Материалдар / олимпиадалық тапсырмалар

олимпиадалық тапсырмалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Олимпиадаға арналған сұрақтар
Авторы:
21 Желтоқсан 2017
663
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбайұлы

Өлең сөздің—патшасы,сөз-сарасы


Мұғалімнің аты-жөні: Оспан Ә

Күні: 28.11.2017

СЫНЫП: 8


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Ақынның өмірін,шығармашылығын түсіндіреді, өлеңнің идеясын өз сөзімен баяндайды

Сабақ мақсаттары


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Ақынның өмірін,шығармашылығын түсіндіреді,


Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Өлеңнің идеясын түсіндіреді,құрылысына талдайды


Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Өлеңнің идеясын түсіндіреді, дәйек сөз келтіреді.


Тілдік мақсат


Бағалау критерийі

Ақынның өмірін,шығармашылығын түсіндіреді, өлеңнің идеясын өз сөзімен баяндайды

Құндылықтарды дарыту

Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, қарым-қатынас жасау қабілеті дамиды

Пәнаралық байланыс

Тарих, ән күй

Бастапқы білім

Абайдың өмірбаянына,шығармаларына шолу жасайды.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар

Сабақтың басы


  Топта ынтымақтастық қарым-қатынас орнатуға ықпал ету арқылы оқушыларды Абайдың өлең шумақтары арқылы топқа біріктіремін. 

1 - тапсырма. «Ара» тәсілі арқылы алдыңғы алған білімдерін еске түсіріп, жаңа сабақтың тақырыбын ашамыз

2- тапсырма. Жаңа сабақты слайд арқылы көрсету Объект 1




Аудио жазба, билердің портреттері

Сабақтың ортасы







3-тапсырма«Бірге ойлаймыз,талқылаймыз» Өлеңдегі үш негізгі ойды үш топ жазады.

Өлең қандай болуы тиіс

Бұрынғының ақындарын сынау

Тыңдаушыға айтары




Өз поэзиясында жаңа мақсат барын жариялайды.Ол әлеуметтік шындықты жариялау.Өлеңді бөтен сөзбен былғамау талап торы қойылады.Халық мүддесі жұмсауды мақсат етеді.

Өлеңнің сатып,күн көріс көрген жағымсыз,жарамсақ ақындарға ыза болып, қатты сынайды.Ақын өнерін,саудаға салу,сөз қадірін кетіру,арсыздық деп қарайды

Оларды халық тағдырын жырлайтын жаңа үлгідегі поэзияны түсіне білуге,бағалауды.

Тыңдаушыларды тәрбиелеу қажеттігіне назар аударды.





4- тапсырма. «Өлеңді сатылай кешенді талдау» Жұмыстың алгоритмін ұсыну

Өлеңді сатылай кешенді талдау

Жұмыс алгоритмі

.1. Авторы.

2. Тақырып.

3. Жанр түрі.

4. Идеясы.

5. Шумақ.

6. Тармақ.

7. Бунақ.

8. Буын

9. Теңеу

Эпитет –

10. Сөздік:

5- тапсырма Сергіту сәті «АОӨҰҮІЫ» әріптерін «Желсіз түнде жарық ай» әнінің әуеніне салады


АКТ құралдары

Флипчарт, түрлі-түсті маркерлер

Бейнепроектор

Сабақтың соңы

« Топтастыру»

Абай кім?












Кері байланыс «ҚҚҚ» әдісі

Қызық,құнды,қиын


Үйге тапсырма: «Өлең сөздің—патшасы,сөз-сарасы» өлеңін жаттау


.

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Қабілетті оқушыларға тапсырманы күрделендіріп беремін.


Түсінгені бақылау ,жауап, сұрақ –жауап, бағдаршам арқылы бір-бірін бағалау. Бағалау сабақтың өн бойында, барлық кезеңінде мадақтау, мараппаттау, түрлі-түсті фигуралар, жұлдызшалар. «Бас бармақ» әдісі арқылы жүзеге асып отырады

Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс (тәрбие элементі)


Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі