Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Орта қашықтыққа жүгіру дағдыларын дамыту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«БЕКІТЕМІН» «КЕЛІСЕМІН» ӘБЖ отырысында қаралды Мектеп директоры директордың оқу ісі меңгерушісі Хаттама № 1
______________ ______________ ______________
Г.Болотова Г.Үмбетаева Т.Турекулов
« » тамыз 2018 ж. « » тамыз 2018 ж. « » тамыз 2018 ж.
«№13 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІНЕ
2018-2019 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН
ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ
ПӘН МҰҒАЛІМІ: ТУРЕКУЛОВ ТАСКАЙРАТ
Ұзақмерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырып/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаттары |
Сабақ № |
Өту мерзімі, сыныптар |
|||
1-тоқсан (27 cағат) |
|||||||
1-бөлім Денсаулықты білу және түсіну |
Қауіпсіздік ережесі. Дене шынықтыру дегеніміз не? |
1.3.4.4. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау |
1 |
|
|
||
Қауіпсіздік ережесі. Дене шынықтыру дегеніміз не? |
1.3.1.1 Денсаулық туралы жалпы түсінік алу, дене белседілігін ұғыну. |
1 |
|
|
|||
Қауіпсіздік ережесі. Дене шынықтыру дегеніміз не? |
1.3.4.4. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау |
1 |
|
|
|||
Күн тәртібі, таңғы жаттығу және серігу |
1.3.2.2 Жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау. |
1 |
|
|
|||
Күн тәртібі, таңғы жаттығу және серігу |
1.3.3.3 Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді анықтау |
1 |
|
|
|||
Күн тәртібі, таңғы жаттығу және серігу |
1.3.2.2 Жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау. |
1 |
|
|
|||
Жүгіру және жүру |
1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу |
1 |
|
|
|||
Жүгіру және жүру |
1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу |
1 |
|
|
|||
Жүгіру және жүру |
1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу |
1 |
|
|
|||
Секіру және лақтыру |
1.1.1.1 Қарапайым дене жаттығуларын орындауда негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын біледі, жасай алу |
1 |
|
|
|||
Секіру және лақтыру |
1.1.1.1 Қарапайым дене жаттығуларын орындауда негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын біледі, жасай алу |
1 |
|
|
|||
Секіру және лақтыру |
1.1.1.1 Қарапайым дене жаттығуларын орындауда негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын біледі, жасай алу |
1 |
|
|
|||
Секіру және лақтыру |
1.3.5.5. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау |
1 |
|
|
|||
2-бөлім Ойын арқылы өзара қатынас және қарым-қатынас дағдыларын дамыту |
Рөлдік -сюжеттік қозғалмалы ойындар |
1.2.8.8 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін білу және басқаларының рөлін анықтап тани бастау |
1 |
|
|
||
Рөлдік -сюжеттік қозғалмалы ойындар |
1.2.8.8 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін білу және басқаларының рөлін анықтап тани бастау |
1 |
|
|
|||
Бірқатар қимыл-қозғалыс дағдылары |
1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу |
1 |
|
|
|||
Бірқатар қимыл-қозғалыс дағдылары |
1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу |
1 |
|
|
|||
Бірқатар қимыл-қозғалыс дағдылары |
1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу |
1 |
|
|
|||
Бірқатар қимыл-қозғалыс дағдылары |
1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу |
1 |
|
|
|||
Бірқатар қимыл-қозғалыс дағдылары |
1.2.2.2. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу |
1 |
|
|
|||
Бірқатар қимыл-қозғалыс дағдылары |
1.2.2.2. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу |
1 |
|
|
|||
Шағын топта және жұпта қарым-қатынас жасау дағдылары |
1.2.1.1 Дене қызметін орындау және оған қатысу кезінде қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларын білу және түсіну |
1 |
|
|
|||
Шағын топта және жұпта қарым-қатынас жасау дағдылары |
1.2.1.1 Дене қызметін орындау және оған қатысу кезінде қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларын білу және түсіну |
