Ондық бөлшекті натурал санға көбейту. Ондық бөлшектерді көбейту

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ондық бөлшекті натурал санға көбейту. Ондық бөлшектерді көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылардың ондық бөлшектерді көбейту тақырыбы бойынша есептер шығару арқылы білімдерін пысықтап, тиянақтау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы

Ондық бөлшекті натурал санға көбейту. Ондық бөлшектерді көбейту

Бөлім

Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса)

Сатыбалдиева Назерке Кайратовна

Күні,айы:

18.03.2025ж

Сынып:5 «А»

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспақан оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.2.28

ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

оқушылардың ондық бөлшектерді көбейту тақырыбы бойынша есептер шығару арқылы білімдерін пысықтап, тиянақтау





Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

Топты флешка әдісімен топқа бөлінді. Топ аттары бірлік тобы, ондық тобы, жүздік тобы

Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.


Әр оқушы флешка таңдау арқылы өз орнына отырады.















Ондық бөлшек дегеніміз не?

Ондық таңбалар дегеніміз не?

Ондық бөлшектерді разрядтары бойынша қалай салыстырылады?

Ондық бөлшектер қалай қосылады?

Ондық бөлшектерді қалай айырамыз?

Бағалау шкаласымен бағаланады.

Әр оқушы және әр бір топ бағаланады.









Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады

Тақта

















Оқылық

Жұмыс дәптер

Сабақтың ортасы (6-35 минут)



































































Топтық жұмыс

Ондық бөлшекті көбейту

МПрямая со стрелкой 1 ысалы:

+ +

4Прямая со стрелкой 2 2,9041 0,044414

МПрямая со стрелкой 3 ысалы:

Прямая со стрелкой 4 Прямая со стрелкой 5 5,61 0,1232 0,0058

Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейтуде де ондық бөлшекті натурал сандарға көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік, және үлестірімділік қасиеттері орындалады.

Ауыстырымдылық қасиеті:

Мысалы: 1,5 · 4,8 = 4,8 · 1,5

7,2 = 7,2



. Өрнектің мәнін табыңдар:

1) (8,02 – 6,9) · 4,7 = 1,12 · 4,7 =5,264;

2) 5,9 · (1,274 + 15,326) = 5,9 · 16,6 = 97,94;

3) (142,08 – 140,199) · 3,7 = 1,881 · 3,7 = 6,9597;

4) (53,8123 + 4,0677) · 0,14 = 57,88 · 0,14 = 8,1032.

. Есептеңдер:





Топтық жұмыс



Үтірге назар аудармай, натурал сандарды көбейтуді орындау керек;

Шыққан нәтижеден көбейткіштердің екеуінде үтірден кейін неше ондық таңба тұрса, көбейтіндіде оң жақтан сонша цифрды үтірмен айырып бөлу керек.



















Егер көбейтіндіде цифрлар саны айыратын таңбалар санынан аз болса, онда сол жағынан нөлдердің қажетті саны тіркеліп жазылады.

Есептер шығару кезеңі.

791. 629 · 31 = 19499 болатынын ескеріп,

1) 62,9 · 31= 1949,9;6) 6,29 · 0,031 = 0,19499;

2) 6,29 · 3,1 = 19,499;7)0,629 · 0,31 = 0,19499;

3) 629 · 3,1 = 1949,9;8) 6,29 · 0,0031 = 0,019499;

4) 62,9 · 0,31 = 19,499;9) 0,629 · 0,0031 = 0,0019499.

5) 62,9 · 3,1 = 194,99

792. Көбейтуді орындаңдар:

1) 1,3 · 1,2 = 1,56;6) 9,05 · 2,3 = 20,815;

2) 2,7 · 5,3 = 14,31;7) 11,07 · 0,63 = 6,9741;

3)1,28 · 4,9 = 6,272;8) 29,1 · 4,5 = 130,95;

4) 0,467 · 2,4 = 1,1208;9) 0,782 · 1,4 = 1,0948.

5) 18,2 · 6,1 = 111,02;


Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады









Өткен сабақты оқушының есінде сақтауға арналған жаттығу













































Топтық жұмыс оқушының ортаға бейімделуіне өте пайдалы















Жұптық жұмыс

















Сергіту сәті










Бинго әдісі




Мұнда әр бір оқушы өз жұбына сене білу











Бинго әдісінде әр бір оқушы 1 санды таңдау арқылы өткен сабақтарға шолу, логикалық сұрақтар, жылдам есептер шығарады.


Сабақтың соңы

Жаңа материалды пысықтау.

Есептеңдер:

1) 0,52 = 0,5 · 0,5 = 0,25;

2) 0,33 = 0,3 · 0,3 · 0,3 = 0,09 · 0,3 = 0,027;

3) 0,082 = 0,08 · 0,08 = 0,0064;

4) 0,0112 = 0,011 · 0,011 = 0,000121.

Рефлексия

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады




























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.03.2025
87
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі