«Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер мен тәсілдер.Диалогтік оқыту» тақырыбына қысқа мерзімді коучинг жоспары
|
Сабақ тақырыбы: |
«Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер мен тәсілдер.Диалогтік оқыту» |
|
|
Жалпы мақсат: |
Диалогтік оқытуды айқындайтын салалармен таныс болады, диалогтік әңгімені тиімді жүргізу үшін негізгі ережелерге көңіл аударады |
|
|
Оқу нәтижесі |
диалогтікәдістердіңоқуғакөмегінтүсіндіругедайынболады. |
|
|
Түйінді идеялар: |
Топтық жұмыста өзін - өзі реттей алады. Диалогтік қарым - қатынасқа түсу арқылы күмәнді жауаптарын түзете алады. |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
А- 4 парақтары,стикер, интерактивтітақта,флипчарт, маркер, қалам,бейнематериал |
|
|
Оқыту әдістері: |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер Коучинг АКТ |
1. Диалог 2. Жеке жұмыс 4. Топтық жұмыс 5. Рөлдік ойындар |
|
Дерек көздері: |
Аудиажазба, әдеби материалдар, газет-журналдар. |
|
\
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
|
|
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
||
|
І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу (5 мин) |
«Картоп егу» психологиялық жаттығуды түсіндіру |
коучтың түсіндіруі бойынша тапсырмаларды орындайды. |
||
|
Топқа бөлу (3 мин) |
Мозайка таратады. |
Мозайканы жинап 2 топқа отырады |
||
|
Диалог (15минут) |
Диалог дегенді қалай түсінесің? Сұрағын береді |
Постер құрып, қорғайды |
||
|
Жұптық жұмыс 12 мин |
Стикерлер таратып, стикерге сөз жазып, жұбының маңдайына жапсырып, стикердегі сөзді табау керектігі тапсырады. |
стикер жапсырылған мұғалім сұрақ қояды, жапсырушы «иә», «жоқ» деп жауап береді. |
||
|
Теориялық бөлім 5 мин |
Тыңдайды, сұрақ қояды |
|||
|
Сергіту сәті 3 мин |
Екі шеңберге тұрғызып, ішкі шеңбердегі оқушы сырқы шеңбердегі мұғалімнен сабақтан босатуға көндіруді тапсырады. |
Тапсырма бойынша диалогке түседі.Кім бірінші орындай алатыны анықталады |
||
|
«Ақ орамал» әңгімесі бойынша эссе жазу 15 мин |
Мәтіннен үзінді тыңдатып, жалғастыру тапсырылады. |
Мәтін бөлігін тыңдап, өздері әрі қарай жалғастырады |
||
|
«Автор орындығы» арқылы эсселерін оқиды 7 мин |
||||
|
Бейнематериал «Екі бала» 5 мин |
Бейнематериал көрсетіледі |
Бейнематериал бойынша өз түсінгендерін айтады. |
||
|
Диалог құру 15 мин |
Тапсырманы түсіндіреді |
|
||
|
Рефлексия 5 мин |
Светафор түстері арқылы қорытынды жасау тапсырылады. |
Стикерлерге пікірлерін жазып іледі. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер мен тәсілдер.Диалогтік оқыту» rjexbyu
«Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер мен тәсілдер.Диалогтік оқыту» rjexbyu
«Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер мен тәсілдер.Диалогтік оқыту» тақырыбына қысқа мерзімді коучинг жоспары
|
Сабақ тақырыбы: |
«Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер мен тәсілдер.Диалогтік оқыту» |
|
|
Жалпы мақсат: |
Диалогтік оқытуды айқындайтын салалармен таныс болады, диалогтік әңгімені тиімді жүргізу үшін негізгі ережелерге көңіл аударады |
|
|
Оқу нәтижесі |
диалогтікәдістердіңоқуғакөмегінтүсіндіругедайынболады. |
|
|
Түйінді идеялар: |
Топтық жұмыста өзін - өзі реттей алады. Диалогтік қарым - қатынасқа түсу арқылы күмәнді жауаптарын түзете алады. |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
А- 4 парақтары,стикер, интерактивтітақта,флипчарт, маркер, қалам,бейнематериал |
|
|
Оқыту әдістері: |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер Коучинг АКТ |
1. Диалог 2. Жеке жұмыс 4. Топтық жұмыс 5. Рөлдік ойындар |
|
Дерек көздері: |
Аудиажазба, әдеби материалдар, газет-журналдар. |
|
\
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
|
|
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
||
|
І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу (5 мин) |
«Картоп егу» психологиялық жаттығуды түсіндіру |
коучтың түсіндіруі бойынша тапсырмаларды орындайды. |
||
|
Топқа бөлу (3 мин) |
Мозайка таратады. |
Мозайканы жинап 2 топқа отырады |
||
|
Диалог (15минут) |
Диалог дегенді қалай түсінесің? Сұрағын береді |
Постер құрып, қорғайды |
||
|
Жұптық жұмыс 12 мин |
Стикерлер таратып, стикерге сөз жазып, жұбының маңдайына жапсырып, стикердегі сөзді табау керектігі тапсырады. |
стикер жапсырылған мұғалім сұрақ қояды, жапсырушы «иә», «жоқ» деп жауап береді. |
||
|
Теориялық бөлім 5 мин |
Тыңдайды, сұрақ қояды |
|||
|
Сергіту сәті 3 мин |
Екі шеңберге тұрғызып, ішкі шеңбердегі оқушы сырқы шеңбердегі мұғалімнен сабақтан босатуға көндіруді тапсырады. |
Тапсырма бойынша диалогке түседі.Кім бірінші орындай алатыны анықталады |
||
|
«Ақ орамал» әңгімесі бойынша эссе жазу 15 мин |
Мәтіннен үзінді тыңдатып, жалғастыру тапсырылады. |
Мәтін бөлігін тыңдап, өздері әрі қарай жалғастырады |
||
|
«Автор орындығы» арқылы эсселерін оқиды 7 мин |
||||
|
Бейнематериал «Екі бала» 5 мин |
Бейнематериал көрсетіледі |
Бейнематериал бойынша өз түсінгендерін айтады. |
||
|
Диалог құру 15 мин |
Тапсырманы түсіндіреді |
|
||
|
Рефлексия 5 мин |
Светафор түстері арқылы қорытынды жасау тапсырылады. |
Стикерлерге пікірлерін жазып іледі. |
||
шағым қалдыра аласыз













