14-күн
|
1-сессия
|
Тақырыбы:
|
Оқу үдерісін жоспарлауда ОүБ қолдану
әдістемесі
|
Мақсаты:
|
Мұғалімдер өздерінің тәжірибесі және бағалау
мақсаты мен оның қолданылу әдістемесін зерделеу негізінде оқу үшін
бағалаудың әртүрлі тәсілдерін
әзірлейді
|
Оқу
нәтижесі:
|
Мұғалімдер оқу үшін бағалау мәні туралы
білімдерінің және оның оқыту тәжірибесінде қолдану әдістемесі
негізінде қалыптастырушы бағалаудың формалары мен әдістерін
әзірлейді.
|
Түйінді
идеялар:
|
Бағалау үдерісінің (оқу үшін бағалау) оқыту мен
оқудың ажырамас бөлігі екенін түсіну мұғалімдердің түйсігінде үлкен
өзгерістердің жүзеге асырылуын талап етеді, себебі олар бағалауды
оқу үдерісін аяқтайтын үдеріс ретінде дәстүрлі түрде қабылдауға
үйреніп алған.
|
1-сабақ
|
Сабақ
барысы
|
Уақыты
|
Іс-әрекет
|
Мектеп тренерінің
іс-әрекеті
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Ресурстар
|
12
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын
орнату.
Тақырыпқа
көшу
|
•
Кіріспе. Бағалауға
арналған жаттығу. Мысалы «Сатамын,сатып аламын»
жаттығуы арқылы ынтымақтастық атмосферасын
орнатамын.
Тренер бір мағыналы
критерийлердің маңыздылығын атап
өтеді.
|
Оң жағында тұрған әріптесінің жақсы қасиетін сатып алып,
сол жағында тұрған әріптесіне өзінің жаман қасиетін
сатады.
|
|
8
мин
|
Топқа
бөлу
|
Жылдың төрт мезгілдерінде
болатын табиғат өзгерістері жазылған қима қағаздарын таратып
беремін.
|
Табиғат өзгерістеріне қарай
«көктем», «жаз», «күз», «қыс» топтарына бірігіп
отырады.
|
Қима
қағаздар
|
10
мин
|
• Қызығушылықты ояту
кезеңі.
|
Ой қозғау. Неліктен
жылдың төрт мезгілінде әртүрлі құбыластар
болады?
|
Жылдың төрт мезгілінің
өзіндік бағасын ауызша
1 сөйлеммен айтып
өтеді.
|
Кеспе
қағаздар
|
10мин
10
мин
10
мин
10
мин
|
•Рефлексия. Критерийлермен
алмасу бойынша семинар.
Топтық
жұмыс
|
1-топ.
Таныстырылым.
Эйфель мұнарасы (Білім беру
платформасын қараңыз).
2-топ.
Бағалаудағы мұғалімнің рөлі
(Білім беру платформасын
қараңыз).
3-топ.
Пікірлер парағы (Білім беру
платформасын қараңыз).
4-топ.
Критерийлерді талқылау (Білім
беру платформасын қараңыз).
|
Мұғалімдер мұнараны
бағалаудың критерийлерін әзірлейді (орнықтылығы, биіктігі, мұнараны
құрастыруға жіберілген уақыт, т.б.). Содан кейін топтар жасалған
мұнара үлгілерін өзара
бағалайды
Бағалаудағы
мұғалімнің рөлін түсіну арқылы өзіндік ақпаратпен
алмасады.
Бірлесіп жұмыс
жасайды, өз идеяларын білдіруге
ынталанады.
Критерийлер талқылау барысында
критерий құруды үйренеді, оқыту барысында маңыздылығын
түсінеді.
|
Кеспе
қағаздар
|
20
мин
|
Таныстырылым
|
Оқу үдерісін жоспарлауда ОүБ
қолдану әдістемесін жөнінде теориялық мәліметтер
береді.
|
Оқу үдерісін жоспарлауда ОүБ
қолдану әдістемесін жөнінде теориялық мәліметтер
алады.
|
Таныстырылым
|
14-күн
|
2-сессия
|
2-сабақ
|
Сабақ
барысы
|
5мин
|
•Зейінді шоғырландыруға арналған
жаттығу
|
Сергіту
сәті.Физминутка «Смайликтер»
|
Зейінді
шоғырландырады, смайликтердің бағалау бейнесін
таниды
|
Аудиотаспа
|
55
мин
|
•Өзін-өзі және өзара
бағалау бойынша семинар.
Топтық
жұмыс
|
1-топ.Өзін-өзі және
өзара бағалау (Білім беру платформасын
қараңыз).
2-топ.Өзін-өзі және
өзара бағалау бойынша оқу практикумы (Білім беру платформасын
қараңыз).
3-топ.Кері байланыс
және қойылған бағалар бойынша түсініктеме
беру.
4-топ.Бағаларға табысты түрде
түсініктеме беру үшін орындалатын қадамдар (Білім беру платформасын
қараңыз).
|
Мұғалімдер
оқушыларды қалыптастырушы бағалау үшін топтарда тапсырма
дайындайды. Әдістер саны – топтағы мұғалімдер санына
сәйкес
Өзін-өзі бағалаудың
маңыздылығын топтық жұмыс арқылы
біледі
Кері байланыс және
бағалаудың арасындағы айырмашылықты түсіндіреді, ерекшелігін
таниды.
Табыс критерийіне жеткізетін
нақты 6 қадамды өзара талдап, интерпретация
жасайды.
|
Тірексызбалар
Үлестірме
материалдары
Мұғалімге арналған нұсқаулық
(МАН)
|
15
мин
|
Әдістер
таныстырылымы.
|
Ең үздік әдістерге дауыс беру.
Тренер әрбір мұғалімге «ақша» (стикерлер, смайликтер, «купюралар»,
«тиындар») береді.
|
Олардың көмегімен мұғалімдер
дауыс береді. «Мен бұл әдісті сатып аламын,
себебі...».
|
стикерлер, смайликтер,
«купюралар», «тиындар»)
|
15мин
|
•Қатысушылардың
рефлексиясы.
|
Кері байланыс алады, жақсы
жақтарын одан әрі жетілдіруді ойлайды, ұсыныстарды позитивті
көзқараспен қабылдайды
|
«Бүгін мен өзіммен ... алып
кетемін, себебі...» деп өз рефлексиясын
білдіреді
|
Кері
байланыс рефлексия қағазы
|