Коучинг-сессиясының өтілу кезеңдері
| Уақы- ты
| Коучтың іс –әрекеті | Мұғалімдердіңіс – әрекеті | Қолданыла-тын құралдар |
І.Психо-логиялықтренинг | 2 мин | Сәлеметсіздер ме, құрметті әріптестер! Семинарға қош келіпсіздер! Бүгінгі семинарда бәріңізге сәттілік тілеймін.«Мылқау сыйлық» тренингін өткізу.
| 1. Қима қағаздарға жазылған сөздерді бір – біріне ыммен түсіндіріп, көрсетеді.2. Құпия сөзді тапқан адамға сыйлық беріледі.
Құпия сөздер: Қаламсап,кітап,тақия,орамал,секіртпе,доп,әмиян.
1 | Қима қағаздар. |
Ұйымдасты-ру кезеңі
2.Топқа бөлу.
ІІ. Негізгі бөлім
| 3 мин | «Мозайка» әдісі бойынша мұғалімдерді топқа бөлу.
І топ: БілімІІ топ: ТәжірибеІІІ топ: ДәрісІV топ: Мұғалім
Семинардың тақырыбымен таныстыру. | 1.Әр мұғалім 1-ден 4-ке дейінгі сандар жазылған текшелерді алып, белгіленген орынға барып отырады.
2.Текшелерде қазақ,орыс,латын әріптері жазылған.Қолдарындағы әріптерден өз топтарының атын құрастырады.
3. Топ басшысын сайлайды. |
текшелер
Интерактивті тақта |
| 3 мин | «Ғажайып сандар» әдісі бойынша семинардың мақсатын құрғызу. | «Ғажайып сандар» немесе 7±2=5/9 әдісін басшылыққа ала отырып, 5 немесе 9 сөзден тұратын семинардың мақсатын құрады.
Семинардың мақсаты:Жаңартылған білім беру мазмұнының тиімді жолдарын енгізу және дамыту. 2 | Плакат, маркер |
Топтық жұмыс | 10 мин | 551 – әдісі бойынша мәтінмен жұмыс жасату.
| 551 әдісі бойынша әр топ тапсырма орындайды.Берілген мәтіннен 5 сөйлем, 5 сөз,1 негізгі сөзді табады.
| Әр топқа арналған мәтін |
| 7 мин | Топтау әдістерінің тиімділігі туралы тұжырым жасату.
| Топтау әдістерінің тиімділігі және топтық ережелерге тоқтала отырып, түйіндеме жасайды.1.Оқушылардың бір-біріне жолдастық,достық қарым-қатынастары дамиды.2.Бір сабақтың үстінде берілген тақырыпты бір-біріне көмектесе отырып толық меңгереді.3.Топ мүшелері мен мұғалімдердің арасында сенімділік байланысы орнығуына көмектеседі.4.Сыныптағы жұмыс сараланады.5.Берілген білім берік қабылданады,алған білімдерін іс-жүзінде іске асыра алады.6.Оқушылардың қорқыныш сезімі мен беймазалылығы төмендейді. | Интерактивті тақта |
Шығармашы-лық жұмыс
| 10 мин
| «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру»Бейнефильмінің материалы бойынша талдау жасату | Барлығы бейнефильмді тамашалайды. Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды
І топ: Біздің ойымызша...
ІІ топ: Себебі біз оны былай түсінеміз...
ІІІ топ: Біз оны былай дәлелдейміз...
ІV топ: Қорытынды шығарамыз...
| Интерактивті тақта |
Рефлексия
Сарапшылар қорытынды-сы.
Кері байланыс
| 10 мин
| «Экипаж» ойыны «Сөйлеу»,«Барлығы»,«Делегат»,«Сенім» сөздер жазылған кеспе қағаздарды тарату
30 жылдан кейінгі ұстазға тілек | Топтар берілген сұрақтарға жауап береді.
Барлығы –топтық жұмыстың мықты жақтары,әлсіз жақтары туралы айтадыСайлау- « 30 жылдан кейін мұғалім, оқушы, ата – ана қандай болады?» сұрағына жауап береді.(өздері ортадан жауап беретін бір адамды сайлайды)
Делегат-рухани жаңғыру мен жаңартылған білім мазмұны арасындағы байланыс жөнінде айтады. Сенім- сұрақ әзірлейді,бүгінгі семинардағы мәселе бойынша көрермендерге немесе қарсылас топтарға сұрақ береді.Бүгінгі қоғамда жаттанды кітап сөзін талқылап тұрған оқушы емес,өмірден алған өзіндік тәжірибесімен білім мазмұнын толықтыра алатын,алған білімді өмірде тиімді қолдана алатын оқушы тәрбиелеуде топтық жұмыстардың алатын орны ерекше дегім келеді.«Балаға айтып түсіндіргеннен гөрі,қолымен ұстап,көзімен көріп түсіндірген сабақ ұғымды»-деп Ыбырай атамыз айтқандай, бағдарламадағы жаңа әдіс- тәсілдерді пайдалана отырып,оқушылардың сабаққа деген ынтасын арттыруда,бір-біріне деген сенімдерін қалыптастыруда,білімімізді күнделікті өмірде,әр сабағымызда қолдана алсақ еңбегіміз жемісті болар еді.
Топтарға стикер таратылады.2050 жылғы мұғалімге айтар өз тілектерін стикерге жазып, шыны бөтелкеге салады.
| Сұрақтар жазылған қағаздар |