Сабақтың
кезеңдері
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Ұжымдық
жұмыс.
2
минут

|
№1Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу.
ә) Оқушылардың сабаққа
дайындығын тексеріп, олардың назарын
аудару.
б)Сыныпқа жағымды
психологиялық ахуал тудыру.
Оқушылардың көңіл-күйлерін
анықтау мақсатында психологиялық треннинг
өткіземін.
Жағдай оқылады. Егер сіз осы
мен қойған сұрақтармен келісетін болсаңыз орындауыңыз
қажет.
1.Егер үлкен туған ағаң
болса, үш рет
шапалақта.
2.Кімнің бойы 1,30ден ұзын
болса, «Алақай!» деп
айтсын.
3.Кім бүгін таңертең таңғы ас
ішсе ішін
сипасын.
4.Тәтті торт жегенді жақсы
көретіндер екі қолын бірдей көтеріп,
күлсін.
5.Кімнің көңіл-күйі
жақсы «Ура!» деп
айтсын.
6.Мен сабаққа
дайынмын «Алға!» деп
айтсын.
|
Амандасады. Сұрақтарға жауап
береді.
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады.
«Жарайсың!», «Керемет!» деген
сақтау сөздерімен бағалайды.
Жылы шырай
таныту
|
Презентация
Оқулық,
жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам суреттері
бейнеленген қима қағаздар топтамасы
ДК
Қима
қағаз
|
Ұжымдық
жұмыс.
Топқа
бөлу
2
имнут

|
№2 Оқушылар
шаттық шеңберін құрып, «қазақ
үй» қағаздарын тарату арқылы топқа
бөлінеді.
1.
«Ондық бөлшек», 2.
«Жай
бөлшек». 3. «Аралас
бөлшек» деп үш топқа
бөлемін. Топ басшысын сайлап, үш топ
басшы «Жылы тілек» әдісі арқылы бір біріне жылы лебіздерін
білдіреді. Топ басшысына бағалау парағы
беріледі

|
Қазақ үй әдісі арқылы топқа
бөлінеді.
|
Топ басшысына бағалау парағы
ұсынылады
|
Көрнекілік
|
Бағалау
парақшасы
1
минут
|
№3 «Өзін-өзі
бағалау» парақшасын топ басышысына, өз
бетінше толтыруын түсіндіремін.
|
Қай топ көп балл жинаса сол
топ ұтады.
|
|
|
Үй тапсырмасын
тексеру
Жұптық
жұмыс
2
минут

|
№4
« Көршіме
сенемін» әдісімен үй жұмысын
тексеремін. Өзім жауабын айтып, қандай жолмен шығарғанын талқылап
айтамын.
Мақсат: оқушылар алған
білімдерін саралай білуге дағдыландыру.
№704
|
Әр оқушы дұрыс жауабында қол
көтеріп қанша есебі дұрыс болғанын айтады.
|
Бірін-бірі бағалайды. Әр дұрыс
жауапқа 1баллдан берілдеі.
|
Оқулық
математика.
|
Өткен сабақты
қайталау
Ұжымдық
жұмыс.
3
минут

|
№5 «Миға шабуыл»
әдісі ой қозғау сұрақтарына топтық
талқылау арқылы жауап береді. А3 қағазына жауап беріп топпен
талқылайды.
Өнімділік дегеніміз
не?
Бірлескен өнімділік дегеніміз
не?
Формуласы?
Әлия бір жұмысты жалғыз
өзі 6
сағатта бітіре алады. Ал Марат
сол жұмысты 3
сағатта аяқтайды. Егер олар
бірге жұмыс істесе, жұмысты қанша уақытта
аяқтайды?
Жауаптары:
Өнімділік – белгілі бір
уақытта орындалатын жұмыс көлемі.
Бірлескен өнімділік – барлық
жұмысшылардың өнімділіктерінің қосындысы.
Ортақ
уақыт=
Шешімі:

