|
Сыныбы |
9 |
5сабақ |
Күні: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Органикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасы. Изомерия және изомерия туралы түсініктер. |
|||
|
Сілтеме |
Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Химия» оқулығы ,Б.А.Мансұров 11сынып оқулығы, Алматы «Атамұра» 2011жыл. |
|||
|
Жалпымақсаты |
Органикалық заттардың жіктелуі мен номенклатурасын меңгеру кезінде жаңа тәсілдер ұсыну арқылы талдау жасауға бейімделеді; оқушыларға кеңес беруарқылы сенімділікті нығайтады; жеке тапсырмаларды орындау кезінде өзіндік ұстанымдарды қалыптастырады. Изомерия және изомерия туралы ұғымның мәнің түсінеді. |
|||
|
Күтілетіннәтиже |
Оқушылар әр алуан кластарға жататын органикалық заттардың атауларына сәйкес жіктелуін және номенклатурасын меңгереді.Изомерия құбылысымен танысады, бір- бірлерінің пікірін тыңдауды, құрметтеуді үйренеді. |
|||
|
Негізгіидеялар |
Изомерлер- молекулаларының құрамы бірдей, бірақ химиялық құрылыстары әр түрлі болғандықтан, қасиеттері де өзгеше болатын заттар |
|||
|
Құрал-жабдықтар: |
Интерактивтітақта, интерактивтіктақтаарқылыPowerPoint, флипчарт, маркер, қарындаш, слайдтар, кестелер, презентециялар |
|||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді игеру сабағы. |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
топтық жұмыс, АКТ, жас ерекшеліктеріне сай сұрақтар мен тапсырмалар, Жигсо әдісі |
|||
|
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары |
Мұғалім іс-әрекеті І.Ұйымдастыру кезеңі Сергіту сәті. «Жорға» биі . Оқушылар 3 топқа отырғызылады.«Қант» тобы, «Тұздар» тобы, «қышқылдар» тобы. ІІкезең Фронтальды сұрақтар:
Жеке жұмыс 1)Құрамы С5Н12 молекуладағы атомдардың байланысу тәртібін көрсетіндер. 2) Құрамы С4Н12 молекуладағы атомдардың байланысу тәртібін көрсетіндер. 3) Метан СН4, этан С2Н6, пропан С3Н8, гексан С6Н12, метил спирті СН3ОН, пропил спирті С3Н7ОН, С4Н8, С6Н6 молекулаларындағы көміртек атомдарының валенттіліктерін , тотығу дәрежелерін анықтандар.Осы заттардың құрылысын химиялық құрылыс теориясы қалай түсіндіреді? ІІІ кезең Негізгі кезең Жаңа сабақ. «Органикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасы. Изомерия және изомерия туралы түсініктер.» Көміртек қанқасының құрылысы бойынша органикалық қосылыстар алифатты, циклді; құрамына қарай көмірсутектер мен оның туындылары болып жіктеледі. Қосылыста гомологтық қатарлары жұрнақпен (ан,ен,ин, диен, ол, аль, он) белгіленеді.
Сұрақ: Бұл заттар қалай аталады? Изомерия дегеніміз не? Изомерияның қандай түрлері болуы мүмкін? ІҮ кезеңҚорытынды. Химиялық құрылыс теориясының мына ережелерімен толықтырады:
Үйге тапсырма: §2.3 ,40 бет. №13 тапсырма ,43 бет БағалауТоптық бағалау Рефлексия |
Оқушы іс-әрекеті Оқушылар 3 топқа бөлінеді Мұғалім өтілген тақырып бойынша қосымша сұрақтар қояды . Әрбір сұрақтың дұрыс жауабына бір ұпайдан беріледі.Оқушының жинаған ұпай саны топқа жазылады. Оқушылар оқулықпен танысып, топта талдайды, сосын қайтадан жаңадан топ құрылып, топта талқыланады.Оқушылар жеке дәптерге орындайды . |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Органикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасы"
"Органикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасы"
|
Сыныбы |
9 |
5сабақ |
Күні: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Органикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасы. Изомерия және изомерия туралы түсініктер. |
|||
|
Сілтеме |
Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Химия» оқулығы ,Б.А.Мансұров 11сынып оқулығы, Алматы «Атамұра» 2011жыл. |
|||
|
Жалпымақсаты |
Органикалық заттардың жіктелуі мен номенклатурасын меңгеру кезінде жаңа тәсілдер ұсыну арқылы талдау жасауға бейімделеді; оқушыларға кеңес беруарқылы сенімділікті нығайтады; жеке тапсырмаларды орындау кезінде өзіндік ұстанымдарды қалыптастырады. Изомерия және изомерия туралы ұғымның мәнің түсінеді. |
|||
|
Күтілетіннәтиже |
Оқушылар әр алуан кластарға жататын органикалық заттардың атауларына сәйкес жіктелуін және номенклатурасын меңгереді.Изомерия құбылысымен танысады, бір- бірлерінің пікірін тыңдауды, құрметтеуді үйренеді. |
|||
|
Негізгіидеялар |
Изомерлер- молекулаларының құрамы бірдей, бірақ химиялық құрылыстары әр түрлі болғандықтан, қасиеттері де өзгеше болатын заттар |
|||
|
Құрал-жабдықтар: |
Интерактивтітақта, интерактивтіктақтаарқылыPowerPoint, флипчарт, маркер, қарындаш, слайдтар, кестелер, презентециялар |
|||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді игеру сабағы. |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
топтық жұмыс, АКТ, жас ерекшеліктеріне сай сұрақтар мен тапсырмалар, Жигсо әдісі |
|||
|
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары |
Мұғалім іс-әрекеті І.Ұйымдастыру кезеңі Сергіту сәті. «Жорға» биі . Оқушылар 3 топқа отырғызылады.«Қант» тобы, «Тұздар» тобы, «қышқылдар» тобы. ІІкезең Фронтальды сұрақтар:
Жеке жұмыс 1)Құрамы С5Н12 молекуладағы атомдардың байланысу тәртібін көрсетіндер. 2) Құрамы С4Н12 молекуладағы атомдардың байланысу тәртібін көрсетіндер. 3) Метан СН4, этан С2Н6, пропан С3Н8, гексан С6Н12, метил спирті СН3ОН, пропил спирті С3Н7ОН, С4Н8, С6Н6 молекулаларындағы көміртек атомдарының валенттіліктерін , тотығу дәрежелерін анықтандар.Осы заттардың құрылысын химиялық құрылыс теориясы қалай түсіндіреді? ІІІ кезең Негізгі кезең Жаңа сабақ. «Органикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасы. Изомерия және изомерия туралы түсініктер.» Көміртек қанқасының құрылысы бойынша органикалық қосылыстар алифатты, циклді; құрамына қарай көмірсутектер мен оның туындылары болып жіктеледі. Қосылыста гомологтық қатарлары жұрнақпен (ан,ен,ин, диен, ол, аль, он) белгіленеді.
Сұрақ: Бұл заттар қалай аталады? Изомерия дегеніміз не? Изомерияның қандай түрлері болуы мүмкін? ІҮ кезеңҚорытынды. Химиялық құрылыс теориясының мына ережелерімен толықтырады:
Үйге тапсырма: §2.3 ,40 бет. №13 тапсырма ,43 бет БағалауТоптық бағалау Рефлексия |
Оқушы іс-әрекеті Оқушылар 3 топқа бөлінеді Мұғалім өтілген тақырып бойынша қосымша сұрақтар қояды . Әрбір сұрақтың дұрыс жауабына бір ұпайдан беріледі.Оқушының жинаған ұпай саны топқа жазылады. Оқушылар оқулықпен танысып, топта талдайды, сосын қайтадан жаңадан топ құрылып, топта талқыланады.Оқушылар жеке дәптерге орындайды . |
||
шағым қалдыра аласыз













