Материалдар / Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу

Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеп, салыстыра білу, өрнектегі ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырып,өрнектің мәнін таба білу, дағдысын қалыптастыру Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеуді біледі. Ондық бөлшектерді салыстыруды үйренеді. Ондық бөлшектерге берілген есептерді шығара алады.
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Мектеп

Сабақтың тақырыбы

Сабақ 98

Есептер шығару Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру

Күні

Мұғалім есімі:

Сынып5

ОShape1 қу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Қатысқандар саны қатыспағандар саны

. 5.5.2.4ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу;

5.1.2.26ондық бөлшектерді салыстыру;



Сабақ негізделген оқу мақсаты



Оқу нәтижелері





Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеп, салыстыра білу, өрнектегі ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырып,өрнектің мәнін таба білу, дағдысын қалыптастыру Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеуді біледі.

Ондық бөлшектерді салыстыруды үйренеді.

Ондық бөлшектерге берілген есептерді шығара алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

І – топ

8,1; 0,15; 45,256; 11,0625,

3,5; 12,97; 0,571; 153,6501.

ІІ – топ Shape2



)

Оқулық пен жұмыс

Кластер мен жұмыс.

І –ІІ топ Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру бойынша кластер сызады.

Екі топ сызған кластерінрін, жасаған жұмыстарын қорғайды.

Дәптермен жұмыс (термин сөздерді жазу, полигот)

Оқушылардан кейін кем жерлерін өзім толықтырамыз


Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады


Сабақтың ортасы

Ондық бөлшекті салыстырыңдар (ауызша)

6,2 мен 7,1

5,73 пен 5,69

32,46 мен 32,48

0,638 бен 0,648

0,971 мен 0,97

10,215 пен 10,309

771 Автобус қаладан 56 км/сағ жылдамдықпен шығып, 1 сағат жүрген соң, сол қаладан жеңіл машина шықты. Жеңіл машина 2 сағатта автобусты қуып жетіп, одан 10 км қашықтыққа озып кетті. Жеңіл машинаның жылдамдығын табыңдар?

56 км/сағ*3сағ= км/сағ*3сағ= =169 км

169 км+10км=179 км

179 км: 2сағ= км* сағ= км/сағ=89 км/сағ




765 Жұлдызшаның орнына қос теңсіздікті қанағаттандыратындай цифрды қойып жаз

1) 3,735<3,*61<3,*45 =>3,735<3,861<3,945

2) 0,889<0,9*<0,*1 =>0,889<0,900<0,910

3) 7,672<*,315<*,111 =>7,672<8,315<9,111

767Ондық бөлшектерді разрядтары бойынша салыстырыңдар

1) 4,899*4,9 =>4,889<4,900

2) 8,205*18,205 =>8,205<18,205

3) 7,50*7,400 =>7,5>7,4


























Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады

Дәптермен жұмыс


Сабақтың соңы

Оқулықпен жұмыс№773-778

Рефлексия (5 мин)

Бағалау (өзін – өзі бағалау) (1 мин


Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады








Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі