Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Өлкетану бағдарламасы
Материал туралы қысқаша түсінік
география және тарих пәндерінің мұғалімдеріне арналған "Өлкетану" курсының бағдарламасы. Бағдарламада Бурабай ауданына қатысты тақырыптар берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
06 Қазан 2018
2130
5 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Өлкетану» курсының мақсаты:
Міндеттері:
Түсінік хат Өлкетану дегеніміз - туған өлкені жан-жақты зерттеп білу. Өлкетанудың басты міндеттері өздерінің туған, өскен өлкелеріндегі тарихи ескерткіштерді аялап, күту, қамқорлыққа алу, олардың сақталуын қадағалау. Сол жердің тарихын зерттеумен айналысатын археолог, этнограф, тарихшы т.б.мамандарға көмектесу. Отанымыз үшін бұл зор үлес болып саналады. Оқушылар халық арасынан шыққан өлкетанушылар туған өлкелерінің тамаша білімпазы болулары болуы тиіс. Жас өспірімдерге өз өлкесінің тарихи географиялық жағдайларына, өз халқының мәдениеті туралы білім беру курстың міндеті. Өлкетану – археология, ономастика, мұрағаттану сияқты тарих ғылымдарының салаларымен тығыз байланысты. Жер, адам есіидері,, ру атаулары т.б. жағдай жай қойыла салмайды, олардың әр қайсысының өз тарихы, өз мәні бар. Қазіргі күні мұрағаттарда көне замандардан бері жинақталған аса құнды жазба құжаттар, қолжазбалар сақталады. Оқушыларды өлкетанумен айналысу, өз жерінің тарихына қатысты деректерді, мұрағаттар мен кітаптарды жинауға, ұариялармен кездесіп, дерек жинауға үйрету - курстың негізгі жұмысы болып табылады. Бұл курс жеке жеке тұлғаның қалыптасуына, олардың өз түпкі тамырларын біліп түсінуге, өмірдегі әр түрлі жағдайларды дұрыс шеше білуге көмектеседі. Курстың білімдік тәрбиелік мақсаты жас ұрпақты әлеуметтік белсенділікке, туған өлкесінің мәдениеті мен тарихына, табиғатына деген сүйіспеншілікке, қоғамның мәдени, әлеуметтік өміріне белсенді қатысуына үйрету болып табылады. Қазіргі таңда адамзат ауасын жұтып, суын ішіп отырған табиғат Ананы қорғап, аялау барша жұрт үшін тіршілік қамы, табиғи қажеттілік. Сондықтан балаларды айналадағы табиғи ортамен үнемі қарым қатынаста болуға үйрету, олардың ұғымдарын қалыптастыру, табиғатқа деген жанашырлықты тәрбиелеу - оқу-тәрбие саласындағы өзекті мәселе. «Өлкетану» курсының бағдарламасы оқушыларды туған өлкесімен таныстырумен бірге осы мәселені шешуге елеулі үлес қосары сөзсіз.