Ортақ
уақыт=
Жауабы: 2сағат.
|
Тапсырманы орындау барысында тақырып бойынша
қандай ережелерді пайдаланғанын
түсіндіреді.
|
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Қиима
қағаз,
Тақта,
Плакат
|
Жаңа
сабақ.
Ұжымдық
жұмыс.
7
минут

|
№6 Сабақтың кіріспе
Ондық бөлшектерді
меңгеру:
Ондық бөлшектер – санның бүтін бөлігі мен
бөлшек бөлігін ажырату үшін ондық үтірді қолданатын сандық форма.
Олар күнделікті өмірде, ғылымда, және инженерияда кеңінен
қолданылады, себебі олар бөлшек сандармен оңай жұмыс жасауға
мүмкіндік береді.
Ондық бөлшектер — бүтін
сандардан кейінгі сан мәндерін көрсету үшін пайдаланылатын
бөлшектер. Олар үтір немесе
нүкте арқылы жазылады. Мысалы:
3.143.143.14, 0.50.50.5, 7.257.257.25. Ондық бөлшектер негізінен
күнделікті өмірде ұзын бөлшектердің орнына
қолданылады.
Ондық бөлшектерді оқу және
жазу:
-
Ондық бөлшектерді
оқу: Үтірден бұрынғы
бөлік бүтін
бөлік деп
аталады. Үтірден кейінгі бөлік ондық бөлшек бөлігі
деп аталады.
Ондық бөлшекті оқығанда
алдымен бүтін бөлігі оқылып, оған «бүтін» сөзі қоса айтылады. Сонан
соң ең соңғы разряд аты аталып, одан кейін бөлшек бөлігі
оқылады.
Мысалдар:3.5: "Үш бүтін, оннан
бес".12.34: "Он екі бүтін, жүзден отыз төрт".0,1: "Оннан
бір".
-
Ондық бөлшектерді
жазу:Бүтін бөлік үтір арқылы
бөлінеді.Бөлшек бөліктің оң жақтағы әрбір сан ондық разрядқа сәйкес
келеді:
-
Бірінші сан — оннан бір бөлік.
-
Екінші сан — жүзден бір бөлік.
-
Үшінші сан — мыңнан бір бөлік.
Жай
бөлшектің бөлімінде неше нөл болса, оның ондық бөлшек түріндегі
жазылуында үтірден кейін сонша цифр болуы керек.
Мысал:
-
5.6785.6785.678 → 555 бүтін, 678678678 мыңнан
бөлігі.
-
0.40.40.4 → 000 бүтін, 444 оннан
бөлігі.
Ондық бөлшектерді меңгеруге арналған
тапсырмалар:
-
Оқу және жазу:
-
Сәйкестендіру:
-
2.3: "Екі бүтін, оннан үш".
-
1.45: "Бір бүтін, жүзден қырық
бес".
-
Тапсырмалар:
Жауаптар:
-
"Үш
бүтін, жүзден жиырма бес" → 3.25
-
"Он
төрт бүтін, оннан екі" → 14.2
Разрядтар кестесін бірге
оқимыз
|
Тапсырманы орындау барысында тақырып бойынша
қандай ережелерді пайдаланғанын
түсіндіреді.

|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады.
«Жарайсың!», «Керемет!» деген
сақтау сөздерімен бағалайды.
Жылы шырай
таныту
|
Қиима
қағаз,
Плакат.
|
Ұжымдық
жұмыс.
Топпен
жұмыс
5
минут

|
№8
"Сандар әлеміне
саяхат"
Оқушыларға заттардың бағалары
көрсетілген суреттер ұсынамын (мысалы, дүкендегі бағалар). Оқушылар
сандардың бөлігін атап, ондық бөлшектердің қандай рөл атқарып
тұрғанын түсіндіреді.
Дескриптор:
-
Оқушылар ондық бөлшектерді дұрыс оқып, жаза
алады.
-
Оқушылар ондық бөлшектерді жай бөлшекке айналдыра
алады.
-
Оқушылар ондық бөлшектердің нақты өмірдегі
қолдану жолдарын түсіндіре алады.
|
Оқушылар ұсынылған
суреттердегі заттардың бағаларын қарап, әр санның бүтін және ондық
бөліктерін анықтайды.
Нәтижелерін тақтада көрсетіп,
сыныппен бөліседі.
|
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Қиима
қағаз,
Плакат.
|
Сергіту
сәті
3
минут

|
№9
"Бояу
әдісі". Жай бөлшектерді қысқарту
арқылы оқушылар тез бояуды Мультифильмдерді кейіпткерлерді.

|
Оқушылар
топпен Жай бөлшектерді
қысқартып, топпен
бояйды.
|
Нәтижелерді талқылау: Топтар
кезекпен жауап береді және дұрыс жауаптар үшін ұпай
жинайды.
|
Үлсетірмелі
парақ
|
Сабақтың
ортасы
Өздік
жұмыс
Оқулықпен
жұмыс
7
минут

|
№10
Жеке жұмыс. «Ортадағы
қаламсап» әдісі арқылы оқулықпен жұмыс.
Деңгейлеп тапсырма беріледі.
№ 717,718,724,731есептерінің
1есебінен шешу.
|
Оқушылар
оқулықтағы
есепті шығарып болған соң,
қаламсапты ортаға салады. Ұстаз кімнің қаламын алса, сол оқушы
жауап береді.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
Қаламсап
Оқулық 5
сынып
«Атамұра»
автор
|
Жұптық
жұмыс
5
минут
|
№11
"Білімді дамытатын диалог"
Мандарин әдісі
Оқушыларға ондық бөлшек, ондық
бөлшектерді оқу және жазу,ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыруға
жұппен отыған оқушыларға тапсырмалар
таратамын.
QR Код
Тексеру: Әр жұп тапсырманы орындаған
соң, мандаринді жыртып, QR кодты сканерлеп өз жауаптарын тексеріп,
дұрыс не қате жауаптарды талқылайды.
Дескриптор:
-
Оқушылар ондық бөлшектерді дұрыс оқып, жаза
алады.
-
Оқушылар ондық бөлшектерді жай бөлшекке айналдыра
алады.
-
Оқушылар ондық бөлшектердің нақты өмірдегі
қолдану жолдарын түсіндіре алады.
|
Оқушылар дұрыс жауабын
табады.
Тапсырманы орындау барысында тақырып бойынша
қандай ережелерді пайдаланғанын
түсіндіреді.

|
Нәтижелерді талқылау: Жұппен
кезекпен жауап береді және дұрыс жауаптар үшін ұпай
жинайды
|
Үлестірмелі
парақ
|
Сабақтың
аяғы
Жеке
жұмыс
5минут

|
№12
"Ойға оралу" әдсі
қорытындылау
Оқушылардан сабақта алған 3
негізгі нәрсені жазып беруін сұраймын және оларды сынып алдында
бөлісуді сұраймын.
Бұл әдіс оқушыларға алған
білімдерін бекітуге және олардың есте сақтау қабілетін жақсартуға
көмектеседі.
"Ойға
оралу"
Ондық бөлшектерді қалай оқу
және жазу керек.
Ондық бөлшекті жай бөлшекке
қалай айналдыру керек.
Ондық бөлшектерді нақты өмірде
қалай қолдану керек.
|
Оқушылар
тапсырманы орындау барысында тақырып бойынша
қандай ережелерді пайдаланғанын
түсіндіреді.
|
Дескрипторлар:
Оқушылар ондық бөлшектерді
дұрыс оқып, жаза алады
Оқушыларондық бөлшектерді жай
бөлшекке айналдыра алады.
Оқушылар ондық бөлшектердің
нақты өмірдегі қолдану жолдарын түсіндіре алады.
|
Үлестірмелі
парақ
Постер,
маркер
|
Сабақтың
соңы
Ұжымдық
жұмыс.
5
минут

|
№13
Сабақты бекітіп оқушылардан рефлекция
аламын.
Рефлекцияны оқушылар Сандық әдісімен
береді.
№14
Үйге тапсырма
№726
№ 15
«Өзін-өзі бағалау» парақшасын
топ басышысы тапсырып оқушылар бағаланады. Қай топ көп ұпай жинаса
сол топ ұтады.
№ 16
Сабақты қорытындылап, Кері
байланысты оқуышылар QR кодпен береді.


|
Оқушылар Рефлекцияны Сандық
әдісі арқылы сұрақтарына жауап
береді.
Кері байланысқа QR кодпен
менің жекеме шығып жауап береді.
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады.
«Жарайсың!», «Керемет!» деген
сақтау сөздерімен бағалайды.
Жылы шырай
таныту
|
QRcode
Көрнекілік үлестірмелі
парақ
Оқулық
Математика 5 сынып Алматы
«Атамұра» автор
|