Материалдар / Оқытудағы қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Коучинг. Физика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқытудағы қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Коучинг. Физика

Материал туралы қысқаша түсінік
Қалыптастырушы мен жиынтық бағалау туралы түсініктеме
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Желтоқсан 2020
679
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

СҚО облысы
Есіл ауданы Ақтас ауылы
«Ақтас негізгі мектебі» КММ

Уақыты





Сабақ тақырыбы

Оқытудағы қалыптастырушы және жиынтық бағалау

Жалпы  мақсаты

Мұғалімдерді оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдана отырып, нәтижелі білімге қол жеткізу және білімін дағдыларын, шығармашылық деңгейін арттыру. Топтық жұмыстың тиімділігін түсіндіру .

Оқу нәтижелері

Мұғалімдер топпен  жұмыс істей отырып өз ойларымен бөліседі, ойларын  жинақтайды,   қорытындылайды, бағалайды.

Сыни ойлауы дамытады,өз ойларын еркін айтуға үйренеді. Өзара әрекеттесу арқылы мұғалімдердің белсенділігі артады.

Дереккөздер

«Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы» Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру Бағдарламасы МАН 2016 жыл




Тапсырмалар

Коучтің әрекеті

Тыңдаушылар әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Жағымды психологиялық ахуал туғызу. «Шаттық шеңбері».

Дөңгеленіп тұрайық

Керегені құрайық

Уықтар боп иіліп

Шаңыраққа киіліп

Киіз үйді құрайық.

Міне, сіздермен біз үлкен киіз үйді құрдық. Осы киіз үй сияқты біздің мектебіміздің қабырғалары мықты болып, шаңырағы биік болсын дегім келеді.

Бір шаңырақ иесі ретінде бір-бірімізбен жақынырақ танысайық. Мына үлгі бойынша:

Менің атым Айгерім. Әрқашанда қандай тапсырма болса да, тиянақты атқаруға тырысатын мінезім бар,  Сіз ше?


Мына үлгі бойынша:

Менің атым Айгерім. Әрқашанда қандай тапсырма болса да, тиянақты атқаруға тырысатын мінезім бар,  Сіз ше?


Нұсқаулық,


Презентация,


Коучинг жоспары,

Топқа бөліну

Бас бармақтың орналасуы бойынша топқа бөліну

Бас бармақ жоғарыға қарап тұрса

Бас бармақ көлденең тұрса

Бас бармақ төмен қарап тұрса


Мадақтау







Флипчарт



Тренинг

  1-тапсырма (қалыптастырушы бағалау бойынша)

І топ

Әр топқа ақ қағазға беріледі.

Мұғалімдер оқушы бойындағы көшбасшылық қабілетті қалай дамытуға болатын түсіндіреді

   ІІ топ

Мұғалімдер топтық жұмыстағы оқушы көшбасшылығын қалай дамытуға болатынын түсіндіреді

ІІІ топ

Мұғалімдер жұптық жұмыстағы оқушы көшбасшылығын қалай дамытуға болатынын түсіндіреді



Қалыптастырушы бағалау












Сурет





2-тапсырма.

Жиынтық бағалауға арналған тапсырма құрастыру

Штаттық режимде

Қашықтықтан оқыту кезіндегі айырмашылықтары мен тиімділіктері

(бәріне бірдей)



Жиынтық бағалау

Сурет


Бағалау

 Коучинг соңында әр мұғалім коучингтен алған әсерлерін стикерге жазып ағашка жабыстырады.

Коучинг аяқталады.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!