Бағдарламаның мазмұныІ бөлім Өлкенің бұрынғы ежелгі тас дәуіріндегі тұрғындар туралы мәліметтермен таныстыру. Ақтау-Палеолит дәуірінен қалған бірден бір ескерткіш. (200-300 мың жыл бұрын) Бурабай өлкесінің табиғаты мен ауа райымен тас дәуіріндегі (шамамен 200 жыл бұрын) ескерткіштері. Көкшетаудың сұлулығы мен оның түзілу процессі туралы танысу. Әуликөл, Айнакөл, Щучье көлдерінің пайда болуы. Палеолит дәуіріндегі кезең (1350 млн.жыл бұрын) Бурабай өлкесіндегі даңқты жерлер тарихы: Көкшетау, Абылай хан алаңы, Бурабай тауы, Аю тас, Жекбатыр, Оқжетпес, Жұмбақтас, Ақылбай асуы, Кенесары үңгірі.ІІ бөлім Қазақ халқының негізін қалаған қыпшақтар. Қыпшақтар мен дешті қыпшақтардың бірігуі. Батыс және шығыс қыпшақтардың өмір сүруі. Сарыарқа табиғаты, ауасы тіршілік еткен халықтар. Халықтардың қол өнері мен тіршілігі мәдениеті туралы. Ресейдің қол астындағы Қазақстанның өлкедегі болған тарихи оқиғалар. Абылай - ең ірі тұлға, дипломат, саясаткер. Ескі көршілерімен ұстанған саясаты, Шоқан Уәлиханов қазақтың тұңғыш ғалымы және ағартушысы. Көне зираттар. Қорғандар.ІІІ бөлім Кеңес Үкіметінің кезіндегі өлкенің хал ахуалы мен шаруашылығы. Атаман Анненковтың шабуылы кезіндегі жағдай. Азаматтық соғыс кезіндегі Орталық Қатаркөл, Щучье шаруашылық өнеркәсібі. Ұлы Отан соғысы жылдарындағы Бурабай өлкесі. Соғыста қаза тапқан жауынгерлер туралы мәліметтер жинау. IV бөлім Бурабайдың Табиғатты қорғау қызметі. Бурабайдың орман шаруашылығының қызметі. Алғашқы қазаналық орманшылығы мен орман мектебінің құрылуы. Бурабай оқыту орманшылығының құрылуы. Бурабай мемлекет қорығы. Қорықтар туралы білім беру. Қазіргі кезде «Бурабай» мемлекеттік ұлттық табиғи паркінің қызметі. V бөлім Бурабайдың ақындары мен жазушылары, Сәкен Сейфуллиннің «Көкшетау» поэмасымен танысу. Курорттық, туристтік бизнестің дамуы. Щучье - Бурабай курорттық зоналық байланыстың дамуы. Бурабай ауданының тарихымен танысу, Зеленный Бор, Бурабай орман шаруашылығы, демалыс сауықтыру орындары, Бурабай санаторийі, «Оқжетпес» санаторийілерінің жұмыс барысы.
7 сынып «Өлккетану» курсының тақырыптық жоспары
№7 мектеп лицейі
«Өлкетану» 7 сынып оқущыларына арналған курс бағдарламасы
Құрастырған: Д.Ж. СарсекееваПедагог сарапшы санатындағы тарих пәнінің мұғалімі
2018-2019 оқу жылы
- Жас ұрпақты әлеуметтік белсенділікке, туған өлкесінің мәдениеті мен тарихына деген сүйіспеншілікке, қоғамның мәдени, әлеуметтік өміріне белсенді қатысуына үйрету.
- Жас ұрпаққа өзі мекен еткен табиғи ортаның қадір-қасиетін жете түсінуге баулу.
- Әсемдігін, мөлдірлігін көре, түсіне, сезіне білуге тұнық ауасын бұзбауға, үйлесімдіәлігін сақтауға, қамқорлықпен, жанашырлықпен мейірілімдікпен, сезімталдылықпен қатынас жасауға үйрету.
Міндеттері:
- Оқушының өздік жұмыс атқаруына ықпал жасау.
- Ғылыми зерттеу жұмыстарына дайындау.
- Археологтар мен тарихшылардың шығармашылық жұмыстарымен таныстыру.
- Өз ұлтының тарихына, мәдениетіне сүйіспеншіліктерін арттыру.
- Оқушыларды адам, табиғат, қоғам туралы ең қажетті, тиімді жалпы біліммен қаруландыру.
- Оқушының сапасына туған халқына, жеріне, табиғатына деген құрмет пен мақтаныш сезімін ұялатып, ұлттық рухты сіңіру.
