Кезеңдері | Коучтің іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Қатысушылармен амандасу(3 мин)Топқа бөлу
| Амандасу, ынтымақтастық атмосферасын орнату.(жақсы әуен қойып топтарға орналастыру) | Бірлестік бойынша бөлініп өз орындарына отырады. |
«Ой қозғау»Презентация(12 мин)
| Слайд №1.Суреттер көрсету.-Құрметті әріптестер, мына суреттер бойынша қандай сұраулы сөйлем құрастыруға болады? Ол жасырын сұрақ біздің бүгінгі тақырыбымыз.Слайд №2.Коучинг тақырыбы: «Оқушыларды оқуға қалай үйрету керек?...»Слайд №3.Коучингтің мағынасын ашатын қанатты сөздерге тоқталу.«Ұстаздар өздері үнемі білімін жетілдіру, іздену барысында болмаса, онда олар да сапалы білім бере алмайды». Али Ашперони«Ойларға үйретпейміз – ойлай алуға үйретеміз». Дьюи Джон
| Ой- толғаныс сатысы.Мұғалімдер ойланады.Пікірлерімен бөлісе отырып коучинг тақырыбын ашады.
Әр мұғалім А4 форматтағы ақ қағазға оз қолдарының сызбасын салады. Әр саусағына ұстаздық мамандығынан басқа өздерінің жақсы дамыған тұстарын жазады. Осы жерден әрдайым жаңашыл болу керек екендігінің маңызын ашады.
|
Топтарға ат қою(3 минут) | Топтарға ат қоюды ұсыну.
| Қанатты сөздерді тірек ете отырып топ аттарын құрады. |
Мақсат қою(4 мин)
| -Бүгінгі коучингте өздеріңізге қандай мақсаттар қоясыздар?Слайд №4. Коучинг мақсаты мен күтілетін нәтижемен мұғалімдерді таныстыру.
| Мұғалімдер өз мақсаттарымен бөліседі.
|
Топтарға тапсырма«Өз тәжірибемнен»(15 мин)
| Слайд №5. «Идеялар себеті».- «Оқушыларды оқуға қалай үйрету керек?...» деген сұраққа мұғалім әрдайым жауап іздейді. Әр мұғалімнің өз тәжірибесінен осы сұраққа міндетті түрде жауабы бар. Сол себепті әр топта өзара осы сұраққа жауап бере отырып мәселені талқылау беріледі. Әр бірлестіктен «идеялар себетіне үш алмадан салынады».
| Әр топ өзара талқылайды. Құнды деген үш ойларын жазып «идеялар себетіне» салады.
|
Жаттығу «қол сүрткіштер».(2 мин) | Әр мұғалімге қағаз қол сүрткіштер таратылады. Қол сүрткіштерді бүктеу керек. Әр бүктер алдында бір бөлігін жұлып отыру тапсырылады. | Олар қол сүрткішті бір бөлігін жұлып алып – бүктейді, бір бөлігін жұлып алып – бүктейді, бір бөлігін жұлып алып – бүктейді. Нәтижесінде әр мұғалімде түрлі суреттер шығады, яғни әрекет біреу. Ал нәтиже әр түрлі. |
Топтарға тапсырма «Жаңа тақырыпты игеру»(30 минут) | Ресурстармен және постермен жұмыс жасату.Тапсырмаларды бөліп беру:2 минут - өз бөтінше оқу;3 минут – жұптасып талқылау;2 минут – топтасып талқылау. Топта талқылайтын сұрақтардың топтамасы: Қайсысы тиімді: мұғалімнің тақырыпты түсіндіргені ме, әлде топтаса отырып материалды үйренгені ме?Сізге тапсырманы игеріп шығуға не көмектесті?Сіз топтық жұмыс кезінде қандай кедергілерге тап болдыңыз?Сізге топта жұмыс жасау ыңғайлы болды ма?Сіз сабақ үстінде қосымша әдебиеттер мен интернет желісін пайдаланасыз ба?Слайд №6. Слайд №7. | Ресурстарды пайдаланып, постер жасайды, қорғайды. Әріптестер өз ойларын нақты дәлелдермен келтіруі тиіс. Мұғалімдер әрбір сауалға салмақты жауап беруге міндетті.
|
Оқыту үшін бағалау (8 минут) | «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы постерлерін бағалау ұсынылады. | Топтар қорғалған постерлерге байланысты топаралық бағалау жасайды. |
Рефлексия(10 минут) | Слайд №8.-Құрметті әріптестер, мына сұрақтарға жауап бере отырып бүгінгі коучингке рефлексия жасаңыздар. 1. Осы коучингте маған қатты ұнаған ой қандай? Неліктен?2. Осы коучингте маған дұрыс емес деп көрінген ой қандай? Неліктен?3. Осы коучингтегі қандай идеялар мен үшін келешекте қажет болады?Неліктен?4.Мен өз әріптестеріме осы коучингтен кейін қандай ойлармен бөлісер едім? Неліктен? | Слайдтағы сұрақтарға топ бойынша қорытынды жауап береді.Мұғалімдер сұрақтарға жауап бере отырып коучинг-сессиядан алған ойларын түйіндейді. |
Кері байланыс(3 минут) | Кері байланыс алу арқылы сабақты аяқтау. | Қатысушылар стикерлерге жазып, кері байланыс қалдырады. |