Сабақтың
ортасы (6-35 минут)
Топтық
жұмыс
|
Ондық бөлшекті
көбейту
М ысалы:
+
+
4 2,9041
0,044414
М ысалы: 
5,61 0,1232
0,0058

Ондық бөлшекті ондық бөлшекке
көбейтуде де ондық бөлшекті натурал сандарға көбейтудің
ауыстырымдылық, терімділік, және үлестірімділік қасиеттері
орындалады.
Ауыстырымдылық
қасиеті: 
Мысалы: 1,5 · 4,8 = 4,8 ·
1,5
7,2 =
7,2
.
Өрнектің мәнін
табыңдар:
1)
(8,02 – 6,9) · 4,7 = 1,12 ·
4,7 =5,264;
2) 5,9 · (1,274 + 15,326) =
5,9 · 16,6 = 97,94;
3)
(142,08 – 140,199) · 3,7 =
1,881 · 3,7 = 6,9597;
4)
(53,8123 + 4,0677) · 0,14 =
57,88 · 0,14 = 8,1032.
.
Есептеңдер:
Топтық
жұмыс

|
Үтірге назар аудармай,
натурал сандарды көбейтуді орындау
керек;
Шыққан нәтижеден
көбейткіштердің екеуінде үтірден кейін неше ондық таңба тұрса,
көбейтіндіде оң жақтан сонша цифрды үтірмен айырып бөлу
керек.
Егер көбейтіндіде цифрлар саны
айыратын таңбалар санынан аз болса, онда сол жағынан нөлдердің
қажетті саны тіркеліп жазылады.
Есептер шығару
кезеңі.
791. 629 · 31 = 19499 болатынын
ескеріп,
1)
62,9 ·
31= 1949,9;6)
6,29 · 0,031
= 0,19499;
2)
6,29 · 3,1
= 19,499;7)0,629 · 0,31
= 0,19499;
3)
629 · 3,1
= 1949,9;8)
6,29 · 0,0031
= 0,019499;
4)
62,9 · 0,31
= 19,499;9)
0,629 · 0,0031
= 0,0019499.
5)
62,9 · 3,1
= 194,99
792. Көбейтуді
орындаңдар:
1)
1,3 · 1,2
= 1,56;6)
9,05 · 2,3
= 20,815;
2)
2,7 · 5,3
= 14,31;7)
11,07 · 0,63
= 6,9741;
3)1,28 ·
4,9 =
6,272;8)
29,1 · 4,5
= 130,95;
4)
0,467 · 2,4
= 1,1208;9)
0,782 · 1,4
= 1,0948.
5)
18,2 · 6,1
= 111,02;
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады
Өткен сабақты оқушының есінде
сақтауға арналған жаттығу
Топтық жұмыс оқушының ортаға
бейімделуіне өте пайдалы
|
|
Сабақтың
соңы
|
Жаңа материалды
пысықтау.
Есептеңдер:
1)
0,52
= 0,5 · 0,5
= 0,25;
2)
0,33
= 0,3 · 0,3 · 0,3 = 0,09 · 0,3
= 0,027;
3)
0,082
= 0,08 · 0,08
= 0,0064;
4)
0,0112
= 0,011 · 0,011
= 0,000121.
Рефлексия
|

|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады
|
|