Математика
|
САБАҚ: 5.1.1.13 |
Мектеп: Қайырбек Оразов атындағы Аралағаш орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Сатубалдинова Ирина Айдосовна |
||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар: 10 |
Қатыспағандар: 0 |
|||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Ондық бөлшектерді оқу және жазу |
||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дaғдыларының деңгейі |
Блум: білу, түсіну, бағалау |
||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Блум, СТО, АКТ, 5-сынып оқулығы |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың типі |
Жаңа білімді меңгерту сабағы |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Ондық бөлшектерді оқиды және жазады |
||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Ондық бөлшек ұғымын түсінеді Ондық бөлшектерді ажыратады Ондық бөлшектерді оқиды Ондық бөлшектерді жазады Жай бөлшектерді ондық бөлшекпен жазуды меңгереді |
||||||||||||||||||||||||
|
Колданылатын әдіс-тәсілідер |
СТО, АКТ, жас ерекшелігіне сай оқыту, топтық, жұптық, жеке жұмыс, ойын, кері байланыс, бағалау |
||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы |
||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Орыс тілі, ағылшын тілі |
||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: ондық бөлшектерді дұрыс оқи алады, жаза алады |
||||||||||||||||||||||||
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: сандар-числа-numbers бөлшек – дроби – fraction Ондық бөлшек – десятичные дроби – dicimals |
|||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Ондық бөлшекті оқуды және жазуды орындайды |
||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Жай бөлшектерді, аралас сандарды оқуды, жазуды біледі. Осы игерілген алдыңғы білімдерін «5.1.1.13» тақырыбында қолданады |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі Шаттық шеңбері Топқа бөлу: «Жаңылмаймын» ойыны (3мин) |
Психологиялық тренинг: Салем достым! (амандасады) Сен қалайсың? (иықтарынан қағады) Қайда болдың? (құлақтарынан тартады) Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды) Сен келдің (қолдарын жаяды) Жақсы болды (құшақтайды) Топқа бөлу: (Оқушылар 1-15-ке дейін санайды және 3-ке еселік сандардың орнына «жаңылмаймын» деп айту керек. «Жаңылмаймын» деп айтқан 5 оқушы І-ші топ, қалған 5 оқушы ІІ топ болады) |
2 ойын тобы |
|||||||||||||||||||||||
|
Білу (2 мин) |
Өткенді қайталау: Сәйкестендір тесті
Дұрыс бөлшек
Бұрыс бөлшек
Аралас сан Қалыптастырушы бағалар жүргізіледі
|
(Окушылардың не білетіндері анықталады)
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Түсіну (10 мин)
(5 мин)
(10 мин)
Сергіту сәті (2 мин)
(3 мин)
|
Жаңа сабақ: 1-топ 2-топ 202 203 бетті оқиды
Қандай қорытынды шығаруға болады?
Қалыптастырушы бағалау.
1 тапсырма: Математикалық диктант (ондық бөлшектерді «Ұшақтың» қанатына жатқа жазу)
Ұшақтың қанатына дұрыс немесе қате екенің әрбір оқушы (+, -) белгі қояды. 2 рет лақтыру арқылы анықтау.
Жеке жұмыс: Деңгейлік тапсырмалар 2 тапсырма: а) Дұрыс бөлшектерді ондық бөлшек түрінде жазыңдар:
1) ә) Бұрыс бөлшектерді ондық бөлшек түрінде жазыңдар:
1) б) Аралас сандарды ондық бөлшек түрінде жазыңдар:
1)
Ауада сегіз санын салу. Оқушылар орындарынан тұрып, бірінші - оң қолмен 3 рет 8 санын салады, екінші - сол қолмен 3 рет 8 санын салады, үшінші - екі қолмен 3 рет 8 санын салады. Осы жаттығуларды бірнеше рет қайталайды. 3 тапсырма: «ДОМИНО» ойыны
І топ: Доминоның сол жағында ондық бөлшектер, ал оң жағында жай бөлшектер
ІІ топ: Доминоның сол жағында жай бөлшектер, ал оң жағында ондық бөлшектер
|
А4 парағына оқулықтан алған білімдерін постерге түсіру, оны қорғау
А4 парағынан ұшақ жасап, ұшыру Дәптермен жұмыс (бірін-бірі тексереді) Әр топқа 5 домино беріледі |
|||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
§34 бет 203 оқу №706 есеп Шығармашылық жұмыс «Ондық бөлшектер» туралы тарихи мәліметтер тауып әкелу |
Оқушылар күнделікке үй жұмысын жазып алады |
|||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
«5» - 31-37 «4» - 26-30 «3» - 16-25 «2» - 0-15 |
Өз өздерін бағалайды |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут Қортындылау
Кері байланыс
|
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|
Карточкалар, смайликтер |
|||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ондық бөлшектерді оқу және жазу 5 сынып
