Оқушылардың білімін тексеру бақылаулары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Оқушылардың білімін тексеру бақылаулары

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні бойынша оқушылардың білім деңгейін тексеру мақсатында Алгебра және геометриядаң білімдерін тереңдету, жеке тұлғаны білімділікке,тапқырлыққа ынталандыру,өз бетінше жұмыс істеуге қабілеттірін арттыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Әкімшілік бақылау №2 11.05.22 8 сынып.

1 нұсқа.

  1. Теңсіздікті шешіңіз: (х²-9)(х²-4) 0

  2. Теңдеуді шешіңіз:х4-7х²-144=0.

  3. Көбейтуді орыңдаңдар:( + ) ( 2 + )

  4. у= +2 графигін салыңыз.

  5. х²+у²-12у+4х= -15 шеңбердің центрінің координатасын және радиусын жазыңыз.

  6. Трапецияның ауданы 60см²,биіктігі 2см. Оның 5:7 қатынасында болатын табаңдарын табыңдар.

  7. Егер sin a = tga,ctga,cosa табыңыз.

  8. Теңқабырғалы үшбұрыштың периметрі 72 см. Оның орта сызықтарын табыңдар.

  9. Тасжол бойымен аралығы 540 км болатын А қаласынан В қаласына бір мезетте екі автокөлік шықты. Бірінші автокөлік екіншіге қарағанда 10км/сағ артық жылдамдықпен жүріп,В қаласына 45 минут бұрын келді. Әрбір автокөліктің жылдамдығын табыңдар.

  10. Бір атқыш нысананы дәл көздеген сайын 100 теңге алады,ал тигізе алмай қалса,150 теңге береді. Атқыш 20 рет атқан соң 1000 теңге пайда тапқан болса,қанша рет дәлдеп атқаның анықтаңыз.









Әкімшілік бақылау №2 11.05.22 8 сынып.

2 нұсқа.

  1. Теңсіздікті шешіңіз: (х²-25)(х²+8)

  2. Теңдеуді шешіңіз:3х4-13х²+4=0.

  3. Көбейтуді орыңдаңдар: ( + ) ( 3 +2 )

  4. у= графигін салыңыз.

  5. А(2;0) және В(0;3) нүктелері арқылы өтетін түзідің теңдеуін табыңыз.

  6. Тікбұрышты трапецияның екі кіші қабырғасының әрқайсысы 12 см-ден ,ең үлкен бұрышы 135°. Трапецияның ауданың табыңыз.

  7. Егер cos a = tga,ctga,sina табыңыз.

  8. Ушбұрыштың периметрі 15 см. Оның қандай да бір орта сызығымен қиып алынған үшбұрыштың периметрін табыңдар.

  9. Поезға үлгеру үшін велосипедші 48 км жолды жүріп өтуі керек. Бірақ ол 48-минутқа кешігіп шықты . Бекетке уақытында келу үшін велосипедші бастапқы жылдамдығын 3 км/сағ-қа арттырды. Велосипедші қандай жылдамдықпен жүрген?

  10. Белгісіз санды бөлігінен 3-ті шегерсек,шыққан сады 18 -ге көбейтсе,онда 36 шығады . Белгісіз санды табыңыз.









Әкімшілік бақылау №2 11.05.22 8 сынып.

3 нұсқа.



  1. Теңсіздікті шешіңіз: (х²+х)(49-х²) 0

  2. Теңдеуді шешіңіз:(х²-8)²+4(х²-8)-5=0

  3. Өрнекті ықшамдыңыз ( - ) (m+n+ )

  4. у= -1 графигін салыңыз.

  5. Координаталар басы арқылы өтетін және центрі С(-2;7) болатын шеңбердің теңдеуін табыңдар.

  6. Теңбүйірлі трапецияның табаңдары 15 см және 17 см ,бүйір қабырғасы оның бір табанымен 45° бұрыш жасайды. Трапецияның ауданын табыңдар.

  7. Егер tg a = cosa,ctga,sina табыңыз.

  8. Теңбүйірлі үшбұрыштың табанына параллель орта сызығы 3 см.Үшбұрыштың периметрі 16 см болса,онда оның қабырғаларын табыңдар.

  9. Поезд семафорда 16 мин аялдағандықтан,жылдамдығын 10 км/сағ арттырып,80 км жүрген жолында кешіккен уақытын қуып жетті. Кесте бойынша пойыздың жылдамдығы қандай болу керек?

  10. Бактерия әр секундта 2-ге бөлінеді . Егер бір бактерияны пробиркаға салса,онда 10 секундтан кейін олардың саны қанша болады.







Әкімшілік бақылау №2 11.05.22 8 сынып.

4 нұсқа.

  1. Теңсіздікті шешіңіз(2-х)(х-3)(х-12) 0

  2. Теңдеуді шешіңіз:х8 +9х4+8=0

  3. Өрнекті ықшамдыңыз ( +2) (а-2 +4)

  4. у= +3 графигін салыңыз.

  5. M(1;-2), N(-2;3).K(3;1) нүктелері берілген. MNK үшбұрышының периметрін табыңдар.

  6. Трапецияның биіктігі 12 см ,ауданы 120см². Оның орта сызығын табыңдар.

