Материалдар / Өсімдіктер бөлімдерінің ерекше белгілері.Ашық сабақ 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өсімдіктер бөлімдерінің ерекше белгілері.Ашық сабақ 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге керек деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2021
749
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ:

Мектеп: N39 Жалпы орта мектебі.

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Исркепова Алмагул Кудайбергеновна

Сынып: 8






Сабақтың тақырыбы:

Өсімдіктер бөлімдерінің ерекше белгілері

Сабақтың

оқу мақсаты

8.1.1.1. балдырлар, мүктер, қырықжапырақ тәріздестер, ашық және жабықтұқымдыар мысалында өсімдіктердің ерекшеліктерін сипаттау.


Сабақтың мақсаттары

   Барлық оқушылар істей алады: 

   Өсімдіктердің топтарын атай алады

   Оқушылардың көпшілігі істей алады:

   Өсімдіктердің топқа бөліну ерекшеліктерін ажырата алады

   Кейбір оқушылар істей алады:

   Өсімдіктердің белгілеріне қарай топтарға жіктей алады

Жетістік критерийлері:

   1. Суретке қарап өсімдіктердің топтарын ажырата алады.
   2. Өсімдіктер топтарының ерекше сыртқы белгілерін атай алады

 

Тілдік мақсат

   Оқушылар:

   Не істей алады?

   Өсімдіктердің топқа бөліну ерекшеліктерін ажырата алады

   Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология):

   Ағаш, бұта, шөптекті өсімдіктер, ауа, қоректік зат, ылғал, жарық, жылу

   Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

   Талқылауға арналған сұрақтар:

   - Өсімдіктерді қандай белгілеріне қарап топтарға жіктейді?

   Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

   - Өсімдіктер қандай жер, ауа райы жағдайларында тіршілік етуге бейімделгенін айта аласыз ба?

   Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:

   1. Бейнежазбадан не көрдіңдер?
   2. Өсімдіктердің көптүрлілігін қалай ажыратуға болады деп ойласыңдар?
   3. Өсімдіктердің қоршаған ортадағы жағдайына мән беріңдер.

Пәнаралық байланыс:

География және сызу

АКТ-ны қолдану дағдылары:

PowerPoint таныстырылымы.

Алдыңғы оқу

   1. Өсімдіктер туралы алғашқы түсінігі бар.
  
Сұрақ жауап әдісі арқылы алдынғы білімдерін тексер.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз

Ресурстар

Басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2мин.

 

5мин

І. Ұйымдастыру

1.  Сынып оқушыларына  жағымды ахуал туғызу

Жылулық шеңбері.

2. Оқушыларды топқа бөлу (жылулық шеңбері арқылы 1-ден - 4-ке дейін санала отырып 4 топқа бөлінеді)

ІІ. Миға шабуыл

Ағайынды бәрі:

Шықса – жасыл, түссе – сары.            (жапырақ)

 

      Қыста киімін тастайды,

Көктемде киіне батайды.                     (ағаш)

 

Тікен, тікен тік пісте,

Қысы, жазы бір түсте.                         (шырша)

 

Түрткі сұрақ: Өсімдік түрлері туралы не білесіңдер?

Сынақ тан өткізу: Неге олай деп ойлайсың?

Қайта бағыттау: Тағы кімде қандай ой бар?

Оқушылардың жауаптары мадақтау, ынталандыру арқылы формативті бағалау жүзеге асады.

 

Ортасы

 

5мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



15мин.












2 мин.








3мин.

 

    ІІІ. Тұсаукесер

Өсімдіктер туралы бейнежазбадан (электорндық оқулықтан) көру арқылы жаңа тақырыптың анықталуы жүзеге асады.

Гүлді өсімдіктерді топтастыру стратегиясы

  1. Гүл дегеніміз не?

  2. Өсімдіктер қалай көбейеді, көбею мүшелері дегенімізді қалай түсінесіңдер?

  3. Гүлдің негізгі бөліктерін атаңдар?


    Бейнежазбадан не көрдіңдер?
    Өсімдіктердің көптүрлілігін қалай ажыратуға болады?
   
Өсімдіктердің қоршаған ортадағы жағдайына мән беріңдер.

Қоршаған ортадағы жағдай

Жылу

Ауа

Қоректік зат

Жарық

Ылғал


ІҮ. Топтық жұмыс «Аквариум»

Сіздің тобыңызда 5 рөлді: көшбасшы, баяндамашы, хатшы, уақытсақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз.

Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:   

І топ – Топтастыру (Өсімдік түрлері)

ІІ топ – Венн диаграмма (Сабағы мен жапырағын салыстырады)

ІІІ топ – Кесте (Сұрақ - жауап)

ІҮ топ – Топтастыру (Өсімдіктердің қоршаған орта жағдайларына бейімделуі)

Оқушылардың жауаптары «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы формативті бағалау жүзеге асады.

INSERT” әдісі бойынша кері байланыс

+ - толық түсіндім

  • - жартылай түсіндім

V – мен үшін қызықты болды

? – мүлдем түсінбедім

INSERT әдісі бойынша кестені толтырады

+

-

v

?






   Жұптық жұмыс: «Ойлан, бірік, бөліс»

   Берілген уақыт ішінде сөздерді топтастыру.

   Жуан, жалпақ, жіңішке, қатты, қылқанды, жұмсақ, жалғыз, көп.

   Сабағы: жуан, жіңішке, қатты, жұмсақ, жалғыз, көп

   Жапырағы: жалпақ, қылқанды.

  Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді талқылау.

«Бағдаршам» арқылы  формативті бағалау жүзеге асады


АКТ бейнежазба

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соңы

 

5мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 










3 мин.

ҮІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы»

Ойлау деңгейі

Сұрақтар

1

Білу және түсіну

Өсімдіктер неше топқа бөлінеді? Топқа бөліну ерекшеліктерін түсіндір.

2

Қолдану

Өсімдіктер өсіп жетілуі үшін қандай жағдайлар қажет?

3

Талдау

Ағаштар мен бұталардың ұқсастығы мен айырмашылығы

4

Жинақтау

«Өсімдік жердің жасыл көрпесі» тақырыбына эссе жазу

5

Бағалау

Өсімдіктердің көптүрлілігі тіршілік үшін қаншалықты маңызды екенін бағала

   Оқушылардың жауаптары «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы формативті бағалау жүзеге асады.

   ҮІІІ. Кері байланыс

   Маған ұнағаны....

   Мен үшін қиын болды....

   Ұсыныс не тілек....

 

 

Қосымша  ақпарат .

Рефлексия

.

- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

- Бүгін оқушылар не білді?

- Сыныптағы ахуал қандай болды?

- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

- Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 

 

 

 

 

 

 


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!