Ондық бөлшектерді оқу және жазу 5 сынып
Математика
|
САБАҚ: 5.1.1.13 |
Мектеп: Қайырбек Оразов атындағы Аралағаш орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Сатубалдинова Ирина Айдосовна |
||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар: 10 |
Қатыспағандар: 0 |
|||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Ондық бөлшектерді оқу және жазу |
||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дaғдыларының деңгейі |
Блум: білу, түсіну, бағалау |
||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Блум, СТО, АКТ, 5-сынып оқулығы |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың типі |
Жаңа білімді меңгерту сабағы |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Ондық бөлшектерді оқиды және жазады |
||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Ондық бөлшек ұғымын түсінеді Ондық бөлшектерді ажыратады Ондық бөлшектерді оқиды Ондық бөлшектерді жазады Жай бөлшектерді ондық бөлшекпен жазуды меңгереді |
||||||||||||||||||||||||
|
Колданылатын әдіс-тәсілідер |
СТО, АКТ, жас ерекшелігіне сай оқыту, топтық, жұптық, жеке жұмыс, ойын, кері байланыс, бағалау |
||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы |
||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Орыс тілі, ағылшын тілі |
||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: ондық бөлшектерді дұрыс оқи алады, жаза алады |
||||||||||||||||||||||||
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: сандар-числа-numbers бөлшек – дроби – fraction Ондық бөлшек – десятичные дроби – dicimals |
|||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Ондық бөлшекті оқуды және жазуды орындайды |
||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Жай бөлшектерді, аралас сандарды оқуды, жазуды біледі. Осы игерілген алдыңғы білімдерін «5.1.1.13» тақырыбында қолданады |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі Шаттық шеңбері Топқа бөлу: «Жаңылмаймын» ойыны (3мин) |
Психологиялық тренинг: Салем достым! (амандасады) Сен қалайсың? (иықтарынан қағады) Қайда болдың? (құлақтарынан тартады) Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды) Сен келдің (қолдарын жаяды) Жақсы болды (құшақтайды) Топқа бөлу: (Оқушылар 1-15-ке дейін санайды және 3-ке еселік сандардың орнына «жаңылмаймын» деп айту керек. «Жаңылмаймын» деп айтқан 5 оқушы І-ші топ, қалған 5 оқушы ІІ топ болады) |
2 ойын тобы |
|||||||||||||||||||||||
|
Білу (2 мин) |
Өткенді қайталау: Сәйкестендір тесті
Дұрыс бөлшек
Бұрыс бөлшек
Аралас сан Қалыптастырушы бағалар жүргізіледі
|
(Окушылардың не білетіндері анықталады)
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Түсіну (10 мин)
(5 мин)
(10 мин)
Сергіту сәті (2 мин)
(3 мин)
|
Жаңа сабақ: 1-топ 2-топ 202 203 бетті оқиды
Қандай қорытынды шығаруға болады?
Қалыптастырушы бағалау.
1 тапсырма: Математикалық диктант (ондық бөлшектерді «Ұшақтың» қанатына жатқа жазу)
Ұшақтың қанатына дұрыс немесе қате екенің әрбір оқушы (+, -) белгі қояды. 2 рет лақтыру арқылы анықтау.
Жеке жұмыс: Деңгейлік тапсырмалар 2 тапсырма: а) Дұрыс бөлшектерді ондық бөлшек түрінде жазыңдар:
1) ә) Бұрыс бөлшектерді ондық бөлшек түрінде жазыңдар:
1) б) Аралас сандарды ондық бөлшек түрінде жазыңдар:
1)
Ауада сегіз санын салу. Оқушылар орындарынан тұрып, бірінші - оң қолмен 3 рет 8 санын салады, екінші - сол қолмен 3 рет 8 санын салады, үшінші - екі қолмен 3 рет 8 санын салады. Осы жаттығуларды бірнеше рет қайталайды. 3 тапсырма: «ДОМИНО» ойыны
І топ: Доминоның сол жағында ондық бөлшектер, ал оң жағында жай бөлшектер
ІІ топ: Доминоның сол жағында жай бөлшектер, ал оң жағында ондық бөлшектер
|
А4 парағына оқулықтан алған білімдерін постерге түсіру, оны қорғау
А4 парағынан ұшақ жасап, ұшыру Дәптермен жұмыс (бірін-бірі тексереді) Әр топқа 5 домино беріледі |
|||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
§34 бет 203 оқу №706 есеп Шығармашылық жұмыс «Ондық бөлшектер» туралы тарихи мәліметтер тауып әкелу |
Оқушылар күнделікке үй жұмысын жазып алады |
|||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
«5» - 31-37 «4» - 26-30 «3» - 16-25 «2» - 0-15 |
Өз өздерін бағалайды |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут Қортындылау
Кері байланыс
|
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|
Карточкалар, смайликтер |
|||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














