорытынды:
- Балалар, бүгінгі оқу қызметінде нені біліп
үйрендік?
-Сендерге оқу-іс әрекетсіз ұнады
ма?
Қол ұстасып
тұрайық
Шеңберді біз
құрайық,
Көріскенше күн
жақсы
Сау- саламат
болайық.
Сау
болыңыздар!