Түсінік хат Өлкетану дегеніміз - туған өлкені жан-жақты зерттеп білу. Өлкетанудың басты міндеттері өздерінің туған, өскен өлкелеріндегі тарихи ескерткіштерді аялап, күту, қамқорлыққа алу, олардың сақталуын қадағалау. Сол жердің тарихын зерттеумен айналысатын археолог, этнограф, тарихшы т.б.мамандарға көмектесу. Отанымыз үшін бұл зор үлес болып саналады. Оқушылар халық арасынан шыққан өлкетанушылар туған өлкелерінің тамаша білімпазы болулары болуы тиіс. Жас өспірімдерге өз өлкесінің тарихи географиялық жағдайларына, өз халқының мәдениеті туралы білім беру курстың міндеті. Өлкетану – археология, ономастика, мұрағаттану сияқты тарих ғылымдарының салаларымен тығыз байланысты. Жер, адам есіидері,, ру атаулары т.б. жағдай жай қойыла салмайды, олардың әр қайсысының өз тарихы, өз мәні бар. Қазіргі күні мұрағаттарда көне замандардан бері жинақталған аса құнды жазба құжаттар, қолжазбалар сақталады. Оқушыларды өлкетанумен айналысу, өз жерінің тарихына қатысты деректерді, мұрағаттар мен кітаптарды жинауға, ұариялармен кездесіп, дерек жинауға үйрету - курстың негізгі жұмысы болып табылады. Бұл курс жеке жеке тұлғаның қалыптасуына, олардың өз түпкі тамырларын біліп түсінуге, өмірдегі әр түрлі жағдайларды дұрыс шеше білуге көмектеседі. Курстың білімдік тәрбиелік мақсаты жас ұрпақты әлеуметтік белсенділікке, туған өлкесінің мәдениеті мен тарихына, табиғатына деген сүйіспеншілікке, қоғамның мәдени, әлеуметтік өміріне белсенді қатысуына үйрету болып табылады. Қазіргі таңда адамзат ауасын жұтып, суын ішіп отырған табиғат Ананы қорғап, аялау барша жұрт үшін тіршілік қамы, табиғи қажеттілік. Сондықтан балаларды айналадағы табиғи ортамен үнемі қарым қатынаста болуға үйрету, олардың ұғымдарын қалыптастыру, табиғатқа деген жанашырлықты тәрбиелеу - оқу-тәрбие саласындағы өзекті мәселе. «Өлкетану» курсының бағдарламасы оқушыларды туған өлкесімен таныстырумен бірге осы мәселені шешуге елеулі үлес қосары сөзсіз.
Бағдарламаның мазмұныІ бөлім Өлкенің бұрынғы ежелгі тас дәуіріндегі тұрғындар туралы мәліметтермен таныстыру. Ақтау-Палеолит дәуірінен қалған бірден бір ескерткіш. (200-300 мың жыл бұрын) Бурабай өлкесінің табиғаты мен ауа райымен тас дәуіріндегі (шамамен 200 жыл бұрын) ескерткіштері. Көкшетаудың сұлулығы мен оның түзілу процессі туралы танысу. Әуликөл, Айнакөл, Щучье көлдерінің пайда болуы. Палеолит дәуіріндегі кезең (1350 млн.жыл бұрын) Бурабай өлкесіндегі даңқты жерлер тарихы: Көкшетау, Абылай хан алаңы, Бурабай тауы, Аю тас, Жекбатыр, Оқжетпес, Жұмбақтас, Ақылбай асуы, Кенесары үңгірі.ІІ бөлім Қазақ халқының негізін қалаған қыпшақтар. Қыпшақтар мен дешті қыпшақтардың бірігуі. Батыс және шығыс қыпшақтардың өмір сүруі. Сарыарқа табиғаты, ауасы тіршілік еткен халықтар. Халықтардың қол өнері мен тіршілігі мәдениеті туралы. Ресейдің қол астындағы Қазақстанның өлкедегі болған тарихи оқиғалар. Абылай - ең ірі тұлға, дипломат, саясаткер. Ескі көршілерімен ұстанған саясаты, Шоқан Уәлиханов қазақтың тұңғыш ғалымы және ағартушысы. Көне зираттар. Қорғандар.ІІІ бөлім Кеңес Үкіметінің кезіндегі өлкенің хал ахуалы мен шаруашылығы. Атаман Анненковтың шабуылы кезіндегі жағдай. Азаматтық соғыс кезіндегі Орталық Қатаркөл, Щучье шаруашылық өнеркәсібі. Ұлы Отан соғысы жылдарындағы Бурабай өлкесі. Соғыста қаза тапқан жауынгерлер туралы мәліметтер жинау. IV бөлім Бурабайдың Табиғатты қорғау қызметі. Бурабайдың орман шаруашылығының қызметі. Алғашқы қазаналық орманшылығы мен орман мектебінің құрылуы. Бурабай оқыту орманшылығының құрылуы. Бурабай мемлекет қорығы. Қорықтар туралы білім беру. Қазіргі кезде «Бурабай» мемлекеттік ұлттық табиғи паркінің қызметі. V бөлім Бурабайдың ақындары мен жазушылары, Сәкен Сейфуллиннің «Көкшетау» поэмасымен танысу. Курорттық, туристтік бизнестің дамуы. Щучье - Бурабай курорттық зоналық байланыстың дамуы. Бурабай ауданының тарихымен танысу, Зеленный Бор, Бурабай орман шаруашылығы, демалыс сауықтыру орындары, Бурабай санаторийі, «Оқжетпес» санаторийілерінің жұмыс барысы.
