Ұйымдастыру
3 мин.
Өткен білімді еске түсіру
4
мин.
|
Сабақтың ұйымдастыру
кезеңі. Құндылық: Денсаулық. «Байлық та, атақ та, даңқ
та адамды шын бақытты ете алмайды. Дені сау кедей ауру патшадан
бақыттырақ». Сократ
1. Психологиялық
ахуал қалыптастыру.
Оқушылармен сәлемдесу,
сыныптағы қажеттілікті түгелдеу, топтық және жұптық жұмыс кезінде
техника қауіпсіздігін ескерту.
«Жылы лебіз» тренингі.
Оқушыларды шаттық шеңберіне тұруға шақырамын. Оқушылар бір-біріне
жақсы лебіздерін бір біріне смайликтер беру арқылы
білдіреді.
Үй тапсырмасын тексеру
№876
Өткен тақырыпты еске
түсіру мақсатында «Spin the Well» платформасы арқылы сұрақ
жауап.
-
Есепте: 1,2 х
4=
-
Бірліктен де кіші
разрядтары бар ондық жүйеде жазылған сан ............... деп
аталады.
-
0,7; 0,70; 0,700;
қандай бөлшектер?
-
Есепте: 0,6 х
7=
-
Есепте: 0,4 х
3=
-
Ондық бөлшектерді натурал санға көбейту
ережесі.
-
Есепте: 0,5 х
3=
-
Есепте: 1,2 х
1,2=
-
Ондық бөлшекті
ондық
бөлшекке көбейту ережесін
айт?
-
Есепте: 2,3 х
2=
|
Мұғаліммен амандасады
Оқушылар сабаққа дайындалады, құрал жабдықтарын
шығарады.
Бір-бірімен амандасып, сәттілік
тілейді.
-
4,8
-
Ондық
бөлшек
-
Өзара тең
бөлшектер
-
4,2
-
1,2
-
Үтірге назар
аудармай, натурал сандарды көбейтуді орындау керек; Ондық бөлшекте
үтірден кейін неше цифр болса, көбейтіндіде оң жақтан сонша цифрды
үтірмен ажытарту керек.
-
1,5
-
1,44
-
Үтірге назар
аудармай, көбейтуді орындау керек.Көбейткіштердің екеуінде неше
ондық таңба болса, көбейтіндіде оң жақтан сонша цифрды үтірмен
ажытарту керек.
-
4,6
|
«Мадақтау сөз»
әдісі белсенді арқылы оқшуыларды
бағалау
Дескриптор:
Әр дұрыс
жауапқа-
1
балл
|
5-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Тақта
Интербелсенді
тақта
|
Сабақтың
ортасы
11
минут
|
1-тапсырма
«Тарсия» әдісі

|
Сұрақтарды жауаптарымен сәйкестендіреді,
топта
талқылайды
|
Дескриптор:
-сұрақтарды жауаптарымен дұрыс
сәйкестендіреді
–
1
балл
-сұраққа ауызша жауап береді
– 1 балл
Жалпы 2
балл
|
Жұмыс
дәптерлері.
Тақта
5-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Тақта
|
7 минут
|
2-тапсырма. Жеке жұмыс «Кім
жылдам» әдісі
1) Тік төртбұрыштың
ауданы 21,5 см, ұзындығы 5 см. Енін
табыңдар?
2) Самал 2,16 кг, ал Айша одан 3 есе кем алма
жинады. Айша неше кг алма
жинады?
|
Есептің шартын
жазады.
Тапсырманы жұмыс дәптеріне
орындайды.
Тапсырмаларды тақтада орындау
ұсынылады.
|
Дескриптор:
-есеп мәтініне қарай өрнек
құрастырады-
1
балл
-Формуласын жазады
-1
балл
-ондық бөлшектерді бөлуді
орындайды-1
балл
Жалпы 3
балл
|
Жұмыс
дәптерлері.
Тақта
Таратпа
қағаздар
Интербелсенді
тақта
|
3
минут
|
Сергіту
сәті.

|
Оқушылар би қимылдарын
қайталайды.
|
|
Интербелсенді
тақта
|
10
минут
|
3-тапсырма
Оқулықпен жұмыс: №884
Жұптық
жұмыс
Амалдарды
орындаңдар:
-
(4,23 – 2,34) :
21=
-
(7,13 + 9,25) :
13=
-
(50 – 8,6) :
92=
-
(28,88 + 35,8) :
28=
-
(65,95 – 0,45) :
52=
-
(1,85 + 3,25) :
34=
-
(4,04 + 5,16) :
46=
-
(0,8 + 0,55) :
15=
|
Тапсырманы жұппен
орындайды
Амалдарды
орындаңдар:
-
(4,23 – 2,34) : 21=1,89 :
21=0,09
-
(7,13 + 9,25) : 13=16,38 :
13=1,26
-
(50 – 8,6) : 92=41,4 : 92=
0,42
-
(28,88 + 35,8) : 28=64,68 :
28=2,31
-
(65,95 – 0,45) : 52=65,52 :
52=1,26
-
(1,85 + 3,25) : 34=5,1 :
34=0,15
-
(4,04 + 5,16) : 46=9,2
:46=0,2
-
(0,8 + 0,55) :
15=1,35 : 15=0,09
|
Дескриптор:
- амалдардың орындалу реттілігін
біледі– 1
балл
-ондық бөлшектерді қосуды (азайтуды)
орындайды– 1
балл
-ондық бөлшектерді бөлуді
орындайды– 1
балл
-өрнектің мәнін дұрыс
шешеді –
1
балл
Жалпы 4
балл
|
Интерактивті тақта
|
Бекіту
4 минут
|
Сабақты қорытындылау
Өтілген тақырып бойынша сұрақ
жауап
Ондық бөлшекті натурал санға бөлуді қалай
орындаймыз?
Есепте: 3,5 : 7=
Егер бөлінгіш бөлшек ондық бөлшектің бүтін бөлігіштен кем
болса, онда бөліндінің бүтін бөлігі неге тең
болады?
Егер бөлінгіштің бөлшек бөлігін бөлгенде қалдық қалса, оған
қажетінше қай цифрды тіркеп жазып, бөлуді жалғастыру
керек?
Үйге
тапсырма: №886
|
Оқушылар сабақтан алған
әсерлерін мақсатқа жеткен жетпегендерін айтып сабақты
қорытындылайды. Және бағалау парағында алған ұпайларын айтып,
өздерін бағалайды.
|
Бағалау
Жалпы 10 балл
бойынша бағаланады
|
Бағалау: «Ми заряды»
әдісі

|
Сабақтың
соңы
3
минут
|
Рефлексия
Сабақта мен
білімімді толықтырдым /
толықтырмадым
Маған тапсырма
орындау қиын болды / жеңіл
болды
Маған сабақ ұнады /
ұнамады
Мен нені өзгерткім
келеді?
Мен нені қалдырғым
келеді?
|
Тақырып бойынша кері байланыс қағаздары арқылы өзінің
сабақтан не ұнағанын, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады.
|
«WhatsApp» әдісі арқылы мұғалімге
кері байланыс жасайды.
|

|