Оқу ісінің
меңгерушісі: _________________
Пәні: математика
Күні:
26.11.18
Сынып: 1
«Ж»
|
Мұғалімнің аты-жөні: Үйсінбай
А.
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Ондықпен
санау
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.1.1.4. Санның жаңа бірлігі
ондық туралы түсінік беру. 100-ге дейін ондықтармен санау, жазу
салыстыру.
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: ондықпен санауды біледі,
ондықпен берілген сандарды салыстырады,
жазады.
Көптеген
оқушылар: ондық пен бірлікті
ажыратады.
Кейбір
оқушылар: дөңгелек сандармен амалдар
орындай алады.
|
Бағалау
критерийлері
|
-
Ондықпен тура және
кері санай алады;
-
Ондықпен берілген
сандарды салыстыра алады;
-
Дөңгелек сандарды жаза
алады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Қосу, азайту амалдарының
компонеттері, артық, кем, тең, ондық,
бірлік.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушылар арасындағы
ынтымақтастық
қарым-қатынастар
|
Пәнаралық
байланыс
|
Дүниетану
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Слайд,
видео
|
Бастапқы
білім
|
екі таңбалы сандарды қосу,
азайту, салыстыру
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру.
Үлкенге де
сіз,
Кішіге де
сіз.
Құрметпенен
сіздерге
Сәлем бердік
біз.
Оқушыларды
цифрлармен топқа бөлу:
1 топ:
1,2,3,4,5,6,7,8
2 топ:
10,20,30,40,50,60,70,80
3 топ:
11,12,13,14,15,16,17,18
4 топ: артық, кем,
тең
Топ ережесімен
танысу.
|
Слайд
Цифрлар,
таңбалар.
|
Сабақтың
ортасы
|
Сабақтың
мақсатымен таныстыру:
Санның жаңа бірлігі
ондық туралы түсінік беру. 100-ге дейін ондықтармен санау, жазу
салыстыру.
-
Санағыш таяқшалардың
қандай айырмашылықтары бар?
-
Таяқшалардықалай
санаған ыңғайлы деп
ойлайсыңдар?
-
Бүгінгі сабақта
ондықпен санауды
үйренесіңдер.
Саны көп заттарды
ондықпен санау ыңғайлы. Бір ондықта 10бірлік
бар.
Топтық
жұмыс:
1топ:
Түсіп қалған
сандарды жаз:
10, ...., 30,
....., 50, ....., 70, ...., 90 ,
100
Дескриптор:
2
топ: адас қан сандарды тура ретпен
жаз.
80, 20, 40, 90,
10, 70
Дескриптор:
3 топ: дөңгелек
сандарды тауып, жаз:
14, 20, 17, 40, 80,
2, 12, 30, 50, 5, 15, 100
Дескриптор:
4
топ: мысалдарды тексеріп, дұрыс
жауабымен сәйкестендір:
30+10=50
20
20+30=60
40
40-20=30
50
70+10=60
70
50+20=50
80
Дескриптор:
-
Дөңгелек сандарды
қоса алады;
-
Дөңгелек сандарды
азайта алады;
-
Дұрыс жауаптармен
сәйкестендіре алады.
Бағалау: От
шашу
Жеке
жұмыс: дәптермен
жұмыс
|
Слайд
Карточкалар
№1 жұмыс
дәптер
|
Сабақтың
соңы
|
Тест:
-
60 пен 30
қосындысы:
а) 80 ә) 90 б)
50
2. 80 мен 10-ның
айырмасы:
а) 80 ә) 70 б)
60
3. салыстыр:
20+10 * 40-10
а) < ә) > б)
=
Жұппен
тексеру
Дескриптор:
-
Ондықтарды қоса
алады;
-
Ондықтарды азайта
алады;
-
Мысалдарды
салыстырады;
Бағалау;
|
Слайд
|
Сабақ бойынша
рефлексия
|
|
1топ:
Түсіп қалған сандарды
жаз:
10, ...., 30, ....., 50,
....., 70, ...., 90 , 100
2
топ:
Адасқан сандарды тура ретпен
жаз.
80, 20, 40, 90, 10,
70
____________________________________
3
топ:
Дөңгелек сандарды тауып,
жаз:
14, 20, 17, 40, 80, 2, 12, 30,
50, 5, 15, 100.
_____________________________________________________________________________________________
4
топ:
Мысалдарды тексеріп, дұрыс
жауабымен сәйкестендір:
30+10=50
20
20+30=60
40
40-20=30
50
70+10=60
70
50+20=50
80
Оқушының
аты-жөні: ___________________________________________
Тест:
-
60 пен 30
қосындысы:
а) 80 ә) 90 б)
50
2. 80 мен 10-ның
айырмасы:
а) 80 ә) 70 б)
60
3. салыстыр: 20+10 *
40-10
а) < ә) > б)
=
Оқушының
аты-жөні: ___________________________________________
Тест:
-
60 пен 30
қосындысы:
а) 80 ә) 90 б)
50
2. 80 мен 10-ның
айырмасы:
а) 80 ә) 70 б)
60
3. салыстыр: 20+10 *
40-10
а) < ә) > б)
=
Оқушының
аты-жөні: ___________________________________________
Тест:
-
60 пен 30
қосындысы:
а) 80 ә) 90 б)
50
2. 80 мен 10-ның
айырмасы:
а) 80 ә) 70 б)
60
3. салыстыр: 20+10 *
40-10
а) < ә) > б)
=
Оқушының
аты-жөні: ___________________________________________
Тест:
-
60 пен 30
қосындысы:
а) 80 ә) 90 б)
50
2. 80 мен 10-ның
айырмасы:
а) 80 ә) 70 б)
60
3. салыстыр: 20+10 *
40-10
а) < ә) > б)
=