  7. Егер ctg a = cosa,tga,sina табыңыз.

  8. Үшбұрыштың қабырғалары 3:4:5 қатынасындай ,оның периметрі 60см. Төбелері осы үшбұрыштың қабырғаларының орталары болатын үшбұрыштың қабырғаларын табыңдар.

  9. Аралығы 18 км болатын А пунктінен В пунктіне бір мезгілде екі турист жолға шықты. Бірінші турист В пунктіне екіншісінен 54 мин ерте келді. Егер бірінші туристің жылдамдығы екіншісінен 1 км/сағ-қа артық болса,әр туристің жылдамдығы қандай?

  10. Сандар қатарының арифметикалық ортасы мен медианасын анықтаңыз:

16;19:42;35;37;13.











11.05.22 жыл Әкімшілік бақылау 10сынып 1 нұсқа

  1. Функцияның ойыс немесе дөнес болу аралықтарын және иілу нүктелерін табыңыз.

у=3х² -х³

  1. Функцияның көрсетілген аралықта ең үлкен және ең кіші мәндерін табыңдар.

у=х³-3х²+3 ,[-1;1]

  1. Есепте шегін табу керек:

  2. Теңдеуді шеш: х4 -2х³ -х-2=0

  3. Теңдеуді шешіңіз: arcsin( )=

  4. =3, = , және векторларының скаляр көбейтіндісін табыңдар.

  5. және векторларының арасындағы бұрышты табыңыз. ;2;- ) ,

9.Егер үшбұрыштың ауданы 24 ,ал оның жазықтығына проекциясының ауданы 12 болса ,онда үшбұрышпен арасындағы бұрышын табыңыз.

10. Қорапта 5 ақ ,4 қызыл және 2 көк асық бар. Қораптан неше тәсілмен әр түрлі 3 асық алуға болатының табыңыз.



  1. нұсқа. 10 сынып

  1. Функцияның ойыс немесе дөнес болу аралықтарын және иілу нүктелерін табыңыз.

у=2х² -х4

2. Функцияның көрсетілген аралықта ең үлкен және ең кіші мәндерін табыңдар.

у= - +6х+10 , [0;1].

  1. Есепте шегін табу керек: .



  1. Теңдеуді шеш: х4 -3х³ +х-3=0

  2. Теңдеуді шешіңіз: arctg(2 )= -

  3. =0,5, =16, және векторларының скаляр көбейтіндісін табыңдар.

  4. және векторларының арасындағы бұрышты табыңыз. ;-5;0) ,

  1. Егер үшбұрыштың ауданы 18 ,ал оның жазықтығына проекциясының ауданы 9 болса ,онда үшбұрышпен арасындағы бұрышын табыңыз.

  2. Кітап беттерін нөмерлеуге барлығы 2929 цифр қолданған болса,кітап беттерінің санын табыңыз.







  1. нұсқа. 10сынып

  1. Функцияның ойыс немесе дөнес болу аралықтарын және иілу нүктелерін табыңыз.

у=(х+3)²

  1. Функцияның көрсетілген аралықта ең үлкен және ең кіші мәндерін табыңдар.

у=х4-8х²-9 ,[-1;1]

  1. Есепте шегін табу керек:

  2. Теңдеуді шеш: 2х4 +3х³ +16х+24=0

  3. Теңдеуді шешіңіз: arccos(1-2x)=

  4. =3, = , және векторларының скаляр көбейтіндісін табыңдар.

  5. A(5;2;1) ,В(-3;4;0),С(3;0;4),D(1;-4;3) cos ( <BAC) =?

  1. Егер үшбұрыштың ауданы 30 ,ал оның жазықтығына проекциясының ауданы 15 болса ,онда үшбұрышпен арасындағы бұрышын табыңыз.

  2. Қыры 30см куб тәріздес(қақпағы жоқ) болатын жәшіктің барлық жақтарын сыртынан бояу керек. Боялатын беттің ауданың тап.



  1. нұсқа. 10 сынып

  1. Функцияның ойыс немесе дөнес болу аралықтарын және иілу нүктелерін табыңыз.

у=х4 +4х³-18х²+х-17

2.Функцияның көрсетілген аралықта ең үлкен және ең кіші мәндерін табыңдар.

у= ,[-3;5]

3.Есепте шегін табу керек:

4.Теңдеуді шеш: 24 +16х³ -3х-2=0

5.Теңдеуді шешіңіз: arctg(3x+2)=

=4, =3, және векторларының скаляр көбейтіндісін табыңдар.

7.A(5;2;1) ,В(-3;4;0),С(3;0;4),D(1;-4;3) cos ( <CAD) =?

9.Егер үшбұрыштың ауданы 30 ,ал оның жазықтығына проекциясының ауданы 15 болса ,онда үшбұрышпен арасындағы бұрышын табыңыз.

10.Бір литр сүттен 150гр қаймақ алынады ,ал бір литр қаймақтан 300гр сары май алынады Жүз литр сүттен қанша май алуға болатынын анықтаңыз.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.06.2022
559
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі