Оқытудағы қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Коучинг. Физика

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Оқытудағы қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Коучинг. Физика

Материал туралы қысқаша түсінік
Қалыптастырушы мен жиынтық бағалау туралы түсініктеме
Материалдың қысқаша нұсқасы

СҚО облысы
Есіл ауданы Ақтас ауылы
«Ақтас негізгі мектебі» КММ

Уақыты





Сабақ тақырыбы

Оқытудағы қалыптастырушы және жиынтық бағалау

Жалпы  мақсаты

Мұғалімдерді оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдана отырып, нәтижелі білімге қол жеткізу және білімін дағдыларын, шығармашылық деңгейін арттыру. Топтық жұмыстың тиімділігін түсіндіру .

Оқу нәтижелері

Мұғалімдер топпен  жұмыс істей отырып өз ойларымен бөліседі, ойларын  жинақтайды,   қорытындылайды, бағалайды.

Сыни ойлауы дамытады,өз ойларын еркін айтуға үйренеді. Өзара әрекеттесу арқылы мұғалімдердің белсенділігі артады.

Дереккөздер

«Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы» Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру Бағдарламасы МАН 2016 жыл




Тапсырмалар

Коучтің әрекеті

Тыңдаушылар әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Жағымды психологиялық ахуал туғызу. «Шаттық шеңбері».

Дөңгеленіп тұрайық

Керегені құрайық

Уықтар боп иіліп

Шаңыраққа киіліп

Киіз үйді құрайық.

Міне, сіздермен біз үлкен киіз үйді құрдық. Осы киіз үй сияқты біздің мектебіміздің қабырғалары мықты болып, шаңырағы биік болсын дегім келеді.

Бір шаңырақ иесі ретінде бір-бірімізбен жақынырақ танысайық. Мына үлгі бойынша:

Менің атым Айгерім. Әрқашанда қандай тапсырма болса да, тиянақты атқаруға тырысатын мінезім бар,  Сіз ше?


Мына үлгі бойынша:

Менің атым Айгерім. Әрқашанда қандай тапсырма болса да, тиянақты атқаруға тырысатын мінезім бар,  Сіз ше?


Нұсқаулық,


Презентация,


Коучинг жоспары,

Топқа бөліну

Бас бармақтың орналасуы бойынша топқа бөліну

Бас бармақ жоғарыға қарап тұрса

Бас бармақ көлденең тұрса

Бас бармақ төмен қарап тұрса


Мадақтау







Флипчарт



Тренинг

  1-тапсырма (қалыптастырушы бағалау бойынша)

І топ

Әр топқа ақ қағазға беріледі.

Мұғалімдер оқушы бойындағы көшбасшылық қабілетті қалай дамытуға болатын түсіндіреді

   ІІ топ

Мұғалімдер топтық жұмыстағы оқушы көшбасшылығын қалай дамытуға болатынын түсіндіреді

ІІІ топ

Мұғалімдер жұптық жұмыстағы оқушы көшбасшылығын қалай дамытуға болатынын түсіндіреді



Қалыптастырушы бағалау












Сурет





2-тапсырма.

Жиынтық бағалауға арналған тапсырма құрастыру

Штаттық режимде

Қашықтықтан оқыту кезіндегі айырмашылықтары мен тиімділіктері

(бәріне бірдей)



Жиынтық бағалау

Сурет


Бағалау

 Коучинг соңында әр мұғалім коучингтен алған әсерлерін стикерге жазып ағашка жабыстырады.

Коучинг аяқталады.








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.12.2020
756
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі