Жаңа білімді меңгеру
кезеңі.
Мысалы, 1,7 =
1 ; 105, 49 =
105 ; 0, 053
= 
Ондық бөлшекті жай бөлшек
түрінде жазу үшін:
1) бөлшектің бүтін
бөлігін өзгеріссіз
қалдырады;
2) алымына үтірден
кейін тұрған сан жазылады;
3) бөліміне бір цифры
мен үтірден кейінгі цифрлар санына тең нөлдер
жазылады;
3) бөліміне бір цифры
мен үтірден кейінгі цифрлар санына тең нөлдер
жазылады;
Оқушылар жай бөлшектерді
салыстырады .
Дәптерге тиісті жазбаларды
жазады.
0,7; 0,70; 0,700 сандарын
салыстыруды ұсыныңыз.
Қандай заңдалық байқадыңыз?
Бұл бөлшектердің қандай қасиеттері бар?
Осы заңдылықты ереже түрінде
жалпылаңыз.
Мұғалім оқушылардың ой
жұмысын «Егер ондық бөлшектің
соңына нөлді тіркесе немесе алып тастаса, онда берілген бөлшекке
тең бөлшек шығады» тұжырымына
бағыттайды.
Класта шығарылатын есептер:
№608 (ауызша), 609 (ауызша), 611 (тақтада
орындау)
Топтық, жұптық, жеке
тапсырмалар:
№1,
№2. Витаминдер, жөтелге қарсы
пастилкалар, суық тиюден және тұмаудан сақтануға арналған ұнтақтар,
БАД-тар т.б.-дың құрамындағы белсенді заттар мөлшері ондық
бөлшекпен берілген, жай бөлшекке айналдыру. Адамдар не үшін
қолданатынын түсіндіру.
№3. Өрнектеңіз: метрмен:
а) 5 м 32 см; б) 6213 см; в)
47 см;
Өрнектеңіз: тоннамен:
а)
450 кг; б)
2 тонна 107
кг; в) 1325
кг
Өрнектеңіз: килограммен:
а)
6137
г; б)
145 г; в)
30009
г.
Дене тәрбиесі
минуты.
Білімді бекіту
кезеңі.
Топ басшылары тапсырмаларды
орындайды, түсіндіреді.
№4. Ондық бөлшекті аралас сан
және жай бөлшек түрінде жазыңдар.
№
|
Ондық
бөлшек
|
Аралас
сан
|
Жай
бөлшек
|
|
1
|
1,7
|
1
|

|
|
2
|
10,09
|
|
|
|
3
|
30,037
|
|
|
|
4
|
11,1205
|
|
|
|
5
|
23,10421
|
|
|
№5. Ондық бөлшекті жай бөлшек
түрінде жаз және салыстыр:
а) 1,9 =
_____
|
1,90 =
_____
|
1,900 =
_____
|
Сабақты
қорытындылау.
- "Ондық бөлшек" дегеніміз
не?
Ондық бөлшек – бөлімі 10
санына еселік болатын бөлшек.
- Қандай жай бөлшекті ондық
бөлшекке ауыстыруға болады?
- Қандай жағдайда жай бөлшекті
ондық бөлшекке ауыстыруға болмайды?
Үй
тапсырмасы:
§32, №610,
613
Оқушыларды
бағалау.
Рефлексия
«Жетістік шыңы»
сатысы

|