Сабақтың
басы:
1
минут
Негізгі
бөлім:
8
минут
Ортасы:
15минут
Соңы: 15
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сынып оқушыларымен
сәлемдесу.
Қызығушылықты
ояту.
Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Бүгінгі сынып сағатымыздың тақырыбы: Отбасы – Бақыт
мекенім.
Тақырыппен таныстыру. Отбасы ошақтың үш тағаны сияқты, олар-
әке, ана, бала. Үшеуінің бірлігі отбасының бірлігі. Қоғамдағы әр
шаңырақтың босағасы берік, мерейі үстем болмай , мем- лекетіміз
мықты болуы мүмкін емес. Бала- ата-ананың игі істерін жалғастырушы
болашағы. Атамыз қазақ «Бала-адамның бауыр еті», «Балалы үй базар»
дейді. Өйткені, бала өмірдің жалғасы, отбасының жеміс берер гүлі.
Отбасы - бұл қоғамның негізі. Баланың болашақта жақсы азамат болып
өсуі, жан-жақты тәрбиелі болуы отбасында берілетін тәрбиеге тікелей
байланысты. Әр бала-дара тұлға. Бала тәрбиесінде жаман қылықтар
көрсетуден аулақ бо-лып, балаға үлгі бола алсақ- жан-жақты дамыған,
шығармашылық қызығуы бар ұрпақ тәрбиелей аламыз. «Әкеге қарап ұл
өсер, шешеге қарап қыз өсер» дегендей жақсы тәрбие беру ата-ананың
парызы.
Қорытынды: Әке - асқар тауымыз. Ол әр уақытта
биіктен көрінсе, ағып жатқан бұлақ, сарқылмайтын қазына болса, сол
бұлақтың жағасында әр кезде жап-жасыл құрақтар өсіп тұрса,
табиғатымыз отбасымыз, әсем болмай ма? Сыйластық пен мейірімділік
орын алған отбасы ешқашанда шайқалмайды. Біз
бүгін өзімізге ең жақын, ең қымбат анамыз, қамқор әкеміз, қайырымды
ата - әжеміз, аға - әпкеміз, іні - қарындасымыз туралы айттық.
Отбасы – ол ең жақын адамдардың ошағы. Әрқашан отбасы мүшелерін
сыйлап, құрметтеу керек. Бәріміздің отбасымыз берік, бауырымыз
бүтін болсын. Отбасы мүшелері аман – сау
болсын!
|
1-тапсырма: «Ойланайық, пікірлесейік» әдісі. ЖЖ.
«Отбасы» сөзіне ассоциация құрғызу. «Отбасы», «отау», «отағасы»,
«отау иесі» деген ұғымдарды қалай түсінесіз? Отбасы негізі неде деп
ойлайсыз? Отбасының берекелі болуы кімге байланысты деп ойлаймыз?
Отбасын құру үшін ата-ананың келісімі керек пе? Отбасын құру үшін
адамдар қанша уақыт бірін-бірі білуі керек деп
ойлайсыз? Дескриптор:
-«Отбасы» сөзіне ассоциация
құрады;
-ойларын
дәлелдеп жеткізеді;
2-тапсырма:
Шығармашылық жұмыс. Оқушыларды үш топқа бөлу.
Әр топ «Бақытты отбасы»
модулін салады, оны қорғайды. Модульде: Әке мен шеше, ата мен әже,
аға мен әпке - біз жақсы көретін ең жақын адамдар. «Ата - бәйтерек,
бала -жапырақ», «Әкеден - ақыл,анадан- мейір», «Ағасы бардың-
жағасы бар,інісі бардың - тынысы бар»,-дейді халық. Осындай
ынтымағы бір, тілегі бір отбасында өмір сүріп жатқан
біз-бақыттымын.
Дескриптор:
- «Бақытты отбасы» модулін
салады;
-жұмыстарын қорғайды;
3-тапсырма:
Ситуациялық көрініс.
ТЖ.
Әр топ
жағдаят дайындап көрсетеді.
Апа,
Апа, маған ұялы телефон (сотка) алып берші!,- деп анасын мазалайды
. Анасы әртүрлі сылтау айтып, көңіл бөлмейді. -Кейін алып берермін.
-Не қажеті бар? Осы ситуацияны үлгілі отбасына талқылауға беру.
Осындай жағдайда сіз не істер
едіңіз?
Дескриптор:
- әр топ жағдаят дайындап
көрсетеді; - ситуацияны
талқылайды;
4-тапсырма: Отбасына қатысты мақал жарысы.
ЖЖ.
Дескриптор:
-мақал-мәтел
айтады;
|
Бас
бармақ бағамдары арқылы бағалау
Стикерлер арқылы бағалау.
Бағдаршам арқылы өзіндік
бағалау
«Екі
жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы
бағалау
|
|