Материалдар / Ондық бөлшектерді оқу және жазу 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ондық бөлшектерді оқу және жазу 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Ондық бөлшектерді оқу және жазу" тақырыбының 5 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспарын ұсынамын. Сабақ әр түрлі әдіс-тәсілдерді пайдаланып жоспарланған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
3033
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика

САБАҚ: 5.1.1.13

Мектеп: Қайырбек Оразов атындағы Аралағаш орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Сатубалдинова Ирина Айдосовна

СЫНЫП: 5

Қатысқандар: 10

Қатыспағандар: 0

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

Ондық бөлшектерді оқу және жазу

Ойлау дaғдыларының деңгейі

Блум: білу, түсіну, бағалау

Сілтеме

Блум, СТО, АКТ, 5-сынып оқулығы

Сабақтың типі

Жаңа білімді меңгерту сабағы

Сабақ мақсаттары

Ондық бөлшектерді оқиды және жазады

Бағалау критерийі

Ондық бөлшек ұғымын түсінеді

Ондық бөлшектерді ажыратады

Ондық бөлшектерді оқиды

Ондық бөлшектерді жазады

Жай бөлшектерді ондық бөлшекпен жазуды меңгереді

Колданылатын әдіс-тәсілідер

СТО, АКТ, жас ерекшелігіне сай оқыту, топтық, жұптық, жеке жұмыс, ойын, кері байланыс, бағалау

Құндылықтар

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы

Пәнаралық байланыс

Орыс тілі, ағылшын тілі

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: ондық бөлшектерді дұрыс оқи алады, жаза алады

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

сандар-числа-numbers

бөлшек – дроби – fraction

Ондық бөлшек – десятичные дроби – dicimals

Күтілетін нәтиже

Ондық бөлшекті оқуды және жазуды орындайды

Алдыңғы білім

Жай бөлшектерді, аралас сандарды оқуды, жазуды біледі. Осы игерілген алдыңғы білімдерін «5.1.1.13» тақырыбында қолданады

Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт есебі


Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

Шаттық шеңбері





Топқа бөлу: «Жаңылмаймын» ойыны (3мин)


Психологиялық тренинг:

Салем достым! (амандасады)

Сен қалайсың? (иықтарынан қағады)

Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)

Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)

Сен келдің (қолдарын жаяды)

Жақсы болды (құшақтайды)


Топқа бөлу: (Оқушылар 1-15-ке дейін санайды және 3-ке еселік сандардың орнына «жаңылмаймын» деп айту керек. «Жаңылмаймын» деп айтқан 5 оқушы І-ші топ, қалған 5 оқушы ІІ топ болады)











2 ойын тобы




Білу (2 мин)


Өткенді қайталау: Сәйкестендір тесті

Дұрыс бөлшек

Бұрыс бөлшек

Аралас сан


Қалыптастырушы бағалар жүргізіледі


Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Ондық бөлшектерді ажыратады

1.Дұрыс бөлшекті біледі -2 балл

2.Бұрыс бөлшекті біледі – 2 балл

3.Аралас сандарды біледі -2 балл




(Окушылардың не білетіндері анықталады)












Сабақтың ортасы

Түсіну

(10 мин)



































(5 мин)





















(10 мин)










































Сергіту сәті

(2 мин)





(3 мин)










Жаңа сабақ:


1-топ 2-топ

202 203

бетті оқиды


Қандай қорытынды шығаруға болады?


1)Аралас сандар мен оған тең ондық бөлшектер бірдей оқылады.

Мысалы: және 1,4

2)Ал жай бөлшекпен ондық бөлшектер әртүрлі оқылады.

Мысалы: және 0,7



Қалыптастырушы бағалау.

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Ондық бөлшекті біледі

1. Ондық бөлшекті біледі -1 балл

2. Ондық бөлшекті оқи алады – 1 балл

3. Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыра алады -1 балл

4. Аралас сандарды ондық бөлшектерге айналдыра алады – 1 балл


1 тапсырма: Математикалық диктант

(ондық бөлшектерді «Ұшақтың» қанатына жатқа жазу)

  1. Нөл бүтін оннан тоғыз; 0,9

  2. Нөл бүтін жүзден он жеті: 0,17

  3. Нөл бүтін жүзден үш;0,03

  4. Екі бүтін мыңнан үш жүз он бес; 2,315

  5. Үш бүтін жүзден бес;3,05

Ұшақтың қанатына дұрыс немесе қате екенің әрбір оқушы (+, -) белгі қояды. 2 рет лақтыру арқылы анықтау.

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Бөлшектерді ажыратады

1. Ондық бөлшекті жазуды толық үйренеді – 5 балл


Жеке жұмыс: Деңгейлік тапсырмалар

2 тапсырма:

а) Дұрыс бөлшектерді ондық бөлшек түрінде жазыңдар:

1) ; 2) 3)

ә) Бұрыс бөлшектерді ондық бөлшек түрінде жазыңдар:

1) ; 2) ; 3)

б) Аралас сандарды ондық бөлшек түрінде жазыңдар:

1) 2) 3)

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Берілген бөлшектерді ондық бөлшек түрінде жазады

1. Дұрыс бөлшекті ондық бөлшекпен жазуды толық үйренеді – 3 балл

2.Бұрыс бөлшекті ондық бөлшекпен жазуды толық үйренеді – 3 балл

3. Бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жаза алады – 3 балл

4. Аралас санды бұрыс бөлшекпен жазуды толық жазалады-3 балл

5.Аралас сандарды ондық бөлшекпен жазуды толық үйренеді – 3 балл



Ауада сегіз санын салу. Оқушылар орындарынан тұрып, бірінші - оң қолмен 3 рет 8 санын салады, екінші - сол қолмен 3 рет

8 санын салады, үшінші - екі қолмен 3 рет

8 санын салады.

Осы жаттығуларды бірнеше рет қайталайды.


3 тапсырма: «ДОМИНО» ойыны


І топ: Доминоның сол жағында ондық бөлшектер, ал оң жағында жай бөлшектер

0,3


ІІ топ: Доминоның сол жағында жай бөлшектер, ал оң жағында ондық бөлшектер



2,7


Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Доминоны дұрыс құрастырады

1. Жай бөлшекті ондық бөлшекке толық аударады – 5 балл

2.Ондық бөлшекті жай бөлшекпен алмастырады – 5 балл

А4 парағына

оқулықтан алған білімдерін постерге түсіру, оны қорғау






























А4 парағынан ұшақ жасап, ұшыру



















Дәптермен жұмыс (бірін-бірі тексереді)
















































Әр топқа 5 домино беріледі

Үйге тапсырма

§34 бет 203 оқу №706 есеп

Шығармашылық жұмыс «Ондық бөлшектер» туралы тарихи мәліметтер тауып әкелу

Оқушылар күнделікке үй жұмысын жазып алады

Бағалау

«5» - 31-37

«4» - 26-30

«3» - 16-25

«2» - 0-15

Өз өздерін бағалайды

Сабақтың соңы

5 минут

Қортындылау



Кері байланыс


Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.

Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім

Карточкалар, смайликтер



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!