Материалдар / Ондықпен санау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ондықпен санау

Материал туралы қысқаша түсінік
1.1.1.4. Санның жаңа бірлігі ондық туралы түсінік беру. 100-ге дейін ондықтармен санау, жазу салыстыру. Барлық оқушылар: ондықпен санауды біледі, ондықпен берілген сандарды салыстырады, жазады. Көптеген оқушылар: ондық пен бірлікті ажыратады. Кейбір оқушылар: дөңгелек сандармен амалдар орындай алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2018
471
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі: _________________

Пәні: математика

Күні: 26.11.18

Сынып: 1 «Ж»

Мұғалімнің аты-жөні: Үйсінбай А.

Сабақтың тақырыбы

Ондықпен санау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.1.4. Санның жаңа бірлігі ондық туралы түсінік беру. 100-ге дейін ондықтармен санау, жазу салыстыру.

Сабақтың мақсаттары




Барлық оқушылар: ондықпен санауды біледі, ондықпен берілген сандарды салыстырады, жазады.

Көптеген оқушылар: ондық пен бірлікті ажыратады.

Кейбір оқушылар: дөңгелек сандармен амалдар орындай алады.

Бағалау критерийлері


  • Ондықпен тура және кері санай алады;

  • Ондықпен берілген сандарды салыстыра алады;

  • Дөңгелек сандарды жаза алады.

Тілдік мақсаттар


Қосу, азайту амалдарының компонеттері, артық, кем, тең, ондық, бірлік.

Құндылықтарды дарыту


Оқушылар арасындағы ынтымақтастық қарым-қатынастар

Пәнаралық байланыс

Дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Слайд, видео

Бастапқы білім


екі таңбалы сандарды қосу, азайту, салыстыру

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру.

Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз.

Құрметпенен сіздерге

Сәлем бердік біз.

Оқушыларды цифрлармен топқа бөлу:

1 топ: 1,2,3,4,5,6,7,8

2 топ: 10,20,30,40,50,60,70,80

3 топ: 11,12,13,14,15,16,17,18

4 топ: артық, кем, тең

Топ ережесімен танысу.

Слайд





Цифрлар, таңбалар.

Сабақтың ортасы

Сабақтың мақсатымен таныстыру:

Санның жаңа бірлігі ондық туралы түсінік беру. 100-ге дейін ондықтармен санау, жазу салыстыру.

  • Санағыш таяқшалардың қандай айырмашылықтары бар?

  • Таяқшалардықалай санаған ыңғайлы деп ойлайсыңдар?

  • Бүгінгі сабақта ондықпен санауды үйренесіңдер.

Саны көп заттарды ондықпен санау ыңғайлы. Бір ондықта 10бірлік бар.

Топтық жұмыс:

1топ:

Түсіп қалған сандарды жаз:

10, ...., 30, ....., 50, ....., 70, ...., 90 , 100

Дескриптор:

  • Түсіп қалған сандарды жаза алады;

2 топ: адас қан сандарды тура ретпен жаз.

80, 20, 40, 90, 10, 70

Дескриптор:

  • Дөңгелек сандарды тура ретпен жаза алады;

3 топ: дөңгелек сандарды тауып, жаз:

14, 20, 17, 40, 80, 2, 12, 30, 50, 5, 15, 100

Дескриптор:

  • Дөңгелек сандарды тауып жазады;

4 топ: мысалдарды тексеріп, дұрыс жауабымен сәйкестендір:

30+10=50 20

20+30=60 40

40-20=30 50

70+10=60 70

50+20=50 80

Дескриптор:

  • Дөңгелек сандарды қоса алады;

  • Дөңгелек сандарды азайта алады;

  • Дұрыс жауаптармен сәйкестендіре алады.

Бағалау: От шашу

Жеке жұмыс: дәптермен жұмыс


Слайд
























Карточкалар

























1 жұмыс дәптер

Сабақтың соңы

Тест:

  1. 60 пен 30 қосындысы:

а) 80 ә) 90 б) 50

2. 80 мен 10-ның айырмасы:

а) 80 ә) 70 б) 60

3. салыстыр: 20+10 * 40-10

а) < ә) > б) =

Жұппен тексеру

Дескриптор:

  • Ондықтарды қоса алады;

  • Ондықтарды азайта алады;

  • Мысалдарды салыстырады;

Бағалау;

  • Бағдаршам арқылы өзін-өзі бағалау

Слайд












Сабақ бойынша рефлексия


























1топ:


Түсіп қалған сандарды жаз:


10, ...., 30, ....., 50, ....., 70, ...., 90 , 100








2 топ:

Адасқан сандарды тура ретпен жаз.

80, 20, 40, 90, 10, 70

____________________________________



3 топ:

Дөңгелек сандарды тауып, жаз:

14, 20, 17, 40, 80, 2, 12, 30, 50, 5, 15, 100.

_____________________________________________________________________________________________







4 топ:

Мысалдарды тексеріп, дұрыс жауабымен сәйкестендір:

30+10=50 20

20+30=60 40

40-20=30 50

70+10=60 70

50+20=50 80



Оқушының аты-жөні: ___________________________________________

Тест:

  1. 60 пен 30 қосындысы:

а) 80 ә) 90 б) 50

2. 80 мен 10-ның айырмасы:

а) 80 ә) 70 б) 60

3. салыстыр: 20+10 * 40-10

а) < ә) > б) =





Оқушының аты-жөні: ___________________________________________

Тест:

  1. 60 пен 30 қосындысы:

а) 80 ә) 90 б) 50

2. 80 мен 10-ның айырмасы:

а) 80 ә) 70 б) 60

3. салыстыр: 20+10 * 40-10

а) < ә) > б) =






Оқушының аты-жөні: ___________________________________________

Тест:

  1. 60 пен 30 қосындысы:

а) 80 ә) 90 б) 50

2. 80 мен 10-ның айырмасы:

а) 80 ә) 70 б) 60

3. салыстыр: 20+10 * 40-10

а) < ә) > б) =





Оқушының аты-жөні: ___________________________________________

Тест:

  1. 60 пен 30 қосындысы:

а) 80 ә) 90 б) 50

2. 80 мен 10-ның айырмасы:

а) 80 ә) 70 б) 60

3. салыстыр: 20+10 * 40-10

а) < ә) > б) =

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!