7 сынып «Өлккетану» курсының тақырыптық жоспары
р/с | Тақырыбы | Сағат саны | Өткізілу мерзімі | Білімділік нәтижесі |
І бөлім «Ежелгі тас дәуіріндегі біздің өлке» | ||||
1 | Алғашқы тұрғындар | 1 | Бейне материалдармен жұмыс | |
2-3 | Көкшетаудың археологиялық ескерткіштері | 2 | Қосымша мәліметтермен жұмыс | |
4 | Табиғат ауа райының өлкеге әсері. | 1 | ||
5 | Бурабай аумағының геоглогиялық жағдайы. | 1 | Мұрағат құжаттарымен жұмыс | |
6 | Жер үсті және жер асты сулары. | 1 | ||
7 | Флорасы мен фаунасының пайда болуы туралы. | 1 | Энциклопедиямен жұмыс | |
8 | Құстар мен аңдар дүниесін қорғай білу туралы. | 1 | Альбом жасау | |
9 | Практикалық жұмыс бойынша материал жинау. (Буклет жасау) | 1 | ||
ІІ бөлім. «Орта ғасырлардағы Көкшетау туралы» | ||||
10 | Қыпшақтар | 1 | ||
11 | Сарыарқа мәдениеті мен тұрмысы. | 1 | ||
12 | Орта жүз Абылай хан | 1 | ||
13-14 | Біздің өлкенің Ресейге қосылуы | 2 | ||
15 | Шоқан Уәлиханов туралы деректер. | 1 | ||
ІІІ бөлім. «Біздің өлке Кеңес Одағы тұсында» | ||||
16 | Азамат соғысы кезіндегі біздің өлке. | 1 | ||
17 | 1920-1940 жылдардағы өлкенің өмірі. | 1 | ||
18-19 | Ұлы Отан соғысы жылдарындағы Бурабай өлкесі | 2 | Қосымша ақпараттармен жұмыс | |
20 | Соғыс ардагерлеріне арналған қаламыздағы мұражай | 1 | Топ серуен | |
21 | Соғыс жылдарындағы ардагерлер, академиктер мен ғалымдар. | 1 | Мұрағатқа саяхат | |
IV бөлім «Бурабайдың табиғатын қорғау қызметі» | ||||
22 | Бурабай орман шаруашылығының қызметі. | 1 | Қосымша мәліметтермен жұмыс | |
23 | Бурабай қазыналық орманшылығы мен Бурабай орман мектебі | 1 | Қосымша мәліметтермен жұмыс | |
24 | Бурабай мемлекеттік қорығы | 1 | Ізденіс жұмысы | |
25 | «Бурабай» МҰТП туралы мәліметтер | 1 | Топ серуен | |
26 | Қорықтардың міндеті. | 1 | ||
V бөлім. «Щучье-Бурабай курорттық аймағы» | ||||
27 | С.Сейфуллиннің «Көкшетау» поэмасы. | 1 | Бейне таспалармен жұмыс | |
28 | Бурабай демалыс орындары | 1 | ||
29-30 | Оқжетпес, Қарағай шипажайлары | 2 | Қосымша мәліметтермен жұмыс | |
31 | Балалар шиапжайы | 1 | ||
32 | Шипалы батпақтар | 1 | ||
33 | Курорттық туристтік бизнестің дамуы. | 1 | Бизнес жоспар құру | |
34 | Қорытынды қайталау. | 1 |
№7 мектеп лицейі
«Өлкетану» 7 сынып оқущыларына арналған курс бағдарламасы
Құрастырған: Д.Ж. СарсекееваПедагог сарапшы санатындағы тарих пәнінің мұғалімі
2018-2019 оқу жылы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)