СҚО облысы
Есіл ауданы Ақтас ауылы
«Ақтас негізгі мектебі» КММ
|
Уақыты |
|
|
|
|
|
Сабақ тақырыбы |
Оқытудағы қалыптастырушы және жиынтық бағалау |
|||
|
Жалпы мақсаты |
Мұғалімдерді оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдана отырып, нәтижелі білімге қол жеткізу және білімін дағдыларын, шығармашылық деңгейін арттыру. Топтық жұмыстың тиімділігін түсіндіру . |
|||
|
Оқу нәтижелері |
Мұғалімдер топпен жұмыс істей отырып өз ойларымен бөліседі, ойларын жинақтайды, қорытындылайды, бағалайды. Сыни ойлауы дамытады,өз ойларын еркін айтуға үйренеді. Өзара әрекеттесу арқылы мұғалімдердің белсенділігі артады. |
|||
|
Дереккөздер |
«Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы» Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру Бағдарламасы МАН 2016 жыл |
|
|
|
|
Тапсырмалар |
Коучтің әрекеті |
Тыңдаушылар әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Жағымды психологиялық ахуал туғызу. «Шаттық шеңбері». |
Дөңгеленіп тұрайық Керегені құрайық Уықтар боп иіліп Шаңыраққа киіліп Киіз үйді құрайық. Міне, сіздермен біз үлкен киіз үйді құрдық. Осы киіз үй сияқты біздің мектебіміздің қабырғалары мықты болып, шаңырағы биік болсын дегім келеді. Бір шаңырақ иесі ретінде бір-бірімізбен жақынырақ танысайық. Мына үлгі бойынша: Менің атым Айгерім. Әрқашанда қандай тапсырма болса да, тиянақты атқаруға тырысатын мінезім бар, Сіз ше? |
Мына үлгі бойынша: Менің атым Айгерім. Әрқашанда қандай тапсырма болса да, тиянақты атқаруға тырысатын мінезім бар, Сіз ше? |
|
Нұсқаулық, Презентация, Коучинг жоспары, |
|
Топқа бөліну Бас бармақтың орналасуы бойынша топқа бөліну |
Бас бармақ жоғарыға қарап тұрса Бас бармақ көлденең тұрса Бас бармақ төмен қарап тұрса |
|
Мадақтау |
Флипчарт
|
|
Тренинг |
1-тапсырма (қалыптастырушы бағалау бойынша) І топ Әр топқа ақ қағазға беріледі. Мұғалімдер оқушы бойындағы көшбасшылық қабілетті қалай дамытуға болатын түсіндіреді ІІ топ Мұғалімдер топтық жұмыстағы оқушы көшбасшылығын қалай дамытуға болатынын түсіндіреді ІІІ топ Мұғалімдер жұптық жұмыстағы оқушы көшбасшылығын қалай дамытуға болатынын түсіндіреді |
|
Қалыптастырушы бағалау
|
Сурет
|
|
|
2-тапсырма. Жиынтық бағалауға арналған тапсырма құрастыру Штаттық режимде Қашықтықтан оқыту кезіндегі айырмашылықтары мен тиімділіктері (бәріне бірдей) |
|
Жиынтық бағалау
|
Сурет |
|
Бағалау |
Коучинг соңында әр мұғалім коучингтен алған әсерлерін стикерге жазып ағашка жабыстырады. Коучинг аяқталады. |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Оқытудағы қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Коучинг. Физика
Оқытудағы қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Коучинг. Физика
СҚО облысы
Есіл ауданы Ақтас ауылы
«Ақтас негізгі мектебі» КММ
|
Уақыты |
|
|
|
|
|
Сабақ тақырыбы |
Оқытудағы қалыптастырушы және жиынтық бағалау |
|||
|
Жалпы мақсаты |
Мұғалімдерді оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдана отырып, нәтижелі білімге қол жеткізу және білімін дағдыларын, шығармашылық деңгейін арттыру. Топтық жұмыстың тиімділігін түсіндіру . |
|||
|
Оқу нәтижелері |
Мұғалімдер топпен жұмыс істей отырып өз ойларымен бөліседі, ойларын жинақтайды, қорытындылайды, бағалайды. Сыни ойлауы дамытады,өз ойларын еркін айтуға үйренеді. Өзара әрекеттесу арқылы мұғалімдердің белсенділігі артады. |
|||
|
Дереккөздер |
«Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы» Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру Бағдарламасы МАН 2016 жыл |
|
|
|
|
Тапсырмалар |
Коучтің әрекеті |
Тыңдаушылар әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Жағымды психологиялық ахуал туғызу. «Шаттық шеңбері». |
Дөңгеленіп тұрайық Керегені құрайық Уықтар боп иіліп Шаңыраққа киіліп Киіз үйді құрайық. Міне, сіздермен біз үлкен киіз үйді құрдық. Осы киіз үй сияқты біздің мектебіміздің қабырғалары мықты болып, шаңырағы биік болсын дегім келеді. Бір шаңырақ иесі ретінде бір-бірімізбен жақынырақ танысайық. Мына үлгі бойынша: Менің атым Айгерім. Әрқашанда қандай тапсырма болса да, тиянақты атқаруға тырысатын мінезім бар, Сіз ше? |
Мына үлгі бойынша: Менің атым Айгерім. Әрқашанда қандай тапсырма болса да, тиянақты атқаруға тырысатын мінезім бар, Сіз ше? |
|
Нұсқаулық, Презентация, Коучинг жоспары, |
|
Топқа бөліну Бас бармақтың орналасуы бойынша топқа бөліну |
Бас бармақ жоғарыға қарап тұрса Бас бармақ көлденең тұрса Бас бармақ төмен қарап тұрса |
|
Мадақтау |
Флипчарт
|
|
Тренинг |
1-тапсырма (қалыптастырушы бағалау бойынша) І топ Әр топқа ақ қағазға беріледі. Мұғалімдер оқушы бойындағы көшбасшылық қабілетті қалай дамытуға болатын түсіндіреді ІІ топ Мұғалімдер топтық жұмыстағы оқушы көшбасшылығын қалай дамытуға болатынын түсіндіреді ІІІ топ Мұғалімдер жұптық жұмыстағы оқушы көшбасшылығын қалай дамытуға болатынын түсіндіреді |
|
Қалыптастырушы бағалау
|
Сурет
|
|
|
2-тапсырма. Жиынтық бағалауға арналған тапсырма құрастыру Штаттық режимде Қашықтықтан оқыту кезіндегі айырмашылықтары мен тиімділіктері (бәріне бірдей) |
|
Жиынтық бағалау
|
Сурет |
|
Бағалау |
Коучинг соңында әр мұғалім коучингтен алған әсерлерін стикерге жазып ағашка жабыстырады. Коучинг аяқталады. |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз


















