Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Он жетінші қарасөз
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Б. Атыханұлы атындағы №36 гимназия
Қысқa мерзімді (сабақ) жоспaры
Бөлiм: |
I бөлім. Өлең-сөздің патшасы. |
|||||||||||||||||||||||||
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
|||||||||||||||||||||||||
Күні: |
02.10.2023ж |
Қатысушылар саны: Ерекше білімді қажет ететін оқушы саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||
Сынып: |
10 «B» |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Он жетінші қарасөз |
|||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс( әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 3 минут 2 минут 1 минут |
1. Жағымды психологиялық орта қалыптастыру. Ұйымдастыру кезеңі. Топқа бөлу. Топ аттары жазылған қима қағаздар арқылы 4 топқа бөлемін. 1-топ: «Қайрат» 2-топ: «Ақыл» 3-топ: «Жүрек» 4-топ: «Ғылым» |
Сәлемдеседі. Оқушылар бір-бірімен қол алып, амандасады. Бір-біріне жақсы тілектер айтады Оқу мақсатымен және бағалау критерийлерімен таныстырамын. . |
|
№1 «Абай 2» Абай шығармаларының екі томдық толық жинағы (103-бет) Алматы «Жазушы» 2005 |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 12 минут 3 минут 7 минут 15-минут
|
Топтық жұмыс Топтық жұмыс «FILA» әдісі. Қара сөздегі кейіпкерлер жүйесін жинақтап, тұлғасын ашып, даралауға бағытталады. Топ мүшелері «FILA» әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алыңдар. Өз тұжырымдарыңды топта талқылап, жұмыстарыңды біріктіріп, кестені толтырыңдар. F (facts / фактілер, деректер) – шығармадағы кейіпкер бейнесін анықтайтын/жүйесін жинақтайтын деректер жинаушы I (ideas / пікір не идея) – кейіпкер туралы өзінің ой-пікірін білдіруші. L (learning issues / cұрақтар) – кейіпкер даралығын, ешкімге ұқсамайтын ерекшелігін анықтауға бағытталған 2 сұрақ құрайды. A (action plan / іс-әрекет не жоспар) – қойылған сұраққа сай жауап беріп, іс-әрекеттер (мысал, дәлелдер) жасайды.
Дескриптор:
Топтық жұмыс 2-тапсырма. «Сәйкестендіру» тапсырмасы. Бұл тапсырманы қара сөз мазмұнын, кейіпкерлер жүйесін еске түсіру мақсатында орындау қажет. Кейіпкер бейнесіне сай шығармада айтылған мінездеуді сәйкестендір және әр топ өзіне берілген атаудың болмысын ашатын 2 дәлел айтыңдар.
Жеке жұмыс. 3-тапсырма. Ой толғау «Үш-ақ нәрсе адамның қасиеті – ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек» Ұлы Абайдың 17-ші қара сөзінің тақырыбы – адам бойындағы адамдық қасиеттер туралы. Негізгі идеясы: оқушысын ізгілікке, ғылымды меңгерген көкірегі ояу азамат болуға баулу екенін оқып, біліп, талдау тапсырмаларын орындадыңдар. Ойларыңды жинақтап, көтерілген мәселені негізге алып ой толғау жазыңдар. Ойтолғаудың құрылымы беріледі:
|
КБ «+,- » 1-2, 2-3, 3-4, 4-1 топтар дескрипторларға сүйене отырып бір-бірінің жауаптарын бағалайды, ұнаған тұсы мен кемшілігін айтады. Тапсырманы түсініп орындайды; Толық адам туралы толық мәлімет алып, тақырыпты түсінеді; |
«Үш шапалақ» әдісімен бағалау
ҚБ. Оқушылар дұрыс жауап бойынша бір топ қараама-қарсы топты бағалайды. «Жетістік баспалдағы» әдісімен бағалау Қ алыптастырушы бағалау |
№ 2 Үлестірмелі қағаз №3 Оқулық Жұмыс дәптері №4 Оқулық, №5 Жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма 2 минут |
Қарасөзде айтылған «Толық адам» туралы эссе жазу. |
Үй жұмысын орындайды. |
|
№6 Жұмыс дәптері 39бет |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың аяқталуы. 7 минут |
Рефлексия «Аяқталмаған сөйлем» әдісі Маған сабақ ұнады, өйткені........... Мен көп нәрсені білдім, мәселен,...................... Өз білімімді мына тұрғыда жақсартуым керек..........
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін арнайы «керемет», «жақсы» деген жапсырмалар таратылады; |
№7 |