Сабақтың ортасы
|
«Ойлан-бірік-бөліс» әдісі
бойынша жаңа тақырыпты өз бетімен меңгереді, жеке жұмыс жасайды,
одан кейін жұпта талқылап, өз пікірлерін ортаға салады, бір-біріне
түсіңдіреді.

«Келісемін-келіспеймін» әдіс
арқылы оқушыларда фактілерді бағалау,ақпаратты талдау,өз ойын айта
білу дағдылары қалыптасады және оны кестеде
көрсетеді.
Тапсырмалар
|
Келісемін
|
Келіспеймін
|
Қорытынды
|
1.3,6,17,28,103сандары оң
сандар болады.
|
|
|
|
2.-3,-35,-162,-300,-581
сандары теріс сандар
болады.
|
|
|
|
3.Координаталық түзу дегеніміз
санақ басы, бірлік кесіндісі,бағыт болатын түзуді
айтады
|
|
|
|
4.Координаталық
түзу
де 0санының сол жағында
орналасқан сандар теріс сандар деп аталады
|
|
|
|
4.Координаталық
түзу
де 0санының оң жағында
орналасқан сандар оң сандар деп аталады
|
|
|
|
5. 45 саны координаталық
түзуде 0 санының сол жағында орналасқан
|
|
|
|
6. -19 саны координаталық
түзуде 0 санының оң жағында орналасқан
|
|
|
|
(Т) Тапсырма 1
«Әткеншек»
әдісі бойынша оқушылар топта талдай отырып жаңа
материалды бекітеді.
Координаталық түзуді( бірлік
кесінді ретінде дәптердің бір тор көзінің ұзындығын алып) сызып,
оның бойынан мына нүктелерді белгілеңдер: Е(5), Р(-4) , О(О), Т(9),
П(-7), Н(7), Ц(2). Егер нүктелерді дұрыс орналастырсаңдар, «жүзден
бірдің» математикалық атауын оқисыңдар.
Дескриптор:
білім алушы
- координаталық түзуде
берілген нүктелерді белгілейді;
ҚБ:
«Жұлдызшалар» арқылы
бағалау.
(Т) Тапсырма№2 «Еркін
әңгіме» әдісі бойынша
оқушылар топта бірлесіп жұмыс істеу
атқарады.
Берілген санға координаталық
түзу бойында бір ғана нүкте сәйкес келетінін
белгілейді.


Дескриптор:
Білім алушы
- координаталық түзуде шарт
бойынша нүктелерді көрсетеді;
ҚБ: «Жұдырық- алақан» әдісі топ бірін-бірі
бағалайды.
(Ж)Тапсырма№3
«Ойлан-жұптас» әдісі
– берілген тапсырма бойынша оқушылар
жұпта жұмыс жасау арқылы рационал
сандарды координаталық түзуде белгілеуді
қарастырады.
Бірлік кесінді ретінде 6 тор
көзінің ұзындығын алып,координаталық түзу сызыңдар.Оның бойынан:
А(-1 )
В(-1 ), С(- ), Д( ) және Е( 1 ) нүктелерін
белгілеңдер.
Дескриптор:
білім алушы
ҚБ: «Кедергіні қарсы
басқару» графикалық органайзерді
пайдаланып, оқушылардың қажеттілігін
анықтау.
|
Оқулық
Кесте
Жұлдызшалар (түрлі-түсті
карточкалар)
|