1 |
|
|
|||
Шағын топта және жұпта қарым-қатынас жасау дағдылары |
1.2.3.3 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және бөлісу |
1 |
|
|
|||
Шағын топта және жұпта қарым-қатынас жасау дағдылары |
1.2.3.3 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және бөлісу |
1 |
|
|
|||
Дене шынықтырудың пайдасы |
1.3.5.5. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау |
1 |
|
|
|||
Дене шынықтырудың пайдасы |
1.3.5.5. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау |
1 |
|
|
|||
2-тоқсан (21 сағат) |
|||||||
3-бөлім Гимнастикалық жаттығулар арқылы шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау |
Қауіпсіздік ережесі. Сымбат және үйлестіру |
1.3.4.4. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау |
1 |
|
|
|
|
Қауіпсіздік ережесі. Сымбат және үйлестіру |
1.3.2.2 Жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау. |
1 |
|
|
|||
Қауіпсіздік ережесі. Сымбат және үйлестіру |
1.3.2.2 Жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау. |
1 |
|
|
|||
Бірқатар гимнастикалық акробатикалық үйрену. |
1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу |
1 |
|
|
|||
Бірқатар гимнастикалық акробатикалық үйрену. |
1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу |
1 |
|
|
|||
Қарапайым гимнастикалық снарядтарда жаттығулар орындау |
1.1.5.5 Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай алу |
1 |
|
|
|||
Қарапайым гимнастикалық снарядтарда жаттығулар орындау |
1.1.5.5 Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай алу |
1 |
|
|
|||
Қарапайым гимнастикалық снарядтарда жаттығулар орындау |
1.1.4.4. Қозғалыс машықтары бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін сипаттай білу |
1 |
|
|
|||
Қарапайым гимнастикалық снарядтарда жаттығулар орындау |
1.1.4.4. Қозғалыс машықтары бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін сипаттай білу |
1 |
|
|
|||
Сенің жеке физикалық мүмкіндіктерің. |
1.2.2.2. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу |
1 |
|
|
|||
Сенің жеке физикалық мүмкіндіктерің. |
1.2.5.5. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау |
1 |
|
|
|||
Сенің жеке физикалық мүмкіндіктерің. |
1.2.5.5. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау |
1 |
|
|
|||
4-бөлім Қазақтың ұлттық қозғалыс ойындары |
Қазақ халқының салт дәстүрі мен мәдениетін таныстыру. |
1.2.7.7 Дербес және топтық қызметті орындау кезінде өзара қалай әрекет етуді білу,патриоттықтың негізделуін түсіну |
1 |
|
|
||
Қазақ халқының салт дәстүрі мен мәдениетін таныстыру. |
1.2.7.7 Дербес және топтық қызметті орындау кезінде өзара қалай әрекет етуді білу,патриоттықтың негізделуін түсіну |
1 |
|
|
|||
Қазақ халқының салт дәстүрі мен мәдениетін таныстыру. |
1.2.7.7 Дербес және топтық қызметті орындау кезінде өзара қалай әрекет етуді білу,патриоттықтың негізделуін түсіну |
1 |
|
|
|||
Қазақ халқының салт дәстүрі мен мәдениетін таныстыру. |
1.3.5.5. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау |
1 |
|
|
|||
Қазақ халқының салт дәстүрі мен мәдениетін таныстыру. |
1.3.5.5. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау |
1 |
|
|
|||
Қазақ халқының салт дәстүрі мен мәдениетін таныстыру. |
1.3.5.5. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау |
1 |
|
|
|
|
|
Қимыл-қозғалыс ойындары |
1.2.5.5. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау |
1 |
|
|
|
|
|
Қимыл-қозғалыс ойындары |
1.2.6.6 Тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін кейбір композициялық элементтермен танысу және пайдалану |
1 |
|
|
|
|
|
Қимыл-қозғалыс ойындары |
1.2.6.6 Тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін кейбір композициялық элементтермен танысу және пайдалану |
1 |
|
|
|
|
|
3-тоқсан (27 сағат) |
|||||||
5-бөлім Ойын арқылы қозғалыс дағдыларын үйрету |
Қауіпсіздік техникасы. Дене белсенділігі кезіндегі жүрек соғысы және тыныс алуы |
1.3.4.4. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау |
1 |
|
|
|
|
Қауіпсіздік техникасы. Дене белсенділігі кезіндегі жүрек соғысы және тыныс алуы |
1.3.3.3. Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді анықтау |
1 |
|
|
|
||
Қауіпсіздік техникасы. Дене белсенділігі кезіндегі жүрек соғысы және тыныс алуы |
1.3.3.3. Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді анықтау |
1 |
|
|
|
||
Ойын-жеке физикалық қасиеттерді дамыту құралы |
1.3.1.1 Денсаулық туралы жалпы түсінік алу, дене белседілігін ұғыну. |
1 |
|
|
|
||
Ойын-жеке физикалық қасиеттерді дамыту құралы |
1.1.4.4. Қозғалыс машықтары бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін сипаттай білу |
1 |
|
|
|
||
Ойын-жеке физикалық қасиеттерді дамыту құралы |
1.1.4.4. Қозғалыс машықтары бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін сипаттай білу |
1 |
|
|
|
||
Кеңістікте еркін қозғалу және динамика |
1.1.5.5. Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай алу |
1 |
|
|
|
||
|
Кеңістікте еркін қозғалу және динамика |
1.1.5.5. Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай алу |
1 |
|
|
|
|
Кеңістікте еркін қозғалу және динамика |
1.1.5.5. Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай алу |
1 |
|
|
|
||
Құралдармен орындалатын қимыл-қозғалмалы ойындары |
1.1.3.3 Дене жаттығуларының әр түрінде қозғалыстарды орындау мәнмәтінінде уақыт, кеңістік, салмақ пен бір қалыптылық түсініктері туралы білу |
1 |
|
|
|
||
Құралдармен орындалатын қимыл-қозғалмалы ойындары |
1.1.3.3 Дене жаттығуларының әр түрінде қозғалыстарды орындау мәнмәтінінде уақыт, кеңістік, салмақ пен бір қалыптылық түсініктері туралы білу |
1 |
|
|
|||
Құралдармен орындалатын қимыл-қозғалмалы ойындары |
1.1.3.3 Дене жаттығуларының әр түрінде қозғалыстарды орындау мәнмәтінінде уақыт, кеңістік, салмақ пен бір қалыптылық түсініктері туралы білу |
1 |
|
|
|||
6-бөлім Қозғалмалы ойындар арқылы қимыл-тірек аппаратын дамыту |
Түрлі жаттығулар арқылы денені басқару дағдылары |
1.3.4.4. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау |
1 |
|
|
||
Түрлі жаттығулар арқылы денені басқару дағдылары |
1.2.2.2. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу |
1 |
|
|
|||
Түрлі жаттығулар арқылы денені басқару дағдылары |
1.2.2.2. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу |
1 |
|
|
|||
Тірек-қимыл аппаратын дамыту. |
1.2.8.8 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін білу және басқаларының рөлін анықтап тани бастау |
1 |
|
|
|||
Тірек-қимыл аппаратын дамыту. |
1.2.8.8 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін білу және басқаларының рөлін анықтап тани бастау |
1 |
|
|
|||
Тірек-қимыл аппаратын дамыту. |
1.2.8.8 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін білу және басқаларының рөлін анықтап тани бастау |
1 |
|
|
|||
Тірек-қимыл аппаратын дамыту. |
1.1.4.4. Қозғалыс машықтары бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін сипаттай білу |
1 |
|
|
|||
Тірек-қимыл аппаратын дамыту. |
1.1.4.4. Қозғалыс машықтары бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін сипаттай білу |
1 |
|
|
|||
Тірек-қимыл аппаратын дамыту. |
1.1.4.4. Қозғалыс машықтары бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін сипаттай білу |
1 |
|
|
|||
Доппен ойын |
1.2.3.3 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және бөлісу |
1 |
|
|
|||
Доппен ойын |
1.2.5.5. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау |
1 |
|
|
|||
|
Доппен ойын |
1.2.5.5. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау |
1 |
|
|
||
Секіртпемен орындалатын ойындар. |
1.2.1.1 Дене қызметін орындау және оған қатысу кезінде қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларын білу және түсіну |
1 |
|
|
|||
Секіртпемен орындалатын ойындар. |
1.2.6.6 Тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін кейбір композициялық элементтермен танысу және пайдалану |
1 |
|
|
|||
Секіртпемен орындалатын ойындар. |
1.2.6.6 Тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін кейбір композициялық элементтермен танысу және пайдалану |
1 |
|
|
|||
4-тоқсан (24 сағат) |
|||||||
7-бөлім Ойын арқылы қарым-қатынас пен әлеуметтік дағдылар |
Қауіпсіздік техникасы. Ойын арқылы шығармашылық қабілеттерін ашу |
1.3.4.4. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау |
1 |
|
|
||
Қауіпсіздік техникасы. Ойын арқылы шығармашылық қабілеттерін ашу |
1.2.8.8 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін білу және басқаларының рөлін анықтап тани бастау |
1 |
|
|
|||
Қауіпсіздік техникасы. Ойын арқылы шығармашылық қабілеттерін ашу |
1.2.8.8 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін білу және басқаларының рөлін анықтап тани бастау |
1 |
|
|
|||
Комуникативті дағдыларын дамыту ойындары. |
1.1.2.2 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу |
1 |
|
|
|||
Комуникативті дағдыларын дамыту ойындары. |
1.2.4.4 Таңдалған дене жаттығуларын орындау кезінде қарапайым ережелерді және құрылымдық тәсілдерді атап өту және пайдалану |
1 |
|
|
|||
Комуникативті дағдыларын дамыту ойындары. |
1.2.4.4 Таңдалған дене жаттығуларын орындау кезінде қарапайым ережелерді және құрылымдық тәсілдерді атап өту және пайдалану |
1 |
|
|
|||
Ойын барысындағы шығармашылық идеялар |
1.2.5.5. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау |
1 |
|
|
|||
|
Ойын барысындағы шығармашылық идеялар |
1.2.6.6 Тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін кейбір композициялық элементтермен танысу және пайдалану |
1 |
|
|
||
Ойын барысындағы шығармашылық идеялар |
1.2.6.6 Тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін кейбір композициялық элементтермен танысу және пайдалану |
1 |
|
|
|||
Жеке қозғалыс белсенділігі |
1.1.6.6. Қарапайым, өзгертілген дене жаттығуларын орындау кезінде туындауға мүмкін тәуекелдерді және қиындықтарды білу |
1 |
|
|
|||
Жеке қозғалыс белсенділігі |
1.1.6.6. Қарапайым, өзгертілген дене жаттығуларын орындау кезінде туындауға мүмкін тәуекелдерді және қиындықтарды білу |
1 |
|
|
|||
Жеке қозғалыс белсенділігі |
1.1.6.6. Қарапайым, өзгертілген дене жаттығуларын орындау кезінде туындауға мүмкін тәуекелдерді және қиындықтарды білу |
1 |
|
|
|||
8-бөлім Салауатты өмір салтын қалыптастыру |
Ашық ауадағы физикалық қозғалыс. |
1.3.4.4. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау |
1 |
|
|
||
Ашық ауадағы физикалық қозғалыс. |
1.3.1.1 Денсаулық туралы жалпы түсінік алу, дене белседілігін ұғыну. |
1 |
|
|
|||
Ашық ауадағы физикалық қозғалыс. |
1.3.1.1 Денсаулық туралы жалпы түсінік алу, дене белседілігін ұғыну. |
1 |
|
|
|||
Жылдамдық күш пен ептілік. |
1.1.3.3 Дене жаттығуларының әр түрінде қозғалыстарды орындау мәнмәтінінде уақыт, кеңістік, салмақ пен бір қалыптылық түсініктері туралы білу |
1 |
|
|
|||
Жылдамдық күш пен ептілік. |
1.1.3.3 Дене жаттығуларының әр түрінде қозғалыстарды орындау мәнмәтінінде уақыт, кеңістік, салмақ пен бір қалыптылық түсініктері туралы білу |
1 |
|
|
|||
Жылдамдық күш пен ептілік. |
1.1.3.3 Дене жаттығуларының әр түрінде қозғалыстарды орындау мәнмәтінінде уақыт, кеңістік, салмақ пен бір қалыптылық түсініктері туралы білу |
1 |
|
|
|||
Секіруге арналған тапсырмалар |
1.1.5.5 Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай алу |
1 |
|
|
|||
Секіруге арналған тапсырмалар |
1.1.5.5 Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай алу |
1 |
|
|
|||
Секіруге арналған тапсырмалар |
1.1.5.5 Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай алу |
1 |
|
|
|||
|
Эстафета және қимыл-қозғалыс ойындар |
1.2.5.5. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау |
1 |
|
|
||
Эстафета және қимыл-қозғалыс ойындар |
1.2.2.2. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу |
1 |
|
|
|||
Эстафета және қимыл-қозғалыс ойындар |
1.2.2.2. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу |
1 |
|
|
Жалпы оқу жылындағы сағаттар саны: 99 сағат