Сабақтың
ортасы
|
«Денсаулық» сөзіне ассоциация
жазу (оқушылар ойларын айтады)
Кіріспе
бөлім
1. Дүниежүзілік денсаулық күні
туралы ақпарат
Бұл күн 1948 жылдан бастап
Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының (ДДСҰ) бастамасымен атап
өтіледі
Әр жыл сайын денсаулыққа
байланысты түрлі мәселелер көтеріліп, шаралар
ұйымдастырылады
Денсаулық – адамның ең басты
байлығы
Талқылау
сұрақтары:
«Салауатты өмір салты»
дегеніміз не?
Денсаулығымызды жақсарту үшін
не істеу керек?
Сенің күнделікті әдеттерің
денсаулығыңа қалай әсер етеді?
Негізгі
бөлім
1. «Денсаулық
баспалдақтары» интерактивті тапсырма
Оқушылар денсаулыққа пайдалы
және зиянды әдеттерді ажыратып, «пайдалы әдеттер» баспалдағына
орналастырады
2. «Өмірге салауатты қадам»
топтық жұмыс
Әр топ өзіне берілген тақырып
бойынша постер жасайды:
Дұрыс
тамақтану
Дене
белсенділігі
Зиянды әдеттерден бас
тарту
Жеке
тазалық
Әр топ өз жұмыстарын
таныстырады
3. «Денсаулық бұрышы»
жаттығуы
Оқушылар қарапайым жаттығулар
орындайды (дене созу, тыныс алу
жаттығулары)
|
Оқушылар өз жауаптарын ортаға
салады.
Топтар өз тақырыптары бойынша
постер дайындайды және қорғайды.
|
Оқушылар бірін -бірі
бағалайды
|
Ақ қағаз,
фломастерлер
|
Сабақтың
соңы
|
Қорытындылау
Сабақтың негізгі ойларын
қайталау
«Менің салауатты өмір салтыма
3 қадам» (оқушылар өз жоспарларын құрады)
Үй
тапсырмасы: Отбасымен бірге денсаулыққа
пайдалы бір әдетті енгізу және күнделік
жүргізу
|
Оқушылар ақ қағазға өз
ойларын қысқаша жазады
|
Шығармашылық тапсырма бойынша
ауызша пікір айту.
|
Ақ
қағаз
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын түсіндіру «Күнделікті интернетте қанша
уақыт өткізесің?» сұрағына жауап алу
Онлайн ойындар мен интернеттің
пайдалы және зиянды жақтары туралы қысқаша пікір
алмасу Кіріспе
бөлім 1. Онлайн ойындардың қандай
қауіптері бар? Уақытты шамадан тыс
жоғалту Денсаулыққа кері әсері (көздің
шаршауы, ұйқының бұзылуы, қимыл-қозғалыстың
аздығы) Агрессияны, тәуелділікті
арттыру Белгісіз адамдармен
қарым-қатынас орнату арқылы алаяқтыққа ұшырау
Жеке ақпараттың таралу
қаупі
2. Интернетке тәуелділік
дегеніміз не? Интернетті шамадан тыс
пайдалану Нақты өмірден
оқшаулану Өмірлік маңызды әрекеттерден
бас тарту (оқу, спорт, достармен
қарым-қатынас) 3. Талқылау
сұрақтары: Онлайн ойындарда қандай
қауіптер болуы мүмкін? Интернетке тәуелділіктің
белгілері қандай? Уақытты тиімді пайдалану үшін
не істеу керек? III. Негізгі
бөлім 1. «Қауіпті және қауіпсіз
интернет қолдану» тапсырмасы
Оқушыларға әртүрлі сценарийлер
беріледі (мысалы, белгісіз адам достық жіберді, ойынға тым көп
уақыт бөлінді)
Олар бұл жағдайлардың қауіпсіз
немесе қауіпті екенін анықтайды
2. «Интернетті қауіпсіз
пайдалану ережелері» постер жасау
Әр топ интернет және онлайн
ойындарды қауіпсіз пайдаланудың негізгі қағидаларын
анықтайды:
Экран алдында уақытты
шектеу
Жеке ақпаратты бөтен адамдарға
бермеу
Белгісіз адамдармен
сөйлеспеу
Уақытты тиімді жоспарлау (оқу,
спорт, отбасы, достармен уақыт өткізу
3. «Интернетке тәуелділікті
қалай жеңуге болады?» практикалық
жаттығуы
Оқушылар интернет пен онлайн
ойындардан тәуелділікті азайтуға көмектесетін әрекеттерді
талқылайды
Мұғалім оқушыларға күнделікті
интернетті пайдаланудың қауіпсіз нормаларын
түсіндіреді Қорытындылау Сабақтың негізгі ойларын
қайталау
«Мен интернетті қауіпсіз
пайдалану үшін…» деген сөйлемді аяқтау
Үй
тапсырмасы: Күніне қанша уақыт интернетте
өткізетініңді бақыла және ата-анаңмен бірге интернетті дұрыс
пайдалану туралы талқылау
|
Оқушылар тақырып бойынша өз
пікірлерін айтады.
Сұрақтарға жауап
береді.
Топтық жұмыс
орындайды
|
Оқушылар бірін -бірі
бағалайды
Оқушыларды
мадақтайды
Топтық жұмыстағы
белсенділік.
Талқылаудағы ұсыныстардың
нақтылығы.
Сабақ соңындағы
рефлексия сапасы.
|
Презентация
Суреттер
Видеороликтер
Жағдайлық тапсырмалар
парақтары.
Презентация (интернет
қауіпсіздігі туралы).
Қаржылық қауіпсіздік бойынша
жадынамалар
|
Сабақтың
соңы
|
Оқушылар біз бүгін
сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой
бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз
өмірлік азық болады деп тілеймін .
|
Барлығы бүгінгі сабақта алған
әсерлерімен бөліседі.
|
Бүгінгі сабаққа белсенді
қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп,
мадақтау.
|
|